OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nezostať sama - 22. časť



Nezostať sama - 22. časťPrečo, Mason?
Príjemné čítanie.


22. časť


 

Mesto bývalo v poobedných hodinách vždy hektické a rušné. Deti sa vracali domov zo školy a ľudia z práce – niektorí do tej práce len smerovali. Premávka bola hustá a všade sa to len tak hemžilo uponáhľanými obyvateľmi Denveru.

Sam nikdy nemala rada to mesto, nikdy nemala rada, keď ju vtiahlo do svojho víru. Bola radšej sama alebo so svojimi priateľmi, ktorí sa jej v posledných dňoch otočili chrbtom. Ale pripisovala to hlavne Masonovi. Všetko bola jeho vina – ak by ju neopustil, nič by sa nestalo. On predsa vedel, že ona by mu tú bitku odpustila, len... len keby povedal aspoň prepáč.

Keď nad tým spätne uvažuje, on sa jej nikdy neospravedlnil. Za celých tých desať mesiacov, čo s ním žila a čo trpela všetky jeho výstrelky sa nikdy neobťažoval za nič ospravedlňovať. Bral ju ako samozrejmosť a Sam vedela, že presne v tom je tá chyba. Ale ona v sebe nikdy nedokázala pozbierať dosť odvahy, aby mu odvrávala alebo aby sa zdvihla a jednoducho od neho odišla.

A kam by aj šla? Za svojím bračekom, ktorý bol vždy dokonalý? Bolo to samé: Sam, ber si príklad z Jessieho, on je vzorný a dokonalý študent.

Sam, mala by si byť viac, ako tvoj brat.

Sam, akoto, že tvoj brat sa dokáže učiť na samé jednotky a ty nie?

Sam, prečo Jessie môže chodiť na vysokú, ale ty s tým máš problém?

Jednoducho povedané, mala plné zuby počúvania svojej mami o tom, aký je jej brat dokonalý a skvelý a nemá jedinú chybičku krásy a ona je len tá chudera, ktorá v živote nič nedosiahne. Jasné, človek by si mohol povedať, že mama to s ňou myslela dobre a chcela pre ňu len to najlepšie, no odmietala pochopiť jedno. Že Sam nie je Jessie a nikdy ním ani nebude.

On vždy sedával nad knihami a odjakživa býval ako chodiaca encyklopédia, ale ona to v sebe nemala. Ju nebavilo čítať, učiť sa a chodiť do školy. Preto je horšia?

A teraz je jej mama mŕtva a Jessie to dáva za vinu jej. Dobre, možno na tom určitý podiel niesla, ale nebolo fér, ako to na ňu hodil a tým to pre neho skončilo. Bolo od neho hlúpe, že ju zosmiešnil pred tými jeho idiotskými kamarátmi, ktorí sú podľa jej mami rovnako dokonalí, ako jej najúžasnejší synáčik.

A ona mohla robiť čokoľvek a nepomohlo to. Takže keď jej došlo, že nech sa bude akokoľvek snažiť, bude to k ničomu, proste sa pokúšať prestala. Zbytočne by to silila a to by asi tiež k ničomu neviedlo.

Zabočila za roh a pred očami mala tak dobre známu budovu. Neveľká bytovka, s tromi podlažiami, pričom na každom boli dva byty. Mason vlastnil jeden na druhom poschodí a spolu so Sam tam žili – teda, kým ju nevyrazil ako nejakého poondeného psa.

Podišla bližšie k bytovke a zastala. Po tom, čo ju Jessie vyhnal zavolala Masonovi, bolo to totiž jediné východiskové riešenie, z tejto pekelnej situácie, ktoré jej napadlo. Spoliehala sa na to, že ju vezme späť k sebe, aj keď v kútiku duše musela priznať, že jej to pripadalo celkom nereálne.

„No pozrime sa, kto sa vrátil,“ ozval sa za ňou dôverne známy hlas.

Sam sa otočila a pohľadom spočinula na mužovi v jej veku. Vždy bol pekný, veľmi príťažlivý a bolo v ňom niečo, čo ženy priťahovalo ako včely priťahuje med.

„Mason,“ vydýchla a podišla k nemu. Keď nijako nereagoval, objala ho a pritisla sa celým svojim telom na to jeho.

Nič nepovedal a ani jej objatie neopätoval. Srdce sa jej v hrudi strachom roztĺklo a ešte viac sa vydesila, keď ju zdrapil za ramená a surovo ju od seba odtiahol.

„Čo chceš, Samantha?“ zavrčal a znechuteným pohľadom si ju obzeral od hlavy až po päty. Pripadala si pri ňom ako menejcenná. Ako keby bola len nejaký kus opotrebovanej handry.

Zadržala vzlyk, ktorý sa jej dral von z úst a na pár sekúnd prižmúrila oči. „Vrátiť sa,“ šepla a Mason sa hneď zasmial. Hrdelne a falošne.

„Toto je snáď nejaký debilný vtip, nie?“ fľochol a obočie vytiahol dopoly čela.

Sam sa zamračila a potriasla hlavou. „Nie, Mason! Ja sa na teba nehnevám...“ začala, ale nenechal ju dohovoriť a hrubo jej skočil do reči.

„Ty na mňa?“ spýtal sa neveriacky a znova sa rozrehotal. „Ty na to nemáš dôvod, moja zlatá. To ja som tu ten, kto je naštvaný a kto má byť prečo!“ vykrikoval, až sa okoloidúci po nich zaujato obzerali.

Sam si momentálne pripadala ako atrakcia v cirkuse a bolo to riadne trápne.

„Tak čo mám robiť? Povedz, čo chceš a urobím to,“ prosila a do jej hlasu sa vkrádala bezmocnosť a zúfalstvo.

Prečo ju všetci odháňajú? To naozaj nebude nikdy pre nikoho dosť dobrá?

Mason si špičkou jazyka navlhčil pery a zamyslel sa. „Chcem iba jedno,“ začal a pustil ju. Ruky si strčil do vreciek na rifliach a mykol plecom. „Svoje peniaze. To je to jediné, na čom mi momentálne záleží,“ dokončil.

Sam si zahryzla do pery a prstami žmolila koniec kabátu. „Keby ich mám, okamžite ti ich dám a ty to veľmi dobre vieš!“ Už naozaj začínala strácať nervy a nemohlo jej ujsť, že v čím väčšom strese je, tým viac sa na tom Mason zabáva.

„To nie je môj problém,“ odvrkol a tvár mu lemovala ľahostajnosť.

Sam sa na sekundu zarazila, no keď sa spamätala, okamžite jej na um zišla jedna otázka. Jej záchranné lano. „Ty ma nemiluješ?“

Mason sa uškrnul a pristúpil k nej. „Samozrejme, že áno. Vieš, že si moje malé mačiatko,“ vrnel a prstom jej prechádzal po líci a po perách.

Spokojne sa uškrnula a nechala ho, nech ju pobozká. Určite ju väzme späť, veď ju predsa ľúbi a to je dôležité, nie?

„Ale tie peniaze chcem,“ vyhlásil, keď sa ich pery od seba oddialili a Sam stiahla obočie a nechápavo zavrtela hlavou.

Bol taký náladový a len veľmi ťažko sa s ním dalo vyjednávať. Ak si niečo vzal do hlavy, nik mu to nemal šancu odtiaľ dostať.

„Urobím všetko na svete, Mason...“ šomrala s hlavou zaborenou do jeho hrude.

Pritiahol si ju a upokojujúco ju hladkal po chrbte. „Ja viem, mačička,“ šepol jej do ucha a na temeno hlavy jej vtlačil jemný bozk.

Po chvíľke k nemu zdvihla oči a usmiala sa. Bol to však veľmi strnulý úsmev, plný strachu. „Takže ma vezmeš späť?“ spýtala sa s nádejou v hlase.

Masonove kútiky úst sa vykrútili dohora a prikývol. „Áno, ale...“ zarazil sa a Samine srdce vynechalo jeden úder. „Keď mi vrátiš peniaze.“

Spustila z neho ruky dolu a odstúpila od neho o jeden krok dozadu. Teraz si už naozaj pripadala stratená a nedokázala nájsť žiadne riešenie, ktoré by jej mohlo pomôcť vyhrabať sa z tohto srabu.

„Ale ja nemám...“ začala si šomrať takmer sama pre seba a Mason sa k nej nahol a chytil ju za bradu. Nasilu ju donútil, aby na neho pozrela.

„Možno by som mal jedno riešenie,“ prehodil naoko nezaujato a Sam sa toho okamžite chytila.

„Urobím všetko, sľubujem!“ Prikyvovala hlavou tak divo, až pripomínala tých psíkov, ktorých si ľudia dávajú na palubné dosky áut.

„Úplne všetko?“ uisťoval sa Mason a keď Sam aj naďalej trvala na tom, že áno, oboznámil ju so svojou predstavou. „Mám pár kamarátov...“ začal vcelku opatrne.

Na Sam bolo vidno, že horí nedočkavosťou a tak sa rozhodol, že to na ňu proste vysype.

„Niektorí z nich mi už aj spomínali, že sa im páčiš a tak som uvažoval, že presne toto je vhodný spôsob, na splatenie tvojho dlhu.“

Výraz v blondínkinej tvári dával jasne najavo, že nerozumie tomu, čo má Mason na mysli.

„No urobíš im službičku,“ zatiahol a uškrnul sa.

„Akého charakteru?“ Stále nerozumela a Mason už začínal byť z toho nervózny.

„Preboha, vyspíš sa s nimi,“ vyhŕkol. „Jasné, že nie so všetkými naraz,“ spresnil napokon a čakal na jej reakciu.

„T-tým splatím... s-svoj dlh u teba...?“ koktala udivene a Mason pritakal.

„Však oni mi zaplatia,“ prehodil.

„Ty chceš, aby som mala sex za peniaze? Prečo, veď... ty ma nemiluješ? Nebude ti to vadiť?“

Mason sa v duchu zahriakol a zakázal si pretočiť oči. Mal jej plné zuby. „Ale jasné, že ťa milujem a bude mi to vadiť, no ber to tak, že urobíš dobrý skutok,“ presviedčal ju, aj keď si bol sám vedomí toho, že sú to len chabé pokusy. No tiež vedel, že Sam je tak moc labilná, že mu skočí naozaj na čokoľvek.

„Ako tým môžem urobiť dobrý skutok?“ vypytovala sa, očividne poriadne vykoľajená celou tou situáciou.

„Vrátia sa mi peniaze a to je dobré, nie?“ Netrvalo dlho a Sam len prikývla a Mason sa uškrnul.

Znova ju pobozkal a následne na to jej strčil do ruky kľúče od jeho bytu.

„Prvý príde dnes večer.“ S tými slovami ukončil ich debatu a otočil sa na odchod.

Konečne mu všetko vychádza tak, ako chcel.

 

◊♦◊

 

Ticho a prázdno. Príliš nezvyčajné a nepríjemné. Zabodávalo sa do učí mladého advokáta a drvilo mu ušné bubienky.

Cítil sa čoraz viac osamelý a znechutený z celého života. Zo všetkého, čo sa naokolo neho dialo. Uvedomoval si – aj keď veľmi neochotne – že to so Sam zrejme prehnal, no nedokázal v sebe nazbierať dostatok síl, aby jej zavolal a ospravedlnil sa. Chcel to urobiť, no nemohol.

Prechádzal sa po byte sem a tam a obzeral sa dookola. Dúfal, že odrazu sa niekde, akoby z čista jasna, objaví jeho mama a jednoducho ho objíme a povie, že je všetko v poriadku a že ona nikam neodišla. Že to bol proste zlý sen a už to je za ním.

Zastal pred dverami jej izby a zapozeral sa na kľučku. Trasľavou rukou sa po nej načiahol no nemohol to urobiť. Nemohol tie idiotské dvere otvoriť, lebo ak by za nimi nenašiel svoju mamu, pravdepodobne by to nezvládol a už i tak mal čo robiť s tým, aby sa udržal na nohách, ktoré sa mu až nebezpečne triasli.

Oprel sa čelom o drevo dverí a zavrel oči. Kiežby ich mohol zavrieť pred všetkými problémami, ktoré sa enormne kopili a pomaly ničili všetko, čo bolo pre neho dôležité.

Mal priateľov, ale už nemal rodinu. Nemal mamu, nemal sestru, nemal otca... možno. Nie! Vyhoď si to z hlavy! okríkol sa, keď si uvedomil, akým smerom sa jeho myšlienky uberajú.

Jeho otec ich opustil, keď bol Jessie malý a on síce mal na neho kontakt, ale nikdy sa mu neozval. Ani jeho otec nepociťoval potrebu mu zavolať a spýtať si, ako sa má a či niečo nepotrebuje. Jediné, čo robil, bolo že každý mesiac, do ich dvadsiatych prvých narodenín, posielal výživné, ktoré stanovil súd. Nikdy ani o cent viacej.

A ich mama sa snažil a doslova sa išla pretrhnúť, aby im nič nechýbalo. Robila od rána do večera a zasa od večera do rána a Sam si to ani trošku nevážila. Čo je to za človeka, preboha!

Jeho vlastná sestra, jeho krv a... už len tie myšlienky mu dávali poriadne zabrať a preto ho ani neprekvapilo, keď sa mu znenazdajky podlomili nohy a on klesol na zem. Oprel sa o dvere maminej izby a nechal slzám voľný priechod.

Potreboval plakať, potreboval sa uistiť, že stále žije a to bol ten najlepší spôsob. Aj keď ho bolesť ničila, nechcel s ňou bojovať a nechcel ju ani odohnať preč. Vlastne sa túžil celý zabaliť do jej spárov a jednoducho sa jej poddať. Bola to tak lákavá a krásna predstava.

Z ničoho nič ho ktosi chytil za plecia a potiahol k sebe. Dezorientovane sa poobzeral a keď sa jeho oči stretli s čokoládovými očami Tiffany, spokojne zavrnel a nechal ju, nech ho objíme a nech ho chlácholí.

„Čo tu robíš?“ vydýchol pomedzi vzlyky.

Tiffany, ktorá mu neprestajne ískala vo vlasoch sa odtiahla a pozrela mu do tváre. „S Eddiem sme usúdili, že nie je najlepší nápad nechávať ťa samého. Zvonila som a keď si neotváral, odomkla som si náhradným kľúčom.“

Len prikývol. Na nič viac sa nezmohol. Možno by bolo na mieste vyjadriť jej vďaku, ale necítil sa na klábosenie a vyznávanie si pocitov, o ktorých ona aj tak vedela.

Poslednú hodinu strávil tým, že Stevovi dopodrobna vyrozprával všetko o Masonovi a cítil sa unavene, no nechcel spať.

Keď myslel na Dianu, mal obrovské výčitky, že dovolil, aby sa dostala do pazúrov toho psychopata a skutočne sa bál, že by jej mohol nejako ublížiť. A ak to naozaj urobí, Jessie osobne sa postará o to, že to bude posledný nádych toho kreténa.

„Ako ti môžem pomôcť?“ spýtala sa Tiff, keď Jessieho vzlyky ako-tak ustali a jeho telo sa prestalo triasť.

Jessie len mykol plecom a vzhliadol k nej. „Len zostaň tu,“ poprosil ju a vo svojom hlase počul toľko bolesti, až to jeho samého odzbrojilo.

Tiffany sa oprela o stenu a Jessie sa na ňu natlačil tak veľmi, ako sa len dalo. Potreboval niekoho cítiť, potreboval vedieť, že tu pre neho stále niekto je a aj cez ten smútok, ktorý ho zaplavoval, potreboval cítiť pokoj z pocitu, že je milovaný.

A vedel, že Tiffany ho má rada, videl to na jej očiach a jasne to dávali najavo jej gestá. Boli ako... vlastne nevedel čo boli. Ale vedel, že sa plietol. Ešte mal rodinu, ktorá ho podrží.

Ako ho tak hladila a objímala, oddal sa tomu pokoju, ktorý z nej vyžaroval a nechal sa vtiahnuť do krajiny snov, kde žiadne problémy nečíhali.


Tak, čo vravíte na Samin pohľad?

Mimi :D


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nezostať sama - 22. časť:

10. mima33 admin
12.12.2013 [17:13]

mima33Lili, ďakujem ti Emoticon No Mason je katastrofa sama o sebe, čiže všetko, čo sa ho týka, nemôže byť pozitívne už len z princípu. A Sam je také trdlo, ale ešte netreba hádzať flintu do žita Emoticon No a Jess sa ešte chvíľku bude utápať v depresii, ale neboj, myslím, že by sa z toho mohol dostať.
Inak SE... nepovedala by som že bude. Nie tak celkom Emoticon

9. LiliDarknight webmaster
10.12.2013 [22:34]

LiliDarknightTak keď som videla ten perex, čakala so nejakú katastrofu, ale toto predčilo moje najhoršie obavy. Sam je trúba, ale vlastne ani za to nemôže. Ale fakt by mohla mať aspoň trošku sebaúcty, všetkým v príbehu by to prospelo a najmä jej. Emoticon
Chudák Jessie. Dúfam, že sa čoskoro bude cítiť lepšie, aby mohol nájsť Di. Ja viem, že je toho naňho veľa, ale ak si čoskoro nepohne, tak by na tom mohol byť ešte horšie a to sa dúfam nestane, pretože ak ti v čo i len jedinej zblúdilej myšlienke zišlo na um, že bude smutný koniec, tak si ma nepraj. Emoticon
Inak krásna kapitola. Užila som si čítanie. Parádne mi to spríjemnilo deň v práci. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. mima33 admin
10.12.2013 [19:12]

mima33Tethys, pokus o útek znie dobre... ale nemyslím, že by sa o to Di pokúsila Emoticon ďalšiu časť mám rozpísanú, ale zatiaľ si nie som istá, či ani v nej nebude vynechaná, ale možno tam šupnem aspoň nejaký náhľad na ňu a na situáciu, v ktorej sa nachádza. A k Sam sa zatiaľ nebudem vyjadrovať Emoticon Ďakujem pekne Emoticon

Kiki, hej? A ja som mala za to, že Tiff sa k nemu hodí oveľa viac (či už vekovo, spoločnými názormi, či ich minulosťou...). No Jessie momentálne nebude riešiť milostné vzťahy, čiže o tom potom Emoticon A nad Sam by som ešte nelámala palicu Emoticon Ďakujem veľmi pekne Emoticon

Deny, máš pravdu, Sam vie, kde sa oná "chata" nachádza a rozhodne by som ju ešte úplne neodsúdila. Ona predsa na Masonovu ponuku nekývla - nie tak celkom. Veľmi pekne ďakujem Emoticon

7. Deny
10.12.2013 [11:33]

Už pri prečítaní "Prečo, Mason?" som sa hneď prežehnala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Tá Sam je fakt krava, ak tak podľa nej vyzerá láska, potom ani ona nemiluje Masona Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Chlap ju ponúkne svojim kamarátom (o čom pochybujem, že ich vôbec pozná, podľa sú to len "klasickí zákaníci") a ona na to kývne, lebo to je vraj dôkaz jeho obrovskej lásky?? Ani sa nečudujem, že si nespravila vysokú, s takou logikou by ju vyhodili už pri prvej skúške Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ale späť k téme, Sam by mala ísť za Jessiem, poveať mu, že vie kde je Mason, som si istá, že Diana nebude veľmi ďaleko o toho miesta...A znova idem "škemrať" - dúfam, že to skončí happy endom Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Teším sa na pokračovanie Emoticon

6. kiki1 přispěvatel
09.12.2013 [18:31]

kiki1Sam je vážně hloupá. Lést Masonovi do zadku když vidí, jak o ni nestojí, takhle se zbytečně ponižovat. Už jsem na ni začínala mít pozitivnější názor, ale jestli přijme tu Masonovu nabídku, změním svůj názor zpět na negativní. Tím by u mě asi hodně klesla. No a Mason, ten už ani víc klesnout nemůže... On je kapitola sama o sobě a nemám sílu se k němu vyjadřovat, musela bych se rozčílit. Emoticon Emoticon Emoticon
Docela mi vadí, jak se má Tiff k Jessiemu. Já už od začátku povídky chci, aby byli Jessie a Di spolu, Tiff mi k Jessiemu nějak moc nesedí, s Dianou se k sobě hodí daleko líp. Emoticon Byla bych moc ráda, kdyby nakonec skončili spolu, ale to je na tobě. Emoticon
Fantastická kapitola! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Tethys přispěvatel
09.12.2013 [18:19]

TethysAch, Sam... Na to není co říct. Sam je ten typ, kterým se dá lehce manipulovat a ještě ke všemu se vrátí, i kdyby se jí Mason pokusil zabít (což by mě popravdě vůbec nepřekvapilo). Ale moc se mi líbí ta lehkost, se kterou to je napsané - ta první část o uspěchaných lidech se mi vážně moc líbila. Emoticon
A protože na vlastní kůži poznám ten pocit, kdy se byt zdá bez někoho prázdný, naprosto Jessiemu rozumím. Jedině snad vyplakání a vypovídání pomůže, ale ne tak moc, jako čas, ten nejlepší lék na smutek. Takže trošku naivně doufám, že se blýská na lepší časy. Emoticon
Musím se přiznat, trochu mě zarazilo, že jsme se v dnešní kapitole nepodívali na Dianu. Ze Saminy části ovšem víme, že se Mason vrátil od města a nechal Di samotnou. Co takhle nějaký pokus o útěk? Emoticon
Těším se na další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. mima33 admin
09.12.2013 [16:45]

mima33 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon - takto vyzerám po prečítaní vašich komentárov Emoticon

Domi, ďakujem Emoticon

Blacky, Jessie si s Tiff nezačne. Určite nie teraz, pretože mama mu zomrela, strachuje sa o Di a má výčitky kvôli Sam - to všetko bude teraz riešiť viac, ako románik s nejakou ženou. A máš pravdu, Tiff je pre neho vhodnejšia a aj keby sa Jess rozhodol pre ňu (čo nie je isté) tak to neznamená, že nemôže ďalej pomáhať Di, hlavne po tom, ako si uvedomil, že puto medzi nimi je veľmi silné Emoticon ale samozrejme, ako si podotkla, môže to byť skôr niečo ako bratská láska, či potreba chrániť ju, nie láska. Čo sa tej knihy týka - moja reakcia je hore - ale nemyslím, že na to mám Emoticon Veľmi, veľmi pekne ti ďakujem Emoticon

Maggie, Mason to vidí nalepšie - Sam je príliš labilná a ľahko sa ňou dá manipulovať. Ale ktovie, možno predsa len dostane rozum - ešte máme pred sebou cca zo desať kapitol Emoticon A nič nie je stratené ani pre pár Dia a Jess, i keď sa priznám, že Tiff je moja obľúbená postava a... Emoticon Emoticon Veľmi pekne ti ďakujem Emoticon

3. MaggieLove přispěvatel
09.12.2013 [16:38]

MaggieLoveNetušila jsem, že mě dokáže tak moc rozčílit jedna kapitola Emoticon Emoticon ale stalo se. Hlavně díky Sam. Takhled škemrat u Masona.V této kapitolce se ukázalo, jak moc je hloupá a slabá. Já bych se na Masona určitě vykašlala.
A co Jessie? Ta jeho čát mě taky dostala. Čekala jsem, že bude pár Di a Jessie, ale teď se spíš přikládnám podle toho konce, že nakonec bude nějaký románek mezi Tiff a Jessim. Emoticon a souhlasím s Blacky. Bylo by super skusit vydat knihu. Myslím, že bys na to mněla Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 08.12.2013 [22:20]

mimi, tak toto? čo ti povedať k Sam? snáď len, že to dievča potrebuje odbornú pomoc. Dúfam, že nebude taký blázon, nepristúpi na podmienku toho magora, lebo ma naštveš. keby sa jej vyhrážal a prinútil ju, fajn, utiahnuté za vlasy, ale budiš, ale tak toto? jessi je miláčik, mám rada chlapov čo dokážu prejaviť emócie a nehanbia za ne. k Tiff a jesiemu len toľko, že som to tušila Emoticon no a teraz som sa dostala do fázy kdy je di pasé a predstavujem si s jesimn tu nasu peknu negerku. lebo je od fachu je dospela ženská a asi by naozaj bola vhodnejsia ako nase vtáčatko, na druhej strane, di potrebuje jesieho, lebo nie je nic krajsie ako naplnena decká laska, ano ja viem... no neviem si pomôcť Emoticon napadlo ma. že by to s tiff jess mohol skúsiť teda že by si zacal pripušťať vznikajúce niečo, a potom bum, dí je späť a jeho city k našej černoočke potlačia city k našej čokoládke a potom dilema, ktorú z nich lúbi či to k di nie je iba bratská láska a potreba ju chrániť a či to k tiff náhodou nie je len vdaka, že pri ňom bola v najťaších chvíľach, ked smútil za mamou.... ach, a to je len malá ukážka toho čo si v mojej hlave spôsobila Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon kapitolka super a navrhujem skúsiť vydať knihu, lebo ja by som bola skutočne medzi prvými, čo by si ju kúpili. v živote som to napísala dvom holkám, jedna na stmívaní, jej asistentka je dielo... ale tu riešim teba, takže skús knihu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 08.12.2013 [20:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!