OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Holding on and letting go - Prológ + 1. kapitola



Holding on and letting go - Prológ + 1. kapitolaPríbeh je o dvojčatách, ktoré už ani nemôžu byť odlišnejšie. A o chalanovi, ktorý si nebude vedieť vybrať. A pre ktorého bude naozaj ťažké zvládnuť divokú povahu jednej z nich.

Prológ  

Rok 1999

V tichom dome pokojne spali dve dievčatká. Navlas rovnaké. Spokojne odfukovali, netušiac, čo bude nasledovať. Nikto to nevedel. Ani ich mama, spiaca vo vedľajšej miestnosti. Nikto nebol pripravený na to, čo nasledovalo...

Vchodové dvere ticho zavŕzgali. Matka sa len pomrvila v posteli a spala ďalej. No jedno z dievčatiek zažmurkalo a otvorilo očká. Ticho v dome prerušil matkin výkrik, ktorý vzápätí utíchol. Obidve dievčatká už boli hore. Jedna plakala a volala na mamu. No odpoveď neprichádzala.

Jej sestra sa posadila a vyskočila z postele. Rozbehla sa na malých nôžkach do maminej spálne. Vo dverách zastala a so zatajeným dychom sledovala mŕtve telo svojej mamy. Ležalo hlavou ovísajúc z postele a od krku jej tiekol cez tvár pramienok svetločervenej krvi. Oči mala otvorené, uprene hľadiace na svoju dcéru.

Dievčatko sa s plačom rozbehlo k matke. No nikdy k nej nedobehlo. Niečie ruky ju pevne uchopili. Ešte posledný raz pozrela na matku a potom už nevidela nič...

1. kapitola

O trinásť rokov neskôr

CeCe

„Už máš dosť.“ Barman vytrhol CeCe pohár z ruky.

„Ešte som iba začala.“ CeCe sa uškrnula, vzala si pohár späť a celý ho do seba obrátila.

„Rob ako myslíš.“ Pokrčil plecami barman. Žilami mu to netrhalo.

„Vieš, poviem ti jednu vec,“ zamrmlala a naliala si ďalší pohár.

Barman nadvihol obočie, zvedavý, čo bude nasledovať.

„Život je na hovno!“ zvolala, vykašľala sa na pohár a napila sa rovno z fľaše.

Originálne, pomyslel si. „Nie každý,“ poznamenal potom a uškrnul sa na ledva artikulujúcu CeCe.

„Môj je!“

„A to už prečo?“ Barman sa oprel bokom o pult a s nadvihnutým obočím ju sledoval.

„Keby som ti to povedala, musela by som ťa zabiť,“ zašepkala a žmurkla na neho.„Bože, túto pesničku milujem!“ odrazu zvreskla, nahla sa poza pult k veži a pridala zvuk na maximum. „Ách, sladký pocit alkoholového omámenia." Zasmiala sa a vyškriabala sa na pult, pričom takmer zletela na zem.

Zavesila sa na tyč a pustila sa do tancovania, čo nebolo veľmi jednoduché v čiernych čižmách na vysokom opätku a červených úzkych minišatách, ktoré viac odkrývali ako zakrývali.

CeCe, úplne pohrúžená do tanca, si nevšimla chlapa, vchádzajúceho do baru s jej fotografiou v ruke. Neznámy na ňu chvíľu zamyslene hľadel.   

„CeCe Marcerová?“ CeCe videla len veľmi rozmazane.

„Čo by si rád?“ uškrnula sa a zatočila sa okolo tyče.

„Okamžite odtiaľ zlez dole,“ povedal pevným hlasom. 

„Choď v pič," zamrmlala sotva zrozumiteľne a znova sa vrhla na tyč, ešte stále s fľašou v ruke.

„Na toto fakt nemám čas,“ zavrčal a schmatol ju za zápästie.

„Hééj!“ skríkla, na podpätkoch stratila rovnováhu a zletela na zem. 

„Mala si ma poslúchnuť,“ odvrkol a ťahal ju z baru.

„Pusti ma!“ skríkla a metala sebou, snažiac sa zo všetkých síl utiecť.

On ešte viac zosilnil stisk na jej zápästí.

„Dobre, ty si to chcel!“ zasyčala a tresla ho fľašou po hlave.

Ani to ním nepohlo, iba ho to viac nasralo.

Pomaly sa k nej otočil. Prepálil ju vraždiacim pohľadom, schmatol ju a prehodil si ju cez plece.

„Polož ma na zem!“ Kopala a škriabala ho všade kam dočiahla.

„Koledovala si si o to,“ zavrčal.

*******************************

„Čo máš za problém?!“ mrmlala, keď ju po polhodine konečne zložil pred dverami nejakého polorozpadnutého bytu.

„Môžeš aspoň na päť minút držať hubu?!“ okríkol ju a odomkol.

CeCe to neustála a rútila sa rovno k zemi. On ju s otráveným povzdychom zachytil za lakeť.

„Bože, ty si taká nemožná,“ zamrmlal a pustil ju, no ona zase stratila rovnováhu, tak ju otrávene vzal na ruky a preniesol ju do postele.

„Au, moje nohy,“ zamrnčala.

Znova si povzdychol a vyzul jej topánky.

CeCe sa na neho zvodne usmiala. Pohľadom skúmala jeho tmavé, čierne vlasy a nečakane jasné, modré oči s malým prstencom tmavomodrej okolo zreničiek. Posadila sa a nahla sa k nemu.

„Ty si neuveriteľne sexi!“ zapriadla a položila mu ruku na hruď.

„A ty si neuveriteľne sťatá,“ odvrkol a odstrčil ju späť do postele.

CeCe sa len zasmiala a s provokatívnym pohľadom si pomaly rozopla šaty a nechala ich zo seba skĺznuť. Ethanovi sa naskytol pohľad na jej štíhlu postavu len v čiernom, čipkovanom, spodnom prádle. Aj keď sa tomu snažil zabrániť, nemohol si pomôcť a prebehol po nej pohľadom. Koniec koncov je predsa chlap...

„Vychladni,“ zavrčal po chvíli a zakryl jej odhalené telo perinou.

CeCe sklamane vzdychla a nahnevane našpúlila pery.

„Prečo sa na mňa proste nevrhneš?“ zamrnčala a prehrabla si rukou dlhé, ohnivo červené vlasy.

„Lebo nespávam s hocikým. Čo evidentne neplatí o tebe.“ Kývol hlavou na jej šaty hodené pri posteli.

„Takže pretiahnuť ma neplánuješ," nadhodila.

„To určite nie." 

„Tak na čo si ma sem, kurva, ťahal?!" vybuchla. Fakt nechápala o čo iné, ako dostať sa jej medzi stehná, by mu mohlo ísť.

Poškrabal sa na zátylku a trochu sa zamračil. 

„Si na to príliš ožratá."

„Au. To zabolelo.“ CeCe sa dramaticky chytila za srdce.

„Vieš čo, radšej spi. Zajtra, keď budeš aspoň ako-tak pri zmysloch si my dvaja musíme pohovoriť.“ 

„Načo zabíjať čas spaním, keď môžeme robiť iné veci.“ Rýchlym pohybom ho schmatla za golier košele a vtiahla ho ku sebe do postele.

„Tak na to zabudni!“ Snažil sa ju od seba odstrčiť.

„Prečo s tým bojuješ?“ zašepkala a dráždivo ho uhryzla do ucha.

„S ničím nebojujem,“ podráždene sa bránil.

„Videla som, ako sa na mňa pozeráš. Chceš ma. A ja chcem teba,“ zapriadla.

Ethan prudko vydýchol, chytil ju za zápästia a zatlačil ju do vankúšov. Prekryl svojím telom jej telo a pevne jej hľadel do očí. Bolo z nej cítiť vodku a čokoládu. Cítil, ako jej vibruje pokožka, cítil jej mäkké, horúce telo pod sebou. Boli také rovnaké a zároveň také iné, táto malá štetka a jeho životná láska, ktorá je ďaleko odtiaľto, nemusí sa dozvedieť, ak by...

Nie! Spamätal sa. Toto je Cece Marcerová a nie ona.

„Toto nie je môj štýl.“ Zamračil sa a zoskočil z postele. „Skús sa vyspať. Zajtra ťa čaká ťažký deň.“ Bez ďalšieho slova vyšiel z izby.

CeCe za ním len zmätene hľadela. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Holding on and letting go - Prológ + 1. kapitola:

7. Kat přispěvatel
27.07.2014 [21:32]

KatĎakujem. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ďalšiu sa pokúsim pridať čo najskôr. Emoticon

6.
Smazat | Upravit | 27.07.2014 [13:10]

Zatím se i to líbí, takže si počkám na další kapču, na kterou se mimochodem těšim Emoticon

5. Kat přispěvatel
25.07.2014 [12:36]

KatSom rada,že sa ti obidvaja páčia. Emoticon Mne tiež vždy viac sedeli také tie "zlé" dievčatá. Emoticon A prečo ju vyhľadal sa dozvieš už v ďaľšej kapitole.Emoticon

4.
Smazat | Upravit | 24.07.2014 [20:25]

Líbí se mi CeCe... Vždy jsem fandila těmto "rebelantským" postavám :D Ethan se mi líbí a zajímalo by mě proč ji vyhledal O.o Těším se na další kapitolu!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 24.07.2014 [17:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Nikol18 webmaster
20.07.2014 [17:04]

Nikol18*Je článek opraven? Pokud ano, zaškrtni "článek je hotov". Pokud ne nech si ho opravit, prosím, nejpozději do 14 dní od napsání tohoto komentáře. Díky.

1. MillieFarglot admin
13.07.2014 [22:22]

MillieFarglotAhoj, prepáč, článok ti musím vrátiť k oprave.
- nefunguje ti perex obrázok
- píše sa "Nie je", nie spolu
- chýbajú ti čiarky
- číslice sa píšu v texte slovom

Keď si to opravíš, znovu zaškrtni "Článek je hotov".
Ďakujem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!