OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nepotrebujem ťa! - 5. kapitola



Nepotrebujem ťa! - 5. kapitolaTak už vieme, kto je Anna.
Dnes len Lea a jej zážitky z práce. A po nej. A po tom. A ráno. No proste... Lea.

Pozerala som sa na mail, ktorý mi došiel. Prevrátila som očami a vypla telefón.

„Kto ti stále píše?“ spýtala sa zvedavo Barbara a zadala Tesse objednávku.

„Taký divný týpek. Pozval ma na obed a teraz ma v kuse otravuje,“ prehodila som ľahostajne a hodila telefón pod barový pult.

„Tak asi od teba chce sex,“ povedala Tess a krájala limetky.

„Prečo si myslíš, že mu asi neodpisujem. Chcem ho vydráždiť a potom... možno,“ zatiahla som s milým úsmevom, načo sa Tessa pochechtávala. Barb sa pobavene usmiala, rozhliadla sa po podniku a zamračila sa.

„Už zasa,“ zamrnčala a otočila sa prosebne k Tesse. Nechápavo som sa pozrela za seba a zbadala chlapca s drinkom, ako mieri k nám.

„Kto to je?“ spýtala som sa a nespúšťala z neho oči.

„Už tretí deň sem chodí a chce, aby som s ním šla von,“ ozvala sa zúfalo Barb. Prezrela som si ho a zamračila sa. Nebol nejako extra pohladný, ale kde je problém?

„Na čo vás môžem pozvať baby?“ spýtal sa s úsmevom a hneď som vedela, kde je problém. V jeho úsmeve.

„Nepijeme v robote,“ odvrkla mu Barb a odniesla objednávku. Hrýzla som si do pery, aby som sa nerozosmiala. Bolo to dosť ťažké.

„Jeden drink,“ skúsil to ešte raz, tento krát na mňa.

„Vstúpila som si do duše a odvtedy nepijem,“ prehodila som a Tessa sa uškrnula. Chlapec prevrátil očami a pozrel na Barb.

„Pomôž mi dostať tvoju kamarátku a nejako sa vyrovnáme,“ povedal chalan a žmurkol na mňa.

Na to som vytiahla obočie. Dosť vysoko. Ten jeho nadhodený tón sa mi protivil. Ani ten jeho pohľad nepatril k mojim obľúbeným. Potiahla som nosom a postavila sa na tých ihlách. Zamračene som k nemu urobila jeden krok a niečo v mojom pohľade ho asi zneistilo.

„Vyzerám snáď, že sa zahadzujem s niekým takým, ako si ty?“ spýtala som sa ho ironicky. „Vyzerá snáď ona, že potrebuje takého jeba, ako si ty?“ Ukázala som na Barb, ktorá sa blížila k nám. Chlapec bol dobre mimo alebo mal prehnané sebavedomie.

„Snáď nečakáš, že sa na teba vrhne tlupa chlapcov,“ precedil medzi zubami. Ou, ozvalo sa ubolené ego. Urobila som ešte jeden krok k nemu. Chytila som ho za peru a vytiahla som ju hore, aby som odhalila jeho horný chrup.

„Počúvaj, chlapče, si v zlom podniku. S touto medzerou medzi zubami môžeš ísť robiť  hranolky do mekáča, pri tvojej hube, extra dlhé. Takže zavri hubu. Nechci, aby som tvoje ego rozložila na mikročastice,“ povedala som mu s úsmevom a pustila ho. Pri mojej reči zbledol, zozelenel a potom sčervenel.

„To si ešte vyžerieš,“ zasyčal a otočil sa na päte.

„Nezabudni zavrieť za sebou dvere,“ zvolala som za ním, načo len tresol dverami. Tessa sa váľala na bare od smiechu, zatiaľ čo sa mi Barb hodila okolo krku.

„Lea, ty si úžasná! Ja ťa zbožňujem! Keby si bola chlap, dala by som ti,“ smiala sa.

„Barb, kedy som bola chlap, za túto vetu by som ti vyšukala mozog z hlavy,“ predniesla som pobavene, načo sa Barb rozosmiala ešte viac.

„Aspoň pusu pre moju hrdinku a panáka na môj účet,“ zašvitorila a vtisla mi mľaskavú pusu na líce.

„S tým pozor, Elle by si to mohla vyložiť zle,“ upozornila som ich smrteľne vážne, keď k nám prišla Elle. Tá sa na mňa zamračila.

„Krava,“ prehodila, ale usmiala sa. Nato sme sa rozosmiali už všetky. Milovala som tento podnik. Milovala som svoj život tu.

 

A skoro bol ten život aj dokonalý. Zišla som dolu po schodoch, aby som skontrolovala suterén. Stretla som veľa spolužiakov, ale nemala som záujem sa s nimi rozprávať. Nemala som záujem s niekým nadväzovať úžasné priateľstvo. Ja som na tieto veci nikdy nebola. Nikdy som si nenašla normálnu kamarátku. Všetky známosti mám cez Lanu. Ona vždy bola ten typ, ktorý dokázal pritiahnuť ľudí svojím úsmevom a nevinným vzhľadom. Ja som ich väčšinou strašila, len čo som otvorila ústa. Nie, že by mi to vadilo. 

Mala som Lanu a to bolo fajn. Môj život sa dostal na slušnú úroveň. Zakazovala som si myslieť na rodičov a môj takzvaný domov. Nechcela som, aby sa Lana vrátila a ja som jej zas všetko musela vrátiť. Žila som jej život a neskutočne sa mi to páčilo. Som sebec, ale nie som závistlivá.

Sadla som si s fľašou k jednému zo stolov a naliala si. Neznášala som tieto slaboduché chvíle, keď som unavená a nedokážem potláčať realitu. Vypila som veľký pohár Kapitána a hneď ma zahrial. Hore som dnes už skončila, ale domov sa mi nechcelo ísť. Nemala som chuť vrhnúť sa do postele a znovu vstávať. Dnes som mala chuť žiť.

Ale tu v suteréne bolo málo ľudí. Sú prázdniny, možno sa všetci rozpŕchli preč. Tak isto ako Adam. Už druhý týždeň si hovie na Miami. Teraz by sa mi docela hodil. Vypila som druhý pohár a užívala si škoricovú chuť v ústach. Kde som to skončila? Hej, u Lany.

Odkedy odišla do Európy, stále na ňu myslím. Na to, že ju stretlo šťastie. Na môj strach, ktorého sa neviem zbaviť. Je stále s Nathanielom. V škole, v práci, mimo práce. V Európe. Nemáme na seba toľko času, ako pred tým. Z jednej strany to chápem, ja by som si to, kurva, užívala. Ale bojím sa, že ju stratím.

Niekto zosílil hudbu. Kývala som hlavou do rytmu a naliala si ďalší „pohárik“. Tuto sa to zatvára až keď odchádza posledný človek. Niektorí začali tancovať a po chvíli sa to zrazu celé zaplnilo. Zmätene som klipkala očami a snažila sa svojmu pripitému mozgu vysvetliť, že to nie sú halucinácie, len oneskorená informácia v hlave.

Sedela som sama v rohu a pozorovala mladých ľudí, ako si to užívajú na parkete. Vzdychla som si a vstala. Do ruky som si zobrala fľašu a šla k davu. Moje nohy boli ťažkopádnejšie, než som si myslela. Mala som toho zjesť viac, možno by mi to tak rýchlo nezabralo. Predierala som sa medzi ľuďmi a hmkala si pesničku. Začlenila som sa do svojho živlu. Do svojej starej, dobrej Lei. Do tej, ktorá vie, že zresetovať si hlavu je ten najlepší možný spôsob.

Tancovala som o dušu. S fľašou v ruke a bez opätkov. V obyčajných rifliach a tričku. Bolo mi to jedno. Chcela som zo seba vytancovať zlú náladu. Chcela som zo seba vytĺcť sentimentálne myšlienky. Chcela som alkohol a sex. A ako na zavolanie ma niekto chytil za plece. Nedočkavo som sa otočila a zbadala toho chlapca, ktorého som poslala do prdele.

Otrávene som pretočila očami a otočila sa mu chrbtom. Nemala som náladu utešovať jeho ego. Lenže jeho prsty sa mi silno omotali okolo zápästia a trhol so mnou k nemu. Vytrhla som sa mu zo zovretia, pripravujúc sa, že mu budem musieť jednu vraziť. Ale to už zas chytil niekto jeho za rameno. Zbadala som Toma a strnula. Naozaj? Prečo?! 

Odsotil toho chalana a pristúpil ku mne. Napila som sa fľaše a urobila krok dozadu. Niečo na mňa zakričal, ale nerozumela som mu. Niekto ma zozadu drgol a vyliala som si Kapitána na tričko. Tom ku mne natiahol ruku, ale vyhla som sa mu a otočila sa mu chrbtom. Pretláčala som sa davom a snažila sa mu stratiť. Bola som nízka, nemala som problém sa pretlačiť na druhú stranu parketu.

Zočila som Elle. Tmavočervené vlasy mala rozpustené a lietali jej pri tanci. A tancovala s... chlapcom? Zmätene som ju pozorovala a dopila fľašu. Je teda lesba alebo bi? Po chvíli ma uvidela. Asi cítila môj pohľad. Zakývala mi a ja som sa k nej s radosťou pripojila. Všetko lepšie ako Tom. Zacítila som jej ruky na mojich bokoch a spomenula som si na jej horlivé vyznanie lásky Lane. Musela som sa zasmiať, ale nebolo ma počuť cez hudbu.

Tancovali sme spolu a mne sa to páčilo. Bola pekné dievča a ja som bola totálne ožratá. A okrem toho, dievčatá sa bozkávajú tiež dobre. Len kto by povedal, že budem aktér ja? Bolo to oslobodzujúce. Nebola síce prvé dievča, ktoré som pobozkala, ale bola to prvá lesba. A tá do toho dávala všetko. Šla na maximum.

 

Otvorila som oči a svet sa mi roztancoval. Zhlboka som sa nadýchla a snažila sa prísť k životu. Zbadala som neznámy luster a o izbe ani nehovorím. Okej, si vtom zas. 

Pomaly som sa posadila a poobzerala sa okolo seba. Pohľadom som zastala na osobe, ktorá vedľa mňa spala. Červené vlasy jej zakrývali tvár, ale nemusela som hádať, kto to je. Urýchlene som sa vyhrabala z postele a snažila sa narvať do vecí. Nebola som vytretá, aby mi nedošlo, že som tu s Elle stvárala scény hodné lesbického porna. Keď som sa konečne obliekla, zrak mi padol na vibrátor pri posteli.

Z toho celého ma neskutočne rozbolela hlava. Pošúchala som si spánky, ignorujúc všetko okolo a vyšla von. Ďaleko som sa však nedostala.

„Dobré ráno,“ pozdravila ma Barb. Zľakla som sa, až mi ostalo zle.

Čo tu, kurva, robí? Potom som však zbadala Gisele a došlo mi to. Spolubývajúce. Gisele na mňa pozrela s pobaveným úsmevom a významne nadvihla obočie.

„Kde si sa tu vzala?“ spýtala sa ma a naliala si kávu.

„Hľadám svoju stratenú orientáciu,“ zamrmlala som a sadla si k barovému pultu. Vrazila som hlavu na stôl a prijímala chlad z dreva. To som včera zas dopadla...


Ospravedlňujem sa za tak dlhú dobu pridania ďalšej časti a krátkosti kapitoly, ale snažila som sa ju predĺžiť, no nakoniec mi došlo, že to nemá význam. Svoje si už Lea v tomto povedala. :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nepotrebujem ťa! - 5. kapitola:

8. PrincessCaroline přispěvatel
28.08.2014 [0:34]

PrincessCarolineAhoj Frozen, akurát som hodila adminom ďalšiu časť tak chvíľu trpezlivosti Emoticon

7. Frozen
28.08.2014 [0:27]

Kedy bude dalšia?

6.
Smazat | Upravit | 28.07.2014 [23:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. PrincessCaroline přispěvatel
28.07.2014 [16:40]

PrincessCarolineBlacky, ja si myslím, že si to trošičku chlapec zaslúžil, ale určite nie tak ako to spravila Lea Emoticon A to dievča z rimmelu, jeez Emoticon
Nebude to tak ako u Lany, že budem popisovať niekedy v kapitolách jeden deň, takže uvidíme, čo s tým Elle bude robiť a ako s tým Lea naloží Emoticon

Musti, Tom je Ericov kamarát. Lana sa s ním stretla prvý deň v práci. Aj s Tomom aj s Ericom Emoticon

Habinko, Lea je nezmar to už som písala Emoticon Takže si nemôže myslieť, že keď ide do kolien, vyjde z toho normálne Emoticon

Smile, som rada, že ťa to chytilo Emoticon Či ten chlapec ešte niekde vystúpi uvidíme a to isté sa týka aj Toma Emoticon

4. Smile
28.07.2014 [12:50]

Si zo mna robis srandu! Asi som prave umrela. Ha ha ha!
Nemam slov na tuto kapitolu. Dost ma prekvapil ten chlap myslim ze sa tu este objavi. A takisto ten Tom.
No som zvedava ake novinky nam prinesies v dalsej kapitolke uz sa neviem dockat!
P.S. nemozem z vety Hladam stratenu orientaciu :-D:-D:-D

3. Habina
28.07.2014 [12:33]

To si ze mně děláš srandu? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Chcípám z toho , co ty tady vytváříš Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Lea s lesbou? No ne ne :D :D :D :D
To už radši s Adamem :D :D :D :D :D Dokonale jsi mě rozsekala :D :D ZASE! :D :D Emoticon Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 28.07.2014 [11:15]

Čekání se vyplatilo!
Já tu holku žeru Emoticon Emoticon Ona je prostě úžasná Emoticon U týhle kapči jsem se vážně bavila, jen mám jednu nejasnost; Kdo je Tom? Nevim, jestli se objevil někdy v popelce, nepamatuju si ho anebo jestli je to nová postava... Emoticon Budu se moc těšit na další kapču, ttak né že nás necháš dlouho čekat Emoticon

1. Blacky
27.07.2014 [22:33]

Do Faka Emoticon Ako skutočne? No čo aj ja som tiež raz pred mnoha lety bola ožratá a pohádaná s priateľom a bolo tam dievča sexy blonďavé a skončila som bozkávajúca sa s ňou. Na tom nič nie je :p ale tá ranná situácia musela byť pekne poondiata, Ako kamošky a to všetko. No ale aspoň, že je LEa aká je a nerobí si z toho hlavu.

myslím, že to Prehnala, myslím, to ako zotrela toho chlapca, za medzeru medzi zubami... spomeň si a rimel :p tá bloncka, je ikonou a má medzeru :p

Inak som rada, že bez obmedzenia, samozrejme sexy+15 môžem,ale myslím, že sem sa to hodilo práve takto :)

a zastávam názor, že radšej kratšia, ale k veci. Ako zbytočne preopisovať alebo naťahovať len pre počet slov, to človeka znudí a odradí. Vela krát som prestala čítať poviedku práve preto, že dievčatá majú tendencie naháňať počet slov a čitateľ je ubitý :p takže niekedy je menej viac :p

teším sa na pokráčko ako sa k nej teraz bude Ell chovať. A vlastne ako sa stým sama Lea pobije. či zakotvy na druhom brehu. TO by ti bol pekný odfajč :p


 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!