OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Black Veil Brides - II. Ashley



Black Veil Brides - II. AshleyPokračovanie príbehu o skupine Black Veil Brides. Tentoraz to nebude o Andym, ale o Ashleym ďalšom členovi skupiny.

Ashley II.

 

Zobudil ma zvuk prichádzajúcej sms. Dada. Po prečítaní sms som vyskočila z postele a hodila peknú držku. Keď som sa vyhrabala na nohy, obula som si moje macíkové papuče. Zo stola som zobrala kľúče od môjho Shelby GT 500. Cestou do nemocnice som sa dostala do rannej zápchy a to bolo len 4:30 ráno.

Do nemocnice som sa dostala krátko po piatej. Vybehla som po schodoch na poschodie, na ktorom sa mala nachádzať Dada. Poobzerala som sa. Zbadala som CC-ho, Ashleyho a nakoniec aj Andyho. Prišla som k nemu a spýtala som sa na Dadu. Videla som na ňom, že mi chce odpovedať, ale prišiel doktor. Andy odišiel za Dadou a ja som si sadla k Ashleymu.

„Čau. Ja som Ash,“ predstavil sa mi menovaný.

„Ja viem.“

„Fans?“ Pokývala som hlavou na znak súhlasu.

„Nepovedal by som to na teba. Nepištíš. Neomdlievaš...“ povedal začudovane.

„Moja najlepšia kamarátka rodí, alebo už porodila. Je päť hodín ráno. Tak prepáč, že nekričím a nepištím. Ale keď už sme pri tom, mohol by si sa mi podpísať.“ Lenže Ash ma neregistroval, pozeral na spiaceho CC-ho. V očiach mal nebezpečné iskričky. Po chvíli sa mu na perách zjavil nezbedný úsmev.

„Pomôžeš mi?“

„S čím?“

„Takže, ty postrážiš CC-ho, kým ja pôjdem po teplú vodu. Dáš pozor, aby sa nezobudil a na tvár mu napíšeš I love Justin Bieber. A ešte niečo, to je jedno, len aby mal pokreslenú tvár. Ja sa cestou zastavím v lekárni.“ Zachechtala som sa. Ash mi podal fixku a odišiel.

Pozrela som sa na CC-ho a chvíľu som uvažovala, čo také mu nakreslím na tvár. Nakoniec som mu na čelo napísala I love Justin Bieber. Chcela som sa pustiť do zvyšku tváre. Keď chodbou prešiel doktor. Divne na mňa pozrel. Pokrčila som som plecami a nevinne som sa usmiala. Prišiel ku mne, z vrecka vybral pero.

„Toto len tak nezmyje, je to špeciálna fixka,“ povedal mi s úsmevom. Zobrala som si ju od neho s tichým ďakujem. Doktor odišiel a ja som sa pustila späť do práce.

Ashley prišiel tesne po tom, ako som to dokončila. Obviazal mu nohy, prsty namočil do misky z vodou a ústa mu niečim zalepil. Potom si prezrel našu prácu a zdvihol oba palce. Vrátila som mu fixku a tú od doktora som si strčila do vrecka kraťasov. Nastavil ruku aby sme si ťapli. S Ashom sme si ťapli a keď sme sa chceli pustiť, nešlo to, boli sme zlepení.

„Ja ťa zabijem, Ashley,“ zasyčala som nahnevane.

„Ajaj, prúser,“ povedal Ashley s nevinným úsmevom. Zazrela som na neho a on obrane zdvihol jednu ruku.

Potom som doslova videla, ako mu nad hlavou zasvietila žiarovka. Vykročil po chodbe a mňa ťahal za sebou. Nakoniec sme prišli k záchodom. Chcel ma vtiahnuť na pánske ale ja som mu to nedovolila, tak sme skončili na dámach. Po pätnástich minútach zbytočného státia pri vodovodnom kohútiku smutne zvesil hlavu.

„Vodou to evidentne nepôjde.“

„Bystrý postreh, Ashley. Ja som to vedela, ale nechcela som ti kaziť radosť,“ povedala som mu nasrdene a zazerala som po ňom.

„Skúsme zobudiť CC-ho,“ navrhol Ash.

„A čo nám ten kat pomôže. Nemôže rozprávať a ani chodiť,“ kričala som na neho. Ash chcel cúvnuť, ale nepodarilo sa mu to. Nahnevane som vyšla zo záchodov a jeho som ťahala za sebou na dĺžku mojej a jeho ruky. Chodbou sme sa blížili k CC-mu, ktorý si spokojne spal. Ako vidím, tak tá teplá voda neúčinkovala.

„CC! Vstávaj,“ skríkol mu do uch Ashley. Nič, ani s ním nepohlo. Poobzerala som sa po chodbe. Jedna stará babička na nás hádzala divné pohľady. A potom sa k nám blížili Jake a Jinxx. Potiahla som Ashleyho za ruku. Pozrel na mňa a ja som kývla ich smerom. Usmial sa a zakýval im.

„Čau, bro,“ povedali zborovo.

„Kto je táto kráska bez podprsenky?“ Jake si ma premeriaval. Jeho pohľad ma priam vyzliekal. Nechaj zájsť chuť, chlapče. Prekrížila som si ruky na prsiach. Lenže, keďže som mala s Ashleym zlepené ruky, jeho ruka skončila na mojom poprsí. Ashley vypleštil oči a na tvári sa mu zjavil nadržaný úsmev. Preboha, kam som sa to dostala.

„Zlatko, ak chceš, môžeme isť do skladu, ktorý sme minuli cestou, stačí len povedať,“ povedal nadržane.

„Nechaj si zájsť chuť, sweety,“ povedala som so sarkastickým podtónom a jemu zvädol úsmev. Jake chcel niečo povedať, ale prerušil ho buchot. Pozrela som sa smerom odkiaľ prišiel a uvidela som CC-ho ako sa metá na zemi ako ryba na suchu. Zo zalepených úst mu vychádzali divné pazvuky, asi sa snažil rozprávať.

Rehotali sme sa na ňom ako postihnutí. Nakoniec sme sa rozdelili do dvoch skupín. Jinxx a Jake išli za Andym. Ja, Ash a CC sme išli do lekárne. Kým sme došli do lekárne, ľudia na nás pozerali. No nie ani tak na nás, ako na CC-ho. Ten s nami nekomunikoval, urazene kráčal pred nami. A to sa ešte nevidel v zrkadle. V lekárni sa CC snažil dohovoriť z lekárničkou, ale veľmi mu to nešlo.

„Nemali by sme mu pomôcť?“

„Nie.“ Ashley sa evidentne vyžíval v sledovaní CC-ho bezmocnosti. Po desiatich minútach prehnaného gestikulovnia sa k nám CC obrátil z víťazným úsmevom.

V rukách držal malú fľaštičku, keď som sa po ňu natiahla ruku, zdvihol nad hlavu. A keďže ja s mojim metrom päťdesiat päť toho veľa nezmôžem, bezmocne som sa po ňu naťahovala. Potom to skúsil Ash, ale CC tú fľaštičku skryl. CC odišiel a nás nechal bezmocne stáť v lekárni.

Toto je perfektné, moja najlepšia kamarátka je po pôrode a ja sa tu namiesto toho, aby som bola pri nej, handrkujem s dvoma retardovanými členmi skupiny Black Veil Brides. Áno, to som ja, Mitchelle Sparkle Bennet. Síce je to neuveriteľné, ale pravdivé. Nemám slov... S Ashleym sme potichu kráčali po schodoch. CC sa stihol dva razy strepať zo schodov.

„Chudák, ako keby toho nemal dosť,“ zahlásila som po tom, ako tretí krát stratil rovnováhu. Lenže tentokrát nespadol. Ashley sa zachechtal.

 

Ashley:

Mitchelle bola táka drobná, keď stála pri mne, ledva mi siahala po plecia. Keď som ju videl v lekárni, ako sa naťahuje za tou fľaštičkou a CC ju naschvál drží nad hlavou, myslel som, že mu jednu strelím. Keď sme prišli na chodbu, kde mala Dan izbu, spomínaný nás už čakal.

„Na ktorej izbe leží Dan?“ spýtala sa Mitch.

„Myslím, že dvesto tridsaťpäť,“ odpovedal som jej. Chcela niečo povedať ale prerušil ju CC, ktorý začal vydávať divné zvuky. CC ukazoval na dvere, na ktorých bolo číslo dvesto tridsaťpäť.

„Šikovný chlapec,“ povedal som mu a postrapatil som mu vlasy, za čo som si vyslúžil jedno zaucho. S teatrálnym výrazom som zaklopal na dvere. Ani som nečakal kým ma niekto pozve dnu, rovno som vošiel. V izbe už boli všetci. A ešte dve postieľky. Mitchelle sa vybrala rovno k ním. A mňa ťahala za sebou.

„Prečo sa držíte za ruky? Prečo má CC na tvári, že miluje Justina Biebera?“ spýtal sa Andy. CC sa rozbehol k zrkadlu. Keď zbadal svoj obraz v zrkadle, myslel som, že mňa z Mitch na mieste zabije. CC divo gestikuloval a Mitchelle sa skryla za mňa.

„No vieš, chceli sme si z CC-ho vystreliť a nedopatrením sme sa zlepili do kopy. A CC nám nechce dať tu vodičku, ktorú kúpil v lekárni,“ začal som vysvetľovať. Andy si teatrálne povzdychol. Dan sa ticho smiala s Jinxxom a Jakeom.

„CC, daj im tu vodičku. Ashley a Mitchelle, vy sa ospravedlňte CC-mu,“ prikázal nakoniec Andy.

„Nedám,“ skríkol CC. Ani neviem kedy si stihol odlepiť ústa. Potom som len postrehol, ako vylial tú vodičku do umývadla.

„Vy nie ste normálni,“ skríkol Andy, keď si to všimol. Divím sa, že mu z uší nešla para.

„Von. CC, Ashley a Mitchelle. Dan je unavená. Potrebuje si oddýchnuť a nie počúvať to vaše handrkovanie,“ kričal.

 

Mitchelle:

My menovaní sme so sklonenými hlavami zakývali Dan a išli preč. Ash ma zobral k nemu domov, a tam sme sa pomocou peroxidu odlepili. Nemyslela som si, že Ash je taký dobrý kuchár.

Po dvoch mesiacoch neustáleho randenia sme sa dali dokopy. A dnes po pol roku mám pre neho prekvapenie. Som tehotná. Už sa neviem dočkať, kedy mu to poviem.

 

Ashley:

Mám pre Mitchelle prekvapenie. Dnes totiž máme výročie. Pri večeri, ktorú sám navarím, ju požiadam o ruku. Verím, že ona je tá pravá. Budúca pani Purdyová.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Black Veil Brides - II. Ashley:

3. YokoScarlet přispěvatel
25.11.2012 [22:12]

YokoScarletKim, tu máš návod, jak si vyrobit shrnutí Emoticon
http://ourstories.stmivani.eu/10-shrnuti/shrnuti-vasich-povidek/
Kdyby něco, tak mi napiš na shrnutí ráda ti pomůžu, pokud budeš chtít Emoticon

2. YokoScarlet přispěvatel
25.11.2012 [10:47]

YokoScarletWau! Ash *zasněnej pohled* vždy jsem ho z kapely měla nejradši - alespoň teda myslím - hold baskytarák je baskytarák Emoticon .
Teď k příběhu - nebudu ti psát, to co jsem psala minule. Nicméně jsem ráda, že možná v budoucnu příběh kapely Black Veil Brides rozpracuješ víc dopodrobna. Určitě by to stálo za přečtení a kdo ví? Třeba příběhem o nich uchvátíš nějakou jinou autorku, ona si poslechne nějaký jejich song a po několika týdnech ze začlení do BVB Army. Ještě se na chvilu vrátím k Ashovi - vykreslila si ho přesně tak, jak si ho představuju - nebezpečný nadržený svůdník s ochranitelskými pudy a romantickou dušičkou, který hrozně rád provádí šílené lumpárny Emoticon
Good Job, girl! Emoticon
Yoko Scarlet

1. LiliDarknight webmaster
22.11.2012 [9:17]

LiliDarknight*Pozor na názov poviedky. Keďže ide o príbeh na pokračovanie, nikdy nezabúdaj na označenie čísla kapitoly a v tvojom prípade aj názvu.
*Perex obrázok si mala príliš veľký, takže som ti ho nahrala do galérie. Pre budúcnosť si zapamätaj, že hocičo, čo má viac ako 100 px na výšku, je nevhodné.
*Pozor na čiarky a písanie priamej reči

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!