OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Dokonalý Klam - 18. kapitola



Dokonalý Klam - 18. kapitola

Poviedka sa umiestnila na treťom mieste o Naj poviedku mesiaca června/júna. Na deň ju umiestňujeme na titulnú stranu. Gratulujeme!


Nový deň? Bude lepší? Budem sa cítiť lepšie? A bude už všetko v poriadku?

Sedela som vonku na terase a fajčila Jamesove cigarety. Bolo krásne dopoludnie, mala som za sebou pokorný telefonát s matkou z Jamesovho telefónu, pri ktorom mi znovu skrúcalo vnútornosti a teraz som si užívala posledné teplé dni, pretože ohlasovali ochladenie. Bolo už aj na čase. Bola polovica novembra a vonku sa počasie úplne zbláznilo. Bola som len v mojich teplákoch, v Jamesovom tričku a vôbec mi nebola zima. A tak nejak som si hmkala pesničku, ktorá hrala z televízie, zatiaľ čo James robil raňajky. Ó áno, on mi robil raňajky. Skoro som padla v kuchyni, keď som ho našla len v teplákoch bez trička, ako sa mračí na krabicu a číta recept. Nevedela som, či sa mám začať strašne smiať alebo na neho skočiť už len preto, že odutým hlasom vyhlásil, že sa snaží.

Zahryzla som si znovu do pery, aby som sa nezasmiala, keď som začula Jamesove nadávky.

„Čo robíš?“ ozval sa šokovaný hlas, ktorý ma prekvapil pretože nepatril Jamesovi.

„Ako to podľa teba vyzerá? Aranžujem veci, aby som mohol pridávať fotky na Instagram,“ zaznel dopálený Jamesov hlas a okamžite som sa vyšvihla na nohy.

Objavila som Jamesa, ktorý práve všetko hodil napálene do drezu a Liama, ktorý sa na ňom smial vyvalený na kuchynskej linke.

„Ach, toľko k romantickým raňajkám,“ zašvitoril ďalší hlas a zazrela som len Moninu vysmiatu tvár a zrazu sa so mnou zatočil svet, keď sa na mňa s pišťaním vrhla.

„Chceš ma zabiť?“ zrúkla som prekvapene a balancovali sme obe, ale nakoniec spadli našťastie na sedačku.

Mona sa na mne posadila a rozosmiala sa z plného hrdla.

„Ja som vedela, kde ťa mám hľadať,“ smiala sa.

Mala som chuť ju zo seba zhodiť a zhúkať ju za to, že sa správa ako decko, ale pohľad na jej spontánnosť a radosť ma úplne uzemnil. Prečo by človek nemohol byť takýto? Zabolela ma myšlienka, že som sa vlastne pýtala prečo. Aj keď dôvod stál v kuchyni a otrávene nás pozoroval.

„Taký krásny výhľad hneď z rána. Ak vám to nevadí, baby, rád sa budem pozerať,“ povedal Liam s úsmevom a usadil sa na barovú stoličku.

Mona si provokačne prehrabla vlasy a dvihla obočie na Liama.

„Ešte chvíľu a postaví sa mi,“ povedala som pobavene a pretočila ju, aby som ju zo seba stiahla.

„Chcem byť tvojou partnerkou na celý život,“ zvolala a hodila sa mi okolo krku. „Vieš aké krásne deti by sme mali? Amelle, Amelle vezmi si maaa,“ rumázgala mi do ucha ako malé decko a len som sa na nej smiala.

 „Už je to tu zas,“ povzdychol si James a zamieril do spálne zatiaľ, čo nás Liam otrávene pozoroval. Zrejme bol zvyknutý na Monine výstrelky.

„Čo tak pozeráš?“ rýpla som si do neho zatiaľ, čo na mne Mona visela ako kabela.

„Nemôžem?“ spýtal sa s provokačným podtónom, ale už som s ním nehrala.

„Poďme sa niekam najesť,“ ozval sa James, keď vyšiel zo spálne prezlečený.

„Haló, vyzerám ako trhan,“ zamávala som rukami a vstala aj s Monou, pretože sa ma odmietala pustiť a niečo sa mi snažila ukázať na telefóne.

„Hanbíš sa vyjsť von v teplákoch? Vidím ťa bez mejkapu, horšie to už nebude,“ povedal Liam s úsmevom a schytal od Jamesa ranu do pleca.

„Mám tu nejaké veci na prezlečenie,“ vyhŕkla Mona a ťahala ma do spálne. „Vieš, aj ja sem niekedy zablúdim, keď ma James nechá prejsť cez prah dverí,“ hovorila ďalej bezstarostne.

„Nevedel som, že si si sem začala vláčiť aj šaty,“ zaznel Jamesov podráždený hlas, „vyplač sa doma mame, aby ti kúpila byt.“

„Nebuď protivný,“ zajačala Mona a hodila mi zo šatníka pár vecí. „Máme podobnú veľkosť. Na raňajky ti to stačiť bude, nie?“ povedala a chystala si sadnúť na posteľ, no v poslednej chvíli sa zarazila.

„Čo sa deje?“ spýtala som sa jej, keď som si naťahovala jej rifle. Mala dobré oko, boli mi dobré.

„Chcela som padnúť do postele na chrbát, ale keďže je to tu cítiť po sexe, nechcem padnúť do niečoho nechceného,“ povedala s definitívnou hrôzou na tvári a ešte sa aj hrane otriasla.

Otočila som sa jej chrbtom, aby som sa nezačala smiať a rýchlo sa prezliekla. Niekedy ma prekvapovala jej otvorenosť.

„Už môžeme ísť alebo sa potrebujete dorobiť?“ ozval sa Liamov hlas, ktorý znel tak akurát na dvojzmysel.

„Daj nám ešte desať minút a opováž sa sem liezť,“ zakričala Mona provokačne, na čo som sa zasmiala.

Bolo mi trochu divné, že sa Mona s Liamom dovalila sem na byt a o to viac, že prišli oni dvaja spolu. Liam mal predsa Deborah a obaja nevyzerali, že by sa k sebe vôbec mali.

„Ty a Liam?“ spýtala som sa nezaujato a šla som k dverám.

„Zabudni,“ odfrkla Mona a znovu sa obmotala okolo mojej ruky.

„Som zbalená, môžeme ísť,“ povedala som chalanom pri výťahu a ukázala na Monu, ktorá sa tvárila ako čistá nevinnosť. Nikto nad tým ani nepozdvihol obočie, dokonca ani ja, čo bolo vtipné. Rýchlo som si zvykla na jej rozmarnú povahu, hoci mi s tým niekedy liezla na nervy.

Pustila ma až keď sme nastúpili do auta.

„Toto dievča chcem, takže sa neopovážte ju vyhnať z partie,“ ozvala sa po chvíli, keď sme zastali pri reštaurácii. Vedela som, že to tento raz interpretuje rovno Jamesovi, ale ignoroval ju. Liam sa otočil k nám dozadu a pobavene si nás premeral.

„A nechceš s ňou vliezť rovno do vzťahu?“ spýtal sa rýpavým tónom.

„Už sme pri tom zas?“ vzdychol si James a vystúpil von z auta.

Pozorovala som ich ako sa doťahujú pri vstupe do reštaurácie a cítila sa uvoľnená. Mona si sadla ku mne z jednej strany a odpálkovala tým Jamesa, ktorý si zmierene sadol oproti nám s Liamom.

„Prečo sa cítim ako plyšový medvedík uprostred detskej bitky?“ spýtala som sa ironicky, keď nám čašníčka doniesla pitie.

„Pretože ním si. Taký rozkošný a ružový,“ povedal Liam a obdaril čašníčku jedným zo svojich zvodných úsmevov.

„Neznášam ružovú,“ odfrkla som a pobavene sledovala, ako sa čašníčka začervenala a neisto kráčala naspäť do kuchyne.

„Mona je takáto už od mala,“ pokrčil plecami James a odpil si z kávy.

Mona sa oprela jednou rukou o stôl a prosebne ma prepaľovala pohľadom.

„Musíš pri mne stáť spolu proti týmto dvom monštrám. Nevieš si predstaviť, čo pri nich niekedy prežívam. Ty si dokázala môjho bratranca prinútiť, aby s tebou mal vzťah,“ hovorila melodramaticky, ale jej oči boli plné prosieb.

Vážne, kto tomuto dievčaťu s detskou dušou mohol odolať? Táto otázka mi behala po rozume vždy, keď na mňa hodila psie oči. Dojato som ju chytila za hlavu a pritisla si ju k sebe.

„Budem tvoj plyšový macík,“ vyhlásila som naoko vážne a zazerala na chalanov, ako sa pri tom škeria.

„Myslím, že by sme to mali zapiť. Amelle sa práve stala plnohodnotným majetkom Mony,“ zodvihol Liam pohár s minerálkou a James sa k nemu pridal.

„Tak teda na zdravie.“ Štrngli sme si so všetkou vážnosťou a zle skrývali úsmevy.

Keď nám prišlo jedlo, začala bitka o tie najlepšie kúsky. Pozorovala som Monu a Liama, ako sa doťahujú o kaviár a smiala sa na ich hádke.

„Hej, konečne sa mi dostane aj vysvetlenia, ako ste sa dali dokopy?“ spýtala sa Mona s plnými ústami.

„Nerýp sa vo vzťahu druhých,“ zahriakol ju James a obaja sme na seba pozreli.

 Veľmi dobre som si uvedomovala ten ľadový pocit spomienky, keď som videla hlaveň zbrane pred očami.

„Ak ma ospravedlníte,“ usmiala som sa a zodvihla sa zo stoličky. Keď som prechádzala okolo Jamesa, na sekundu ma chytil za ruku, ale hneď ju pustil.

Kráčala som k záchodom a ledva zavrela dvere od chodby, sila v nohách ma opustila a skĺzla som na zem. Tento stav ma veľmi nemilo prekvapil. Tlak, ktorý sa mi rozprestieral na hrudníku bol nepríjemný. Zatvorila som oči a zhlboka dýchala. Netušila som, prečo sa mi v tak uvoľnenej atmosfére znovu tá spomienka vrátila ako bumerang.

Drtila ma, nepúšťala sa ma a ťahala ma dolu. Vystrela som nohy a snažila sa kopírovať telom pravý uhol medzi zemou a stenou. Bolo mi jedno, že niekto vyšiel z kabínky a začal si neďaleko mňa umývať ruky. Keď odklopkala von zo záchodov, otvorila som oči a pozerala sa všade okolo seba. Potrebovala som zo seba zhodiť ten studený povraz, ktorý ma sťahoval až som nevedela dýchať.

Pomaly som sa postavila a prešla k umývadlám. Pustila som studenú vodu a opláchla si párkrát tvár. Keď tlak na hrudníku konečne povoľoval, pozrela som sa na seba v zrkadle. Vyzerala som hrozne. Prekvapilo ma to, ako som vyzerala bledo a hoci som sa dnes konečne vyspala.

Utrela som sa do uteráku, ktorý bol poskladaný v kôpkach a hodila ho do koša s použitými. Poštípala sa trochu po lícach, aby som dala svojej tvári zdravší nádych a vyčarila na seba náš Boscotovský úsmev. Bol jedinečný, pretože sme ho s matkou uvádzali na všetkých foteniach, stretnutiach a návštevách. Ba tak falošný, až sa mi z neho chcelo zvracať.

Osviežená a povzbudená, že som odolala svojim stavom som vyšla von zo záchodov a rozmýšľala, že by som si strašne rada zapálila. Skoro som si nevšimla Liama, ktorý sa opieral o stenu.

„V poriadku?“ spýtal sa bez úsmevu len ma pozoroval.

„Samozrejme,“ vyhŕkla som zmätene. Jeho dve tváre, ktoré striedal, ma ešte trochu miatli. Trochu som nevedela rozlíšiť, ktorá z nich je tá pravá. Ak ich nemal viac.

Len prikývol a stále sa opieral o stenu. Nevedela som, na koho tam čaká, tak som ho obišla, aby som pokračovala k stolu.

„Hej, Amelle,“ ozval sa, keď som chcela vojsť do priestoru reštaurácie. Otočila som sa a uvidela ho, že pozerá do zeme.

„Potrebuješ niečo?“ spýtala som sa slušne.

„Nechodíš s Jamesom len z donútenia?“ spýtal sa, ale nepozrel na mňa.

Zamračila som sa. Vedela som, že sme sa všetci traja stretli na zlom mieste v zlom čase. Vedela som aj to, že mal o mňa starosti, hoci on sám nevyzeral prekvapený kamarátovým hobby. Nikdy sme túto tému neotvorili a ani sa k nej nevracali takže mi došlo, že môj vzťah s Jamesom musí vyzerať ako dobrá fraška.

Kriste, aj mne to príde padnuté na hlavu.

„Nemusíš sa o mňa báť. Aj keď by som do teba nepovedala, že by si toto bol schopný vysoliť za Jamesovým chrbtom,“ prehodila som zamyslene. Naozaj si Liam myslel, že by jeho kamarát urobil niečo také?

Nepozná ho dlhšie než ty?

Tú myšlienku som okamžite vyhodila z hlavy hoci jej echo na mňa stále dorážalo.

„Hovorím to len kvôli tomu, že ho poznám,“ odfrkol si podráždene a odlepil sa od steny.

„Trochu nerozumiem tejto debate,“ povedala som s ľahkým podráždením.

Chvíľu si hrajeme na kamarátov, chvíľu ma zvádza a potom na mňa vybalí úplné nezmysly.

„Myslíš si, že jeho netrápi to, do čoho si sa priplietla? Jeho to kurva ťaží a mať teba na očiach mu to len zhoršuje,“ zavrčal a bez ďalšieho slova ma obišiel.

Ostala som stáť za stenou bez slova. Myšlienky mi behali hlavou a nedokázala som sa cez to dostať. Trápili ma Liamove slová, trápili ma tie zmiešané pocity, ktoré mnou teraz doslova mlátili a tiež aj ten pocit bezradnosti a bolesti z toho, že jeho slová by mohli byť pravdivé. Zmiatol ma ešte aj on sám, že to na mňa zrazu vybalil. Len tak bez obalu a nedal mi ani čas na odpoveď.

Odrazila som sa od steny a vykročila znovu k stolu. Netušila som, či Liam hovorí pravdu, ale pohľad na Jamesov chrbát zvláštne zabolel. Pripomenulo mi to pohľad na Aaronov chrbát, ktorý vídavam, keď ráno vchádzam do kuchyne. Tu zvláštnu priepasť medzi nami, ktorú ani jeden z nás neprekročí, pretože je plná pocitov a slov, ktoré nás môžu stiahnuť so sebou.

Znovu ma zabolelo pri srdci. Nechcem to. Druhýkrát už nechcem zažívať ten pocit samoty. Našla som troch ľudí, pri ktorých sa cítim šťastná. Nechcem ich nechať ísť. Nechcem nechať ísť ani Jamesa. Odhodlane som si sadla na svoje miesto a usmiala sa na nich.

Mona ma začala kŕmiť a úplne kašľala na to, že sme v luxusnej reštaurácii. Užívala som si jej náklonnosť a nevšímala si Liamov pohľad, ktorý ma pálil. James sa k nám niekedy pridal, ale poväčšine nás obaja len sledovali.

Nevadilo mi to, pretože som vedela, že James ma má rád. Neanalyzoval ma a ani neporovnával. Bol len pozorovateľ, ako obvykle a zabával sa na nás. Liama som ignorovala hoci sa tváril znovu veselo. Sem tam nás dráždil, ale väčšinu času som ho len rýchlo odklepla. Nech sú problémy aké sú, Liam mi dnešné ráno nebude kaziť a ja si ho chcem užiť, pretože viem, že po tom znovu utečiem do toho prázdneho bytu, v ktorom ma okrem Jane nikto nečaká.

 


Ospravedlňujem sa za posledné dva týždne, ale mala som pocit, že nemám na nič čas. Nie je to bohvie čo a ani nie je extra dlhá, ale v tomto hnusom teple ma stála veľa síl, tak si ju užite. A sľubujem, že sa polepším! Taktiež sa ospravedlňujem, že som neodpísala na vaše komentáre, ale už sa k nim nebudem vyjadrovať, hoci som sa bavila, že sa tam skoro rozprúdila diskusia. :) Sľubujem, že už nebude trvať dlho, kým sa aj niečo stane, aby ste mohli začať konečne špekuľovať a nenudili sa pri tejto "predohre" :D.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dokonalý Klam - 18. kapitola :

5. PrincessCaroline přispěvatel
12.07.2016 [17:02]

PrincessCarolineMillie, teraz budeš točiť svoj hnev podľa toho, kto práve bude maž zlú náladu v kapitole Emoticon Sú vážne, len nejde všetko tak ako by som si predstavovala Emoticon Ale teraz mám voľno snáď z toho vytrieskam, čo najviac Emoticon

Blacks, raníš ma Emoticon že by si sa nedočkala! Robím si srandu však vieš, že to lieta hore dolu a nikdy nevieš, kedy ťa chytí šajba a šupneš pár kapitol jak nič Emoticon

Val, stáva sa Emoticon Nooo, či im na to prišiel alebo nie. Či si to Am zoberie k srdcu a začne s tým špekulovať...bohvie, čo z toho je pravda alebo či zas len Liam má mrzutú náladu pri pohľade na párik Emoticon

Sun, je to tak, že Liam vždy vie, kam trafiť, aby to zabolelo. Nepríjemná vlastnosť a niekedy veľmi nežiadúca, ale čo už s tým chlapcom Emoticon

Ďakujemm vám aj za hlasovanie aj za komentáre a budem sa snažiť, aby som vás nenechala čakať, ale toto leto sa neradí úplne k mojim najšťastnejším, čo sa týka písania Emoticon

4. SunShines
03.07.2016 [22:51]

A zo začiatku to vyzeralo na takú idylku Emoticon , kým neprišli tí dvaja. Ale tak Mona mi príde ako také bezstarostné oživenie. Aj so svojimi hláškami. Len ten Liam. No mne to príde stále také, že Jamesovi závidí Am Emoticon a presne vie, čo na ňu vytiahnuť.
No čakám, čo bude ďaleeeej Emoticon

3. Valeriee přispěvatel
02.07.2016 [16:39]

ValerieeNo tak Liam jim na to přišel, že? Záleží, jestli si nechá pro sebe nebo se s tím podělí... se zbytkem světa Emoticon to by byl celkem problém Emoticon uvidíme... Budu se těšit na další a tentokrát doufat, že jí nepropásnu. Tak nějak jsme se divila, že je to už 18.kapitola Emoticon Emoticon Emoticon

2. Blacky
01.07.2016 [21:30]

píšem cez fon tak sorry za prípadne chyby. už som ani nemyslela že sa dočkáme. neviem čo Liama škrie ale mohol si to nepustiť. amele to na s jamesom už tak podivné po tom všetkom a on jej dôveru ešte sťažuje. mona je proste úplne famózna a aj som sa zasmiala na jej hlaskach teším sa na ďalšiu

1. MillieFarglot admin
01.07.2016 [18:40]

MillieFarglotAch, Liam je sviňa. Emoticon Takto to na ňu vybafnúť práve vo chvíli, keď ju zasiahli spomienky. Chúďa Amelle. Dúfam len, že nemal pravdu.
Monu žeriem, také malé decko. Emoticon
Verím, že tvoje slová na konci sú vážne, pretože vieš, že sa mi nepáči ani frekvencia pridávania, ani dĺžky kapitol, ale čo už s tebou.
Kapitola bola super a ja som zvedavá, čo sa bude diať ďalej. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!