OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Láska ve větru - 53. kapitola



Láska ve větru - 53. kapitola
Pro čtenáře od 18 let!

Lidský svět, ve kterém se upíři skrývají mezi námi, je stále stejný, ale realita hlavního hrdiny Chestera se změnila v cosi šedého a bezcenného. Zabil to nejdůležitější, co měl. Zabil duši své milované a nyní už není cesta zpátky. Musí jít dopředu a snažit se získat to, co ho dříve drželo nad vodou. Čeká ho těžká cesta plná ironie osudu. (Předělávka základní spolupráce s Wish)
Kapitola s názvem: DOKONALEJ UPÍŘÍ MAZLÍK, NEMYSLÍŠ? Trochu akčnější a erotičtější kapitolka, ve které Chester svou maličkou řádně zkrotí a Angela si uvědomí, že to s Cristoballem neskoulí tak snadno, jak si původně myslela. On je prostě upír, nikoliv pitomec.

EDIT: Článek neprošel korekcí.

53. kapitola - „Dokonalej upíří mazlík, nemyslíš?"

 

Chester

„Kurva, podívej se, co děláš! Nebyla jiná možnost! Chtěl jsem v ní zase vydolovat člověka a ty to takhle posereš!" zařve na mě vystresovaný Dick a vjede si prsty do světlých vlasů, zatímco se za ní dívá. „No, kurva!“ usykne a vyskočí oknem rovněž, protože Diana zdá se, chytila ten pravý upíří dech a to je pro ni i nás hodně nebezpečné.

Jsem z toho úplně vykolejený. Nechápu, o co tu vůbec jde. Nejdřív nevím, jestli tu zůstat s Desire a dětmi nebo pomoct tomu volovi chytat Di. Nakonec přece jen vyskočím z okna a ženu se za nimi.

Když se nám ji konečně podaří dohonit, jsem rád, že jsem se rozhodl letět, protože nevím, jestli by ji sám zvládl. Vzpouzí se nám v náručí, snaží se nás kousnout a chová se čím dál víc krvelačně.

„Kurva, co to s ní je?" vrčí Dick, zatímco jí společnými silami táhneme zpátky.

Neřeknu, že tuším, čím to je způsobený. Jako vždy se moje dobrý úmysly obrátily proti mě. Holt každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán.

„Diano!“ zařve Dick a běsnivě sebou trhne, když se mojí maličké podaří kousnout ho brutálně do ramene. Upír zatíná čelist a koulí očima, zatímco mi vztekle sděluje: „Chce jít do Nickova domu… Chce najít toho, co ji mučil… Chce ho jako partnera…“ dostává ze sebe. Když se mu konečně podaří odtrhnout od sebe Di, svárlivě pozoruju, jak si moje Šťastná krev olizuje rty a nadšeně blýská očima, zatímco se mě snaží podrápat.

„Ty mě sakra pusť! Seš jenom obyčejná kořist!“ syčí na mě hněvivě. „Obyčejná kořist mě nebude bez mýho svolení držet! Seš méněcenej!" vrčí na mě. Silou nás švihne takovou dávkou feromonů, že jen zalapám po dechu, ale beztak ji ze všech sil křečovitě držím.

Teprve, když se ocitnu na zemi a cítím tupou bolest, se proberu. Ležím vedle Di, která lape po dechu a kašle, jak se snaží popadnout trochu vzduchu. Já i Dick vyskočíme na nohy, zatímco její tělesná schránka tohle nezvládá. Cynicky se na nás ušklíbne a nechá hlavu klesnout zpět do trávy.

„Do hajzlu..." syknu, kleknu si k ní. Dám ji dlaň na ústa, aby mě nemohla kousnout a pak se jí zakousnu do krku z druhé strany než předtím Dick. Pumpuju do ni svůj jed, až pode mnou skučí, protože se jí nelíbí, jak jí dostávám dolů a dokazuju jí, že se věci nemají tak, jak si ona momentálně myslí. „Tak co, miláčku?" zavrčím a ni zblízka, kdy se od ní odtrhnu. „Kdo je tady kořist?" zatvářím se pohrdavě a věnuju jí dlouhý majetnický polibek.

„Sakra, jdi do hajzlu, " usykne znechuceně a snaží se zvednout.

Vztekle ji chytím pod krkem. „Měla bys vážit slova, nebo s tebou udělám krátký proces!" zvrčím a hrubě ji kousnu do rtů, až cítím, jak se jí ústa začínají plnit krví. Stisknu ji ještě silněji a užívám si tu krvavou lázeň, která se jí dere z úst a ona se jí téměř zalyká.

Cítím, že se mě pokouší kopnout, ale podle všeho jí Dick drží nohy a pomáhá mi, abych z ní toho upíra dostal. Když jí pustím tvář, vyplivne z úst krev a probodne mě velmi vzteklým pohledem, zatímco jí z očí sálají plameny a ironie.

„Co to sakra děláš?!“ vrčí na mě. „Všichni jsme upíři, tak spolu snad můžeme vycházet, ty imbecile!“ Znovu se pokusí uvolnit nohy, ale Dick ji nepouští. „Pusť mě nebo ti ukousnu hlavu, sakra!“

„Ty nejsi upír, ty jsi jen obyčejná oběť! Moje oběť! A měla by ses podle toho začít chovat, jinak bys mohla nechtěně vykrácet!" zavrčím zlostně a popadnu ji za triko u krku a postavím na nohy, zatímco Dick jí zkroutí ruce za zády. „Tak a teď budeš hodná, nebo tě zavřu do sklepa a budu tam chodit jen proto, abych ti pustil žilou!" syknu.

„Co to kecáš? Na co si to hraješ?" rozesměje se a evidentně se dobře baví. „Ty i tenhle blbeček mě milujete! Potřebujete mě!"

„Jenže milovat tě můžeme i bolestivě!" zavrčí jí Dick do ucha a zkroutí jí ruce tak, že vyjekne bolestí a podlomí se jí kolena.


** ** **

 

Jsem rád, že je konečně v mé posteli a přivázaná, protože venku se mi vůbec nelíbila. Je až moc divoká, moc upíří. To jsem se trochu přepočítal… Chtěl jsem jí usnadnit svatbu, aby nebyla mou kořistí, ale teď?! Do hajzlu!

„A jestli budeš řvát, tak ti něco nacpu i do pusy," stisknu ji surově tváře a pak si naštvaně servu tričko, protože mi ta pitomá rána na ruce, kterou mi nestihla úplně zahojit, tím přetahováním s ní začala znovu krvácet. „Pohlídej ji," syknu směrem k Dickovi a zavřu se do koupelny, abych si to ošetřil, protože by ji to mohlo dráždit víc, než bychom teď potřebovali.


** ** **

 

„Chazzy, o co jde? Co se děje? Vždyt jenom si chci užívat! Nemůžeš mě tady takhle držet, když nic nedělám. Nebuď takovej škarohlíd, chci se jenom bavit a jsem při smyslech!" prská a ironicky protáčí oči.

„Ano, je při smyslech, což nechápu a dělá to věc ještě horším," hlesne vedle mě přemýšlivě Dick, zatímco jí stále čte myšlenky.

„Jdi do prdele s tím svým čtením myšlenek!" štěkne zle Diana a snaží se ze sebe vydolovat dávku feromonů, ale předběhnu ji.

„Tak nemůžu? Věř, že můžu a budu, dokud se nesrovnáš," ušklíbnu se, vytočený o to víc, jak jsem si to zavařil. Sám sebe jsem degradoval na pouhou oběť, zatímco ona toho kreténa povýšila na někoho, s kým chce být! Mít něco po ruce, tak to rozflákám o zeď!

„On si pro mě přijde, sakra!“ zařve tak posměšně, až mám chuť po ní skočit. Div sebou trhne a div jí nevlepí facku. Moje maličká zavře oči a čeká, kdy jí jeho dlaň dopadne na tvář, ale on se zabrzdí a raději vztekle uhodí do zdi.

„Víš vůbec, co říkáš?! Vždyť sis s ním tolik vytrpěla!“ zavrčí úzkostně a odtáhne se od ní. „Na tohle vážně nemám.“

„Nech to být a radši se vrať k Desire... Je tam s dětmi sama..." řeknu klidně, protože už nějak nemám na to se rozčilovat. Stejně to nemá smysl. „A ty už buď zticha..." probodnu ji chladným pohledem a strčím ji do úst roubík, který vytáhnu z nočního stolku. Aspoň chvíli mít klid.

Obezřetně mě pozoruje, jak si stahuju ránu na rameni a snaží se uvolnit z okovů, do kterých jsem ji uvěznil. Cuká sebou, ale je to marné a očividně ji to štve. Cítím její pohled, který se do mě zabodává jako žiletky. Ta vůně krve pro ni musí být k nevydržení. Vím, jak Šťastná krev láká!

„Copak? Snad tě to nedráždí?" ušklíbnu se zlomyslně a vyjdu na chodbu.

V kuchyni vezmu tu největší sklenici, kterou najdu, a naleju do ni nazelenavý hustý odvar. Ať si to užije. Pomyslím si v duchu a vrátím se nahoru. Sundám ji roubík a přiložím sklenici s ústům. "Na, vypij to. Do dna," blýsknu škodolibě očima. "No neošklíbej se nad tím. Já vím, že to není nic extra, ale zabírá to. Chci si užít, ale v týhle situaci vážně nehodlám riskovat, že bys otěhotněla. To je to poslední, co bych chtěl. Mít s tebou další dítě, takže pij!" zavrčím.


** ** **

 

Diana

Bráním se, ale on do mě tu odporně chutnající věc narve násilím. Polykám jí s naprostou nechutí a odporem, zatímco ho v duchu proklínám a vymýšlím, jak se mu za tahle muka pomstím!

Když mi dá sklenici od úst, ještě chvíli se dáviví reflex ozývá, a já mám pocit, že se snad pozvracím, jak je to hnusné! „Sakra, ble! Fuj! Ty pitomče, to je tak hnusný! Co mi to sakra dáváš?!" zavrčím znechuceně a vyplazuju jazyk.

Když na mě znovu pohlédne s chtivým pohledem, odfrknu. „Neboj se, ani já s tebou nechci mít děti. Co by to bylo za upíry s kořistí," ušklíbnu se.

A pak mi to dojde.

„Sakra, snad si nemyslíš, že se mnou budeš spát!" zahalasím, jako by se úplně pomátl!

Chester se jen zle usměje, když vidí, jak mi to hezky došlo! Odloží sklenici na noční stolek a skousne si nadšeně spodní ret, zatímco ke mně blýská temným pohledem. „Proč bych to do tebe jinak cpal? Pokud samozřejmě pominu fakt, že se mi líbí, jak moc se ti to hnusí," ušklíbne se nadšeně.

Nejraději bych mu prokousla hrdlo!

„A být tebou, přestal bych s těmi láskyplnými osloveními nebo ti donesu další dávku.“ Arogantně mi pohrozí a přejede mi dráždivě prsty po břiše, zatímco si mne mlsně prohlíží, až je mi to proti srsti. „Máš pravdu, co by to bylo za děti s obětí. Lepší, když si s ní užiju podle svého, ale nebudu se pak muset starat o její zvětšující se břicho," řekne bezcitně a ten chlad mu přímo sálá z těla.

„Ty jeden bezpáteřní hajzle,“ zavrčím znechuceně a trhnu sebou. Nejraději bych mu nakopala a pořádně! „S tebou já už nikdy spát nebudu! A pít to svinstvo už mě taky nedonutíš! Nenechám se tady trávit!“

„Trávit?“ odfrkne pobaveně a zúží oči. „To by bylo moc jednoduché. Já si tě vychutnám…“ zapřede zvráceně jako kocour a náhle je díky své pitomé upíří rychlosti nade mnou a dívá se mi náruživě do očí. „Já si tě vychutnám,“ zavrčí a kousne mě nevybíravě do krku, až se prohnu rozkoší. „Pěkně pomalu,“ zašeptá zvráceně. „Po kousíčkách…“ zachraptí a dál mi zdobí krk kousanci, aniž by mi je hojil!

„Sakra, říkals, že seš moje kořist! Tak přestaň! Přestaň!" zařvu naštvaně, zatímco usykávám, jak se mi jeho jed dostává do těla a doslova mě omračuje. „Já tohle nechci, chápeš to?! Nechci!" prskám, když dělá tyhle věci proti mojí vůli! A mě to štve! Nejenže dělá něco, co nechci, ale ještě to ve mně vyvolává podivné pocity… Zas ta hnusná poníženost, se kterou nechci mít nic společného, protože ... se mi líbí být upírem! A moc!

„Tys to špatně pochopila,“ zavrtí hlavou. „Snažil jsem se ti dát najevo, že jsme si navzájem pány i obětmi, ale jelikož vidím, že s tebou není normální domluva, budeme se muset chtě nechtě vrátit k tomu, že já budu pán a ty budeš JEN oběť," kousne mě do krku o něco víc, až tentokrát ucítím i bolest, která se objeví stejně rychle, jako mizí. „A já tohle teď chci a nezajímá mě, že ty ne," vysměje se mi a prsty mi šikovně sjede k zapínání kalhot.

Udělám na něj upíří oči a vyjeknu: „Ne!" A pokusím se ho drsně kousnout. Povede se mi to, a já se mu zakousnu do ramene a držím se jako klíště. Nepouštím ho a o to víc mu způsobuju bolest.

„Miláčku…“ zašeptá pobaveně se střípkem bolesti v hlase a silně mě stiskne pod krkem. „Tohle si zkoušej na Dicka, ale já jsem si prošel upíří slastí. Snad si nemyslíš, že mě nějaký tvůj nevinný kousanec rozhází.“ Náruživě se rozesměje jako nějaký šílený démon a prsty se mi dostane až do kalhotek.

Z očí mi poníženě uniknou slzy, když ucítím, jak prsty pátrá po místě, kde právě teď nemá co dělat. Líbí se mi to, ale je to svým způsobem tak ponižující a zvrácené, že mi to začne připomínat touhy, které mě doprovázeli jako pitomého člověka. V očích mi nenávistně blýskne. „Ne-dě-lej-to!" zavrčím ostře a pokusím se ho šlehnout dávkou feromonů, za což mě hrubě kousne do krku, až zaúpím a tělem mi projede blaho, které nechci!

„Ale udělám... Udělám ti to podle sebe. Tak jsi to přece chtěla, ne?" zabodne se mi chtivě do ubrečených očí, když mě svým sáním dostane skoro nahoru.

Těsně před vrcholem už hlasitě vzdychám, neočekávaně se ode mne odtáhne, až zaúpím a prohnu se mu vstříc.

„A nebul furt," ušklíbne se namísto toho, aby mi slzy utřel, jako to dělává vždycky. „Stejně ti to v ničem nepomůže," olízne si špičáky a serve ze mě kalhoty i kalhotky.

„Ale já už to nechci! Copak nechápeš, jak strašně je to ponižující, sakra?!" prsknu naštvaně a když mě vášnivě políbí, zaúpím a znovu se rozbrečím. „Můžeme spolu bejt jako upíři... Začnu tě tak brát, slibuju," blýsknu po něm skoro prosebným pohledem.

„Neslibuj, nemyslíš to vážně," usměje se křivě a dostane se mi mezi nohy, zatímco vysvobodí své tvrdé mužství.

Vyvalím oči a zoufale zaječím v nesouhlasu nad tímhle znásilněním.

„A teď buď hodná," řekne rozkozovačně a prudce mi roztrhne tričko, až leknutím vyjeknu. „Ještě nekřič, ještě jsem si nic neužil," kousne mě do úst a začne mi svou chloubou přejíždět v klíně.

„Sakra, to ne... To ne! To ne!" dostávám ze sebe, když se upíří část brání zuby nehty, ale ta lidská... Si tohle zvráceně užívá. Byť jen ten pohled! Tahle situace mě dostává do takového stavu roztoužení a sladkobolného transu, že se před ním svíjím a propínám v očekávání. Upíří stránka už není tak silná, převyšuje touha a nadšenost z toho, že ... můj upír konečně vzal věci do svých rukou. Vrtím hlavou a snažím se ze sebe setřást ten stoupající pocit hladu a touhy, který mě rozechvívá. Snažím se smazat si to i z tváře – ten chtíč a podmanivost, jakou ho k sobě lákám, i když nechci! „Sakra, nedělej to," zadívám se mu zoufale do očí, když mě tělo zrazuje.

„Proč ne?" Pobaveně se nade mne nahne. „Přece i upíři spolu šukaj," použije nejspíš schválně tohle slovo a zatváří se zvráceně. Ví, že mi to vadí. Nikdy to nepoužívá, když se spolu milujeme… „A i kdybys to nechtěla, tak máš smůlu, protože já to chci. I když myslím, že ani o tebe si nemusím dělat starosti..." sjede mi rukou do klína, až poníženě zavřu oči. „Protože to chceš taky," zajiskří očima a pronikne do mého těla.

Jakmile ho v sobě takhle cítím, projede mnou tak slastná křeč, že vykřiknu a protočím oči. „Sakra, bože!" dostanu ze sebe a zalapám po dechu. Něco takového se mi nestalo už dlouho...

Chester se narcisticky zašklebí, protože mu to evidentně zvedne sebevědomí.

Propínám se mu vstříc a nechávám se prostupovat tím pocitem zvrácenosti, podřízenosti a toho, že mu v tomhle sexu záleží jenom na sobě. Za tu jízdu, než on se doškrábe na vrchol, si já prožiju vrcholy čtyři. Něco takhle dokonalého... jsem si s ním ještě neužila. Když se nade mnou napne ve své vlastní rozkoši, snažím se vydýchat.

„Tak tohle ... bylo jedno z nejdokonalejších milování," heknu naprosto okouzleně a uspokojeně. „Řekla bych, že se omlouvám, ale ... sakra, tohle stálo za to!" dostanu ze sebe a láskyplně ho políbím na ránu, kterou jsem mu způsobila. „Miluju tě," zašeptám, když se na mě sveze a já cítím tu tíhu jeho pevného mužného těla a můžu se radostí rozpustit. Je ta nádherně těžký, až protáčím oči.

„Už mě miluješ?“ zašklebí se ironicky a přitiskne se ke mně na okamžik ještě tvrději. „A to ses bránila zuby nehty.“ Padne vedle mne do peřin a spokojeně oddechuje, zatímco ze mě nespouští oči, jako by snad měl strach, že mi zase … hrábne.

Ale to já vůbec nemám v úmyslu. K čemu je mi upíří stránka, když bych si s ní nikdy nedopřála něco takového a nebyla bych s tím, koho na světě chci nejvíc?

Chazzyho trochu pobouří, že se tvářím, jako bych vyhrála jackpot. „Jsi vážně děsně zvrácená,“ zavrtí nade mnou hlavou.

„Dokonalej upíří mazlík, nemyslíš?" zazubím se a trhnu s rukama, které mám stále v okovech.

 

*** *** ***


„Ale konec se ti líbil, ne?" ohrne Chester rty a přisaje se mi ke krku s hojivým účinkem.

Spokojeně se zatetelím blahem, když mě to svůdně mravenčí. „Když to porovnám s tím, co jsem si prožila před chvílí... Tak všechny vrcholy před tímhle naprosto dokonalým milováním byly jen chabý náhražky orgasmu," ušklíbnu se vědoucně, až se na mě Chester se šklebem zadívá.

„Takže mi chceš říct, že tě přes dva roky zahrnuju pouze chabými orgasmy?" zatváří se na oko dotčeně. „No, to jsi to tedy vylepšila, zlato!“

Hlasitě se rozesměju. „Místo, abys byl hrdej, že jsi svou vlastní laťku vyzvidvihl ještě vejš a udělal ze sebe sakra kinga, tak tě trápí, že ses natolik překonal a ukázal mi sedmý nebe?" pozvednu obočí.

„Nejsem si jistý, jestli jsem si na sebe tímhle výkonem neupletl bič. Rozmlsala ses a teď už ti nic kromě tohohle nebude po chuti.“

„Že seš to ty, tak se spokojím i s těmi tvými chabými výkony," zazubím se na něj provokativně a kousnu ho něžně do ucha.

„Ty jsi potvora," odtáhne se ode mne. „Asi budu muset zvážit, jestli se mi ten sex s tebou vůbec vyplatí," řekne skoro vážně a zachmuří se.

„To všechno je na tobě, můj pane…" Pobaveně se chichotám, zatímco se svůdně protahuju a zajíždím si prsty do vlasů.

Švihne po mně dravým pohledem. „Dělám, že tohle jsem neslyšel…“ řekne a zamračí se, zatímco já se příjemně protahuju a usmívám, jako měsíček na hnoji. „To mi chceš říct, že kdybych řekl, že už s tebou nebudu spát, tak ti to nebude vadit?"

Znovu se pobaveně rozesměju a zatvářím se velmi lstivě a zvráceně. „Ty se mnou budeš spát, i kdybych tě měla znásilnit," vycením na něj špičáky a šlehnu ho dávkou feromonů, až se mu zatočí hlava.

„To si … jen myslíš," usměje se omámeně a inkasuje ode mne tak další dávku mé vůně, až se sveze do peřin. „Nech toho…" zachraptí. „Raději pojď ke mně," chytí mě omámeně za ruku a stáhne mě na sebe, až cítím jeho bičující hlad a stoupající touhu. „Ten lektvar, který jsem ti dal vypít, má účinnost ještě dva dny po jeho požití, takže…" blýskne očima, „bychom toho měli využít!" zašeptá a něžně mě políbí.

 

*** *** ***

 

Angela

Když se bez klepání vrhnu do koupelny, zastihnu Cristoballa zrovna, když dokončuje svou sprchu. Podívá se na mě se zvednutým obočím, ale nehne ani brvou a hmátne po ručníku, zatímco dělá, jako bych tu snad vůbec nebyla a začne se otírat.

„Potřebuju tvůj jed," vyhrknu a neubráním se chtivému pohledu. Jsem bez sexu už tak dlouho a on… Se mi prostě líbí.

„Hned," zavrčí téměř zmučeně a omotá si ručník kolem pasu. Krokem šelmi ke mně přijde na metr a zadívá se mi chladně do očí.

Přemůžu nutkání ho začít svádět a se vzdychnutím, kdy mě propaluje tím svým borůvkovým pohledem, mu mlčky podám své zápěstí, i když si v duchu představuju, jak se mi zakusuje do krku a tlačím se na mě tím svým ledovým tělem. Napadne mě, že bych se s ním mohla vyspat, jenže nemám chuť pak řešit, proč mu nemůžu dát to, co on tak moc chce. Proto zatlačím svoje choutky co nejhlouběji dokážu a dělám, že se mnou jeho nahé tělo nic nedělá.

Když se mi zakousne do zápěstí, usyknu a užívám si tu stupňující rozkoš, která graduje naprosto dokonalým orgasmem, až potlačím slastné vykřiknutí. Zadýchaně k němu zvednu zamlžený pohled. Zase mě to dostalo. Snad ještě víc než minule. Je šílené, co dokážou city. Vždycky jsem si myslela, že chtíč dokáže větší divy, ale asi to tak není. Aspoň ne v Cristoballově případě. Ještě omámeně k němu natáhnu zesláblou ruku a chci mu přejet po ruce, ale úšklebkem se ode mě odtáhne.

„Počítám, že je to všechno... Nebo mě chceš využít ještě k něčemu?" blýskne po mně temným pohledem.

„Využít?" zeptám se zmateně, ale pak mi dojde, jak on tuhle mou záchranu bere a ruku zase stáhnu. „Ne, já jen… Nemusíme se k sobě chovat tak odtažitě, ne? Přece to bylo na začátku fajn…" kousnu se do rtu, když mu pohledem sjedu do klína.

„Bylo to moc fajn," zavrčí drsně a probodne mne živelným pohledem, až mi na pokožce naskočí husí kůže. Propaluje mne svádivě očima, kterými bloudí i po mém těle a pak se ode mne zas bez zájmu odvrátí, jako bych ho snad nepřitahovala! „Tak co bys chtěla? Abych nebyl odtažitej? Abych byl ještě pitomější?" zavrčí zle a zatne dlaně v pěst.

„Proč pitomější?" trhnu rameny. „No tak na to zapomeň, no. Stejně máš tu… Děvku a já nemám chuť mít na sobě nějaký její zbytky…" ušklíbnu se, když mlčí, a zvednu se k odchodu.

„Nedala jsi mi jedinej zasranej důvod, abych s ní nešukal!“ usykne rázně.

„Můžeš spát se mnou…" Udělám dva ladné kroky a prsty mu zajedu za okraj ručníku. Chybí mi sex a tady v tom baráku jsou všichni nepoužitelní. Je to šílené. Co se stalo, že jsou všichni upíři najednou tak monogamní?!

Nakloní hlavu na stranu a vědoucně si mne prohlédne, jako by ohodnocoval zboží. Až je to podivné a ta jeho odtažitost mne štve, tak mě jeho chování i stejným dílem vzrušuje. Když mě pevně chytí za zadek, přitiskne k sobě a vyzvedne až ke svým rtům, zatajím dech. Hypnotizuju jeho rozechvělé a pootevřené rty a toužebně prosím, aby mne políbil.

„A co bych z toho měl?“ zavrčí chladně a přitiskne mě ke svému klínu ještě blíž, až ucítím tu ledovost a tvrdost.

Nečekám takovou reakci a trochu mě tím vykolejí. Vlastně netuším, proč mě to tak znervózní. Jsem na to přece zvyklá. Od něj i od jiných. „Orgasmy?" projedu mu rukou kraťoučké vlasy, když se konečně vzpamatuju a na tváři nasadím ten svůj protřelý úsměv.

„Ty mi dají i jiný a bez keců. A ke všemu se ani nebráněj mým majetnickým sklonům,“ zavrčí s drzým úsměvem. „Ale co mi můžeš dát jenom ty?" zavrčí mužně a jazykem přejede obrys mých rtů, až rozkošně přivřu víčka a rozechvěju se.

„Já ti dám lepší. Jsem profesionálka..."  vydechnu. Do háje, byla jsem zvyklá na pravidelný tělesný trénink a teď začínám strádat tak, že mě dostane na kolena i meta pro začátečníky.

„Můžu si najít jinou profesionálku…" kousne mě něžně do rtu. „Je něco, co mi můžeš nabídnout jenom ty?" zašeptá mi do ucha a já se pod jeho chladným dechem mírně rozechvěju. Jemně vsaje do úst můj ušní lalůček, až slastně usyknu.

„Bože, já nevím. Tak moc mi chybí sex..." vydechnu a natisknu se na něj co nejvíc můžu, nohama ho obejmu kolem pasu a snad poprvé vítám ten jeho bolestivý chlad s radostí. Kdybych mohla, snad bych mu v tu chvíli vlezla až pod kůži.

„Copak jsem jedinej, kdo má mezi nohama penis?" pozvedne pobaveně obočí a začne se mi třít svým tvrdým mužstvím o citlivý klín, až zvrátím hlavu a toužebně si povzdychnu.

„Mám pocit, že v tomhle baráku jo…" zavzdychám pod jeho drážděním a rty se mu přisaju ke krku, zatímco mu nehty přejíždím po zádech. „Všichni tu jsou tak nechutně monogamní..." vyslovím nahlas něco, co bych si asi měla nechat pro sebe. Teprve potom, co to řeknu, si uvědomím, že jsem asi měla mlčet. Zarazím se a skousnu si ret. Do háje!

 

„Potom je štěstí, že ty seš taková děvka..." ušklíbne se jízlivě a přejede mi jazykem po křivce krku. „Nemám ti sem přivést kamarády upíry, aby ses mohla rozdávat po libosti?"

Když mě nazve děvkou, zarazím se a otevřu pusu, abych mu řekla něco ne zrovna milého, když se mi do obličeje zabodne pobaveným pohledem.

„Copak? Nepovažuješ se snad za ni?" řekne tvrdě a pustí mě, aby ode mne mohl poodejít.

Zatnu zuby a nechám pusu zase sklapnout, ale z náruče se mu vykroutím. „Nestojím o žádný tvý podělaný kamarády," pokouším se dostat zase do své kůže. Ať si ty svý milodary strčí někam!

„Já myslel, když sis tak stěžovala, že tu nemáš s kým souložit, princezno…" hlesne pobaveně a postaví se mi za záda. Přitiskne se ke mně svým chladným tělem a obejme mě kolem pasu a hrudi, zatímco mi svádivě zavrčí do ucha. „Nepředpokládal jsem, že bych ti stačil jenom já sám..."

„Seš děsnej... To si to radši udělám sama," snažím se mu vytrhnout, i když mi ta blízkost způsobuje mravenční po celým těle.

„Jsem upír, cos čekala? Ale jestli tak moc trpíš, jsem ochotný ti posloužit i v tomhle…" pustím mě a otočí mě k sobě čelem jako hadrovou panenku. Natiskne mě násilně do rohu koupelny a dýchne mi do úst, zatímco mi drápy zajede do vlasů, až se celá rozechvěju touhou. Týrá mě chladnými doteky a rozmazluje mi tělo…

„Nemusíš se přemáhat..." pokusím si zachovat hrdost, ale vyjde z toho spíš jen táhlé vzdychnutí. Celá se třesu, cítím, že mám konečky prstů prokřehlé tak moc, až mě téměř bolí, ale i přesto, když se mě dotkne, jeho doteky mě přímo pálí. Když na zádech ucítím studenou zeď, zvednu k němu oči a vidím, jak pobaveně se tváří. „Bavíš se?" ušklíbnu se, protože mě to vytočí. Copak jsem taková, aby si se mnou dělal, co chtěl? Já přece vždycky udávám směr! Vždycky je všechno podle mě, tak o co se to tady sakra snaží?! Jsem naštvaná na něj a na sebe, protože si uvědomím, že se chovám jako puberťačka, která se klepe na každý dotek.

„Náramně se bavím," blýskne dravě špičáky a vášnivě mě políbí na rozechvělá ústa. Očividně ho moje vzteklost a nejistota baví hodně!

Tiše zasténám a užívám si jeho doteků. Rajcovně mi vsouvá jazyk do úst a intenzivně se o mě tře klínem. Jsem z něj tak rozechvělá a toužím po každém jeho doteku. Když mě znovu kousne do rtů, zasténám a sama ho pevně obejmu kolem ramen.

„Nemysli si, že jsem z tebe nějaká vodvařená," syknu mu do rtů a pak se k němu znovu přitisknu, abych mu to kousání mohla oplatit, ovšem mnohem silněji, aby ho to trochu zabolelo, protože ty jeho zuby jsou jak jehličky. Nedělá mu žádný problém mě s nima mučit, i když... nemůžu říct, že by je nedokázal používat i tak, aby se mi to líbilo. Oběma rukama ho chytím pod krkem, jako by on byl mou obětí a líbám ho tak vášnivě, jako by to mělo být naposled. Nějak se toho nemůžu nabažit. Je šílené, co se mnou udělal několika denní absťák!

Rázně mě od sebe odtrhne. „Tak pokud ze mě nejseš celá divá, pak nevidím důvod, proč v tom pokračovat,“ ušklíbne se hrdě. „Myslel jsem, že se ti to se mnou líbí, ale jestli ne, tak tě nebudu trápit,“ blýskne se zjevným uspokojením špičáky a čeká, co udělám.

Svraštím obočí a probodnu ho vzteklým pohledem. „Tohle nemůžeš!" prsknu. „Hezky mi posloužíš," obejmu ho kolem pasu a kousnu do bradavky, aby si nemyslel, že já jsem někdo, s kým si bude takhle zahrávat!

Bleskurychle mne chytí pod krkem, až zalapám po dechu a vytřeštím oči, jak mě ten dotek vyděsil. „Tak pozor, holčičko! Dávám ti svůj jed, abys žila… Tak se mnou nezametej! Nejsem věc, se kterou si budeš dělat, co chceš. Nejsem tvůj osobní vibrátor! Začni se ke mně chovat tak, jak chceš, abych se já choval k tobě“ zavrčí mi pobouřeně do rtů a pustí mě jako nějaký póvl. „Na sex s tebou nemám náladu. Seš příšerná. Raději si to udělám sám, než ojíždět děvku, jako seš ty!“ Bouchne dveřmi a zmizí.

Do prdele, vždyť já to nemyslela nijak zle! Svezu se do rohu a rukama si zajedu do vlasů. To je teda skvělý. Akorát mě vyprovokoval, ale nic z toho. I když jsem celá promrzlá, opláchnu si obličej ledovou vodou a zadívám se na sebe do zrcadla. Tři dny. Mám tři dny, než ho zase budu potřebovat. To už nadržeností možná polezu i po zdi.

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska ve větru - 53. kapitola:

4. Chensie přispěvatel
26.02.2012 [16:25]

ChensieMoc děkujeme za komentáře!! :o) Jste zlaté a líbí se mi, jak byste to daly Angele sežrat! To já taky! XD

3. AnysP
26.02.2012 [16:07]

jsem ráda že je tu další kapča...krása jsem ráda že je Di zase normální, absolutně vůbec se mi takhle jak se chovala nelíbila...a Ten Ball s Angelou dobře jí uzemnil na konci ale mě by si jí uzemnit ještě víc a Angela by se k němu taky měla začít chovat líp když je takhle nadržená a chce ho nejenom na přežití ale i na sex...honeem dalšííí... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. dana
26.02.2012 [10:16]

měl by tý angele srazit hřebínek Emoticon ale jinak super Emoticon Emoticon

1. NikkiR
25.02.2012 [18:07]

Chudáák Cris :D ten to s Ang nebude mít zrovna jednoduchý :D úúžasnej dííl Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!