OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Dohodnutý sňatek - Info + 1. kapitola



Co kdyby Vás vaši rodiče zasnoubili ještě než jste se narodili?
Chci komenty :-).
Layvol.

Info:

Hl. postavy: Harry, Tom Raddle/Voldemort, Lucius, Severus, Avery a další

Pár: Harry/Tom Radle

Doba: Harry Potter 5. ročník

Celkový počet kapitola: ???

Stav: Dokončená

Varování: občasné mučení, krev

Děj: Co když Vás rodiče zasnoubili ještě před narozením? Jak se s tím vyrovná Harry a co všechno musí podstoupit, aby mohl normálně žít? I když, dá se žít normálně s nejhorším černokněžníkem všech dob?

A co když se omylem octnete v minulosti a váš manžel se vás pokusí zabít?



1. kapitola

Byly to už dva týdny, co se Harry vrátil do Zobí ulice číslo 4. Opět už měl záda plná modřin od strýcova pásku, kterým ho bil, když něco neudělal přesně podle jeho představ.

Harry se mohl přetrhnout, přesto si strýc vždycky našel i nějakou úplně nesmyslnou věc, za kterou ho zbil a nedal mu najíst.

On už si ale na tenhle styl života zvykl. Všechny úkoly už měl hotové, jelikož nemohl v noci spávat. Stále měl noční můry o Voldemortově návratu a o smrti Cedrika Diggoriho.

Dole se ozval domovní zvonek. Zůstal ležet na posteli, určitě to bude zase nějaký trouba z té Dudleyho party, tentokrát se však mýlil.

„Okamžitě pojď dolů kluku!!!" zahulákal na celý dům Vernon Dursley. Harry už stál na nohou a sbíhal schody, věděl, že není dobré nechávat strýčka čekat.

Vernon stál na chodbě rudý vzteky. Uchopil ho za tričko a zatřásl s ním. „Já ti dám vodit mi sem ty úchyláky, později si to s tebou vyřídím," zavrčel a trhnul hlavou směrem k vchodovým dveřím.

Harry k nim přistoupil a otevřel je. Na prahu stál Remus Lupin, Pošuk Moody a nějaká neznámá čarodějka s fialovými vlasy.

„Profesore Lupine, profesore Moody, co tu děláte?"

„Zdá se, že se vyskytly jisté věci, které je třeba probrat až na ústředí," povzdechl si Lupin.

„Cože? Jaké věci, na jakém ústředí?"

„Tady ne, vemte si hůlku, nejnutnější věci a jdeme," zavrčel Moody a kouzelným okem sledoval okolí.

Harry rychle vyběhl schody, popadl hůlku, nejnutnější oblečení nacpal do batohu, vzal Hedvičinu klec, svůj Kulový blesk a vyběhl před dům.

„Už jsi někdy prováděl asistované přemisťování, Harry?" Chlapec zavrtěl hlavou. „Nevadí, stačí, když se mě budeš pevně držet, ale nesmíš se mě pustit, je ti to jasné?" promluvil na něj vlídně Lupin. Harry přikývl a pevně se chytil Remuse.

Náhle pocítil, jak ztrácí pevnou půdu pod nohama, bylo mu, jako by ho protahovali úzkou trubkou, nemohl dýchat. Když už myslel, že se udusí, všechno ustalo a on otevřel oči.

Moody mu do ruky strčil kousek papíru. „Přečtěte si to a zapamatujte." Harry si vzal lístek, na kterém byla napsána adresa. Potom se znovu obrátil ke svému doprovodu. Lupin ukázal před ně na domy 11 a 13. Mezi nimi se však začal objevovat další s popisným číslem 12.

Všichni čtyři vyšli směrem k domu. V kuchyni se o něčem zuřivě debatovalo, jen co ale zapadly domovní dveře, všichni utichli a dívali se na ně. Harry se nepříjemně ošil, tušil, že byl středem jejich klábosení on.

„Harry, jsem rád, že jsi tady," přivítal ho Brumbál a pobídl ho směrem do kuchyně.

„Harry, tak rád tě vidím." Postavil se Sirius. Chlapec se usmál a objal svého kmotra, poté se posadil na nabízenou židli.

V kuchyni bylo ticho, všichni si ho jen prohlíželi. „Ehm, takže, kde to vlastně jsme?"

„V mém domě, je tady ústředí Fénixova řádu. Je to organizace bojující proti Voldemortovi. Její činnost jsme obnovili, když Voldemort znovu povstal," odpověděl mu Sirius.

„To ale nejspíš není to, kvůli čemu tu jsem, co?"

„Ne, to bohužel ne Harry." Zavrtěl hlavou Brumbál. „Nechali byste nás prosím o samotě? Siriusi, ty můžeš zůstat."

Všichni se pomalu začali trousit pryč. Někteří použili krb, jiní odešli dveřmi. Harrymu to připadalo neskutečně dlouho, než všichni odešli.


Když i za posledním členem řádu zaklaply dveře, obrátil se Harry na ředitele školy. Ten si sundal své půlměsícovité brýle a promnul si kořen nosu.

„Vyskytl se tady jeden problém, Harry. Týká se tebe. Nikdo o něm donedávna nevěděl. Je to… složité."

„Profesore Brumbále, co se stalo?" zeptal se Harry znepokojeně. Starý muž se na něj se smutkem v očích podíval, bylo těžké to říct. Nechtěl chlapce vyděsit, ale nedalo se nic dělat.

Brumbál se zhluboka nadechl. „Měl bych začít od začátku…"



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dohodnutý sňatek - Info + 1. kapitola:

6. Peruji
27.08.2017 [23:28]

Asi už tuhle povídku nedopíšeš, co?

5. layvol přispěvatel
11.01.2011 [17:07]

layvolDík za komenty...
JO je zasnoubený s Voldemortem.
LynVonNightlight:Jo bejt ovocem v Jogobele by bylo supr Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Jasminelis přispěvatel
01.01.2011 [19:48]

Jasminelisako ze ho zasnubili s Voldemortom??? Emoticon Emoticon

3. Lucie
01.01.2011 [16:47]

Tak jo,jenom pro jistotu-pochopila jsem správně,že ho vážně zasnoubili s Voldemortem??!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. LynVonNightlight přispěvatel
01.01.2011 [16:44]

LynVonNightlightTy chceš komenty a ja chcem byť ovocím do Jogobely. Emoticon Emoticon Emoticon
Sorry, nemohla som si to odpustiť. Vážne sa už nudím. Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 28.12.2010 [1:05]

*Perex obrázek ti nefunguje, prvně si ho stáhni do počítače a potom jej nahraj do galerie.
*V textu nepoužívej CAPS LOCK, pouze kurzívu.

Pro začátek je to dobré. Až úsměvné s tím, co jsi napsala na začátku, budu očekávat další díl a těšit se, co se bude dít. Harryho mám ráda. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!