OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Kráska a zvíře - Kapitola 1.



Kráska a zvíře - Kapitola 1.Tohle je moje první povídka a obzvlášť první kapitolka. Proto bych prosila o komenty. Je možné najít v někom zlé a špatném dobro? Nebo zažehnout v temnotě oheň lásky? Tento příběh je o dívce, která se dostane do jiného světa, než na jaký je, byla a bude zvyklá. Jak se s problémy vypořádá? Co vše ji v novém světě potká?

Kapitola 1.

Den se schyloval ke konci a poslední paprsky podzimního slunce ozařovaly pokoj. Dopadly na vlasy jedné dívky a rozzářily je do ruda jako plameny. Dívka dala poslední tričko do kufru a s námahou jej zavřela.

„Tak a je to.“ Usmála se spokojeně. Konečně měla sbaleno a za půl hodiny jí jede vlak. Stíhá to všechno na jedničku. Oblékla se do černých šatů, k tomu si dala černé legíny a kozačky a nakonec černý zimní kabátek, který jí sahal do půlky stehen a chránil ji před zimou. Vzala kufr a naposledy se ohlédla po pokoji. Bude jí chybět. Ale co naplat. Musí odjet. Opět a zase se na týden odsune na intr a bude pilnou studentkou.

Vešla do chodby a nakoukla do obýváku.

„Mami, tak já jdu, ano?“ usmála se na ženu, která právě zalévala květiny na okně.

„Jistě zlato. Tak se uč a zavolej,“ rozloučila se a dala své dceři pusu, jako bylo jejich zvykem.

„Ano a pozdravuj otce.“

„Neboj. Zase se jistě zapomněl v práci. Ale tvůj pozdrav mu vyřídím.“

A tak dívka vyšla do šera podzimu a vydala se na vlak. Měla ještě spoustu času a proto nijak nespěchala. Vlaková zastávka byla dobrých pět minut chůze od jejího domu z kopce a ona měla ještě dvacet minut. Loudala se a neměla pranic strach z prodlužujících se stínů v temných uličkách a zákoutích. Proč by měla? Tady to znala. Vyrůstala tu a bylo to pro ni známé a bezpečné. A kdo by jí přál nějaké nebezpečí.

Dívka to byla líbezná a krásná. Ač by někdo mohl nazvat její vzhled za ďábelský, když ji poznal, uznal že je čistá jako lilie. Ani mouše by nedokázala ublížit. Ohnivě rudé vlasy jí spadaly v lehkých vlnách mírně pod ramena, postavu měla štíhlou a vysokou a obličej ani úzký ani kulatý s čistou pletí bez jediné chybičky. Jmenovala se Veronica, ale nikdo jí neřekl jinak než Nica.

 

Nastoupila do vlaku, který přijel s kodrcáním a mohutným zahoukáním na kolej. Posadila se na už tak přeplněnou lavičku vlaku a objednala si jako každý týden lístek. Ohlédla se po vlaku a viděla překypující studenty rozjíždějící se do různých míst, jak se spolu vesele baví, stařenky které jely z návštěv a… koutkem oka zavadila o divného muže na jednom sedadle na konci vlaku. Byl oblečen jako ona do černého kabátu a černých kalhot. Co bylo zvláštní, měl u pasu meč. Rozcuchané krátké vlasy mu napůl kryly obličej, ale i tak zahlédla pohled napůl vyjadřující krvelačnost. Hleděl na ni. Dívce se zadrhl dech v hrdle a rychle odvrátila pohled. Netušila proč, ale v tu chvíli se bála. Chvíli rozdýchávala ten pohled, a když se podívala zpět… nebyl tam. Zmizel jako pára nad hrncem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kráska a zvíře - Kapitola 1.:

6. tapta přispěvatel
30.10.2010 [20:30]

taptaPekné. Emoticon Emoticon
Len by som ťa chcela upozorniť na chybičku. V perexu po bodke ide veľké písmeno. Emoticon

5. Lussy přispěvatel
30.10.2010 [19:56]

LussyWow, je to moc pěkné, ale určitě bych brala všemi deseti něco delšího. Emoticon Emoticon

4. AgataEritra
30.10.2010 [15:08]

Těším se na pokračování... Zatím se mi to moc líbí Emoticon

3. superduper12
30.10.2010 [13:49]

velmi pekne

2. JasminaCullen
29.10.2010 [18:49]

tyy jooo.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nikol18
29.10.2010 [13:22]

Pro příště:
*Článek musí mít min. 500 slov. Tentokrát ti to nechám, ale příště delší.
*Obrázek byl příliš velký. Jeho max. velikost je 100 px na výšku a zmenšuje se, že před název obrázku vložíš thumbs (/gallery/thumbs/obrazek.jpg). Bohužel u tvého to nešlo, tak jsem ho musela nahrát znovu ve zmenšené verzi.
*Každá přímá řeč patří na nový řádek.
*Na konci přímé řeči po uvozovkách se dělá mezera.
*Při zájmeně ji/jí používej pomůcku TU a TÉ. Nebudeš chybovat.
*Přímá reč začíná velkým písmem.
*Zopakuj si shodu přísudku s podmětem.

Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!