OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nový nepřítel - 27.kapitola



Nový nepřítel - 27.kapitolaJe po bitvě, Elena zjistí, co jsou zač ty obludy. Podaří se Eleně sjednotit čarodějky a upíry ke společnému boji proti novému nepříteli? Podaří se jí zabránit ve vyhynutí čarodějek a upírů v jejím městě?

Marek si mě chvíli prohlížel, a pak vážným hlasem pronesl: „Ale já žádnou takovou Petru neznám.“

 


 

27. KAPITOLA

 

Úsměv mi zmrzl na rtech. John se tvářil vážně a díval se do Markovy tváře. Vůbec mě nenapadalo, co na tohle odpovědět.

„Proto tě rád poznávám,“ dodal s úsměvem Marek. John už to nevydržel a vyprskl smíchy. Snažila jsem se taky usmívat, ale ještě jsem se pořádně nevzpamatovala z toho šoku.

„Půjdeme?“ vybídl mě John, který byl stále pobavený. Když jsme popošli dál od Marka, John se trochu uklidnil a pošeptal mi: „Marek má občas zvláštní smysl pro humor,“ a znovu se usmál nad jeho vtipem.

Rozhlédla jsem se kolem sebe, mezi tolika cizími upíry jsem se necítila dobře. Najednou mě napadla otázka, na kterou jsem požadovala odpověď: „Johne, proč to tu chceš získat?“ zeptala jsem se nechápavě.

Chvíli si mě nevěřícně prohlížel a přemýšlel, jestli si nedělám legraci, když se ujistil, že nedělám, konečně mi odpověděl: „Proč, proč, no kvůli jídlu přece.“ Ještě zakroutil hlavou, aby mi dokázal, že tohle ví každý upír.

Chvíli jsem nad tím přemýšlela, ale už jsem si byla jistá, že o vlkodlacích neví a já mu to nehodlala prozradit.

„Budeme mít schůzi a té se smí zúčasnit jen ti nejvýše postavení, co kdyby ses mezitím seznámila s ostatními upíry? Já tě pak najdu a půjdeme domů,“ oznámil mi. Nechystala jsem se protestovat, ale rozhodně jsem neměla chuť s někým se tu sbližovat.

Procházela jsem se mezi davy upírů a vzpomínala na Sala a Colina, oba dva mi moc chyběli, ale nevěděla jsem který víc, jestli Sal jako kamarád nebo Colin. Toužila jsem je zase oba spatřit, ale tahle hra pro mě byla taky důležitá. Konečně jsem totiž vypadla z každodenního stereotypu. V doupěti se nic nového nedělo, až na přípravy na nastávající svatbu. Najednou jsem se začala bát, že nestihnu tetinu svatbu, to by mi určitě neodpustila, ale když uteču od Johna, přejde to jen tak nebo mě bude hledat?

Uvědomila jsem si, že se chovám jako malé dítě. Nic jsem si nepromyslela a teď nevím, jak z toho ven. Nemůžu u Johna zůstat věčně, ale ani od něj nemůžu utéct, alespoň zatím.

Z přemýšlení mě vytrhl něčí hlas: „Jsi v pohodě? Vypadáš, jakoby jsi chtěla utéct?“ zasmála se jedna z upírek stojící poblíž mě.

„Jo, jsem. Jen jsem vzpomínala na staré časy.“ Nechtěla jsem se s ní vybavovat, ale ani jsem nechtěla být nezdvořilá, aby na mě nepadlo podezření.

„To bych ti ani neradila. Vzpomínám si, že jednou jedna cizí upírka, myslím, že to byla zrovna Johnova pomocnice, se pokoušela utéct, no a řekněme, že se jí to vůbec nevyplatilo. John má skvělé stopaře, takže i když si myslíš, že jsi dostatečně daleko, Johnovi stopaři tě stejně najdou a udělají cokoliv, aby tě přivedli zpět, i třeba v sebehorším stavu.“ Na sucho jsem polkla. Myšlenky na útěk mě okamžitě přešli. Pokusila jsem se na tu upírku usmát: „V pohodě, jak už jsem řekla, utéct, nehodlám.“ A vydala jsem se, co nejdál od ní. Ve skrytu duše jsem se modlila, aby na mě nezavolala nebo aby mě nepronásledovala. Naštěstí si mě už nevšímala a já se mohla znovu ponořit do myšlenek, jak se z tohohle dostat.

Bohužel jsem neměla moc prostoru na přemýšlení, protože jsem slyšela nějaký zvuk, rozhlížela jsem se, abych zjistila odkud to bylo a za chvilku jsem pochopila.

Všimla jsem si boje mezi dvěma upíry, jeden z nich právě zlomil ruku tomu druhému, to byl ten zvuk, který jsem zaslechla.

Chtěla jsem pokračovat v cestě, přemlouvala jsem se, že už mám dost potíží a další nepotřebuji, ale všimla jsem si, že stále trochu zatáčím a měním směr k tomu bojišti.

Nakonec jsem si řekla, že se tam jenom podívám, a pak si půjdu po svém, nechtěla jsem si přiznat svoji zvědavost.

Pomalu jsem se blížila a sledovala rychlé pohyby, které bojující upíři dělali. Někdy použili chvaty, které jsem já neznala a to byly zrovna ty účinné.

Řev prohrávajícího upíra sílil, což mě donutilo přidat na rychlosti. Viděla jsem, jak vyhrávající upír odhodil toho slabšího. Všichni čekali, až se zvedne, aby mohl boj pokračovat, ale ten upír jen nehybně ležel.

Do bojiště vešel upír, který popadl toho ležícího pryč. Propukl obrovský, obdivný jásot a upír který zvítězil měl obrovskou radost a jen ostatní v křiku podporoval.

„Kdo si na mě troufá?“ řval. Rozhlížela jsem se, jestli se nějaká ruka zvedne nebo jestli mám odejít. Rozhodla jsem se k odchodu, ale jen jsem se otočila, někdo do mě strčil. Zmateně jsem se otočila a všimla si, že stojím v ringu, proti tomu obrovskému upírovi.

 


 

 

Věnováno Eris =)

 

28. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nový nepřítel - 27.kapitola:

5. ElisR1 přispěvatel
30.01.2011 [19:25]

ElisR1Lidi, moc vám děkuju za krásné komenty. Opravdu mě potěšili, a to jsem si řikala, že je to taková nepovedená kapitola... Emoticon Emoticon Emoticon
Opravdu moooc děkuju, tak za ty komenty by ste si zasloužili další kapitolu ještě dnes. Zkusím to pro vás udělat, ale nic neslibuju Emoticon Emoticon

4. Eris přispěvatel
30.01.2011 [19:21]

ErisElis, děkuju za věnování! Emoticon
Strašně povedená kapitolka, ale s tim Markem sem se trochu vyděsila Emoticon A taky s těma stopařema, to bude hustý Emoticon Emoticon
No voni ji strčili do ryngu, ou jé!! Emoticon se těšim, jak ho skolí"" bude sranda Emoticon
Doufám, že brzo přibude další dílek, pač je to vážně skvělí! Teda, ale sem teda zvědavá, jestli si Darius a teta a Colin (nebo ostatní) dělají starosti ke Elen je. A to s tím vyhlazení ostatních upírů Emoticon Emoticon
Takže ještě jednou: děkuju za věnování a doufám, že brzo přibude daší Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. SafiraDarkfire přispěvatel
30.01.2011 [18:25]

SafiraDarkfirePáni...holka já četla bez dechu... Doufám, že se jí nic nestane, i když o tom pochybuju, přinejhorším může použít blesky nebo oheň, nebo počasí, víš jak...:D Prostě magii:D Teším se na další dílek. Doufám, že příjde brzo. :) Těším se na další kapču fakt:) Holka prostě jako vždycky úžasná kapitolka. Fakt se těším na další dílek... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Lili
30.01.2011 [17:55]

Doufám, že se jí nic nestane. Mohla by použít svoje schopnosti, ale co na to John?

1. Barrys přispěvatel
30.01.2011 [17:28]

Barrys!!!!! pěkná a zase napínavá, rychle piš další!! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!