OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Everything for blood - Prológ + 1. kapitola



Everything for blood - Prológ + 1. kapitola Kate sa po čase mení na upírku plnú sebaľútosti, nenávisti a bolesti... Všetko sa jej darí bezpečne už pár rokov udržiavať vypnuté. Zabíjanie ju udržiava pri živote a najcennejšou vecou v jej živote je ľudská krv. Vlastne... Až do chvíľe, kým nestretne Blakea. Dotieravého upíra, ktorý nezabíja, živí sa ľudskou krvou ukradnutou z nemocnice. Podarí sa mu zmeniť Kate a zachrániť zvyšky ľudskosti, čo v nej po Chrisovom odchode z jej života ostali? (PS.: Nemusíte sa báť, Chris sa objaví v tretej sérii. :D)

Prológ

Tell me, would you kill, to save your life?

Povedzte mi, čo by ste zabili, aby ste si zachránili život?

 

I. kapitola

 

Ešte raz som prešla perami po tých jeho, teraz už studených a mŕtvych, vstala som a naposledy si prezrela svoju dnešnú obeť. Bola ho škoda, ale taký bol už osud. Previnilo som sa usmiala a odniesla jeho telo hlbšie do lesa, aby ho nemohli tak ľahko nájsť.

Keď som konečne prišla k okraju lesa, rozbehla som sa smerom k mestu. Po chvíli som stála pred dverami svojho strešného bytu na okraji Londýna. Vošla som do bytu a spokojne sa hodila na veľkú posteľ. Dnešná večera bola naozaj úžasná. Ani neviem kedy, zaspala som a zobudila som sa, až keď slnko zapadalo. Dokonale oddýchnutá som vstala z postele a šla do kúpeľne. Po dlhej sprche som sa zabalila do uteráka a šla si do izby pripraviť oblečenie. Nakoniec som si vybrala krátku čiernu rifľovú sukňu, na niektorých miestach naschvál roztrhanú, čierne tričko na ramienka a ošúchané čierne conversy. Vlasy som si nechala rozpustené, oči som si jemne primaľovala a krk a ramená si párkrát postriekala parfumom.

Do rúk som si vzala koženú bundu a zamkla za sebou byt. S úsmevom som vyšla z paneláka a peši sa vydala k svojmu obľúbenému baru. O pár minút som stála pred nenápadnými malými dverami baru, otvorila ich a rýchlo vošla dnu. Ovanula ma vôňa cigariet, alkoholu a hlavne ľudskej krvi. Zreničky sa mi zväčšili a na perách sa automaticky usadil zvodný úsmev. Pretlačila som sa pomedzi obrovské množstvo ľudí až k svojmu obľúbenému miestu pri bare.

„Ahoj, kráska,“ pozdravil ma Luke, ktorý mal vždy večer službu.

„Ahoj, Luke,“ povedala som a úsmev sa mi zväčšil.

„Tak ako vždy?“ spýtal sa a ani nepočkal na moju odpoveď, už mi lial do pohára.

„Veď ma poznáš,“ povedala som a poslala mu vzdušný bozk.

Bozk akože chytil a postavil predo mňa pohár.

„Tak, aký bol deň?“ spýtal sa.

„Taký, ako vždy,“ odpovedala som.

Otvoril ústa, chcel sa niečo spýtať, ale prerušil ho muž, ktorý prišiel k baru.

„Dve vodky, jednu pre mňa a druhú tu pre očarujúcu slečnu,“ povedal muž.

Z úst mu páchol alkohol, bolo na ňom vidieť, že je poriadne opitý, ale jeho krv voňala skutočne lahodne. Usmiala som sa na neho a pokynula, aby si sadol vedľa mňa. Rozradostený si sadol.

„Ako sa voláš?“ spýtala som sa.

„Thomas a vy, krásna slečna?“ spýtal sa a úsmev mi opätoval.

„Som Kate,“ odpovedala som a odvrátila od neho pohľad.

„Vidím, že spoločnosť už máš, tak ja rušiť nebudem,“ povedal Luke, žmurkol na mňa a zmizol.

Otočila som sa späť k Thomasovi a zistila, že si ma premeriava. Jeho pohľad sa na chvíľu zastavil pri mojich nohách a potom sa vrátil späť k mojej tvári. Páčil sa mi. Bol roztomilý. Chcela som mu to povedať, keď zrazu do baru vošiel niekto nový. Jeho vôňa bola pre mňa neznáma a bolo jasné, že je to upír. Do tohto baru ich tu chodilo veľa, ale nikto nemal vôňu ako on... Podobala sa na ľudskú, no boli tam isté rozdiely. Ešte nikdy som ho necítila a bola som zvedavá, ako vyzerá. Prešiel popri ľuďoch, rovnako, ako som sa ja vždy predierala ja a sadol si na stoličku na druhej strane barového pultu. Nemohol mať viac rokov ako ja, bol oblečený v čiernom a na tvári zachmúrený výraz. To však neuberalo z jeho krásy. Čierne vlasy mal ostrihané nakrátko, tmavými očami prechádzal po celej miestnosti, až sa zastavil pri mne. Dokonale vykrojené pery sa mu zvlnili v letmom úsmeve. Potom odvrátil hlavu a zarozprával sa so zvedavým Lukom. Cez strašný hluk v bare som začula, ako sa ho pýta, odkiaľ je. Jeho odpoveď som už nepočula.

„Krásna slečna, ste tu?“ spýtal sa Thomas a ja som sa s úsmevom otočila späť k nemu.

„Samozrejme,“ povedala som, dopila to, čo som mala v pohári a vstala.

„Ja odchádzam. Chceš ísť so mnou alebo ostať?“ spýtala som sa.

V očiach mu zaiskrilo a dychtivo prikývol. Chytila som ho za ruku a vyviedla z baru. Na ulici mi tvár ovanul chladný vietor, ale zima mi nebola. Bolo mi príjemne. Nechcela som sa nikde ponáhľať, ale moja túžba po krvi bola väčšia. Zatiahla som ho do tmavej vedľajšej uličky a surovo pritlačila k stene. Zasmial sa a pritlačil svoje pery na moje. Usmiala som sa nad jeho naivnosťou a prstami mu prešla po tepne. Odtiahla som sa od neho a on nesúhlasne zamumlal. Odhrnula som mu vlasy z krku a nežne ho pobozkala. Spokojne zavrel oči a nechal ma, nech pokračujem. Zahryzla som sa mu do tepny a sladká krv sa mi začala valiť do úst. Neubránila som sa slastnému vzdychu a natlačila sa viac na jeho telo. Lomcovala mnou túžba, ruky sa mi triasli, no podarilo sa mi zakloniť mu hlavu, aby som sa mohla ľahšie dostať k jeho krku.

Vtedy som na pleci ucítila niečiu ruku. Spočiatku som si myslela, že je Thomasova, no keď ma od neho začala odťahovať, pochopila som, že je to niekto iný. Zavrčala som a striasla ruku z pleca.

„Pusti ho!“ ozval sa hlboký mužský hlas.

Pokrútila som hlavou a ignorovala dotyčného.

„Pusti!“ povedal. Tentoraz jeho hlas znel naštvane.

Ucítila som jeho chladné ruky okolo pása, odtrhol ma od Thomasa, ktorý odpadol a potom ma do nosa udrela vôňa, ktorú som ucítila v bare. Otočila som sa k nemu a myslela si, že ma pustí, ale zvieral ma v náručí aj naďalej. Varovne som na neho zavrčala.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Everything for blood - Prológ + 1. kapitola :

10. MirrorGirl454 přispěvatel
10.05.2011 [19:50]

MirrorGirl454Jéééj, ďakujem vám všetkým, ľudia, ste jednoducho skvelí. Netušila som, že sa vám to bude až tak veľmi páčiť, keďže Chris sa objaví až neskôr, ale som fakt dojatá. Ďakujem vám. Emoticon

9. Moonlight přispěvatel
10.05.2011 [17:41]

MoonlightKonečne som mala čas a dostala som sa k tvojej novej kapitolovke a musím uznať, že je úplne úžasná :D :D nemám slov, škoda len že je taká krátka, tak idem hneď na dvojku :D

09.05.2011 [19:45]

FaireTak to je něco.
Povedlo se ti to. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. 8patrisa8
09.05.2011 [14:55]

uz nech tu bude chris Emoticon

6. allinthewaiting přispěvatel
07.05.2011 [22:31]

allinthewaitingFííííha! Vyzerá to super! Už nech je ďalšia kapča!! Emoticon Emoticon

5. ajeje
07.05.2011 [21:09]

krasna kapitola Emoticon Emoticon

4. ajeje
07.05.2011 [21:09]

krasna kapitola Emoticon Emoticon

3. annaliesen
07.05.2011 [17:45]

moc pěkná kapitola honem další díl Emoticon Emoticon

2. LiliDarknight webmaster
07.05.2011 [10:40]

LiliDarknightVyzerá to zaujímavo. Emoticon Emoticon Emoticon Som zvedavá na pokračovanie. Emoticon

1. SafiraDarkfire
07.05.2011 [10:10]

No pěkné! Já chci rychle další kapitolku, šup šup honem. Prosím, já jsem tak zvedavá, a tahle kapitolka je tak napínavá a úžasná. Honem prosím. Je to super.:) A hlavně ten prolog máš skvělý:) Sice absolutně nejkratší jaký jsem kdy viděla, ale dokonalý a výstižný:) Fakt se mi to libi. Kdy bude další kapča? :D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!