OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Full Moon - 4. kapitola



Full Moon - 4. kapitolaNessa je so Shanom konečne sama. Mesiac svieti, oni na tráve a okolo nich samé dobroty. Užite si chvíľu romantiky :D

NESKORÝ  PIKNIK

Po večeri, keď sledoval ‚napínavý‘ zápas v telke som sa k nemu pritúlila a jemne sa ho spýtala:

„Oci môžem ísť dnes von so svojími novými kamarátkami zo školy?“

„No jasné, ale vráť sa do desiatej,“ povedal bez toho, aby odtrhol zrak od obrazovky.

„Spoľahni sa,“ povedala som šťastná.

Už o ôsmej som si starostlivo vyberala oblečenie na dnešnú schôdzku. Uvažovala som medzi sukňou, kapri nohavicami a rifľami. V televízii hlásili, že sa má ochladiť, preto som zvolila možnosť tri. Po vybraní som sa pozrela na hodinky a s hrôzou som zistila, že je pol deviatej. Rýchlo som sa nalíčila, upravila vlasy a vybehla von. Pred tým som ešte stihla pozdraviť otca. Naštartovala som auto a neskutočnou rýchlosťou som vypálila ku škole. Keď som dorazila, stál už opretý o starý spráchnivený dub. Keď videl ako zadychčane bežím od auta, posmešne zdvihol kútiky úst.

„Meškáš,“ povedal pobavene.

„Ja..... viem, ale otec... nechcel... pustiť,“ vymýšľala som si. „Tak čo robíme tu pri škole?“

„Tu nič. Tu sa naša cesta ešte len začína. Ale pôjdeme letecky, autom by to bolo dosť dlho. A ty sa musíš vrátiť do desiatej. Budeš niesť košík s jedlom a ja budem držať teba.“

„Ako vieš, že mám byť do desiatej doma?“

„Myšlienky,“ povedal a pozrel sa na mňa, či by sme už mohli ísť.

Nebola som dvakrát nadšená, a preto ešte skôr ako som sa rozhodla, nadvihol ma a odrazil sa od zeme, akoby niesol pierko. Boli sme nad tmavým lesom, ktorým mal sebe diery ako ementál. Studený vzduch mi svišťal okolo uší a ja som sa snažila nemyslieť na ten výškový rozdiel. Cesta trvala možno pätnásť minút. Shane si vyhliadol jednu menšiu dieru, no pristál na strome. Položil ma akoby sme sa nenachádzali desať metrov nad zemou, ale priamo na  nej. Keď som sa pozrela dole, zakrútila sa mi hlava. Pod nami sa rozprestierala nádherná čistinka a uprostred nej sa vynímalo striebristé jazierko. Jemný vánok čeril jeho hladinu. Mesačné lúče presvitali cez koruny stromov a dopadali rovno do jeho stredu a zaplavovali čistinku jasným modrastým svetlom.

„Prečo sme nepristáli tam dole? Tam je to oveľa bezpečnejšie ako tu,“ hovorila som nervózna a pevne som sa držala jeho svalnatej ruky.

„Pre toto,“ povedal a ukázal opačne, ako sa nachádzala čistinka.

Pozrela som sa tým smerom a videla som Mesiac ako nikdy predtým. Boli sme tak vysoko, že by som sa ho mohla chytiť. Tá veľká žiarivá guľa ma hypnotizovala oveľa viac ako Shanove oči.

„Tak, ideme dole, alebo zostaneme tu pri mesiačiku?“ spýtal sa s úsmevom.

„Určite ideme dolu, že sa pýtaš. Ty vieš lietať, ale čo mám povedať ja? Keď spadnem, tak sa dolámem.“

„Ja by som ťa chytil,“ zašepkal do ucha.

Vtedy sa mi šmyklo a ja som padala k zemi. Kým som stihla zatvoriť oči, videla som ako brilantne chytil košík s jedlom, a potom sa ponáhľal za mnou. Zachránil ma tesne pred dopadom. Nakoniec sme šťastne pristáli na zemi. Chvíľu som tam ohromene stála, no on už rozložil deku ako je to pri piknikoch zvykom a sadol si. Srdce mi išlo vyskočiť z hrude. Opatrne som nadvihla hlavu a pozrela sa na konár, z ktorého som padala.

„Tak pôjdeš ku mne, alebo tam budeš len tak stáť?“

„Nie, samozrejme, že si idem sadnúť,“ povedala som a usmiala sa naňho. Vyťahoval všelijaké lahôdky ako napríklad plnené košíčky, mufinky a iné dobroty. Akoby vedel, že to sú moje obľúbené veci. No ani pohľad na tie dobroty ma nedokázal upokojiť. Akoby som sa dostala do minulosti, keď som padala zo stromu. Ten strach sa mi opäť vrátil, no vo väčšom množstve. Shane na mňa hodil jeden zo svojich úškrnov. Len slepý by si nevšimol, aká som vyhúkaná.

„Povedz, ty si sa hrabal v mysli môjho otca, aby si zistil čo mám rada, že?“ spýtala som sa po chvíli.

„Áno a keď som sa tam tak prehrabával, tak som zistil, že chce požiadať Kevina Adamsona, aby sledoval, či sa so mnou budeš v škole stretávať, keď ťa nebude môcť kontrolovať on,“ hovoril takým pobaveným tónom, akoby nám v tom mohol zabrániť.

„Nemôžem veriť, že si myslí, že si vrah.“

„Skús sa nad tým zamyslieť.“

Nechápavo som sa na neho pozrela.

„Tak čo trafil sa tvoj otec presne?“ povedal a pritom sa pozrel na všetky dobroty, čo vytiahol. Obdivuhodné ako rýchlo dokázal zmeniť tému.

„Ani nevieš ako presne.“ Hodila som pohľad po každej z vecí.

„Tak čo ochutnáme ako prvé?“

„Ty si to ešte nejedol?“ spýtala som sa neveriacky.

„Kuchár by nemal ochutnávať skôr ako hosť,“ povedal a pozorne skúmal môj pohľad.

„Čože? Toto všetko si napiekol ty?“ Uznanlivo som sa na neho pozrela.

„Tak čím chcete začať?“

„Asi tými mufinkami. Vieš je to úžasná chuť. A tá čokoláda vo vnútri. No to nemá chybu,“ rozplývala som sa.

„Ako poviete,“ vybral jednu žltú pre mňa a jednu modrú pre seba.

Jemne som si oddelila kúsok a vložila som ho do úst. Mala úžasne krémovú chuť spojenú s vanilkou. Keď som si k nej privoňala, spoznala som citrón. Jedným slovom to bolo fantastické.

„Ako si to myslel?“ spýtala som sa ho medzi jednotlivými sústami.

„Čo?“ Nechápavo nadvihol obočie.

„To, že sa nad tým mám zamyslieť. Keby si bol, už by som asi niekde ležala bez známok života, nemyslíš?“

„Možno dnes nemám chuť,“ povedal s úškrnom.

„Veľmi smiešne. Radšej mi povedz, ako to vyriešime s Kevinom. Ak pristúpi na otcovu ponuku, tak ho budeme mať za pätami neustále.“

„Budeme dúfať v šťastie. A keď nám nepomôže ani to, tak sa budeme stretávať tu. Bude to naše miesto bez otravného Adamsona,“ povedal jednoducho a ešte viac sa ku mne priblížil.  „Vieš, ešte nikdy som sa necítil tak ako s tebou. S tebou nemusím myslieť na svoju budúcnosť, rodinu a iné problémy s ňou spojené.“

„Ani ja som ešte nestretla človeka, ktorý by ma neustále rozčuľoval.“

„Ty veľmi rada vybuchuješ,“ povedal a úsmevom. Vzal si moju ruku do dlane a prstom prechádzal po čiarach. Keď sa ma jemne dotkol,  po chrbte mi vyrazili zimomriavky. Ruku mal neprirodzene studenú.

„Vidím tu niečo veľmi zaujímavé,“ povedal so zamysleným pohľadom.

„Áno a čo také?“ spýtala som sa s úsmevom.

„Že sme jeden od druhého závislí. Že sme chytili najhoršiu chorobu. Že sme odsúdení na doživotné utrpenie.“ Po krátkej odmlke pokračoval. „ A tiež tu vidím jedného veľmi príťažlivého chalana. Myslím, že sa volá Shane Corving. Čo si o ňom myslíš?“ spýtal sa prevŕtal ma otáznym pohľadom.

„Ja? Že má trošku veľké ego,“ usmiala som sa.  „Že má nádherne oči. A tiež, že so mnou manipuluje.“ Obrátila som mu dlaň nahor a skúmala jeho čiary života. „Ale aj ty tu máš nejakú mladú dievčinu, nevieš kto to je?“

„Myslím, že to bude Alica z jednoduchých, ale môže to byť aj Mary z našej skupiny,“ povedal a snažil sa potlačiť  smiech.

„Nie. To bude Nessa Caringová,“ povedala som mierne protivným tónom.

„Ty keď sa rozohníš tak mám z teba strach,“ povedal a zároveň sa hral s mojimi vlasmi. Odhrnul mi vlasy z pravej strany na chrbát, nahol sa ku mne a zhlboka sa nadýchol. Okamžite som znervóznela a pozrela sa na hodinky. Bolo o dvadsať minút desať.

„Preboha, ten čas letí, už som mala byť doma.“

„Neboj dopravím ťa k autu o päť minút. No nesmieš sa báť.“

„To sa budem aj keď pôjdeme slimačím tempom. Ale risknem to.“

„Fajn. Tak sa mi to páči.“

Chytil si ma tak ako predtým a odrazil sa od zeme. Pre istotu som zavrela oči. Ani som sa nenazdala už sme boli pri mojom aute. Keď som prišla domov bolo minútu pred desiatou a môj otec ešte stále čakal pri dverách kým prídem. Skúmavo sa na mňa pozrel a išiel spať.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Full Moon - 4. kapitola:

20. nesii přispěvatel
12.04.2011 [20:21]

nesiiKrása. Emoticon

19. MirrorGirl454 přispěvatel
27.03.2011 [20:02]

MirrorGirl454Bóže Shane... Emoticon Emoticon

18. Moonlight přispěvatel
24.02.2011 [20:56]

MoonlightOn sice nevyzera ako vrah ale je...v jednej kapitole jej to všetky vysvetli a nebude prave nadšená :D :D :D ďakujem za komentár veľmi ma potešil a som rada, že sa ti poviedka pači :D

17. ElisR1 přispěvatel
24.02.2011 [20:23]

ElisR1To opravdu šel spát bezeslova??? Tak to se vážně divím, taky se divím, že Shane je kuchař, a podle toho, co jsi psala opravdu dobrý kuchař... to se moc nepodobá vrahovi =) =) =). Ale byla to naprosto úžasná kapitola.. to s tím stromem máš taky ze stmívání? To bylo taky pěkný, celá kapitola byla úžasná a já už se zase opakuju =) =).
Píšeš vážně úžasně a tahle povídka je vážně bezvadná, perfektně vymyšlená =). Jen tak dál =) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. Moonlight přispěvatel
24.02.2011 [20:04]

Moonlightnie nie :D ale čoskoro sa dozvieš čo je zač :D

15. SafiraDarkfire přispěvatel
24.02.2011 [20:00]

SafiraDarkfireNo ale pomalu už na to fakt čekám:D :D :D Protože to všechno tak naznačuje:D Už jenom aby se do ní zakousl:D

14. Moonlight přispěvatel
24.02.2011 [14:55]

Moonlightale Shane ni je upír Emoticon Emoticon

13. SafiraDarkfire přispěvatel
24.02.2011 [9:45]

SafiraDarkfireBože... jako super, ale já fakt stále čekám kdy se s Shane vyklube upír, furt ty ledové ruce... Mám fakt dojem že sis vzala hodně velkou inspiraci z Edwarda a z Twilight:D

12. Moonlight přispěvatel
23.02.2011 [14:59]

Moonlighttuším, že vieš ako to skončí že??? Emoticon

11. LynVonNightlight přispěvatel
23.02.2011 [14:47]

LynVonNightlightJeee ešte lepšie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!