OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nový nepřítel - 22. kapitola



Nový nepřítel - 22. kapitolaJe po bitvě, Elena zjistí, co jsou zač ty obludy. Podaří se Eleně sjednotit čarodějky a upíry ke společnému boji proti novému nepříteli? Podaří se jí zabránit ve vyhynutí čarodějek a upírů v jejím městě?

22. KAPITOLA



Elen,“hlesla Lenka, ale můj pohled ji umlčel.

Jen mi řekni pravdu,“ prosila jsem. Lenka se na mi dívala do očí, a pak s hlubokým nádechem spustila: „Bylo to přání mého pána.“

Já jsem ti věřila, opravdu jsem tě brala jako svoji kamarádku,“ vyčítala jsem jí. Lenka začala vzlykat, ale stále nespouštěla oči z těch mých.

Jdi pryč,“ zařvala jsem a ukazovala k oknu. Ani po tom, co chtěla udělat, jsem neměla to srdce poslat ji pryč dveřmi, byla by to její smrt.

Lenka poodstoupila k oknu, ale ještě jednou se na mě otočila: „Ze začátku jsem tě chtěla jen využít, ale pak jsem tě víc poznala a chci ti dokázat, že jsem tvoje kamarádka. Sala nehledej, náš pán ho drží u nás a neboj se, nechce mu ublížit, bude v pořádku. Nechci tě ztratit, pánovi řeknu, že se mi to nepovedlo, že nepomáháš vlkodlakům.“ S těmito slovy vyskočila z okna a obrovský šedý vlk utíkal pryč.

Seděla jsem na posteli a stále zírala na to místo, kde Lenka zmizela. Věřila jsem jí a ona mě takhle zradí. Mám jí věřit to se Salem? Mám ho jít hledat?

Pak mi došlo ještě něco, asi jsem právě změnila budoucnost, takže všechno, co se mi předtím zdálo, se nemuselo stát.

Napadlo mě, že bych měla najít Dariuse a říct mu o té bylině.

Otevřela jsem dveře a leknutím sebou trhla. Přede mnou stál Darius, už nebyl taková troska, ale stopy únavy a starosti na něm byly vidět.

Co potřebuješ?“ zeptala jsem se překvapeně. Darius neváhal, obešel mě a rozhlížel se po pokoji.

Elen, proč jsou všude cítit vlkodlaci? A proč je to nejvíc cítit u tebe v pokoji?“ měřil si mě pohledem.

Dobře, řeknu ti to,“ nechtěla jsem mu znovu lhát, ale nebyla jiná možnost..., i když, jedna by tu možná byla. „Když jsem poprvé hledala Sala, tak mě zajali vlkodlaci, ale ubránila jsem se jim a utekla. Musím dát vyprat oblečení, jinak to tu bude smrdět ještě víc.“

Dívala jsem se mu do obličeje, jestli mě uvěří, ale viděla jsem jen strach. Bál se o mě.

Je tu ještě něco, na co bych se tě chtěla zeptat,“ řekla jsem ještě dřív, než mi stačil udělat přednášku o tom, jak jsem byla neopatrná.

Vlkodlaci měli nějakou lahvičku, kterou když otevřeli, její vůně mě omámila, nechtěla jsem nic jiného, jen tu lahvičku.“ Darius se zachmuřil.

Asi myslíš Amarant, to je svinstvo,“ zahleděl se mi do očí.

Ty to znáš?“ vyjekla jsem překvapeně. Darius nechápal moji reakci, ale přešel to jen kýváním hlavou.

Ano, znám. Popravdě, řekl mi to Colin. Objevil to už dávno, ale už si nevzpomínám jak. Jestli se chceš dozvědět víc, měla bys jít za ním.“

Jo, to bych měla,“ řekla jsem zmateně a vydala se za Colinem. Nechápala jsem, proč mi neřekl, že vůbec něco takového existuje.

Došla jsem ke dveřím Colinova pokoje a zaťukala na ně. Nic se nedělo, tak jsem to zkusila ještě jednou, tentokrát hlasitěji. Stále nic, nedalo mi to a já pomalu stlačila kliku. Připadala jsem si opravdu blbě, jak se snažím vloupat do cizího pokoje, ale nedokončila jsem to, protože dveře byly zamčené.

S povzdechem jsem sundala ruku z kliky a otočila se k odchodu. Rozhodla jsem se zkusit to později a vydala se do svého pokoje. Musela jsem vyvětrat ten smrad, co jsem měla v pokoji.

Překvapilo mě, že dveře do mého pokoje jsou pootevřené. Kdo si mohl dovolit vlézt do mého pokoje?

Na ruce se mi objevila ohnivá koule, i když jsem věděla, že nebezpečí mi tam nehrozí. Tohle byla koule určená k potrestání.

Strčila jsem do dveří a pomalu vešla. Okamžitě jsem ohnivou kouli uhasila, když jsem zahlédla Colina, jak sedí na posteli.

Byli tady, že jo?“ zeptal se vážně. Chvíli jsem přemýšlela, než mi došlo, že mluví o vlkodlacích, ale věděla jsem, že bych mu neměla říkat pravdu.

Kdo?“ dělala jsem blbou.

Kdo?“ zařval. „Nedělej ze mě blbce.“ Vylekal mě, jak se rozčiloval.

Co si myslíš, že se vloupeš do mého pokoje, a pak na mě budeš řvát?“ odběhla jsem od tématu.

Ani jsem nemrkla a Colin stál u mě. Viděla jsem, jak zatíná pěst, touha jednu mi vrazit na něm byla viditelná.

Mám o tebe starost,“ trochu se uklidnil, ale stále měl zvýšený hlas. „Tak byli tady nebo ne?“ zeptal se znovu. Nic jsem mu neodpověděla, nechtěla jsem mu lhát a taky jsem se vzpamatovávala ze šoku, že jsem se s ním hádala.

Colin stále sledoval moje oči. Nakonec jsem se pevně odhodlala, že budu mlčet.

Colin znovu zaťal ruce v pěst, až mu zbělaly klouby. Ještě chvilku jsme takhle mlčky stáli, když si uvolnil ruce. Dotčeně se na mě podíval a pronesl: „Tohle nemá cenu.“

Věnoval mi ještě jeden zklamaný pohled a odebral se k odchodu. Při pohledu na jeho vzdalující záda mi přišlo všechno to hádání líto. Přemýšlela jsem, jestli ho mám zastavit a povědět mu pravdu.

 


 

 

Věnováno ajeje, Safiře, Eris, Barrysovi, Lili, čili všem, kteří mi píší komenty =)

 

23. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nový nepřítel - 22. kapitola:

4. Barrys přispěvatel
23.01.2011 [13:16]

BarrysSuper! jdu hned na další Emoticon Emoticon

3. ajeje
22.01.2011 [20:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Lili
22.01.2011 [16:42]

Moc děkuji za věnování. Emoticon
Tenhle příběh je plný otázek. Těším se na odpovědi a jsem zvědavá, jak to bude pokračovat.

1. SafiraDarkfire přispěvatel
22.01.2011 [16:42]

SafiraDarkfireElis děkuji za věnování, prostě zase super kapitolka, ale tentokrát ten konec byl konečně normální:) Díky bohu :) Další napínačku bych už asi nvydržela Emoticon Jinak super:) super super super genialni... prostě super:D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!