OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lost in the middle -53 kapitola



Lost in the middle -53 kapitolaVarování - 18+

Domů jsem jela s Willem a Lucem. Viv a Sol jeli v druhém autě.
„Není ti to líto?“ Zeptal se Will, když jsme vyjížděli z města.
„Líto, co by mi mělo být líto?“ Obrátila jsem se k němu.
„No, vypadáš jako anděl a nikdo tě v těch nádherných šatech neviděl. Zasloužila by sis svatbu v poledne, aby u toho byli všichni.“ Pokrčil rameny.
„Byli u toho všichni. Všichni, co jsou pro mě důležití. Nikdo mi tam nechyběl, věř mi.“
„Přál bych si, abys teď mohla cítit, jak moc jsem šťastný.“
„I já jsem.“ Špitla jsem.
Sol nás předjel kousek za kostelem a očividně jsme dorazili od dost déle, než oni. Celý dům byl rozsvícený a na verandě, táhnoucí se podél celého prvního patra, visely stovky malých světýlek.
Will zaparkoval co nejblíže vchodovým dveřím a opatrně, aby ho nevzbudil, vzal Luca do náručí. Zamknula jsem auto a nadzdvihla si přední stranu šatů, abych se po trávě nepřizabila. I tak to byl olympijský výkon, přejít trávník na tak vysokých podpatcích.
Dveře otevřela Viv a okamžitě navigovala Willa do obýváku.
„Dej ho zatím do koše a až se vzbudí, tak ho umyju a převleču.“
Sol seděl na pohovce a z celého parádního smokingu měl už jen kalhoty a rozepnutou košili. Viv se na mě usmála a pak postrčila Willa zpět ke dveřím.
„Běž se věnovat ženě, já se o to tady postarám.“
Mrkla na mě a další její pohled mne donutil se červenat. Will mě chytil za ruku, ale těsně pod schody se otočil a chytil mě do náručí. Vypískla jsem, protože jsem to vůbec nečekala, ale on se jen zasmál.
Vyběhl se mnou po schodech a se vší parádou mne přenesl přes práh našeho pokoje. Postavil mne na zem a já oněměla úžasem. Celý pokoj voněl růžemi a fréziemi. Květiny byly snad všude. Po posteli a po zemi byly rozsypány okvětní lístky rudých růží. Vlastně vše tu bylo v dráždivé karmínové barvě. Ložní povlaky, svíčky, polštářky na křeslech. U okna stál malý servírovací stolek a na něm byla chladící nádoba s lahví šampaňského a vedle v misce jahody a šlehačka. Taky malý tác se zeleninou a sýry, asi kdybych měla hlad. Popravdě, hlad bylo to poslední, na co bych nyní myslela.
Will nerozsvítil, od malinkých, hřejivých plamínků svíček byl světla dostatek.
„No teda.“ Šeptla jsem a popošla k oknu. „Nádhera.“
„Jo, budu jí zítra muset poděkovat.“ Přistoupil pomalu ke mně a objal mě zezadu, tisknouc se k mým zádům.
Opřela jsem se o jeho chladné tělo a užívala si doteků jeho prstů na mých holých ramenech.
Líbal mě na krk a užíval si toho, že mám vyčesané vlasy. Mazlil se s mou kůží a ochutnával hladově místečka, kam se normálně kvůli mým dlouhým vlasům nedostane.
Při dalším nádechu tlak korzetu povolil a já cítila, jak se jeho šikovné ruce starají o saténové šněrování. Pomalu, smyčku za smyčkou, povoloval živůtek šatů, až jsem vnímala, jak mi hebký satén klouže po bocích. Posledním pohybem stáhl ramínka z mých ramen a celá ta bílá nádhera se v mžiku ocitla u mých kotníků.
Jeho ledové dlaně se dotkly mého bříška a já sykla a přitiskla se ještě těsněji na něj. Otočil si mě v náručí a tak jsem stanula čelem k němu.
Políbil mne na špičku nosu a pak celou mou tvář zasypal lehkými polibky. Přejížděl mi přitom rukama po zádech a vždycky dráždivě zavadil o zapínání podprsenky.
Chytla jsem se jeho ramen a vytáhla se na špičky. První polibek byl jen letmý dotek rtů. Pouze se otřel o má ústa. I tak mnou projelo zachvění. Usmál se a pak přitiskl své rty tvrdě na mé. Jazykem mi rozevřel rty a vklouzl dovnitř. Zamotala se mi hlava a podlomily nohy. Zachytil mne a já se zavěsila do jeho silných paží.
Mé třesoucí se ruce pomalu rozvazovaly nařasenou stříbrnou šálku, kterou měl místo kravaty. Konečně se mi to podařilo a já mu stáhla sako a začala pracovat na stříbrných knoflíčcích vesty. Ruce se mi klepaly tak, že jsem toho musela v půlce nechat a na chvíli zatnout dlaně do pěstí, abych se trošku uklidnila.
„Zdá se mi, mladá paní McCoyová, že jste poněkud roztřesena.“ Chtěl si ze mne dělat legraci, ale i jeho hlas zradil a přeskakoval mu nervozitou.
Dokončila jsem práci na vestě a okamžitě se vrhla na krytou légu jeho šedé košile. Stál klidně, abych měla práci co nejsnazší, ale i tak mi to trvalo hrozně dlouho.
Jeho hrudník se rychle zvedal a jak jsem pokračovala stále níž, jeho dech se zrychloval.
Konečně se poddaly i všechny knoflíčky jeho košile a já jedním tahem svých dlaní po jeho vypracovaném bříšku nahoru, přes hrudník a ramena, stáhla ten otravný kousek látky z jeho dokonalého těla.
Znova jsem mu položila ruce na ramena a vytáhla se na špičky, ale on jemně podsunul své ruce pod můj zadeček a nadzdvihl mne. Skopla jsem střevíčky, abych mu jehlovými podpatky neublížila a objala ho nohama kolem pasu. Přitiskl si mě k sobě velmi pevně a vdechoval zhluboka vůni mé kůže, líbal mne na krku a já mírně zaklonila hlavu dozadu, aby měl lepší přístup.
Udělal se mnou v náručí dva kroky dopředu a namáčkl mne zády na prosklenou stěnu pokoje.
Vzrušeně jsem mu zasténala do úst a jeho sevření ještě zesílilo.
Zabořil obličej mezi má ňadra a mazlil se s jemnou kůží. Spustila jsem nohy a on mě pomalu postavil. Jeho ruce okamžitě zabloudily k zapínání podprsenky. Neměla ramínka, takže hned potom, co ji rozepnul, dopadla k mým nohám.
Přitiskla jsem se k jeho hrudníku a díky jeho chladné pokožce se mi bradavky okamžitě zahrotily. Zasténal, když jsem se pohnula a přejela mu ňadry po pokožce, cítil dotyk mé kůže na své.
Přivřel oči a pak mne vzal opět do náručí. Přešel až k posteli a něžně mě položil na růžové plátky. Podívala jsem se mu do očí. Byla v nich nepředstavitelná touha. Žhnuly, planuly, hořely. Bylo to jiné, my teď byli jiní. Byli jsme svázáni navždy.
Nabral plnou dlaň růžových plátků a rozsypal je po mém těle. Z toho, jak mi klouzaly po kůži, mi po těle přejela husí kůže a povstaly všechny chloupky.
Vyhoupla jsem se na kolena a přitáhla ho k sobě. Stál u postele a sledoval, jak mu rozepínám kalhoty a jak mu je nedočkavě stahuji přes boky. Okamžitě potom následovaly i černé slipy. Docela mě udivilo, že ho Viv přemluvila, vzít si je. Většinou si s tím hlavu nedělal.
„Sundej to.“ Zavelela jsem a cítila, jak se mi do tváří tlačí teplo.
Skopl boty a stáhl si ponožky. Potom i vše ostatní. Já jen klečela na posteli a zatajila dech, když se postavil nahý a plně připravený přede mne.
Stále jsem nemohla uvěřit, že tohle dokonalé tělo a ta překrásná duše v něm bude navždy patřit jenom mně.
„Jsi tak krásný.“ Vzdychla jsem a jemně jsem se ho dotkla. Byl hebký a chladný, mým dotykem zapulzoval a ještě víc ztvrdnul. Will zavřel oči, zaklonil hlavu a zavzdychal.
„Mel.“ Mé jméno mu splynulo ze rtů jako motlitba. Přišlo mi, že jsem s ním ještě nikdy nesdílela takovou intimitu jako nyní. Zapřel se dlaněmi o má ramena a vychutnával si mé dotyky.
Políbila jsem ho na hrudník a přejela svým horkým jazykem přes jeho bradavky. Zachvěl se mi v dlaních a zatnul mi prsty do ramen. Milovala jsem tenhle pocit převahy. Nyní byl naprosto oddaný mému laskání, mým polibkům. Byl lapený mým něžným mazlením. Jazykem jsem mu přejížděla po hrudi a sjela až dolů na jeho vypracované břicho. Tak moc jsem ho chtěla ochutnat, cítit ho na jazyku.
Stáhla jsem ho k sobě na postel a převalila na záda. Vyhoupla jsem se mu do klína a on zasténal, když jsem se otřela klínem o jeho přirození.
Přitáhl mne za nadloktí k sobě a líbal. Přitiskl své rty na mé, jakoby mne chtěl vsát do sebe. Jeho touha byla naléhavá a přímo křičela po uspokojení. Jenže já si chtěla hrát. Chtěla jsem ho pokořit a donutit ho prosit. Chtěla jsem být ta silnější.
Odpoutala jsem se od jeho úst a sjela mu jazykem přes bradu na krk, dál skrz sněhově bílý hrudník a tvrdé břicho. Podívala jsem se na něho. Sledoval mne, ale těžko říct, co si myslel. Jeho pohled byl hladový a vzrušený, dělalo ho to ještě krásnějším, tak nějak zranitelnějším. Tenhle silný muž se v mém objetí měnil v plyšového medvídka. Zaúpěl, když jsem ho opatrně vzala do úst a jazykem obkreslila jeho špičku.
„Mel, prosím.“ Zavrčel chrčivě a za ramena mě vytáhl k sobě. Otočil mě na záda a sáhl mezi naše těla. Ozvalo se rupnutí a krásná hedvábná tanga podlehla jeho upíří síle. Dlaní mi mazlivě přejížděl po hedvábných punčochách zkoumal jejich jemnost. Vpustila jsem jeho útlé boky mezi svá stehna a přitáhla si ho za zadek na sebe. Jenže on se zapřel o kolena a sjel ústy na můj krk. Jasně, málem bych zapomněla na jeho část předehry. Nekousl mne však do krku, ale pokračoval rty dolů. Pohrával si s mými ňadry a jemně je dráždil zuby. Tesáky dráždivě přejížděl kolem bradavek a pak je jednu po druhé vsál do úst a ochutnával.
„Wille.“ Teď byla řada na mně, svíjet se pod jeho naléhavými dotyky.
Přejel mi prsty po žebrech a jazykem si razil vlhkou cestičku k mému podbřišku. Lehl si mezi mé pokrčené nohy a roztáhl mi kolena.
Zajíkla jsem se, když se jeho ledový jazyk dotkl mého rozpáleného, vlhkého klína. Ochutnával mne neskutečně dlouho, hlava se mi točila a já ho prosila, bědovala, nadávala. Nepřestával ani když se má slova změnila v hlasité sténání. Nával extáze mne překryl jako lavina a právě v ten okamžik, když se mé tělo vyklenulo vzhůru pod návalem orgasmu, projely jeho ostré zuby mou kůží a on se mi zakousl do slabin. Vykřikla jsem nepředstavitelnou rozkoší spojenou s bolestí a naprosto vyčerpaně dopadla zpět na postel.
Odpoutal se ode mě a jako divoké hladové zvíře se sunul po mém pulsujícím těle nahoru. Nenechal mi ani minutu na oddech a když jsem ucítila chladný tlak jeho přirození v mém ještě chvějícím se klíně, vykřikla jsem podruhé. Bylo to jako podat vodu žíznícímu, jako zahřát prokřehlého, jako nádherný hluboký nádech po dlouhé době pod vodou.
Mé tělo automaticky zareagovalo a já pozvedla boky proti němu. Ústa měl ještě špinavá od mé krve a tak jsem si ho za ramena přitáhla k polibku. Chutnal a voněl jako já, byl jako má podstata, jako má esence. Chutnal, jakoby byl mou součástí.
Vnímala jsem zostřeně každý jeho pohyb, díval se mi přímo do očí a tak jsem zaznamenala tu drobnou změnu odstínu, když začaly žloutnout. Jeho přírazy nabraly na rychlosti a pak se sehnul ke mně a políbil mne. Cítila jsem, že se blíží k vrcholu. Celým jeho tělem projížděla vlna za vlnou rozkoš. Kousla jsem ho tvrdě do jazyka a pila krev z jeho úst.
Svět kolem mne se rozostřil a když vykřikl a zaryl prsty do polštáře u mé hlavy, explodoval i můj svět v milionech jiskřiček. Barvy kolem mne vířily a zvuky se slévaly v jeden dokonalý tón. Zvuk vyvrcholení.
Sklonil hlavu, jak se pokoušel získat opět kontrolu sám nad sebou. Dýchal velmi rychle a mělce. Já se jen pomalu vracela zpátky na zem. Skulil se vedle mne na bok a beze slova si mne schoulil v náručí. Nechal mě vychutnat si ten zážitek až do úplného konce.
„Nádhera.“ Vzdychla jsem, když jsem opět mohla mluvit.
„Nádhera.“ Opakoval a jeho hlas byl něžný, sametový. Bylo v něm naprosto cítit jeho uspokojení.
„Chceš jít spát?“ Zeptal se a zabořil nos do mých vlasů těsně za uchem.
„Hmm, nevím, je mi dobře, ale všechen ten stres.“
„Tak já napustím vanu a dáme si horkou koupel, co ty na to? Pak, pokud tě to uvolní, můžeme jít spát.“
Kývla jsem a za zlomek vteřiny zmizel chlad jeho těla a klaply dveře. Z koupelny se ozval zvuk vody a já si spokojeně přitáhla deku víc k tělu.
Voněla jeho vodou po holení a jím samotným, zabořila jsem do té nádherné vůně nos a vdechovala ji.
Něco mě vyrušilo, jeho ledové ruce se vloudily pod deku a přejely mi po boku až na holý zadeček. Překvapeně jsem vypískla a on ze mě jedním rychlým pohybem strhl peřinu a obrátil mne na záda.
Naklonil se nade mne a pak udělal pohyb podobný kliku, nohy ohnuté v kolenou. Znovu jsem ucítila, jak mi po těle přejela husí kůže následovaná záchvěvy touhy. Do podbřišku mne opět zatlačila jeho erekce a jeho oči zaplály chtíčem. Zavřela jsem oči a vnímala jen omračující tíhu jeho těla na svém.
„Čekám na tebe ve vaně, lásko.“ Než jsem se stačila vzpamatovat, byl pryč.
Zklamaně jsem si povzdechla a posadila se na posteli. Rozepnula jsem si podvazkový pás. Stáhla si punčochy a rozpustila vlasy.
Do koupelny jsem vstupovala pomalu a s jistou dávkou očekávání. Ležel ve vaně, ruce položené volně na jejím okraji, hlavu mírně zakloněnou, oči zavřené. Na rtech mu pohrával lehký, sotva znatelný úsměv.
Zavřela jsem za sebou dveře a pomalu vlezla k němu. Zajela jsem pod hladinu, abych si z obličeje smyla líčení. Vynořila jsem se, až když mi docházel dech.
Seděl nyní vzpřímeně a pobaveně mě pozoroval. Prohrábla jsem si prsty vlasy, abych je dostala z obličeje a zapřela se o druhý konec vany.
Přehoupl se na kolena a pod vodou nahmatal mé ruce. Když je pevně držel, přehoupl se zpátky a mě si tím pohybem vyzdvihl nad sebe. Nečekala jsem to a tak jsem se potopila. Vyprskla jsem vodu a znovu si prohrábla vlasy. Seděla jsem teď na něm a on mi rukama pomalu přejížděl po bocích, žebrech, na prsa a zpět. Zastavil se na mých zádech a vytáhl se se mnou, pořád sedící na něm, do sedu.
Nemusel nic říkat, jeden jediný pohled do jeho očí mi prozradil k čemu se chystá, neprotestovala jsem.
Nahnul se ke mně a políbil mne. Plenil má ústa svými a tvrdě se dobýval jazykem dovnitř. Hladil mne při tom po zádech a po ramenou.
„Mel, miluju tě.“ Vydechl mi do úst, když bral jemně mé boky a tlačil je dolů. Pomalu, centimetr po centimetru, jsem spouštěla svou pánev vstříc jeho touze. Uvolnil se, až když byl ve mně celý a opřel se opět zády o vanu. Tohle číslo bylo mé. Nechal své dlaně na mých bocích a vychutnával si tak každý můj pohyb. Zachytila jsem se za jeho ramena a začala přirážet. Zpočátku pomalu a nejistě a upřeně jsem se mu dívala do očí. Přidala jsem na tempu a on tiše zasténal, zkousl spodní ret a zavřel oči. Jeho dlaně se posunuly na má ňadra a pohrávaly si s jejich heboučkou kůží. Prsty kroužil kolem mých bradavek a když je vzal jemně mezi dva prsty a zmáčkl, projela mnou vlna rozkoše tak velká, že jsem vykřikla. Mé tělo pulzovalo právě prožitým pocitem a já si chtěla odpočinout, on mne však hrubě chytil za boky a strhl mne na sebe vší silou. Vykřikla jsem překvapením a on extází. Chvěl se v mém náručí a rychle zhluboka dýchal.
Svezla jsem se z něho a on mne lehce přivinul k sobě. Líbal mne do vlasů a na čelo. Já si hověla v teplé vodě, hlavu položenou na jeho rameni.
„Myslím, že teď už budeš spát.“ Usmál se.
„Taky si myslím.“ Hlesla jsem a neubránila se dalšímu začervenání.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lost in the middle -53 kapitola:

3. Eternity
01.11.2009 [15:24]

Na tvych strankach uz mam doctenou povidku do konce. Byla to dokonalost. Pri cteni tvych povidek jsem zcela vtazena do deje, uplne to s nimi prozivam. Nemyslela jsem si, ze to bude mozne, ale touto povidkou jsi prekonala Viktora. Kdyz jsi ho dopsala, smutnila jsem, nedoufala jsem, ze dalsi povidkou budu tak nadsena. Ale je to tak, takze verim, ze mi to prazdne misto po teto povidce brzy zaplnis dalsi neprekonatelnou povidkou!

2. lada
01.11.2009 [10:00]

všechno prožívám s nimi, super!!!EmoticonEmoticon

1. linda
31.10.2009 [19:02]

no ako vzdy super!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!