OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Boys and girls - I. Priatelia



Boys and girls - I. PriateliaNeverím, že znovu píšem. Ja viem, že by som mala písať SVUSVO2, ale proste som mala chuť na niečo nové. Na niečo 15+ a to asi bude aj celá kniha. Takže tu ju máte!

Evelyn je z rozvedenej rodiny a ako každý rok chodí na letné prázdniny k otcovi do Portugalska. Tento rok sa však s jej letným najlepším kamarátom viac, než odviažu.

Prvá kapitola je len taká, akoby to bol len prológ. Sú tam všetky dôležité informácie, ale nie je to žiadne dokonalé dielo. Ale aj tak: príjemné čítanie! Sharon

Priatelia - Evelyn

Stál tam, ako keby sa nič nedialo. Ale ja som pri pohľade na neho takmer odpadla. Neuvedomoval si, že ešte aj vo mne dokázal vyvolať ten pocit, pri ktorom som sa takmer odtrhla z reťaze a hodila sa na neho. Najradšej by som z neho aj tie plavky strhla a...

„Slečna?“ oslovil ma čísi hlas.

Strhla som sa a otočila sa tým smerom. Pozrela som sa do očím akémusi chlapovi, asi vo veku mojej mamy. Vyzeral, že je trochu opitý a z úst mu hrozne páchlo.

„Dali by ste mi?“ spýtal sa.

„Čo by ste si priali?“

Začal sa hurónsky smiať, že takmer spadol zo stoličky. Nechápala som, prečo sa tak smeje. Mne neprišlo nič smiešne na to, že som nevedela, čo si odo mňa želá.

Zrazu sa ku mne naklonil CJ a potichu mi zašepkal do ucha: „Myslel tým sex.“

Zamračila som sa a pozrela sa na neho. Bola som prekvapená s akou jednoduchosťou to povedal. Akoby to bolo to najjednoduchšie pod slnkom. Jemne sa pousmial a zahryzol sa do pery. To robil vždy, keď mi niečo vysvetľoval.

Toto už je druhý rok, čo sme sa stretli na brigáde v zahraničí. Navyše na tej istej. Cez školský rok sme sa nikdy nevideli, pretože sme obidvaja bývali na druhom konci sveta.

Ako som sa vlastne dostala na brigádu do Portugalska ja? Moji rodičia sa asi pred piatimi rokmi rozviedli. Súd rozhodol, že budem tráviť školský rok u mamy a prázdniny u otca. Mama s tým najprv nesúhlasila, pretože sme si potom nikde nemohli spoločne vyraziť. Ale nakoniec sa otec presťahoval do Portugalska, kde majú prázdniny inak. Tak k nemu chodím len na tie letné. Dva mesiace s otcom a desať s mamou.

No a ja som sa rozhodla, že budem chodiť na brigádu. Otec je aj tak polovicu dňa preč a ja sa domov vraciam o tretej. Takže je to v podstate jedno, kde trávim čas doobeda, keď on nie je doma.

Keď sa chlap konečne upokojil, päsťou udrel do pultu, vďaka čomu podskočili všetky sklenené poháre. To už Cja nahnevalo a hodil po ňom jeden poriadne nebezpečný pohľad.

„Slečna,“ oslovil ma ten chlap znovu, „dohodneme sa na sume. Trochu si vrzneme, ja sa urobím a vy budete ako v siedmom nebi.“

V tej chvíli som mala chuť sa rozosmiať aj ja. Pripadalo mi vtipné ako sa snažil, aj keď bolo zjavné, že ja sa z tadiaľ ani len nehnem. Navyše to musel byť nejaký pedofyl a úchyl!

Okom som zablúdila ku nemu. Smial sa s Ashley a pri tom popíjal vanilkový kokteil s troškou citrónovej šťavy. Bol tak prekrásny a sexy – len škoda, že nevedel, že existujem. Teda, možno vedel! Ale bola som len tá, ktorá mu každý deň pripravila jeho kokteil a dá mu na neho zľavu.

Ashley bola moja nevlastná sestra. Teda, môj otec sa vyspal s jednou ženou a tá porodila Ashley. Ale otec sa nechcel oženiť a Ashleyina mama ju nechcela.Tak ju musel vziať otec, lenže ju nikdy nemal rád. Neskôr si ju vzala do starosti otcova slúžka Georgiana. No a Ashley ma nenávidí za to, že mňa majú otec aj mama radi a ju nemá rád ani jeden.

Po pravde mi len každé leto znepríjemňovala život. Ja som pracovala na brigáde, zatiaľ čo ona sa promenádovala a flirtovala s každým, na koho som sa pozrela.

„Pane,“ odstrčil ma Cj, „láskavo Evelyn nechajte na pokoji a odíďte, kým na vás nezavolám ochranku.“

Chlap si len odfrkol, ale nakoniec pod Cjovým pohľadom zmäkol a predsa sa len odpratal. Usmiala som sa na môjho spolupracovníka a jemne ho šťuchla do ramena.

Rad sa posunul a ja som znovu rozdávala zmrzlinu, poškuľovala okom po Scottovi a odmietala ponuky opilcov. Čas sa ťahal a ťahal. No a konečne prišla posledná hodina. Teda nie môjho života, ale dnešnej práce.

O druhej sme sa vždy vymenili s Dorothy a Harrym a išli sa trochu poprechádzať. Dávali sme pozor, či niekto neporušuje pravidlá, alebo či sa niekomu niečo nestalo. Samozrejme, pre utopencov tu boli plavčíci, ale nikdy neviete, či sa niekomu niečo neprihodí na súši.

Blížili sme sa ku Scottovi a Ashley. A zrazu do mňa ktosi strčil a ja som skončila v bazéne. Rýchlo som sa snažila dostať na hladinu a zistiť, kto to spravil.

Na moje prekvapenie na kraji bazénu stál jeden chlapec a prekvapene na mňa hľadel. Mal oči otvorené dokorán a vyzeral, že sa bojí. Z jeho pohľadu som usúdila, že to nechcel spraviť.

Za to Cj sa na tom poriadne zabával. Okom som hodila po Scottovi, ktorý sa na mňa pozeral s neskrývaným pobavením. Ale nesmial sa. Iba sa usmieval a hľadel na mňa.

Z pozerania na neho ma vyrušil chlapcov plač. Ihneď som priplávala ku kraji bazénu a vyliezla. Sadla som si na kraj a pozrela sa chlapcovi do očí.

„To nič,“ upokojovala som ho a zotierala mu slzy z tváre, „nehnevám sa.“

„Kad ne znam gdje mi je Mamu,“ rumázgal.

Vyjavene som na neho vypleštila oči. Nemala som najmenšie potuchy, čo hovorí. Dokonca som netušila ani akým jazykom hovorí a to som ich už tu na kúpalisku počula dosť.

„Hovorí, že nevie kde má mamu,“ preložil mi Cj.

Kľakol si ku chlapcovi z druhej strany a vzal ho na ruky. Vyskočila som na rovné nohy a zotrela chlapcovi slzy z tváre.

„Neplač,“ upokojovala som ho, „my ju nájdeme.“

 

Asi po polhodine únavného hľadania, sme ju nakoniec našli. So Cjom sme uznali, že pôjdeme domov. Boli sme unavení z toľkej práce. A tak sme nasadli do jeho auta a zaviezli sa ku nám domov.

„Nechceš ísť ďalej?“ spýtala som sa ho.

„J-ja?“ zakoktal. „Nemyslím si, že by s tým súhlasil tvoj otec.“

„Prosím ťa! Si kamoš – prečo by si nemohol ísť ku nám?“

„Pamätáš si, ako to dopadlo minule? Keď zistil ku komu ideš pozerať film?“

„Cj! Bolo to pred rokom. Otec sa zmenil.“

Nechal sa obmäkčiť a my sme vošli do domu. Nebol to však len taký dom. Bol postavený pri pláži a bol z neho nádherný výhľad na more. Navyše otec vlastnil jednu časť pláže, kde nikto nechodil, takže sme sa tam často len tak perchádzali a zhovárali sa.

So Cjom sme si spravili pitie a sadli si do mojej izby. S ním som sa vždy cítila príjemne. Vedel ma rozosmiať a mohla som sa mu so všetkým zdôveriť. Bol to niečo ako môj letný najlepší kamarát.

„Po akom rozprával ten chlapec?“ spýtala som sa, keď sme hrali monopoly.

„Po chorvátsky.“

„Ty vieš po chorvátsky?“

„Vedel som, že sa to spýtaš!“ na chvíľu sa odmlčal a potom pokračoval: „Vieš, že aj moji rodičia sa rozviedli. No a moja mama je z polovice portugalčanka a z polovice chorvátka. Teda, môj dedo je chorvát. Je to ale starý blázon. Niečo sa na mňa predsa len z chorvátčiny nalepilo.“

„Zaujímavé!“

„Ja viem. Ja mám celú rodinu zaujímavú.“

„Inak ďakujem za tú záchranu.“

„Akú?“

„Pred tým úchylom.“

„Aha! Jasné. Kto by to nespravil?“

„Neviem.“

Chvíľu sme ticho hrali monopoly, keď sa znovu ozval: „Ehm, Evelyn?“

„Áno, Cj?“

„Napadla mi jedna vec.“

„No? Hovor!“

„Teda... Je to trápne, radšej nič!“

Pozrela som sa mu do očí a vzala kocku do ruky, aby nemohol hľad. Čakala som, kým mi povie o čo sa jedná. Nadvihla som obočie a dala mu jasne najavo, že to chcem vedieť.

„Tak fajn! Dobre! Ale nebudeš sa hnevať, sľubuješ?“

„Nesľubujem! Neviem čo chceš!“

„Tak potom ti to nepoviem.“a

„No, dobre, dobre! Sľubujem.“

„Vážne?“

„Vážne sľubujem.“

„No, ide tu o to, že....“

Prekrútila som očami a zývla.

„Sakra! Proste...“ koktal.

„Ide to z teba ako z chlpatej deky! Vymáčkni sa!“

Zamračil sa a potom spravil vec, ktorú som nečakala. Nemilosrdne odsunul monopoly a priblížil sa ku mne. Nestihla som sa ani spamätať a už som cítila jeho pery na mojich. Najprv som prekvapene stuhla. Nečakala som, že by mohol cítiť niečo viac, ako priateľstvo. Do tých bozkov však vkladal vášeň.

Neoplácala som mu ich. Iba som tam sedela a nechala ho, nech pokračuje. Strčil mi jazyk do úst a jemne sa pohral s mojim pírsingom na jazyku. Bolo to príjemné. Ani som si neuvedomovala ako a zavrela som oči. Nechala som sa ním pohltiť. Rukou mi zašiel pod tričko a hladil ma okolo popku. Perami začal schádzať nižšie až ku krku. Ovinula som mu ruky okolo krku a od rozkoše som mu zaryla nechty do kože. Vyzliekol zo mňa tričko a mne pri jeho teplých dotykoch prešli zimomriavky po chrbte. Objal ma okolo pásu a ja akoby som mu čítala myšlienky som ho obopla nohami okolo pásu. Zodvihol sa so mnou a hodil na posteľ.

Zrazu ktosi rozrazil dvere. Najprv som bola zmätená, pretože mnou prechádzala vlna takej rozkoše, že som takmer nič nevidela. Až potom som zbadala červenú tvár môjho otca a vedľa neho Ashley, ktorá sa usmievala od ucha k uchu.

„Ty!“ zvrieskol otec na Cja.

Až vtedy som si všimla, že za ten čas čo sme sa bozkávali som mu doslova strhla košeľu a tá sa teraz úplne potrhaná váľala vedľa mojej hlavy. Moje tričko sa tiež váľalo kdesi na zemi pri monopoly.

Otec sa vrhol na Cja, ktorý sa mu len tak tak stihol uhnúť. Spravila som hlúposť. Ako som sa mohla takmer vyspať s mojim najlepším kamošom? Zbláznila som sa?

„Oci!“ zakričala som na neho zúfalo.

On sa na mňa nahnevane otočil a zvrieskol: „Ty drž hubu! S tebou si to ešte vybavím!“


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Boys and girls - I. Priatelia:

5. martinexa přispěvatel
27.03.2013 [23:10]

martinexaAshley je hrozná krysa. Nesnášim bonzačky. Cj je roztomilý Emoticon

4.
Smazat | Upravit | 26.03.2013 [19:20]

Je to zajímavé! Rozhodně se těším na další kapitolu! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. lu
25.03.2013 [22:28]

To zní jako zajímavý nápad! Těším se na další:)

2. SharonBalmore přispěvatel
25.03.2013 [19:53]

SharonBalmoreĎakujem! :) Dúfam, že to nepokazím ďalšou kapitolou Emoticon

1. Killy přispěvatel
25.03.2013 [15:06]

Killy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon tak toto bude ešte zaujímavé!!! vynikajúci námet!!!!!!!!!!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!