OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nezkrotný chtíč - 1. kapitola



Nezkrotný chtíč - 1. kapitolaPadlého anděla Daniela pošle Ďábel za trest na Zemi... Urazil totiž jeho bratra Dia. Ďábel ho pošle do věznice, kde si svůj trest odpykává i vlkodlačice Layla. Prvá nenávist se ale časem mění v nezkrotný chtíč...

Daniel stál před vstupní bránou věznice. Nechápal, proč ho Ďábel poslal právě sem. To, že urazil jeho bratra, přece není hrdelní čin. A přesto ho poslal mezi smrtelníky, jakoby nestačilo, že byl vypovězený z pekla, ne. On ho pošle do vězení?! To není spravedlnost. Není to fér.

S povzdychem věnovaným pohledu brzké budoucnosti a to pěti letem za mřížemi, si Daniel odplivl a loudavým krokem přešel ke strážníkovi. Ten stařík zde fungoval jako ochranka. Daniel si byl ale dobře vědom, že kdyby chtěl, toho tlouštíka by přepral levou zadní.

Zadíval se staříkovi do obličeje, rybí očka mu před světem zakrývaly tukové polštářky, která se na Daniela dívala s chladným pohledem. Vlnité vousy a menší knírek zanechávaly pocit, že dotyčný pochází z Evropy. Stejně jako všichni.

Daniel se na toho obludu podíval s mírně skeptickým a odtažitým pohledem. Vzdorovitě pozvedl hlavu a v jeho očích se objevila nadřazenost. Nikdy neměl problém zaujmout lidi na první pohled. Byl si víc jak vědom své krásy.

„Daniel Hell, pane!“ ohlásil se. Hell…Toto slovo každého napadlo jako první, když se jmenovali Padlí andělé… Čímž Daniel byl.

***

Layla seděla na okenní římse a sledovala dění za sklem. Slyšela šuškandu, kde se povídalo, že dneska nastupuje někdo novej. Ačkoli tahle novinka vyvolala u ostatních obrovskej zájem, Layla zůstala k informaci chladná. Ji to nezajímalo. Nesnášela všechny ty puberťáky, kteří se tu povalovali a stěžovali si, jak je k nim život nefér. Vždy ji přepadl vztek, vždyť oni nikdy nepoznali pravý význam slova bolest… Utrpení… Smrt… Jen, co si odsedí svých pár let, odcupitaj zpátky za maminkou. Tu možnost ona nikdy neměla. Nikdy nepoznala svou rodinu… Všechno, co má a čím je, je jen a jen její zásluha. Nikdo s ní nebyl, když se začala měnit. Nikoho v té chvíli nezajímala, tak proč by se měla ona starat o ně?

Layla silou udeřila do zdi naproti ní. S ohromným „Řask!“ zeď povolila a kousky bílého prášku dopadly na Layiiny rifle.

Vysunula zatnutou pěst ze zdi, odprášila si ruku a očima hypnotizovala pozůstalou díru. Připomínalo jí to její srdce… Chladné a roztříštěné na padrť.

***

„Ahoj, já jsem Dolly!“ oslovila Daniela nějaká holka. Vypadala vcelku zachovaně… Rovné blonďaté vlasy, malý nos, který byl na konci zašpičatělý nahoru, modré oči s rezavým nádechem a trochu zežloutlé zuby. Byla asi o deset centimetrů nižší než Daniel, takže, když se mu zrovna nedívala do očí, měl možnost vidět vši na temeni její hlavy.

„Daniel,“ odpověděl odtažitě. Všivka, jak si ji v duchu pojmenoval, ho obdařila jedním za svých zežloutlých úsměvů.

„Poslyš, napadlo mě… Jestli… tu nechceš provést,“ ostýchavě navrhla. Poslední, co Daniela v tu chvíli zajímalo, bylo to, kde co najdete. Už už chtěl Všivce odřeknout a jít si po svém, ale z nějakého nepochopitelného popudu souhlasil.

„Díky, to budeš hodná.“

Najednou jakoby se všechny Dollyiny starosti vypařily, a ta stydlivá holka byla jen dobře cvičená maska, se usmála a dychtivě ho popadla za ruku.

„Ačkoli se tomuto místu říká věznice, funguje to tu na podobném principu jako škola. Jen s menší svobodou. Rozdělujeme se tu na několik skupin. První jsou psychopati.“ Mávla rukou k jedné skupině. Nějaký debil s dredy zrovna stál na hlavě a blonďák s modrýma očima mu ohmatával přirození. Všichni se smáli.

„Mají trochu… Jsou trochu… No prostě to jsou sexuální úchylci. Dále je tu skupina filozofů, od těch se drž dál,“ poradila mu.

„Proč? Nevypadají nebezpečně.“ A i kdyby, Daniel s jistotou věděl, že by je zmáknul.

„Ne, ale mají schopnost tě unudit k smrti, velice nebezpečné,“ zasmála se.

„A kdo je toto?“  zeptal se Daniel a rukou mávl k černovlasé dívce. Bože, vypadala jako anděl. Opálenou pleť lemovaly havraní vlasy, které na konci jemně přecházely do vln. Tmavě čokoládové oči chránily před zraky ostatních nádherné řasy. Měla štíhlé tělo se smyslnými křivkami. Na sobě měla otrhané rifle a černé tílko… Byla prostě… sexy.

„Layla… Nikdo neví za co tu je… Přezdívá se jí Dračice. Jednou si na ni dovoloval jeden maník. Ještě teď leží na ošetřovně…“ Dál ji Daniel už neposlouchal. Svůj pohled znovu upřel na toho anděla.  Za svůj život viděl už mnoho krásek, ale Layla alias Dračice všechnu jejich snahu o zalíbení se Danielovi zastiňovala.

Bez zbytečného přemýšlení se Daniel rozešel jejím směrem. Nedívala se na něj. Layla seděla na lavičce a v rukou pevně svírala knížku.

„Kam jdeš?“ Chytl ho někdo za paži.

„Díky, žes mě tu provedla, dál už to zmáknu sám,“ poděkoval slušně a znovu se vydal za ní.

Nakonec tu snad nebude zas taková nuda…

 

***

Ahoj, toto je mé první dílo na těchto stránkách. První kapitolu jsem tedy napsala kratší, abych věděla, jestli se vám povídka líbí a jestli má nějaký smysl v ní pokračovat. Proto budu ráda za každý komentář, ráda bych znala kritiku na svou tvorbu…

Předem díky za každou... Larissa.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nezkrotný chtíč - 1. kapitola:

12. Elanor přispěvatel
02.11.2011 [11:40]

ElanorNezvyčajné a nápadité, dúfam, že pokračovanie na seba nenechá dlho čakať ;)

11. martinexa přispěvatel
02.11.2011 [10:21]

martinexaTak dobrý nápad to určitě je. když napíšeš další díl určitě si ho přečtu:)

10. andy
01.11.2011 [22:44]

mně se to také líbí Emoticon Emoticon

9. kiki
01.11.2011 [20:09]

moc se mi líbí jak je to všechno popsané a má to zajímavý námět těším se moooc na další!!! Emoticon Emoticon Emoticon

8. LiliDarknight webmaster
01.11.2011 [19:13]

LiliDarknightDievča zlaté, ak ja toto tvoja prvá poviedka, neviem si predstaviť, aká dobrá budeš neskôr. Veď toto je takmer dokonalosť! (Jediná chybička bola tá dĺžka Emoticon ) Máš naozaj priamy štýl písania, čo obdivujem. Nemusíš napísať siahodlhé opisy a dialógy, aby si niekoho zaujala. Tebe stačí jediná veta. Emoticon
Teším sa na pokračovanie a dúfam, že bude čoskoro. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.11.2011 [17:11]

FaireJe to zajímavé a tak doufám v další pokračování. Emoticon Emoticon

6. Chensie přispěvatel
01.11.2011 [15:47]

ChensieZvláštní popis tváře :o) Netradiční, což se mi líbí, mám ráda originalitu. Námět zajímavý, jsem zvědavá, jak se to vyvine dál.

5. Cass
01.11.2011 [15:17]

CassMôžem ti povedať, že to bolo úžasné Emoticon Páči sa mi nápad, dej a hlavne sa mi páči Daniel Emoticon Proti Layle nič nemám vyzerá byť vpohode čiže dievča podla môjho gusta Emoticon Hneď teraz okamžite chcem pokračovanie! Emoticon Emoticon Proste úžas a tie motta schvalujem všetky Emoticon

4. RebecaLin přispěvatel
01.11.2011 [14:49]

RebecaLinPS: krásný Motta Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Sandy
01.11.2011 [14:48]

To bolo skvelé Emoticon Ty proste musíš pokračovať Emoticon Pretože ak nebudem môcť čítať pokračovanie tak sa asi zbláznim a skončím medzi tými psychopatmi Emoticon A to dúfam že nie Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!