OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Fucking perfect 11. kapitola



Fucking perfect 11. kapitolaMotýlí polibek...

11.

Seděla jsem ve svém autě. Právě jsem vyhodila nedopalek z okna a přemýšlela, co tu vlastně dělám.

Když jsem včera tak hrdinsky utekla, doběhla jsem k někomu do zahradního domku. A tam se složila se vším všudy. Zimnice, třes, nekontrolovatelný pláč a tak podobně. Co vám budu povídat, nebyla to moje nejlepší chvilka. Pak jsem došla k nějakému bistru, sedla si, koupila si palačinky s čokoládou a milkshake.

Kolem třetí ráno jsem si zavolala taxi, které mě odvezlo do kampusu. Pak jsem si sedla do auta a jezdila po městě, až jsem skončila tady. Na ulici Winstona Churchilla, u zeleného dvoupatrového domku. Žil tu on s několika kluky.

Absolutně jsme nevěděla, co dělám, ale vystoupila jsem z auta a šla k hlavním dveřím.

Vzala jsem za kliku a vstoupila dovnitř, byl tu nepořádek, ale vonělo to tu  kávou, což je divné na to, že je šest ráno a sobota.

„Hledáš někoho?“ oslovil mě kluk vycházející z kuchyně, měl na sobě jen boxerky s Tomem&Jerrym.

Chvíli jsem váhala, než jsem odpověděla, nevěděla jsem, co hledám.

„Jareda Fostra.“

„Jako vždycky,“ dodal jakoby znechuceně.

„Prosím?“

„To nic, je nahoře.“

Podívala jsem se na schody vedoucí do druhého patra. „A který pokoj?“

Kluk na mě z kuchyně zakřičel druhé dveře z leva. Rychle jsem vyběhla schody a zastavila se před jeho dveřmi. Přitiskla jsem si kabelku blíž k tělu, cítila jsem, jak v ní vibruje mobil, dělal to už od večera. Nenašla jsme sílu podívat se na něj.

Lehce jsem zaklepala a doufal, že spí a neuslyší mě. Dveře se prudce otevřely, jako by za nimi čekal.

Jared vypadal tak hezky, jako obvykle, jen obličej mu hyzdil zkroušený výraz. K uchu měl přilepený telefon, chvíli se na mě díval a pak řekl „je tady“ a ukončil hovor.

Nehybně jsem tam stála a pozorovala jeho reakci, přes tvář se mu mihlo hodně emocí, ale vyhrál to hněv.

„Kde jsi, kurva, byla?! S Myrandou tě hledáme celou noc. Ty jsi tak sobecka, ani nevíš, jak jsem se bál!“ křičel na mě hlas plný obav a hněvu.

A já jsem v tuhle chvíli přišla na to, proč jsme tady.

Kvůli němu.

Chytla jsem jeho tvář do dlaní a políbila ho, ze začátku mi polibek neoplácel, ale pak se vzpamatoval. Naše jazyky po sobě klouzaly v dokonalé harmonii. Jared mě tahal a kousal za spodní ret, a já mu to oplácela. Jednou rukou mě přidržoval v pase a druhou tahal za vlasy. Já jsem našla cestičku pod jeho tričko a zkoumala těch šest cihliček do nebe.

Vtáhnul mě do pokoje a zabouchl za námi dveře, na které mě opřel. Obtočila jsem mu nohy kolem pasu a on mě chytil za zadek. V jednom okamžiku jsem byla zavěšená na Jaredovi a v tom dalším jsem ležela na jeho posteli.

Jared rozdělil naše ústa, jen aby mohl stáhnout moje a jeho tričko. Ten pocit kůže na kůži se nevyrovnal ničemu, co jsem kdy cítila. Uvnitř mě rostla touha, tak strašně jsme ho chtěla.

Moje pokožka prosila o jeho dotyky, a on se jí věnoval. Svojí dlaní zkoumal každý milimetr mojí kůže. Byl to dokonalý pocit. Nechtěla jsem, aby přestal, ale on měl asi jiný názor.

Opřel si čelo o to moje a držel svoje ústa daleko od mých.

Příliš daleko.

„Proč jsi utekla?“ zeptal se ochraptělým hlasem, bylo to tak sexy.

„Bála jsem se,“ řekla jsem po pravdě.

„Měla jsi mi zavolat.“

„Chtěla jsem být sama.“

„Tohle už nikdy nedělej,“ díval se mi přímo do očí, přímo do duše.

Jen jsem potřásla hlavou na souhlas, pak jsem ho lehce kousla do dolního rtu. Ale Jared si stále držel odstup.

„Kleio, tohle není nejlepší nápad.“ Byla to chabá výmluva, na břiše jsem cítila, že si myslí pravý opak.

„Já tě potřebuju, prosím, Jarede.“

Stačilo pár slov a jeho sebekontrola padla.

Drtil moje ústa v bolestivém polibku a já hlasitě zavzdychala. A to byla Jaredova roznětka. Zbytek oblečení z nás prakticky strhal, a já zůstala ležet na jeho přikrývce.

Nadzvednul se na délku paží a prohlížel si mě. Jen jeho pohled mi přijde jako dokonalá sexuální hračka.

Začal mi klást motýlí polibky po šíji až k vrcholkům ňader, a já si uvědomila, jak moc mi chyběl dotek.

Zapletla jsem mu prsty do vlasů a lehce za ně zatáhla, vysloužila jsem si tím větší péči o moje bradavky.

Jared dál pokračoval ve svém průzkumu. Líbal neexistující cestičku od mého hrudníku až po pupík a víc na sever.

Přejížděl mi dlaněmi po stehnech a mírným tlakem je rozevíral, podvolila jsem se mu.

Cítila jsem, jak se jeho ústa blížila k mému středu, v tu chvíli jsem se prudce posadila.

Tenhle orgasmus jsem chtěla prožít s ním, uvnitř mě. Chytla jsem pevně Jaredovy vlasy do hrsti a vytáhla jeho hlavu na úroveň mých očí. Pochopil to, nemohla jsem dál čekat.

Vyhoupla jsem se mu na klín a obkročmo se na něj posadila.

Přitiskla jsem mu rty k ucha a zhrublým hlasem zašeptala:

„Chci tě uvnitř.“

Odpovědí mi bylo Jaredovo zasténání, naklonil se se mnou v náručí k nočnímu stolku a vytáhl kondom. Obal roztrhl zuby a nasadil si ho, potom do mě pomalu a hluboce pronikl.

Chvíli počkal, viděl, jak jsem pevně semkla víčka. Nebolelo to, jen to byl zvláštní pocit naplnění. Musela jsem si na to zvyknout. Když jsem se proti němu zhoupla v bocích, přitáhl si mě blíž k tělu. Nezbyl mezi námi žádný prostor. Omotala jsem mu paže kolem krku, a on mi zamotal prsty do vlasů.

Hýbal se tak pomalu, byl něžný, Až moc něžný.

Přirážela jsem tvrději a rychleji, podvolil se mému tempu. Cítila jsem, jak si mi rozlévá v podbřišku pocit tepla, byla jsem těsně před vrcholem. Jared utáhl svoje objetí, naše kůže po sobě klouzala a byly slyšet jen naše tlumené steny.

Celou dobu jsme se jeden druhému dívali do očí, ale když už jsem věděla, že orgasmus je před branami, přitiskla jsem svoji tvář na jeho a pevně zavřela oči. Tím jsem ale nezabránila slzám, aby si našly cestu ven.

Jared utáhl svoje sevření ještě pevněji, nevěřila jsem, že to jde, a to mě dohnalo k dokonalému vyvrcholení. Svírala jsem se kolem něj a zarývala mu nehty do kůže na zádech.

Když jsem mu zašeptala jeho jméno do ucha, následoval mě.

Oba jsme ztěžka oddechovali v těsném objetí.

Stále propletení jako dva preclíky jsme dopadli na matraci. Uvelebila jsem se na jeho nahé zpocené hrudi, Jared přes nás přetáhl deku a začal mě hladit na zádech.

Jen na chvíli jsem zavřela oči, chtěla jsem mu toho tolik říct.

A pak jsem usnula.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Fucking perfect 11. kapitola:

6. Adan12
26.09.2013 [18:46]

Hopla :D to byla rychlovka a skvěle popsaná :) moc dobrej dílek, jen tak dál :)

5. Amanda
26.09.2013 [11:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Niki
26.09.2013 [9:28]

Nádherné !!!!!!

Těším se na dalšííí !!!!
Rychle prosím :PP :DDD
Úžasnééé !!!!

3.
Smazat | Upravit | 25.09.2013 [20:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. faux
24.09.2013 [11:42]

Uff vubec jsem to necekala podle naspisu, myslela jsem ze dojde k nevinne puse:-))! Moc pekny, tesim se na pokracovani Emoticon

1. TeresaK přispěvatel
23.09.2013 [18:54]

TeresaK Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Konečně!!! MIluju je!!!!!!!!!!!!!!!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!