OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Hriešny tanec - 10. kapitola



Hriešny tanec - 10. kapitolaPre istotu 15+
Tak, máte tu 10. kapču! No, neviem, či som ju dobre napísala. Keď som ju písala, stále dookola som si hovorila, že po tadeto to stačilo, že už môžem napísať iba "a tak to išlo celú noc", no presvedčila som sa, že detaily (aspoň som sa o to snažila) tu majú byť. A ďalšej kapči sa dočkáte asi až v nedeľu. V sobotu upratujem a plus tá škola... No, pozriem sa na to cez víkend. Killy

 

Dorazila som do svojej izby. Srdce mi bilo splašenou rýchlosťou. Cítila som sa divne. Zvyčajne to nerobím. Oh, čo ma to vôbec napadlo? Flirtovať s Damonom?

Stále som bola rozhorúčená. Začali sa mi mierne potiť dlane. Bála som sa. Rose hovorila, že ide spať ku svojmu priateľovi. Budem tu celú noc sama.

Na bokoch som ešte stále cítila jeho studené, no aj tak horúce dlane. Jazyk ma pálil a pery som mala ešte stále mierne našpúlené. Rýchlo som pribuchla dvere a oprela sa o ne. Chytila som sa za hlavu. Prečo mi v nej, do kelu, stále tak nepríjemne búši? Pomalinkým krokom som sa dostala ku svojej posteli. Veľké okrúhle náušnice som si hodila na komodu. Rozhodla som sa nakoniec, že idem spať. Som unavená a neviem racionálne uvažovať. Ráno sa možno dozviem, že to bol len sen. Možno budem mať to šťastie...

Stála som chrbtom otočená ku dverám a vyzliekala som si tričko. Keď už bolo na zemi počula som, ako sa otvorili dvere. Chcela som sa rýchlo otočiť a zistiť, kto mi sem vtrhol, no ten niekto si ma pritisol na seba a hladno sa zmocnil mojich pier. Čo, sa to... Damon.

Dvere boli zabuchnuté. Nebolo kam uniknúť. Moje telo sa automaticky pritislo na to jeho. Oplácala som mu jeho náruživé bozky a rukami mu vošla pod tričko. Na nič som nemyslela. Akoby som mala v hlave prázdno. Len som cítila, ako ma pokladá na posteľ. Keďže som už mala tričko dole, nemal veľa roboty. Rukami hladkal a dráždil každý kúsoček mojej nahej pokožky. Nemala som kyslík. Jeho ústa opustili tie moje. Jemne ma pobozkal na krk. Cítila som, ako sa obtrel zubami o miesto, kde by som mala mať tepnu.

Bolo mi to príjemné? Vedela som, že patrím k nemu. Akoby som bola pre neho stvorená. Mala som pocit, že túto chvíľu kedysi dávno niekto napísal a ja som nemala na výber. Či som to chcela? Myslím si, že nie. Nebola som pripravená. Dať mu svoju krv – odovzdať sa mu celá, úplne celá. Byť len jeho. No to som nemala v pláne. Nechcela som to.

„Nie,“ šepla som tlmene a privrela oči. Damon sa na chvíľu zastavil. Asi dve sekundy bol bez pohybu a myslím si, že sám seba presviedčal, aby sa zo mňa nenapil. No napokon sa predsa len pohol – opäť sa zmocnil mojich pier.

Mala som na sebe už len nohavice a nohavičky. On mal dole košeľu a ja som si ani neuvedomila, že ho hladím po hrudníku a odhalenom chrbte.

Nie, nie, nie! Toto nie je správne! bežalo mi stále v mysli, no nezmohla som sa na nič iné, iba som vzdychala. Bolo mi to príjemné. Asi sa mi to zdalo prirodzené. No aj tak nesprávne. Mala som totálny mix vo svojich pocitoch a nevyznala som sa sama v sebe. Veľmi málo som si uvedomovala jeho. A nás. Reagovala som úplne prirodzene a automaticky. Hladila som ho, kam sa len dalo. Vzdychala som jeho meno stále dookola a vedela som, že to on chce. Robilo mu to dobre a privádzalo ho to zároveň do šialenstva.

Vyzliekol mi nohavice a hodil ich kamsi za seba. Ja som inštinktívne roztiahla nohy a objala som ho okolo pasu. Opäť sa zmocnil mojich pier a strčil mi jazyk do úst. Naše jazyky sa preplietali v úplnej súhre. Rukami som nahmatala opasok od jeho nohavíc. Veľmi pomaly som ho rozopla a snažila som sa mu dať dole nohavice. Vôbec sa mi to nedarilo.

Keď si všimol, že mi to nejako nejde, tak si ich dal dole sám. Pri tom nepatrnom pohybe som sa kolenom dotkla z vnútornej strany jeho stehna. Tlmene mi zavzdychal do úst a pritisol sa na mňa ešte viac. Bolo to ešte možné?

Dotyky, bozky, vzdychy... To všetko sa stále opakovalo dookola a ja som pomaly zabúdala na to, že ešte pred chvíľou som to v podstate nechcela. Jeho krásne jasno-modré oči, šikovné prsty, ktoré si so mnou robili, čo chceli a svalnaté telo, ktoré sa o mňa stále trelo pre mňa teraz znamenali všetko.

A odrazu sme boli nahí. Naše telá sa na seba stále tisli v snahe zaplniť aj ten najmenší možný priestor medzi nami. A potom do mňa vnikol. Privrela som oči a bolestne som zastonala.

Damon sa na mňa s pochopením pozrel. Nežne ma pohladil po tvári. Chvíľu sa nič nedialo. On ma stále hladil po tvári a ramenách, pričom sa mi stále pozeral do očí. Keď som sa uistila, že je bolesť prečo, vášnivo som ho pobozkala a tým mu dala najavo, že je to v poriadku.

On už na nič nečakal a urobil jeden opatrný pohyb. Spôsobilo to, že som sa prehla v páse a hlavu si zaborila do mäkkých perín.

„Via,“ zavzdychal mi tlmene do ramena. A mňa to nútilo pousmiať sa.

Pohyboval sa vo mne čoraz prudšie a rýchlejšie. Cítila som, že chceme obaja viac. Že nám len toto nestačí. Potreba mať Damona úplne pri sebe bola stále väčšia a väčšia. A odrazu som pocítila, že sa blížime k vrcholu. Zaryla som mu nechty do ramien. On sa som mnou vyzdvihol do sedu a objal ma okolo pásu. Ja som slastne zavrela oči. Keď som ich opäť otvorila, zahľadela som sa na Damonovu tvár. A zľakla som sa. Pod očami mal tmavé žilky a oči mu doslova žiarili červenou farbou. Očné zuby sa mu predĺžili a cítila som, ako mi obrátil hlavu na druhú stranu. Hlavou sa rýchlo pritisol na môj krk. Otriasla mnou bolesť keď jeho zuby preťali moju kožu. Ostré tesáky sa mi zabárali stále čoraz hlbšie do mäsa a ja som takmer vzlykala bolesťou. A potom začal sať. Pil moju krv, ktorá stekala z rany prúdom. Tenké pramienky mi stekali z ramien až na chrbát. Bola to neskutočná bolesť. A ja som si práve vtedy uvedomila, že človek je len obeť a upír je jeho lovec. Cítila som sa ako sáčok s krvou a nie ako živá bytosť s nesmrteľnou dušou.

Keď sa to všetko skončilo, unavene som s ním spadla do príjemných, teplých perín. Damon ma zozadu objal okolo bokov a hlavu si zaboril do mojich vlasov. Z rany, z ktorej pil, sa ešte stále valilo veľa krvi.

A ja som sa len modlila, aby ráno prišlo čo najskôr...

 

 

Tak... Nechcem ani vedieť, ľudkovia moji, čo si o tom myslíte. Myslím si, že to mohlo byť napísané aj lepšie, no ja som spokojná, že som sa vôbec odvážila to hodiť na "papier".

Ale komentáre si prosím aj tak!!!

 

 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hriešny tanec - 10. kapitola:

5. Perla přispěvatel
05.08.2012 [18:41]

PerlaPráve čumím na obrazovku ako úplny cvok a rozmýšľa, čo ti napíšem.
Bolo to super... to podľa mňa už aj tak vieš. :D
Potom... ten koniec ma normálne že zaskočil, pretože som si myslela, že sa v Damonovi niečo pohne a nenapije sa z nej. Ale na druhje strane: bavíme sa tu o Damonovi predsa! Emoticon
Ale veľmi sa mi to páči. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Jane006
15.07.2012 [20:38]

Nějak si nedovedu představit, jak teď bude jejich vztah pokračovat, ale snad si to nějak vyřeší. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. AnysP
04.11.2011 [17:00]

krása ale je mi líto Vii ona řekla že nechce aby z ní pil ale on se stejně napil chci vidět co mu ráno udělá, úplně si dokážu představit tu bolest AU...těšim se na dalšíí... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. AndrejQa
04.11.2011 [16:01]

Emoticon Emoticon Emoticon

1. TheKatherine přispěvatel
03.11.2011 [22:25]

TheKatherineKill zlatíčko dneska mi děláš jenom radost, nejdřív narazím na kapitolku s věnováním, pak mi krásně okomentuješ povídku a nakonec toto, další kapitolka. Děkuji, děkuji, děkuji. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!