OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Filmové pouto - 7. kapitola



Filmové pouto - 7. kapitolaSofie je naštvaná, ale v plánu je líbací scéna. Jak vše proběhne a kdo se přidá k natáčení? :)

Přebukovala jsem si let do Olympie na dřívější. Jared měl letět tím letadlem, kterým prvně já, ale neměla jsem chuť ho momentálně vidět, tak poletím dřív. Bylo to krapet zbabělé, ale co už.

Letěla stejná letuška jako minule. Když jezdila s vozíkem, kde bylo jídlo a pití, zastavila se u mě. Bylo jasné, že mě poznala.

„Dáte si nějaké pití? Vodku nebo brandy?“ Už mi podávala lahvičky s alkoholem. Paráda, a teď je ze mě ještě alkoholik. Super.

„Ne, díky, dám si džus.“ Neměla jsem ani sílu snažit se vysvětlit minulou situaci. Stejnak si bude myslet své.

Když přistálo letadlo, zběsile pršelo. Moji náladu to podtrhlo ještě víc. Úplně počasí na ležení v posteli. Tak napůl to mám v plánu. Točit se má až zítra, tak dnes zalezu do postele a budu se učit scénář. Zítra je líbací scéna. Ach jo, už se na ni ani netěším.

Proč mi tvrdil, že holku nemá, když jsem včera viděla jednu na vlastní oči. Ke všemu to byla snoubenka! S umělými nehty a jménem jak pro nějakou striptérku. Moje nálada byla na nic, tak jsem odložila scénář a jen tupě koukala na televizní pořady.

Přitom to včera probíhalo tak dobře. Pochválil můj výkon i vzhled a choval se jako pravý gentleman, dokud nepřišla Bethany. Pak to všechno skončilo.

 

Druhý den ráno jsem se pomalu šourala do stanu. Nálada na bodu mrazu. K tomu se dnes točí líbací scéna. Tak jsem se na ni těšila, ale po nedávném zjištění existence Jaredovy snoubenky mám spíš vztek.

„Nazdárek, tak dneska to vypukne, co?“ smála se od ucha k uchu.

„Bohužel,“ vzdechla jsem a kecla si na židli.

„Jak bohužel? Co se stalo?“ všimla si mé nálady na nic. Opřela se o stůl a čekala na moje slova.

„Víš, jak byla ta premiéra a Jared byl můj doprovod?“ Jody jen kývla a na čele se jí objevila vráska.

„Vše probíhalo suprově. Dali jsme si víno a vtom přišla nějaká holka. Hádej, kdopak to asi byl.“ Už jsem se tomu smála. Jaká ironie osudu.

„On má přítelkyni? Ten hajzl! Vždyť to úplně vypadalo, že by tě chtěl.“ Posmutněla a hladila mě po zádech. Uklidňovalo to.

„Snoubenku, Jody, ne přítelkyni.“ Vtom se její ruka na mých zádech zastavila.

„To je ale podlý hajzl, to ti povím. Bude ti věsit bulíky na nos a pak se ukáže snoubenka, o které neřekl ani slovo.“

„Říkal jí, že je konec, že nebude trpět avantýry, ale stejnak jsem radši odešla a odletěla dřív,“ přiznala jsem se ke své zbabělosti.

„To jsi udělala dobře. Já bych taky zdrhla. Nejen z bytu, ale i z města.“ Její ruka mě poplácala po zádech.

„Díky.“

Jody ještě chvíli seděla u mého stolu a dělala mi společnost. Říkala přesně to, co jsem chtěla slyšet. Nadávala na Jareda a Bethany. Maskérka mě během rozhovoru upravovala. Nevedla řeč s námi, ale při jistých slovech přikyvovala. Asi nejsem jediná, kdo zažil tuhle situaci.

 

„Sof, musíš být zaskočená tím polibkem, vůbec jsi to nečekala, ano?“ přikazoval režisér před naší scénou. Jared ještě nepřijel.

„Kde je ksakru Jared? Copak neví, že má chodit včas a ne, jak se mu zachce?“ rozčilil se režisér. Zajímalo by mě, co ho zdrželo.

„Už běžím!“ ozvalo se od stanu a Jared si během běhu na plac oblékal triko. Ach jo, výstavní tělo má furt.

„Moc se omlouvám. Včera mi uletělo letadlo.“ Koukal na mě. Schválně jsem otočila hlavu pryč a dívala se jinam.

„To mě nezajímá. Zajímá mě jen natáčení, a aby moji herci byli na place včas.“ Odkráčel režisér za kameru a dával instrukce Jaredovi. Já se psychicky připravovala na nevyhnutelné. Tělesné dotyky s Jaredem. Intimní scéna.

„Cleo, jsi tak krásná a já vím, že bych neměl, ale musím,“ odříkával Jared svůj text. Je možné, že si to zkoušel s Bethany? Beztak ale bez slov, jen se líbali a bůhví co ještě.

„Co bys neměl?“ zněl můj text.

V ten moment se ke mně začal Jared přibližovat. Prvně spočinula jeho ruka kolem mého pasu, přisunul si mě blíž. Jeho teplo se začalo vpíjet do mého těla. Potom dal druhou ruku na moji tvář a celou ji zakryl. Měl tak velké dlaně. Naše oči se vpíjely do sebe a on se přibližoval svými rty. Byla jsem jak zkamenělá.

Jeho rty se dotkly mých. Prvně jemně, jen lehce a se svolením, zda můžou pokračovat. Nahnula jsem se k němu a polibek mu oplatila. Letmo a lehce. Jeho polibek byl naléhavější a intenzivnější. Zapletla jsem své prsty do jeho vlasů a přitáhla si ho víc. Líbal opravdu moc dobře.

„Stop!“ zakřičel režisér a my se od sebe celí zadýchaní odtrhli. Koukal na mě pohledem, pod kterým se musím vrtět, jak je intenzivní. Nemohla jsem uhnout. Skoro bych zapomněla na Bethany. Už zase se mi pod kůži vpíjela touha po Jaredovi.

„Jde vidět, že vám to jde. Některé herecké páry ze sebe při líbání s někým cizím nevydají všechno. Vám to jde samo,“ usmíval se režisér a diktoval Jody své poznámky. Ta se na mě jen letmo usmála a čmárala do notesu.

„Sofie, já bych se chtěl omluvit, víš?“ Přišel za mnou Jared, když jsem byla u občerstvovacího stanu a pila vodu.

„Hele, mně je to jedno, ale nemusel jsi ze mě dělat blbce, víš? Já bych pochopila, že někoho máš, ale tahat mě za nos!“ už jsem zase soptila.

„Ale my spolu nebyli ve chvíli, kdy jsem se s tebou seznámil. Ona mi nebyla zrovna věrná a já to ukončil, ale ten večer jsme si to vyříkali a jsme zase spolu.“ Koukal do země, když ze sebe soukal tohle přiznání.

„Aha. Takže už máš holku.“ Na víc jsem se nezmohla.

„No, snoubenku. Svatba bude, až skončí natáčení. Ale jsi taky zvaná, neboj.“ Usmál se. On se na mě usmál, když mě zval na jeho svatbu s Bethany. Super.

„To jsi moc milej, že mě zveš na svatbu.“ Nemohla jsem si odpustit ironický hlas. Radši půjdu pryč. Je mi z něj špatně.

Nemohlo být ještě horší, ale od stanu se ozýval známý hlas. Slyšela jsem ho sice jen jednou, ale vryl se mi do paměti.

„Lásko, už jsi to všem oznámil? Že budeme mít svatbu, až dotočíte film, a jsou všichni srdečně zváni?“ Bethany hlas se nedal zaměnit. Takový písklavý jen tak někdo nemá. Kéž bych nikdy nepoznala Jareda a netočila tenhle film. Z akčního filmu se stal horor. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Filmové pouto - 7. kapitola:

3. AndysekAndysek přispěvatel
23.08.2017 [13:22]

AndysekAndysekJá vím, že je Sof mladá, ale přijde mi tu trochu jako hysterka Emoticon nic si neslibovali, ani spolu nic neměli, i kdyby se snoubenkou nebyl a pak se k ní vrátil, je jí do toho prd. Chápu, že jí se líbí a je z něj mimo, ale to by byla i kdyby někoho měl už předtím. Určitě z toho radost mít nebude, ale na můj vkus si myslím se chová jak puberťačka Emoticon ale je to jenom můj názor a určitě si z něj nic nedělej Emoticon

2. Maya
23.08.2017 [9:44]

Uf tak to je dost zajímavý vývoje situace Emoticon Upřímně doufám, že Jared a Sofie budou spolu. Rychle pokráčko Emoticon

1. Rusalicka
23.08.2017 [1:40]

Tak to jsem necekala a Jared ji mel odkopnout a ne misto toho se sni ozenit. V skrytu duse doufam, ze si za v casu uvedomi svoji chybu a nakonec si vezme tu pravou. Tesim se na dalsi kapitolu.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!