OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Boys and Girls - II. + III. Z iného pohľadu



Boys and Girls - II. + III. Z iného pohľaduTakže som sa rozpísala a ešte nie je ani zverejnený a ja už mám druhú a tretiu kapitolu. Hodila som to však do jedného článku, aby to vyzeralo, že je to dlhšie. No takže:
2. kapitola - Návrh, ktorý sa neodmieta: Po tom, čo Cj odišiel sa ku Evelyn priplazí otec so sklopenou hlavou a dá jej ponuku, ktorú Evelyn nevie odmietnuť. Cjovi sa však tá ponuka veľmi nepáči. Je tá ponuka navrhnutá len preto, aby oddelili Cja od Evelyn, alebo nie?
3. kapitola - Z iného pohľadu: Joshua má tú najhoršiu sestru - Susannah. No a o ňu sa musí starať. Navyše si musí písať s jeho "dievčaťom", ktoré však už nemiluje. Kto má ku ním prísť?

Tak a toto je posledná kapitola, kde nie sú zápletky. Ja viem, že to teraz bolo nudné, ale už sa to začne rozbiehať. Máte sa čo tešiť na zlomené srdcia, zamilované duše a plno častí, neprístupných mladším než 15 rokov. Sharon
P. S.: Aj túto časť doporučujem 15+. Ja som vravela, že kniha bude 15+. A možno niektoré časti dokonca 18+.

Návr, ktorý sa neodmieta - Evelyn

Prebehli tie najhoršie štyri hodiny v mojom živote. Sedela som na posteli a zvierala v ukách Cjovu košeľu. Na stenách boli fľaky od krvi a z vedľajšej izby som počula krik. Až po tých štyroch hodinách všetko stíchlo a ja som si konečne dokázala vydýchnuť.

Cj odišiel už asi pred tromi hodinami, keď mu otec rozbil nos a škaredo porezal ruku. Vedela som, že sa otec vážne hnevá. Síce som veľmi nevedela prečo. Navyše som nemala najmenšie potuchy, čo tu robí Ashley.

Vzala som si do rúk počítač a zapla Google Talk. Hneď mi vyhodil chat s mojou najlepšou kamoškou. Lenže ja som chcela, aby tam bol Cj a nie Diana. A ako na zavolanie bol zrazu online.

 

CeeJay: Ev?

3v3lyn: Cj...

CeeJay: Prepáč za ten dnešok. Neviem, čo to do mňa vošlo.

 

Zamračila som sa. Ja som presne vedela, čo do neho vošlo. Proste som sa mu páčila a on sa nevedel udržať na uzde. Navyše som nevidela dôvod, prečo by mi to mal skrývať. Aj mne aj jemu sa to páčilo, tak prečo sa ospravedlňuje?

 

3v3lyn: Čo? Prečo sa ospravedlňuješ? To by som sa ti mala skôr ja za to, čo ti spravil otec.

CeeJay: Haha! Takže tebe nevadí, čo sa stalo? Vôbec? Teda... Nie že by to vadilo mne, len...

3v3lyn: Prečo by mi to malo vadiť? Veď to ja som ti zničila košeľu!

CeeJay: Tak dobre! Ale teraz za to pykám. Mama mi vydezinfikovala tú ruku a teraz to tak štípe, až mám v očiach slzy.

 

Zahryzla som sa do pery. A zrazu ktosi zaklopal na dvere. Najprv som to pokladala za vidinu, ale keď sa klepot ozval znovu, tak som notebook privrela a zamručala čosi ako: „Hm?“

Do izby vošiel otec. Mal sklopené oči a v rukách držal nejakú obálku. Nevyzeral už nahnevane. Skôr, akoby sa hanbil za to čo spravil.

Nech sa hanbí! Mohol Cjovi vážne ublížiť.

„Evelyn, zlato,“ oslovil ma a sadol si na posteľ, „viem, že som spravil hlúposť. Ale musíš ma pochopiť. Proste ešte nie som pripravený na to, aby som mal dospelú dcéru.“

Prevrátila som oči a oprela sa o stenu.

No jasné!

„Ja viem, že s tým asi nebudeš veľmi spokojná,“ vravel, „a vôbec sa ti to nebude páčiť po tom, čo som spravil tú hlúposť. No hovoril som s mamou...“

Otec? A hovoril s mamou? Veď tí spolu nehovorili najmenej... štyri roky? Nenávideli sa!

„... a urobili sme takú dohodu. Teda nie dohodu...“

Dohodu?

„... Proste...“

Sakra! Čo chce povedať?

„Ja viem, že chodíš na tú brigádu. Ale ja idem teraz do New Yorku, tak čo keby si šla so mnou?“

„New York?!“ zapišťala som.

Vždy som chcela ísť do New Yorku, ale nikdy som na to nemala čas a fincancie. A teraz mi otec navrhol, že mi splní sen?

V knihách je vždycky v takejto chvíli nejaké „ale“. Tak som čakala, aké bude teraz.

„Ale neviem či budem mať čas sa ti veľmi venovať. Ja tam mám nejakú prácu. Takže, je na tebe či tam chceš ísť, alebo nie? Býva tam môj kamarát, tak by sme bývali u neho. Lucas má dvoch synov a dcéru. Veľmi by si nám pomohla, keby si sa o ňu doobeda starala. Po obede príde aj Joshua a Alec, ktorý chodia doobeda na brigády.“

„Jasné!“

 

Keď otec odišiel z izby a nechal mi tu obálku, tak som si otvorila notebook. Inak v tej obálke bola kreditná karta a letenka do New Yorku.

 

3v3lyn: CJ? Neuveríš tomu!

CeeJay: Čomu?

3v3lyn: Pôjdem do NY!

 

Ticho. Dlho mi neodpovedal a ja som už rozmýšľala, či sa mu tam niečo nestalo. Ale možno len nevedel čo povedať.

 

CeeJay: Aha! Super!

3v3lyn: Mohol by si sa aspoň tváriť, že sa tešíš so mnou?

CeeJay: Ja len, že mi to pripadá divné. Len čo... Proste mi budeš hrozne chýbať. L

3v3lyn: Cj... Budeme stále v kontakte. Budeme si písať a ja ti budem posielať fotky.

CeeJay: O.K.

3v3lyn: No tak, Cj!

CeeJay: Evelyn?

3v3lyn: Áno, Cj?

CeeJay: Môžem ti niečo povedať?

3v3lyn: Samozrejme!

CeeJay: Milujem ťa!

 

Na chvíľu som stuhla. Nikdy mi to nikto nenapísal ani nepovedal. A teraz mi to napíše môj najlepší priateľ a navyše práve vtedy, keď idem do New Yorku. Ale komy by napadlo, že sa práve ja budem páčiť Cjovi? Chcem tým povedať, že sme boli vždy kamaráti.

Spomenula som si na to, čo sa stalo. Musela som sa usmiať. Normálne som chcela, aby sa to stalo znovu. Lenže ja odchádzam do New Yorku!

 

Z iného pohľadu - Joshua

Zamračil som sa na svoju sestru. Akurát mi bombardovala izbu. Neveril som, že práve ja musím mať za sestru túto príšeru. Na prvý pohľad by sa vám zdalo, že je to to najmilšie dieťa pod slnkom. Ale nie! Susannah má síce roztomilé jamky v lícach, kučeravé blonďavé vlasy a úsmev, pri ktorom vám hneď zmäkne srdce – ale v skutočnosti je to obluda!

Prevrátil som očami a snažil som sa nevšímať, ako mi trhá papiere do školy. Na šťastie to boli iba staré projekty, ktoré som už mal oznámkované. Z minula som sa poučil a tie nové som si vyložil na skriňu, aby ich nenašla.

Zapol som si počítač a chvíľu surfoval na internete, keď sa mi na skype ozvala Ashley.

 

AshMucq: Čau, zlato! Ako sa mi máš?

JoshBua98: Ségra mi ničí život. Ako sa asi mám?

AshMucq: Ach chúďatko ty! Ja sa konečne zbavím Evelyn. Ide niekam s otcom, takže budem mať úžasný týždeň. Už sa neviem dočkať, ako si to v tomto dome užijem. Sama s Georgianou v tomto veľkom dome! Chápeš to? Totálne jej zničím izbu.

JoshBua98: Ty máš aspoň staršiu sestru, ktorá ti neničí tvoju prácu do školy.

AshMucq: Prosím ťa! Nemôže to byť až také strašné. A čo sa zaťažuješ školou? Sú predsa prázdniny. Nemáš chuť prísť ku mne do Portugalska?

JoshBua98: Ashley, miláčik! Vieš, že nemôžem. Rád by som, ale teraz sa sem má nasťahovať nejaký otcov priateľ aj s jeho dcérou a ja sa mám postarať o to, aby sa tu cítili ako doma.

AshMucq: To sa o nich nemôže postarať Alec?

JoshBua98: Alec sa vráti až o týždeň. Je predsa vo Francúzku!

AshMucq: A keď príde, necháš ho tam aj s nimi a prídeš ku mne.

 

Prevrátil som očami.

Ashley Reedenová. Kto by si myslel, že ja sa stanem obeťou tej sexy baby? Ale vážne obeťou. Stretli sme sa minulý semester, keď som mal výmenné štúdium na ich škole. Nejakým spôsobom sme sa zblížili.

Ashley mala nevlastnú sestru, ktorá je však cez školský rok niekde v Anglicku a cez prázdniny v Portugalsku. Vraj je jej staršia sestra Evelyn hrozná. Ale ja neverím, že existuje nejaká horšia sestra, než Susannah.

Radšej som vypol počítač. Nemal som odvahu sa s Ashley rozísť. A ani to srdce. Ale po pravde, som ku nej už takmer nič necítil. Jeden čas som to prikladal tomu, že sme sa dlho nevideli a proste už neviem aká v skutočnosti je. Ale neskôôr som pochopil, že to tým nebude. Proste sa mi už aj trochu hnusila.

„Josh je môj braček,“ pospevovala si Susannah a začala tancovať, „a má ma rád.“

Musel som sa usmiať – aká je tá moja sestra náladová. Ešte pred chvíľou mi ničila všetky projekty a teraz si tu pospevovala. No stále to bola obluda.

„Josh je môj braček,“ spievala ďalej, „a má malý penis, ktorý mu vyhonila Ashley z Portugalska, aj Adria zo školy.“

Vyvalil som na ňu oči. Rýchlo som zabuchol dvere, pre istotu, či tam niekde nebol otec, aj keď on teraz čosi vybavoval v práci. Hodil som nahnevaným pohľadom na moju sestru.

Čože?! Sakra, skadiaľ to vie? Ak to vie ona, tak to musí vedieť viac ľudí. Kurva, kurva, kurva!

Ja viem, asi by ma malo ako staršieho „milujúceho“ brata zaujímať, skadiaľ pozná také strašné slová. Ale pri nej by vás proste nič neprekvapilo.

„Susannah Begronová!“ precedil som pomedzi zuby.

„Áno?“ usmiala sa na mňa tým sladkým úsmevom.

„Čo si to povedala?“

„Že máš malý penis!“

„Nemám ho malý!“

„Ale máš!“

„Nemám!“

„Tak to dokáž!“

„A čo? Chceš ho vidieť?“

Som asi dokonalý príklad zlého brata. Preto by som vám odporúčal sa nikdy nehádať s mladšou sestrou, že máte malý penis. Proste je to všetko postavené na hlavu!

„Áno!“ zapišťala a očami sledovala môj rozkrok.

Ešte si niekto myslí, že mám zlatú sestru? Už teraz som ľutoval to dievča, ktoré sem malo prísť s otcovým priateľom. Teda dcéru otcovho priateľa, ktorá sa mala doobeda kým budem na brigáde starať o Susannah. Zložité! Nesnažte sa to pochopiť!

Pokrútil som hlavou a sadol si späť na stoličku. Najprv som sledoval ako lačne pozoruje môj rozkrok (aj vám to pripadá divné?). Vyzerala ako Ashley pred tým, než som sa s ňou vyspal.

Nad tou myšlienkou som sa zasmial a otočil sa späť ku počítaču. Prišli mi ďalšie tri správy od Ashley.

 

AshMucq: Zlato? Si tam?

AshMucq: Pokladík, dúfám, že som ťa niečím nenahnevala. Veľmi ťa ľúbim! Odpíš!

AshMucq: Hej! Fakt ma to prestáva baviť!

JoshBua98: Som tu! Len so sestrou rozoberáme, aký mám veľký penis.

AshMucq: Tak jej povedz, že ho máš dokonalý. A že jej to odkazuje jej budúca teta Ashley.

 

Prevrátil som očami. Ako môže byť niekto tak naivný? A prečo vlastne rozoberám môj penis s Ashley a mojou sestrou?


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Boys and Girls - II. + III. Z iného pohľadu:

4. martinexa přispěvatel
27.03.2013 [23:32]

martinexaNo, má pěkně drzou sestru a Ashley je pěkná zmije jedovatá:D

3.
Smazat | Upravit | 26.03.2013 [19:34]

Bože! Tahle povídka je úžasná! Emoticon Jak se teď Josh hádal se svojí sestrou. No... Emoticon A taky se těším, co bude říkat na Evelyn. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. SharonBalmore přispěvatel
26.03.2013 [15:20]

SharonBalmoreSophia: No páni! Wow! Tt koxo! Emoticon Ani si nevieš predstaviť, ako sa teším, že to niekto číta. Rozhodne si ma komentárom potešila. No a štvrtá kapitola už bude (dá sa tak povedať) akčnejšia. Emoticon

1. Sophia
26.03.2013 [11:04]

Prečítala som všetky tri časti a chválim celý námet! Emoticon Zaujalo ma to. Nesmierne sa teším, keď sa Josh stretne s Evelyn a zistí, že to je "najhoršia" osoba ako ju popísala Ashley. Emoticon Dúfam, že čím skôr pribudne pokračovanie. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!