OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nepotrebujem ťa! - 3. kapitola



Nepotrebujem ťa! - 3. kapitolaČo sa deje cez prázdniny? Lana s Natanielom šli do Európy. Lea pracuje, Anna neodpisuje a čo robí Adam?
Možno trochu rodinných väzieb, trochu nervov, podvádzania a bolestné spomínanie? Možno len krivda z minulosti.
Príjemné čítanie

Len, čo som vyšiel z výťahu, mal som chuť otočiť sa na päte a zaliezť späť.

„Adam,“ ozvala sa matka a mal som chuť zaškrípať zubami. Zhlboka som sa nadýchol a pobavene sa usmial na ľudí v našej obývačke.

„Myslela som, že sme sa dohodli na štvrtú,“ ozvala sa máti trochu podráždene, no ignoroval som ju.

„Zdravím George,“ pozdravil som sa s našou návštevou a otočil sa na jeho dcéru. „Chloe.“ Snažil som sa, aby som nevyznel ako úplný chrapúň. Chloe sa na mňa sladko usmiala a postavila sa.

„Adam, ty nezbedník jeden,“ brnkla mi prstom po nose a objala ma. „Čakala som ťa.“ Pozdvihol som obočie a pozrel na matku. Nemal som náladu na tieto trápne návštevy, nehovoriac o tom, že mi na krku visela Chloe.

„Rozprával som sa s tvojou matkou, ozval sa George, „Chloe trvala na tom, že by sme si mali urobiť výlet na naše letné sídlo.“

„Prišlo mi to ako skvelý nápad, tvoj otec by si mal oddýchnuť. Nathaniel je v Európe a ty by si mal utužovať vzťahy so svojimi priateľmi,“ ozvala sa matka a mne sa v hlave rozblikalo výstražné svetlo. Utužovať vzťahy? Striasol som zo seba Chloe a pokrčil plecami.

„A kedy sa vyráža?“ spýtal som sa ľahostajne.

„Zajtra ráno,“ zazubila sa na mňa kamarátka a venovala mi žmurknutie. Potlačil som chuť prevrátiť očami a vzdal to. Stavím sa, že to moja matka plánovala s Chloe už skôr a vôbec by som sa nedivil, ak by som našiel zbalenú batožinu.

„Tak fajn,“ povzdychol som si a dúfal, že majú na Miami veľa chľastu.

 

Len, čo som mohol, zbavil som sa jastrabieho pohľadu mojej matky a zapadol som do svojej izby. Musel som uznať, že túto vilu som od malička obdivoval. Bola premyslená, mala tri bazény a bola na konci pri súkromnej pláži. Taktiež mi došlo, že ma matka snaží dať dokopy s Chloe. Nebol som slepý ani sprostý. Nathaniel sa jej vyšmykol z kontroly, tak ako kapitán laccrosového týmu s dobrým menom nasledujem. Kriste, jak ja neznášam byť náhradník. Vybalil som si veci a napísal Anne. Už odo mňa dostala dva maily a cítil som sa ako kretén pretože mi neodpísala. Ako to, že mi neodpísala?! To som ju vôbec nepriťahoval? To by teda otriaslo mojim egom. Prišla po mňa teta domáca, ktorá sa tu o to stará.

Priateľský zápas v lacrosse. Povzdychol som si a zobral si svoju lakrosku. Naše rodiny žili lacrossom. Ak by sa Nathaniel v provom ročníku nezranil na prípravke, určite by som nebol teraz kapitánom. Nie že by som ho vtedy udrel zámerne. Možno trošku. Uškrnul som sa a spomenul si na náš zápas, keď sme sa bili nadrbaní. Zaslúžil som si tie rany. Potom sa však vyliečil, ale už sa na to vysral. Radšej zobral pozíciu prezidenta rady. A znovu som ostal v pozadí. Akoby si sa mohol vyrovnať magnátovi?

„Hraješ slečinka?“ skríkol otec a nadšene sa usmieval.

„Pokoj dedulo, som útočník a nie záchranár,“ zvolal som na druhú stranu, kde figuroval. George sa zasmial v bráne a zodvihol lakrosku.

„Tuším, že toto bude ľahký zápas,“ ozval sa vedľa mňa Dan a zobral si brankársku lakrosku. Bol som veľmi rád, že sa Dan dostavil. Bol to môj spoluhráč a spolužiak. Taktiež bratranec Chloe.

„Myslia si, že keď to hrali pred pol storočím, tak nám dajú na prdel,“ povedal som dosť hlasno na to, aby nás deduškovia počuli.

„Aby si nebol prekapený,“ zafrflal otec a navliekol si helmu. Dan sa uškrnul a šiel do bránky. Hrali sme len štyria, na rýchle góly. Dostal som loptičku a rozbehol sa naproti otcovi. Začul som ako matka s Chloe fandia. Ako malé deti. Obratne som sa vyhol otcovi, ale zákerná noha ma zložila. Zaboril som tvárou do trávy a Dan sa rozrehotal. Rýchlo som sa pozbieral hoci som bol dosť otrasený. Môj otec zatiaľ prebral loptu a bežal k našej bráne. Na to sme dostali gól. Prešiel som si po sánke, ktorú som si trochu odrel a nasrane potiahol nosom.

„Že to stále neviem?“ zvolal otec a aj cez mriežku som videl ako sa škerí.

„Nemáme rozhodcu, myslíš, že podvádzanie je hrdinské?“ zhúkol som po ňom a šiel na svoje miesto.

„Kto povedal, že podvádzam? George, podvádzal som?“ otočil sa na svojho komplica.

„Ja som nič nevidel.“

„Čo ty Dan?“ spýtal sa pokojne otec. Otočil som sa k Danovi, ktorý sa tváril, že tam nie je. „No vidíš, tak si dávaj pozor, aby sa ti nepoplietli nohy.“ Uhol som sa štuchnutiu a sklonil sa k zemi. Chce mať nefér zápas? Nech!

 

„Ty si nepolepšiteľný!“ zasyčala na mňa matka, keď som podopieral otca a viedol ho k lehátku.

„Ja som sa mu vyhýbal,“ povedal som nevinne a pustil otca na lehátko. „Však oci.“ Otec zafunel a pozrel na svoju ženu.

„Nie sme malé deti, Laura! Lacross je tvrdý šport,“ vyčistil jej žalúdok a pritisol si ľadové vrecko k hlave. Spokojne som sa usmial a šiel sa zvaliť na druhú stranu. Tak trochu som sa nechal uniesť a nabral otca. Trocha vyletel, ale prekvapil ma pevným postojom. Pomasíroval som si narazené rameno a zafunel.

„Ty si strašný kretén,“ zamrmlal pobavene Dan a sadol si vedľa.

„Ja?“ podivil som sa a pohodlne sa natiahol. Na to sa ozvalo narazené rameno. Bolestne som stisol zuby a snažil sa nedať najavo bolesť.

„A kto iný,“ ozval sa vedľa mňa hlas a zahliadol som Lizzie. Moju malú, rozkošnú sestričku. Podala mi vrecko s ľadom a posadila sa ku mne na lehátko. „Aspoň dnes otec nebude rozprávať hrdinské príbehy z mladosti.“ Stiahol som si ju k sebe a postrapatil ju po vlasoch. Mal som ju rád. Pripomínala mi trochu Lanu. Brzdi, vôbec. Dobre, pripomínala mi ju pretože bola jej kamarátka. Modré oči sme zdedili po otcovi a predsa som v nich videl obrovský rozdiel. Otcove oči boli tmavé a zahĺbené zatiaľ, čo Lizzine oči boli nežné a naivné. Tak isto, ako keď na mňa pozerala v prvom ročníku a som neskutočne vďačný, že som po nej minulý rok nešiel. Spať s vlastnou sestrou...to je moc aj na mňa.

„Adam, rozpučíš ma,“ sťažovala sa, keď som ju objímal. Usmial som sa a pustil ju. Bol som rád, že bola moja sestra. Aj keď nevlastná. Nebola psychicky labilná, bola skromná, len tie jej nákupné horúčky. Som schopný pre ňu urobiť hocičo, ale na nákupoch som s ňou bol len raz. RAZ a stačilo.

„Poďte sa osviežiť,“ zvolala na nás Chloe a všetci traja sme zborovo prevrátili očami.

„Prečo tu vlastne si?“ spýtal som sa Lizzie.

„Otec mi povedal, že tu budeš aj ty a vedela som, že ťa nemôžem nechať osamote s Chloe. Nie som slepá a taktiež viem, že nedokážeš vydržať s Chloe v jednej miestnosti." Nechal som to bez poznámky a šiel za nimi. Lizzie bola prekvapivo bystrá, ale nemala tak úplne pravdu. Hodil som to za hlavu a prijal som pohár domácej limonády.

„Robená s láskou,“ žmurkla na mňa Chloe a vzdal som to. To proste takto nejde.

 

„Ty hulvát,“ zreval na mňa nadšene Dan, keď som vyšiel zo záchodov a dali sme si placáka. Vrazil mi do ruky ďalší pohár a vypili sme to na ex. Hudba mi týrala hlavu, ale prežil som to. Dnes sme s Danym vyrazili do neďalekého klubu. Zbadal som, ako zo záchodov vyšlo dievča a trochu sa na mňa usmialo. Potom sa narovnala a vyšla medzi dav. To bola dnes už druhá. Musel som si dnes dať do tela za dnešný deň.

„Tvoja sesternica je dobrá mrcha,“ zahučal som cez hudbu a pri bare sme si objednali ďalšie pitivo. Už som bol v nálade a dve dravé šelmičky a doškriabaný chrbát ma potešili. Dan pregúlil očami a uškrnul sa.

„Vôbec by mi nevadilo, ak by sme boli rodina, ale ľutujem toho, kto si Chloe zoberie.“ Prikývol som a napil sa. Vtom som zbadal dve rozkošníčky, ktoré prišli na bar a rozhliadali sa.

„Hej,“ kývol som na ne a pozrel na Dana, „čo povieš? Dopraješ mi obe či sa mám deliť?“ Kamarát si ich znalecky prezrel a štuchol ma.

„Uži si ich.“ Trochu udivene som na neho pozrel. Dan predsa nikdy nepremrhal možnosť si trochu užiť. Neriešil som to a naviazal očný kontakt s jednou z tých báb. Kývol som na ňu a hneď som ju mal. Nechal som Dana na jednej strane a šiel som k nim.

„Čo pijete slečny?“ Nahodil som príjemný a šibalský úsmev. Kúpil som im drinky a nechal ich nech mi rozprávajú. Jednu z nich som okamžite vylúčil z možnosti pretiahnutia. Bola divná, nekomunikatívna a zazerala na mňa. Druhej, meno som už zabudol, som sa veľmi páčil. Kamarátku sme poslali niekam si sadnúť a po chvíli sa na mňa vrhla. Bola zúfalá, asi po rozchode s priateľom alebo si už dlho nezašukala. Už už sme sa chceli presunúť, keď ma niekto štuchol. Nebral som to na vedomie, rukami som jej zašiel pod tričkom. Znovu ma niekto štuchol a to som sa podráždene otočil. Zazrel som na Dana a chcel ho poslať niekam. No, on len kývol smerom od baru a keď som nasledoval jeho pohľad, zaškrípal som zubami. Naozaj sa sem musela dovaliť Chloe? A dotiahla sem aj Lizzie.

„Hej, čo teda?“ ozvalo sa to dievča v mojom náručí.

„Nič,“ odvrkol som a pustil ju. Nemal som chuť dnes byť v kontakte s Chloe. Prešli sme na bar a rýchlo si hrkli pár pohárikov kým sa k nám dostali.

„Adam,“ zavesila sa na mňa sestra a videl som, že už má uliate. Kde boli pred tým?

„Už nepi,“ zašomral som a nasáčkoval som ju k Danovi. Vedel som, že na ňu bude dávať pozor. Chcel by byť predsa zástupcom kapitána. Vyhol som sa Chloe a šiel som na parket. Hlava sa mi príjemne točila, dievčenské telá sa okolo mňa vlnili a sem tam sa ku mne nejaká natlačila. Nebránil som sa tomu, rád som sa stratil v tom víre sexuálneho napätia. Po chvíli som sa dostal k niekomu ku komu som nechcel. A vlastne, načo to riešim? Chloe tancovala chrbtom ku mne a zrejme si to užívala. Pritisol som si ju k telu a cítil jej krivky. Venovala mi žiarivý úsmev a za pár okamihov sme sa v tanci zladili. Vypustil som z hlavy všetky predsudky. Dievča ako dievča. Je to moja kamarátka. A keď už sa po mne sápe, čo s ňou mám robiť. Pobozkala ma prvá a po chvíli, keď som pomaly nechytal dych, začala ma ťahať z parketu. Oprel som sa o stenu a pritiahol si ju k sebe. Len teraz. Len teraz a potom máš od nej pokoj. Na chvíľu som ju od seba odstrčil a pozrel sa na ňu. Bola nádherná. Vždy bola krásna. Odkedy som si ju pamätal. A bol by som si ju bral na záchody a bol by som ju pretiahol, keby neotvorila ústa.

„Nemusíš sa trápiť nad minulosťou.“ Chvíľu som na ňu prekvapene pozeral. Ako mohla..? Bez slova som ju oprel o stenu a chytil ju pod zadkom. Zodvihol som jej nohu, aby som sa k nej lepšie dostal. Cez zlepšenú polohu som jej prstami prešiel po nohavičkách. Zacítil som ako sa zľahka zatriasla. Chvíľu som ju dráždil. Bez citu a žiadneho ďalšieho dotyku. Sklonil som k nej hlavu.

„Chcela by si, aby som ťa tu pretiahol?“ zašepkal som jej do ucha a vedel, že aj cez tú hlasitosť ma počula. Len rýchlo prikývla a snažila sa dostať k opasku. Pustil som ju a odtiahol sa od nej. Ostala zmätená.

„Túto šancu si už dostala. Už si sa so mnou vyspala. Keď si chodila s Nathanielom, pamätáš?“ Zaklipkala očami, akoby jej to nedopínalo.

„Neviem, o čo tu ide, ale nemohli by sme sa vrátiť k rozrobeným veciam?“ spýtala sa dotknuto a napravila si sukňu.

„Nie som náhradník,“ zavrčal som, „a nie som ani sprostý. Viem, že si vysadila antikoncepciu.“ Na chvíľu zbledla. To mi stačilo na odpoveď. Bez slova som sa otočil a kráčal k východu. Už to raz urobila. Keď chodila s Nathanielom, nepodarilo sa jej, vtiahnuť ho do postele. Bez antikoncepcie, spitá na kašu ma zatiahla na záchody. A ja kretén sfúkaný som ju pretiahol. Bol to chaos, bolo to zlé obdobie. Keď som zistil ráno, že v posteli mi leží snúbenica môjho najlepšieho kamaráta. Keď som to povedal Nathanielovi, čo sa stalo, po fľaši vodky. A potom sme sa pobili. Nič z toho ma nezasiahlo viac, ako to, čo urobila Chloe.

 

Šla na potrat...


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nepotrebujem ťa! - 3. kapitola:

10.
Smazat | Upravit | 20.07.2014 [15:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9.
Smazat | Upravit | 19.07.2014 [16:53]

Komentuju sice se spožděním, ale komentuju! Byla jsem teď pár dní mimo web, ale občas jsem si koupila mobilní internet a četla jsem. Emoticon Adamovo pohledy miluju! EmoticonLíbí se mi vidět svět jeho očima a troufám si říct, že ho mám radší než Leu, i když ta je za ním těsně v závěsu Emoticon
Takže o spal s Chloe a udělal jí dítě a ona šla na potrat! Emoticon To mě vážně dostalo! Muselo to bejt pro něj opravdu těžký. Taky mi přišlo líto, že byl ve všem vždycky druhej, no já vím, že vždycky někdo takovej musí bejt, ale chudák Adam! Emoticon Emoticon
Teď keště odskočím od povídky, líbí se mi tvůj novej avatar! Miluju Stailse! Emoticon Emoticon Emoticon
Budu se moc těšit na další díl! Emoticon Emoticon

8. PrincessCaroline přispěvatel
19.07.2014 [10:47]

PrincessCarolineSmile, vitaj Emoticon Dať Adamovi šancu s Leou? Fúha, no neviem Emoticon V predchádzajúcej poviedke s Adam...ale to nepoviem, keď si nečítala, možno budeš mať prekvapko Emoticon Na zhrnutí dávam oznamy, kedy vyjde ďalšia časť Emoticon

7. Smile
16.07.2014 [20:05]

Prosím prosím, pekne prosím! Nech Adam skončí s Leou! Predchádzajúcu poviedku, na ktorú táto naväzuje, som síce nečítala, ale toto ma zaujalo, prosím, daj im šancu!
Čoskoro pridaj ďalšiu časť!

6. PrincessCaroline přispěvatel
15.07.2014 [16:04]

PrincessCarolinePerličko, pokoj, pokoj nie že chytíš mŕtvicu Emoticon Každý príbeh potrebuje niekoho zlého Emoticon A zas je vôbec zlá? To nikto nevie Emoticon
Ale Adam s ňou neskončil. Mal s ňou boľavú spomienku a nemyslím si, že sa dá tak ľahko. Má aj vlastný rozum snáď sa z toho nejak vykrúti Emoticon
Adam a Lea, fúha to by bola kombinácia jak des Emoticon

5. Perla přispěvatel
14.07.2014 [16:32]

PerlaPáni! Emoticon To naozaj? Prečo mi to robíš? Prečo sa Chloe už nezbavíš? Tá protivná mrcha ma štve tak, až to nie je možné. Adam je síce v istých chvíľach debil, no nezaslúži si dopadnúť tak zle. Hlavne nie s Chloe.
Priznám sa, že na začiatku som sa začala pohrávať s myšlienkou, že by mi možno ani nevadilo, ak by mal Adam niečo s Leou. Sú si podobný, avšak aj rozdielny. Podľa mňa by to bolo celkom fajn, či to je len moja fantázia? Emoticon Emoticon
Každopádne sa neviem dočkať na ďalšiu časť, túto som priam zhltla. Emoticon Emoticon

4. PrincessCaroline přispěvatel
14.07.2014 [16:25]

PrincessCarolineHabinko, poslušne odpisujem Emoticon
Chloe je taká aká je, úplne mi to na ňu sedí aj keď nesúď knihu podľa obalu Emoticon Nič viac asi ani nepoviem, možno aj tá veta bude nezmyselná, uvidím či sa to nejako vyvrbí Emoticon

Ak si zmätená pokojne píš v čom sa strácaš, ja som zistila, že tieto kapitoly budú trochu mätúce pre vás, ale sľubujem, že sa pokúsim ich písať už potom v nejakých rozumných časových odsekoch, aby nevznikala zbytočná panika Emoticon

3. Habina
13.07.2014 [22:26]

Poslušně hlásím, že jsem opět tady! Emoticon
Opět se potvrdilo to, že Chloe je bitch, a to s velkým B!
Jinak musím říct, že jsem trošičku zmatená, ale věřím, že se aklimatizuju Emoticon .
Zatím mi ani nevadí, že tam není Lana s Nateem, Adam se mi líbí! Emoticon Emoticon a samo sebou se t+ším na další a jsem zvědavá, jak se to vyvrbí :D
Měj se! :)

2. PrincessCaroline přispěvatel
13.07.2014 [19:20]

PrincessCarolineHuh, ale rýchlo si to dobehla Emoticon
Som rada, že ťa baví aj vedľajšie pokračovanie.
Prečo druhá kapitola od Adama? Ten chlapec ma baví a milujem ho. Chcela som tento príbeh trocha okoreniť a tiež priblížiť jeho život. Prečo? Ani sama neviem Emoticon

Či bude mať niečo s Leou? Ja neviem, nad tým som ešte nerozmýšľala Emoticon Emoticon
Rozmýšľala som, že by som urobila viac pohľadov, ale myslím, že dva stačia pretože teraz som si toho naložila viac ako som chcela a neviem či by som bola schopná dotĺcť sa aj do kapitol z iných pohľadov.

Jop, Chloe šla. Bola predsa snúbenica Nathaniela. Nemohla si dovoliť mať dieťa s niekým "podradnejším". A práv tým, že je z detského domova si drží od tela kamarátku z detstva a znáša to zle.
Vidíme sa pri ďalšej kapitole a som rada, že čítaš Emoticon

1. Blacky
13.07.2014 [17:12]

Tak fajn, teraz som trošku zmätená, no že tu rozoberáš už druhou kapitolou Adama...

On bude mať niečo s Leou? A preto ho uvádzaš do príbehu? aj keď sa mi neskutočne páči jeho pohĽad.

teda myslím, spôsob akým sa prezentuje.

A čo to je? Chloe s ním bola tehotná a šla na výškrab? To ako decko z decáku musí pekne zle znášať... Chudák


Ta odporná mrcha.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!