OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Brat najlepšej kamarátky 7



Brat najlepšej kamarátky 7Jamie sa rozhodol pomôcť Lukeovi s učením, aby mohli čo najskôr ísť na hokej. No zapletie sa tam aj Chris. Prajem príjemné čítanie. ChrisBeth.

„Kde ste boli?!“ vybehol po mne Sean hneď, ako sme vošli do domu.

„Večer sme boli v klube a Arien nás prehovorila, aby sme u nej prespali,“ vysvetlila Kate.

„Máš mobil!“ napomenul ju.

„Bez kreditu,“ odpovedala s výčitkami.

„Luke má tiež mobil!“ obrátil sa na mňa.

„Vybitý,“ odpovedal som zas ja.

„Padajte sa do izieb učiť!“ zvreskol a my s Kate sme radšej šli.

©©©©

„Zmena plánu,“ oznámil mi o telefóne Jamie, keď som sa učil trigonometriu.

„Aká zmena plánu?“ spýtal som sa prekvapene.

Nastala chvíľka ticha: „Odchádza sa hneď teraz.“

„Jamie, ja sa musím učiť,“ namietal som.

„Tak otvor okno a ja ti pomôžem,“ povedal. Obzrel som sa. Stál na streche za mojím oknom a kýval mi. Rýchlo som otvoril okno a vtiahol ho dnu.

„Zbláznil si sa?!“ vybehol som po ňom hneď. Z tej strechy spadlo už toľko ľudí, že to radšej už ani nepočítam.

„Čo sa deje? Nie si rád, že som tu?“ spýtal sa ublížene.

Hlasno som vzdychol: „Som rád, že si tu. No... Z tej strechy spadlo už veľa ľudí. Vrátane mňa,“ vysvetlil som.

Zatváril sa chápavo. „Neboj sa. Nabudúce použijem strom do Kateinej izby,“ povedal a chcel ma pobozkať. Rýchlo som uhol a prešiel k môjmu stolu. „Čo sa deje?“ spýtal sa prekvapene.

„Dole je Sean. A nechcem, aby to vedel. A ako som už povedal, musím sa učiť,“ vysvetlil som.

„Fajn,“ vzdychol on, „s čím ti môžem pomôcť?“

„S trigonometriou,“ povedal som.

„OK, tak poďme na to,“ povedal a sadol si ku mne.

©©©©

„Máš to?“ spýtal sa Jamie. Stál pri poličke s knihami a fotkami. V ruke držal fotku mňa, Brooke (mojej sestry) a Johnyho, jej priateľa. Teraz je z Johnyho namyslený debil. Predtým bol celkom milý.

„Áno. No nezaručujem správny výsledok.“ Odložil fotku a prešiel ku mne. Keď sa sklonil, aby videl na papier, mal som možnosť pričuchnúť k jeho voňavke.

„Jamie,“ vzdychol som potichu.

„Máš to dobre,“ povedal, ignorujúc moju poznámku.

„Naozaj?“ spýtal som sa mierne omámene

„Páči sa mi, že sa ti páči moja voňavka, ale sústreď sa na učenie,“ napomenul ma.

„Luke, prišla...“ nabehla do izby Kate, ale keď uvidela Jamieho,  zvláštne sa na mňa zaškerila. „Prišla Amanda a Chris. Chcú s tebou hovoriť.“

„Aká Amanda a aký Chris?“ spýtal som sa prekvapene a dúfal som, že nepovie slová sestra a ex.

„Tvoja sestra Amanda a tvoj ex Chris.“

Do pekla! Ja som prosil! „A čo odo mňa chcú?“ spýtal som sa.

„Neviem,“ povedala a zmizla.

Rýchlo som vstal a zamkol za Kate dvere. Počul som, ako sa Kate smeje a potom buchnutie jej dverí. Jamie sa na mňa nechápavo a pobavene pozeral. „Amanda, je šialená. A Chrisa stretnúť netúžim,“ povedal som na vysvetlenie.

„LUKE! HOMOSEXUÁLNY BRAČEK! KDE SI?!“ jej hlas sa ozýval po celom dome a ja som mal chuť skočiť von z okna.

„Nehovoril si o tom, že o tom vie aj ona,“ povedal.

„Nevie. Len ma tým provokuje.“

Len pobavene pokrútil hlavou a došiel ku mne. „Keď už sme tu zamknutí, prečo to nevyužiť?“ spýtal sa  potichu a jemne ma pobozkal. Pritiahol som si ho k sebe. Cítil som, ako sa usmial a pomaly vošiel rukami pod moje tričko. Prstami mi prešiel po jazve. Hneď, ako ju ucítil, sa na mňa pozrel.

„Spadol som. Nič viac,“ zaklamal som, keď som uvidel jeho otázku v očiach.

„Nespadol. Vidím na tebe, že mi nehovoríš pravdu,“ obvinil ma. Nemôžem mu povedať, že tú jazvu mám od chalana, ktorý ma nemá práve s láske. A už duplom nie, že ma zmlátil aj so svojimi kumpánmi.

„Nič to nie je. Naozaj som spadol,“ snažil som sa ho presvedčiť a chcel som ho pobozkať, no uhol.

„Kto ti to spravil?“ spýtal sa trochu naštvane.

„Spadol som.“

„Luke, je to... zbil ťa niekto? Včera v noci som si všimol, že máš aj na nohe modriny. Akoby do teba niekto kopal.“

„Nič to nie je!“ povedal som a obišiel som ho. Z poličky som zobral fotku Brooke a sadol si na posteľ. Bola krásna. Vždy som každému hovoril, že Brooke je moja staršia sestra. Daktorí mi neverili, vraj taká kočka nemôže mať brata, ako som ja.

Jamie si ku mne sadol a pozrel sa na Brooke. „Je krásna,“ šepol mi do ucha.

„Áno, to bola. Už nie je žiadna kráska Brooke,“ povedal som a do očí sa mi tisli slzy, znova po tak krátkom čase.

„Luke,“ šepol Jamie. Objal ma a fotku položil vedľa mňa. Nebolo to ako objatie od nej, ale nevadilo mi to. Zaboril som si tvár do jeho trička a potichu plakal. Ignoroval všetko.

„Čo by si robil...“ prerušil som ticho v izbe, „ak by sa dačo stalo Arien?“ dokončil som svoju otázku, s tvárou stále v jeho tričku.

„Bolo by to ťažké,“ priznal, „no pokúsil by som sa to vydržať. Už len kvôli tebe,“ šepol a silnejšie ma objal.

Som neskutočne rád, že ho mám. Je pre mňa skoro rovnakou oporou, ako bola Brooke. Ak nie rovnakou.

Jamie si ľahol, tak som ho napodobnil.  Ľahol som si naňho (brucho na brucho), ruky založil na jeho hruď a pozeral sa naňho. Cítil som jeho ruky pod mojím tričkom. Presnejšie: na mojej jazve. Len som sa jemne usmial a položil dlaň na jeho líce.

Z Kateinej izby sa ozývala japonská kapela -OZ- a smiech dvoch šialených puberťáčiek. Zdola sa pre zmenu ozývala hádka mamy a Ami.

Pomaly som sa na Jamieho obkročmo posadil a hlasno vzdychol. Nenávidím hádky.

Sklonil som sa k jeho tvári a jemne som ho pobozkal. Usmial sa a pritiahol si ma k sebe. Ignoroval som jeho pokusy o to, aby bol hore on. Presunul som sa ku krku a pomaly mu začal dvíhať tričko.

Dakto vtrhol do izby, no ignoroval som to. Rovnako ako Jamie. Tipoval som Kate alebo daktorú z jej kamarátok.

„Čo to, do pekla, má znamenať?!“ skríkol dakto. Znelo to ako Chris.

Posadil som sa a pozrel ku dverám, odkiaľ hlas vychádzal.

Stál tam Chris s naštvaným výrazom. Ignoroval som  ho a znova sa sklonil k Jamiemu.

Zrazu som ucítil, dakoho ruky na mojom chrbte a potom som letel pár metrov. Následný pád na chrbát bol celkom bolestný.

Ostal som ležať na dlážke, neschopný sa, pre bolesť v chrbte, pohnúť. Snažil som sa rozoznať, čo robí Chris s Jamiem, no videl som rozmazane. Boli tam dve postavy na mojej posteli. Jedna sedela obkročmo na druhej. Tá hore každú chvíľu vrážala päsť do tváre tej dole.

Keď som prestal vidieť rozmazane, uvedomil som si zlú správu. To Chris sedel na Jamiem, ktorý bol už v bezvedomí.

Aj napriek bolesti som vstal a zozadu skočil na Chrisa. Ruky som obmotal okolo jeho krku a nohy okolo pása tak pevne, že sa neudržal a padli sme na zem.

On ležal na mne, čo sa mi vôbec nepáčilo, lebo som sa nevedel pohnúť. Víťazne sa na mňa pozrel. „Vždy budem ten navrchu,“ povedal s oplzlým úsmevom. Ignoroval som to a snažil som sa ho zo seba zhodiť.

„LUKE! Čo to má znamenať?!“ zvreskol dakto. Zkopol som zo seba Chrisa a prudko sa postavil.

Vo dverách stál Sean s mamou a Ami.

„Čo to má znamenať?!“ zvreskol som ako zmyslov zbavený a odhrnul si vlasy z tváre, „To sa spýtaj tohto debila! Nabehol sem a zmlátil Jamieho, ktorý je teraz v bezvedomí!“ Prudko som sa nadýchol... Jamie.

Rýchlo som sa otočil a sadol si k Jamiemu. Stále bol v bezvedomí.

„Donesiem lekárničku,“ povedala mama a zmizla.

„A ja vodu na prebratie,“ oznámila Kate a tiež zmizla.

„Kde sa tu ten chalan nabral?“ spýtal sa ma Sean nechápavo. Neodpovedal som. Vyzliekol som si tričko a začal mu z tváre stierať krv. Nad obočím mal tenkú krvavú ranku, pod okom mal monokel, rozrazenú peru, aj nos. Šťastie,  že mama  dakedy pomáhala v nemcnici.

©©©©

„Naozaj si v poriadku?“ spýtal som sa pred  jeho autom, keď sme sa chystali na štadión.

„Neboj sa, tvoja mama ma ošetrila. Trochu ma bolí hlava, ale to nič nie je. Takže si sadni a pôjdeme,“ povedal, pričom mi celý čas šibrinkoval s kľúčmi pred nosom. Až mi ušli nervy a kľúče som mu zobral.

„Šoférujem,“ oznámil som mu s nevinným pohľadom a sadol som si na miesto šoféra.

Jamie nenamietal a sadol si vedľa mňa. Ja som teda naštartoval a pomaly riadil k štadiónu. Celú cestu sme mlčali, až dokým sa Jamie neozval: „Nevadí, že zmeškáš rodinný večer?“

„Nie. Vlastne som rád. Sean sa snaží kontrolovať každý náš pohyb. Chcel vedieť heslá od sociálnych sietí.  Kontroloval moje fotky, priateľov. Rodinné večery sú väčšinou spovede, kázne, Boh a biblia. V poslednej dobe je ešte horší ako predtým, lebo Kate začala s dakým randiť. Myslím, že sa volá Charlie. No to je jedno.“

„Snaží sa ju ochrániť pred nástrahami tam vonku?“

„Fajn, teraz si znel presne ako on. A naháňa to strach. Aspoň mne.“

Jamie sa len zasmial a ďalej pozeral von oknom.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Brat najlepšej kamarátky 7:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!