OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Black Veil Brides - IV. Jinxx 2



Black Veil Brides - IV. Jinxx 2Po neskutočne dlhej dobe pridávam pokračovanie poviedky o skupine Black Veil Brides. Pokračovanie príbehu o Jinxxovi. Po dvoch rokoch som sa rozhodla dokončiť jeho príbeh. Za beta read ďakujem PrincessCaroline.

Celý ten obed bol jedno veľké fiasko. Pohádal som sa so Sandrou a ešte k tomu aj s tou jej kamarátkou. Sandru som od toho incidentu nevidel, a to je už týždeň. Aj keď to nerád priznávam, poslúchol som ju. 

Prestal som piť, ospravedlnil som sa chalanom, začal som cvičiť a zdravo jesť. A rozhodne som sa snažil, prestať myslieť na tú štetku Sammi a aj keď som to nechápal, stále som k nej niečo cítil.

Dnes sme mali voľno medzi koncertmi, a tak som sa znova vybral do fitka. Po ceste som sa zastavil v kaviarni a kúpil si zelený, výživný hnus, ktorý napodiv chutil celkom dobre. Už som bol skoro pri fitku, keď so mňa niekto vrazil. Ozval sa pohoršený dievčenský výkrik, nadávka a nakoniec bolestný ston.

„Prepáč, nevšimol som si ťa,“ začal som sa ospravedlňovať dievčaťu, do ktorého som vrazil.

Pomohol som jej postaviť sa a až teraz som si všimol kto to je. Bola to Lexi, Sandrina kamarátka, s ktorou som sa pred týždňom dosť pohádal.

„Ty! To ti nestačilo, že si na mňa navrieskal, ešte ma musíš napadnúť?“ naštvane po mne začala kričať.

Nadvihol som obočie a pripravený oponovať jej a začať ďalšiu hádku, som otvoril ústa. Ale moju prichádzajúcu triádu zastavilo bolestné zaskučanie a ja som si všimol, že si Lexi drží ruku, ktorá jej pomaly napúchala.

„Po prvé, nenapadol som ťa. Po druhé, s tou rukou musíš do nemocnice. Môžeš ju mať zlomenú.“

„Ty si ale génius, na to by som bez teba neprišla. Ešte mi vysvetli, ako sa mám dostať do nemocnice? Nemôžem šoférovať, pretože tú ruku mám sto percentne zlomenú a na taxík nemám peniaze.“ Naštvane na mňa pozerala.

„No, ak pekne poprosíš, zavolám kamarátovi a ten by ťa mohol do tej nemocnice odviesť,“ navrhol som jej, ale po jej pohľade, ktorý jasne znamenal, že by ma najradšej zabila, som vytiahol telefón z vrecka teplákov a zavolal som CCmu.

Síce nebol nadšený tým, že má vstať z postele, ale do dvadsiatich minút už parkoval pri obrubníku na mieste, kde sme stáli. Lexi so mnou za tú dobu neprehovorila ani jedno slovo a ja som to uvítal, pretože náš rozhovor by sa pravdepodobne skončil hádkou.

Pomohol som Lexi nastúpiť do CCho Hummera a sám si sadol vedľa CCho.

„Takže, odkedy sa hráš na záchrancu?“ spýtal sa ma CC.

„Neviem, od dnes? Nevšimol som si ju a vrazil do nej, takže prakticky je zranená kvôli mne. Aj keď si myslím, že mohla dávať väčší pozor. Ale s tým už nič nespravím, a tak som sa rozhodol, že ju aspoň dostanem do nemocnice a domov.“

Zozadu sa ozvalo pohoršené odfrknutie a nadávky vo francúzštine.

„A prečo si do toho zatiahol mňa?“ Tentoraz už CCho hlas znel podráždene.

„Sorry, bro, ale nemal som po ruke auto a bývam na druhom konci mesta.“

Našťastie CC už na to nestihol nič povedať, pretože musel zaparkovať. Pomohli sme Lexi dostať sa na pohotovosť a tam sa nás ujala celkom zaujímavo vyzerajúca sestrička. Mala totiž fialové vlasy. Pozrel som na CCho, ktorý na ňu zízal.

„Zavri ústa, začínaš slintať,“ pošepol som mu dosť nahlas, takže to tá sestrička počula.

„Vaša kamarátka bude o chvíľu späť, takže si sadnite do čakárne a tam na ňu počkajte. A dneska by ste ju nemali nechávať samú, pretože dostala lieky proti bolesti, takže bude trošku ako zdrogovaná.“

Otočila sa a odchádzala späť do ambulancie, ale predtým ako vošla dnu sa otočila a pozrela na CCho. Vrátila sa k nám. Zobrala CCho za ruku a niečo mu napísala do dlane

„Aby si vedel, svoje číslo nedávam len tak niekomu, ale keď som ťa videla v tejto nemocnici naposledy, vyzeral si celkom rozkošne s tým nápisom na čele. Och, a ešte, volám sa Purple.“

Pozrel som na CCho, chudák otváral a zatváral ústa, akoby chcel niečo povedať a ešte k tomu bol červený ako paprika. Mám taký pocit, že väčší trapas ako vtedy, keď sa narodili Andyho dvojčatá nezažil a teraz mu to pripomenulo celkom pekné dievča. Smiech, ktorý som doteraz zadržiaval, som sa už nesnažil vôbec skryť. Smial som sa na plné hrdlo.

„No, braček, ale aspoň ti dala svoje číslo,“ vysúkal som zo seba pomedzi smiech.

Smiech ma rýchlo prešiel, keď som uvidel Lexi. Na tvári mala dosť mrzutý výraz a ruku mala v sadre.

„Počula som, že sa máš o mňa starať, Ferguson.“ Drzo sa na mňa usmiala.

Z ničoho nič som dostal chuť jej poriadne natrieskať na zadok a v posteli... preboha, Ferguson, na čo to myslíš? Prerušilo tok mojich perverzných myšlienok moje druhé ja. Schmatol som CCho za ruku a ťahal ho von.

„No poď, kasanova. Ideme na nákup a ku mne domov. Pripomeň mi, že mám kúpiť jed na krysy. A ty, cukrová vata, mi povedz, kde bývaš, aby sme sa mohli zastaviť pre tvoje veci.“

Lexi nadula líca a spustila triádu o tom, že sa nevolá cukrová vata, ale hneď po druhom slove som ju prestal počúvať. CC ju evidentne počul, pretože o pätnásť  minút sme zaparkovali pred polorozpadnutým domom a Lexi v doprovode CCho odišla. Po chvíli už CC nakladal jej veci do kufru a ona si sadala na svoje miesto.

Po neskutočne dlhom nákupe sme sa konečne dostali ku mne domov. CC odišiel so slovami, že ide zabiť Asha. A mne zostala na krku cukrová vata.

„Tak fajn, cukrová vata, tá izba na pravo je tvoja.“


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Black Veil Brides - IV. Jinxx 2:

2. JohnnyBlade přispěvatel
16.01.2015 [19:25]

JohnnyBladeJaj konečně pokráčko! Bylo to skvělé Emoticon .

1. mima33 admin
14.01.2015 [14:08]

mima33Ahoj, keďže sa jednalo o relatívne krátky článok, tak som ti ho opravila, no mala si tam kvantum chýb - nabudúce vrátim k oprave.
Dávaj si pozor na nasledujúce:
*Čiarky!
*Niekoľko nezmyselných chýb typu: pravdepodone, poriadnie... to by tam pri troche pozornosti byť nemuselo. Plus, je nemocnica s krátkym i, nie nemocníca.
*Priama reč. Pokiaľ za priamou rečou nasleduje uvádzacia veta (povedal, vykríkol, skonštatoval, odpovedal...), tak priama reč vždy končí čiarkou, výkričníkom, otáznikom, tromi bodkami (NIKDY nie bodkou) a uvádzacia veta vždy začína malým písmenkom. Ak za priamou rečou nasleduje vedľajšia veta, ktorá opisuje buď našu činnosť alebo činnosť niekoho iného (zamrkal, posadil sa...), tak priama reč vždy končí bodkou, výkričníkom, otáznikom (NIKDY nie čiarkou) a vedľajšia veta začína veľkým písmenkom.

A pomimo, Jinxx je Ferguson, nie Ferguston.
Ďakujem

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!