OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Black Veil Brides - III. Jake 1



Black Veil Brides - III. Jake 1Tak tu je tretie pokračovanie. Tentoraz bude o Jakeovi a Rose.

Prechádzal som sa zasneženými ulicami New Yorku. Vianoce boli predo dvermi. Moja rodina a moji štyria adoptívni bratia boli v Los Angeles. Nemohol som zostať s nimi. Nie po tom, čo mi spravila moja priateľka, vlastne už ex priateľka. Nechápal som, ako mi to mohla urobiť, ja, čo som jej bol verný aj napriek tomu, že som cestoval po štátoch a dennodenne sa stretával z fanúšičkami, som jej ostal verný a ona ma podvedie s mojim kamarátom. Keď som ich prichytil, pobalil som si veci a na letisku som nasadol na prvé lietadlo. A tak som tu, v New Yorku.

Ľudia okolo mňa sa niekam ponáhľajú a ja sa tu prechádzam a rozmýšľam nad mojim prekliatym životom. Začul som vzlyky, vychádzali z jednej bočnej uličky. No a to by som nebol ja, ak by som sa tam nešiel pozrieť.

Vošiel som do tej uličky a pri kontajneri som uvidel schúlene drobné dievča. Malo na sebe špinavé a potrhané oblečenie. Čupol som si k nej a prehodil som jej cez plecia moju hrubú vetrovku. Pozrela sa na mňa uslzenými očami, líca mala červené a opuchnuté od chladu a plaču, plné pery mala trochu modré a triasla sa ako osika.

„Si v poriadku?“ Viem, debilná otázka, ale čo iné som sa jej mal opýtať?

„Por Favor? spýtala sa jemným hláskom.

„Estas bien?“ zopakoval som po španielsky. Ešte, že som sa učil španielsky, lebo neviem, ako by to dopadlo.

„Si.“ Tvár si skryla do dlaní.

„No hay una.“ Trpko sa zasmiala.

„Por que lo preguntas?“

„Poď, vezmem ťa k sebe domov.“ Jej otázku som ignoroval.

„Prečo sa o mňa zaujímaš?“ spýtala sa ma trpko. Zdvihol som ju zo zeme a vyniesol z uličky. Po dvadsať minútovej jazde taxíkom, ktorý sa mi podarilo v tej hustej premávke stopnúť, sme zastavili pred hotelom, v ktorom som býval. Recepčná pri pulte sa na mňa divne pozrela.

„Jake Pits.“ S divným výrazom mi podala kartu od môjho apartmánu. Vo výťahu som s ňou bol sám.

„Ako sa voláš?“ Zasmiala sa. Mala úžasný smiech, znel ako zvonkohra.

„Takže si ma doviedol do izby bez toho, aby si vedel, kto som. Čo ak som vrah alebo zlodej a ty sa ráno zobudíš a budeš mať úplne vybielenú izbu?“ Prevrátil som oči.

„Ja som Pits. Jake Pits,“ predstavil som sa jej.

„Bond. James Bond.“ Obrovský úsmev na jej tvári sa fakt nedal prehliadnuť. Povzdychol som si.

„Tam je kúpeľňa. Asi sa chceš osprchovať. Prinesiem ti nejaké čisté oblečenie.“ Položil som ju na zem. Vo svojej spálni som našiel moje čierne tepláky a biele tričko a ešte ponožky a boxerky. Zaklopal som na dvere kúpeľne.

„Ďalej,“ ozval sa po chvíli jemný hlások. Vošiel som dnu a čisté veci som polozil na umývadlo. Špinavé som dal do vreca na odpadky a vyložil ich na chodbu. Zavolal som izbovú službu a objednal som nám večeru. Z kúpeľne sa vrátila s mojou kefou na vlasy.

„Sadni si na zem. Rozčešem ti vlasy,“ ponúkol som jej. Pozrela na mňa ako na idiota. Ale nakoniec mi tú kefu podala. Sadol som si na gauč a ona predo mňa na zem. Pokým som jej rozčesal vlasy tak to trochu trvalo mala ich strašne pochlpené.

„Povieš mi, prosím, ako sa voláš?“ spýtal som sa po chvíli ticha.

„Skús hádať,“ povedala sa začala priasť ako mačka. Asi sa jej páčilo to, ako som jej zapletal vrkôčiky a zabával som sa jej s vlasmi. Prestal som ju česať. Nesúhlasne zamravčala. Zamyslel som sa.

„Sarah?“ Zavrtela hlavou.

„Jasmine?“

„Fuj?“

„Charlote?“

„Nie.“

„Bella?“

„Blé, vyzerám snáď ako tá trúba, čo sa zamilovala do upíra?“

Vybuchol som od smiechu. „Lauren?“

„Blé.“

„Alice, Sam, Lana, Sabína,...?“ Na všetky mená, čo som vymenoval, mi odpovedal nie, alebo podobné záporné odpovede. Zdvihol som ju zo zeme a položil som ju na gauč. Sadol som si na ňu. Pozorovala ma s bojazlivým pohľadom. Začal som ju štekliť. Zvýskla a začala sa vrtieť, kopať a strašne sa smiať.

„Dosť. Prosím, prosím. Jaime. Rosemary Jaime,“ dostala zo seba pomedzi smiech. Zohol som sa k jej uchu a jemne som ju do neho uhryzol.

„Vidíš, ani to nebolelo:“ Striasla sa. Z úst jej unikol jemný vzdych. Znova som ju uhryzol do ucha a ešte som ju na neho pobozkal. Odtiahol som sa a sledoval som jej reakciu. Ešte stále som na nej sedel a nemienil som z nej zliezť.

„Rosemary Jaime aká?“

„Nepoviem,“ skríkla. Sklonil som sa k jej krk a začal som ju do neho jemne hrýzť a bozkávať. Po chvíli som prestal. Nesúhlasne zakvílila.

„Tak?“ Nadvihol som obočie.

„Salvadore. Prosím, len pokračuj.“ A ja som jej dal to, čo chcela, znova som ju začal bozkávať. Z krku som prešiel na nahé rameno, ktoré jej odhaľovalo moje tričko. Jej drobné ruky mi blúdili po chrbte a nechty mi zarývala do chrbta. 

Rukou som jej zašiel pod tričko a jemne som je hladkal bruško. Ticho zavzdychala. Vyzliekol som jej tričko a perami som skĺzol na jej bruško. Nad pravým prsníkom mala tetovanie.

„Beautiful.“ Pobozkal som ju na to tetovanie. Pokožku tam mala úplne jemnú. Tetovanie jej zakrývalo jazvu. Zaujímalo by ma, čo sa jej stalo. Z jazvy som prešiel na jej prsia. Jedno som bozkával a druhé som dráždil palcom. Jej vzdychy zaplňovali celú miestnosť. Z pŕs som sa presunul na ploché bruško. Vyzliekla mi tričko a perami mi prešla po ramene. Rukami mi skĺzla k opasku a rozopla mi ho. Začala mi sťahovať nohavice a mne v hlave začalo blikať červené svetielko. Odtiahol som sa od nej. Zúfalo na mňa pozrela a nesúhlasne zakňučala.

„Prepáč, ale nemôžem.“ Rukou mi odhrnula ofinu z tváre a rozkošne sa usmiala.

„To nič. Ja vlastne... asi by som ťa stopla. Neviem, čo to do mňa vošlo. Ja taká vôbec nie som.“ Ľahol som si vedľa nej a pritiahol som si ju do náručia. Hlavu mi položila na brucho.

„Čo by si povedala na to, že by som ťa od zajtra začal učiť anglicky.“ Zamračila sa a spravila grimasu.

„No vieš, ja anglicky viem. Lenže mám otrasný prízvuk. A tiež ju neovládam najlepšie. Niekedy sa mi podarí povedať niečo úplne iné, ako chcem.“ Začervenala sa.

„Rosie, máš nejaké doklady? A tu angličtinu napravíme.“ 

„Nie. Všetky doklady mi ukradli ešte predtým, ako som sa dostala na ulicu.“ 

„Dobre zajtra ti pôjdem dať urobiť nové doklady.“ Z vrecka nohavíc som vybral môj iphone a od fotil som si ju. Fotku som si dal na tapetu a potom som jej ju ukázal.

„Ja nemám americké občianstvo,“ šepla a previnilo sklonila hlavu.

„To zariadim. Od zajtra budeš právoplatná občianka Ameriky. Nechám ti tu môj telefón, budeš tam mať moje číslo ak by si niečo potrebovala. A potom, keď sa vrátim, tak pôjdeme na nákupy.“ Jemne sa usmiala. Zdvihol som sa z gauča a ju som zobral na ruky. Odniesol som ju do spálne. Položil som ju do mojej obrovskej postele a ľahol som si k nej. Rosie sa chcela prevrátiť, ale trošku jej to nevyšlo. Posteľ bola totiž vodná a na takej sa treba naučiť spávať.

Spadla na zem. Rozosmial som sa. Zdvihla sa zo zeme a zazrela po mne. Zobrala si perinu a vankúš a odišla zo spálne. Keď sa nevrátila ani po dvadsiatich minútach, zdvihol som svoj lenivý zadok (musím povedať, že aj sexy) z postele a išiel som ju hľadať. Našiel som ju v obývačke na gauči sladko spať. Opatrne som ju zobral na ruky a odniesol som ju do spálne. Tam som ju položil do postele a ľahol som si k nej. Zaspal som s anjelom v náručí.


Tu je preklad španielskych viet. Tie sú len na začiatku, potom sa mi už nechelo prekladať, tak som to písala normálne, ale stále sa rozprávajú po španielsky. 

Por favor? - Prosím

Estas bien? - Si v poriadku?

Si – áno

No hay una. – Nie, nie si

Por que lo preguntas? – Tak prečo sa pýtaš?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Black Veil Brides - III. Jake 1:

6.
Smazat | Upravit | 27.11.2012 [17:24]

Děj je zajímavý a originální, jsem zvědavá jak to s nimi bude pokračovat, nechtěla bych ztratit všechny doklady..

5. Killy přispěvatel
25.11.2012 [20:03]

KillyAk nevieš robiť zhrnutia, tak ja mám v tom prax. A teraz, keď naši učitelia štrajkujú, tak aj trochu času. Ak by si to zhrnutie predsa len chcela, tak mi napíš na zhrnutie alebo na gmail uvedený v profile. Pre nejaké info si môžeš moje zhrnutie aj trošku okukať, či sa ti páči, alebo nie. Nevravím, že som nejaký profík čo sa týka kolorizovania - všetko je to otázkou wordu a praxe tu na OS, no zhrnutie by sa ti fakt zišlo. Hlavne pri tak skvelej poviedke, ako je táto - som milo prekvapená, keďže ma väčšinou slovenský autory veľmi neberú. A to JA som slovenská autorka! Emoticon Emoticon Emoticon

4. YokoScarlet přispěvatel
25.11.2012 [11:02]

YokoScarletJen menší prosba - nemohla by jsi si vytvořit shrnutí? Čtenáři by v tvých dílech alespoň měli přehled a nemuseli by se strachovat, jestli jim nějaká povídka neutekla Emoticon

3. YokoScarlet přispěvatel
25.11.2012 [11:00]

YokoScarletOlala! Musím říct, že tato kapitola se ti povedla ze všech nejvíc! Děj je nádherný, plynulý, propracovaný,... Prosím, "nepokaž" to a neurychli ho v dalších částech o Jakeovi Emoticon Emoticon Emoticon
A jinak k příběhu nemám snad nic, co bych ti vytkla - jen mi to přijde jako kouzelná pohádka a ne krutá realita, ale to bude tím, že já dávám přednost sadendům, jelikož mi přijdou reálnější než happyendy - hold v tomto světě nekončí všechno tím šťastně až do smrti... Ale jinak to je super Emoticon
Yoko Scarlet

2. LiliDarknight webmaster
24.11.2012 [9:58]

LiliDarknight*Obrázok som ti nahrala do galérie, keďže si ho mala príliš veľký. Nájdeš ho v zložke s tvojím menom.
*Pozor na s/z - je s kým/s čím a z koho/z čoho
*Prikladám vzor na priamu reč, keďže tá ti stále robí problémy:


1. Ak za priamou vetou nasleduje uvádzacia veta (teda povedal, vykríkol, opýtal sa, odpovedal, podotkol, vydýchol, zamrmlal, pozdravil, zdesil sa, súhlasil…), ktorá priamo nadväzuje na priamu vetu, vedľajšia veta sa VŽDY začína malým písmenkom a priama veta môže končiť čiarkou, výkričníkom, alebo otáznikom, po prípade ešte tromi bodkami. NIKDY nesmie končiť bodkou!

„Kde si bola tak dlho?“ spýtala sa s obavami v hlase.


2. Ak za priamou vetou nenasleduje uvádzacia veta, teda ide o vetu, ktorá opisuje: buď našu činnosť, alebo činnosť niekoho iného. V takomto prípade sa priama veta končí bodkou, výkričníkom, alebo otáznikom, či tromi bodkami. Vedľajšia veta sa VŽDY začína veľkým písmenom a priama veta NIKDY nesmie končiť čiarkou!

„Si to ty?" A vytreštil na mňa oči.
„Ideš?" Otočila som sa.

3. Ak medzi priame vety vkladáme vedľajšiu vetu, môžeme tak urobiť dvomi spôsobmi:

a) „Hej," povedal a pozrel sa na mňa, „kde si bola?"
b) „Petra," povedal a pozrel sa na mňa. „Kde si bola?"

1. Texie admin
23.11.2012 [19:00]

TexieJestli můžu poprosit, tak si ještě zmenši obrázek v perexu nebo jej nahraj do zdejší galerie. Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!