OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Black Veil Brides - I. Andy



Black Veil Brides - I. AndyNeviem, či poznáte skupinu Black Veil Brides. U nás je menej známa. Ja ju zbožňujem. Zoznámila ma s ňou moja najlepšia kamarátka. Takže to je príbeh o členovi tejto skupiny, Andym. Poviedka bude rozdelená na viac častí a každý príbeh bude o jednom členovi.

I. Andy

 

Prechádzala som sa po ulici. Bola som zahĺbená vo svojich myšlienkach, takže som vôbec nevnímala, kam idem. Nachádzala som sa vo svojom vysnívanom meste. Los Angeles. Žila som tu už dva mesiace. Si poviete, že to je “veľmi“ dlho. No skôr som sa sem nemohla prisťahovať kvôli škole. Poobzerala som sa okolo seba.

Ulicu, na ktorej som sa nachádzala, som nepoznala. Hmm. Takže to vezmem vpravo. Som zvedavá, kam sa dostanem. Tak znie môj plán A. No a ak sa nepodarí ten, tak je tu ešte aj plán B. A jeho znenie je. Z kabelky vytiahnem mapu, ktorú som si kúpila na letisku, keď som sem priletela. Zabočila som do práva a vydala som sa po ďalšej ulici.

Znova som sa ponorila do spomienok a myšlienok. V LA som bola sama. Nepoznala som tu nikoho. Chýbajú mi ľudia, s ktorými som vyrastala a moji kamaráti. Lenže Los Angeles je Los Angeles a keď som už tu, tak môžem byť rada. Zrazu ma z môjho premýšľania vytrhol náraz. Ocitla som sa na zemi. Zmätene som sa pozrela pred seba. Zazrela som nohy oblečené v čiernych potrhaných rifliach

„Are you ok?“ prihovoril sa mi. Ten hlas. Z niekade som ho poznala. Zdvihla som sa zo zeme. Oprášila som si zadok a potom som si skontrolovala nohavice, či nie sú potrhané. Na zadku som mala dieru, no super to sú moje najobľúbenejšie nohavice. Ale teraz im ta diera pridala na kráse. Neznámi na mňa niečo rozprával anglicky. Prepla som na strýčka Google translate.

„Oh. Yes.“ Konečne som sa pozrela na toho chalana. A skoro som sa opäť ocitla na zadku. Bol to Andy Biersack. Člen mojej obľúbenej skupiny Black Veil Brides.

„ Ehmm. I have to go home,“ vypadlo zo mňa.

Vážne, Daniela, toto si povedala, to ti iné nenapadlo?

Domov som dobehla červená ako paradajka. Vlastne ani neviem, ako sa mi to podarilo. Keď som si z tašky vyberala veci, zistila som, že som stratila peňaženku. Fajne. Dnes to už riešiť nejdem. Počká to do zajtra, alebo sa nájde nejaká dobrá duša a prinesie mi ju.

Išla som do sprchy. Po dlhej a hlavne horúcej sprche som vyšla zabalená len v uteráku von z kúpeľne. Akurát som si to mierila do mojej izby obliecť sa, niekto zazvonil. Len tak v uteráku som išla otvoriť. Šok, inak to neopíšem. Pred mojimi dverami stál Andy v celej svojej kráse.

„Ahoj. Prepáč za ten dnešok, nepozeral som sa na cestu, a tak som si ťa nevšimol,“ ospravedlnil sa mi s nevinným úsmevom.

„Nie, to ja by som sa mala ospravedlňovať. A inak, ako si vedel kde bývam?“ spýtala som sa ho.

„Našiel som tvoju peňaženku a v nej si mala adresu,“ vysvetlil mi. Z vrecka koženej bundy vytiahol moju starú peňaženku. Ja som sa mierne začervenala. Totižto, aj keď bola moja peňaženka stará, ešte sa na nej jasne dalo prečítať Black Veil Brides. Venovala som mu úsmev.

„Nechceš ísť ďalej? Idem si objednať pizzu.“

„Rád.“

 

No a tak to začalo. S Andym chodím už dva roky. Budeme sa brať, ale až sa zbavím môjho tehotenského bruška. A to už dúfam nebude trvať dlho. Vyzerám ako zemeguľa.

Pozrela som sa na môjho spiaceho snúbenca. Spokojne spal. Veď aj nie, keď dnes vybláznil na koncerte. Na nohách som pocítila niečo mokré. Opatrne som zo seba stiahla prikrývku. Na plachte bol mokrý fľak. Odtiekla mi plodová voda.

„Andy, vstávaj. Rodím,“ začala som kričať. Nič žiadna reakcia.

„Andrew Dennis Dean Biersack. Ak okamžite nevstaneš a neodvezieš na do tej skurvenej nemocnice, tak ťa zabijem,“ vrieskala som, to ho už konečne zobudilo. Trhlo ním a prestrašene sa na mňa pozrel. Potom mu pohľad zablúdil na mokrý fľak a už bol na nohách.

Už sa to začína.

 

Andy:

Bol som vystrašený. Dan bola na sále už niekoľko hodín. Prechádzal som sa hore-dole po nemocničnej chodbe. CC-mu a Ashleymu som už išiel pekne na nervy.

„Andy, sadni si, prosím ťa Veď ak by sa niečo stalo, určite by nám to prišli povedať. To že tam je tak dlho, je normálne,“ povedal pokojne Ash. Zazrel som po ňom. Bol som nervózny ako pres svojim prvým koncertom, možno aj viac.

Po chodbe k nám pribehlo drobné strapaté dievča. Na sebe mala kraťase a tielko, na nohách mala papuče v tvare medveďa, také mala aj Dan. Tipujem, že je to jej pyžamo. Bolo jasne vidieť, že nemá podprsenku. Andrew! Preboha, na čo to myslíš, tvoja snúbenica rodí a ja tu myslím na prasačiny, okríklo ma moje druhé ja. Poobzerala sa okolo seba a zamierila ku mne.

„Ahoj, ja som Mitchelle. Dadina kamarátka. Písala mi, že je tu.“ Mala divný prízvuk, rovnaký mala aj Dan, len ten jej bol trochu mäkší.

„Dada?“

„Daniela“

„Dan?“

„Yes“ Nestihol som jej odpovedať, pretože na chodbu višiel doktor.

„Andrew Biersack?“ A pozrel sa po našej skupine.

„To som ja. Ako je na tom moja snúbenica? A čo bábätko.“

„Chce vás vidieť,“ povedal a odišiel. To malo znamenať čo. 

„A eštev - je to izba dvesto tridsaťpäť,“ zakričal. Pozrel som sa na CC-ho a Ashleyho. CC spal a slintal. Niekedy mám taký pocit, že ten chlapec je retardovaný. A mám ho práve teraz. Ashley sa doslova lepil na Mitchelle. A ešte k tomu sa zabával so žuvačkou. Mám to ja ale retardovaných kamarátov. Prešiel som k dverám izby.

Vošiel som dnu a naskytol sa mi nádherný pohľad. Dan spala a vedľa jej postele boli dve postieľky. Potichu som prešiel k postieľkam tak, aby som nezobudil Dan. Jedno z bábätiek malo ružovú a druhé modrú čiapočku. Pozrel som sa na Dan. Tá už nespala, ale pozorovala ma.

„Jerry a Katherine,“ povedala zachrípnutým hlasom.

„Sú nádherní,“ povedal som šeptom, aby som nezobudil mojich malých anjelikov.

„Po tebe,“ povedala už aj s miernym úsmevom. Pobozkal som ju na pery. Teraz som mal kompletnú rodinu.

„Čo povieš na to, kebyže za také dva roky máme takého ďalšieho anjelika?“

„Skús a ťa vykastrujem, Biersack!“ zavrčala. Zasmial som sa a dal som jej malý bozk na čelo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Black Veil Brides - I. Andy:

4.
Smazat | Upravit | 02.11.2013 [20:39]

Ahoj krásná povídka já miluju Black Veil Brides!!!!!!!!!!!!!!
Dala jsem to přečíst sestře a ta křičela, když četla: ,,NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ Andy je můjjjjjjjjjjjj\\" . Ale za mě je to krása!!! ARMY BVB!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a KONEČNĚ NĚKDO O NICH PÍŠE!!!!!!!!!! tAKY MÁM, ALE NEVÍM JESTLI TO JSEM DAT NEBO NE Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. RosemarryAngel
13.12.2012 [19:46]

Jó, Andýýýý!!! Na BvB není...! Konečně něco o nich.. také píši povídku, kde je hlavní hrdina Andy..! ;)

2. NicodeJashin přispěvatel
25.11.2012 [1:51]

NicodeJashinTak já úplně souhlasím s YokoScarlet.. Mohla jsi to napsat delší a hlavně podrobnější.. Já Andyho zbožňuji (asi jako ostatní kluky ze skupiny), hlavně jeho oči totálně žeru <33..DD Je vidět, že o nich víš spoustu informací, takže si ráda počkám na další kapitoly a třeba i na další povídky o BVB..))

1. YokoScarlet přispěvatel
24.11.2012 [16:39]

YokoScarletKim,
BVB znám a to důvěrně - cca půl roku jsem poslouchala jenom je a všechny ostatní kapely pro mě byly tabu, teď je však poslouchám akorát, když na ně čirou náhodou narazím v playlistu nebo když nemůžu usnout a poslouchám "Saviour" - moji nejoblíbenější písničku od nich (hold se mi jejich songy oposlouchaly, ale čekávám, že za několik měsíců se vrátí na přední příčky). Emoticon
Teď k povídce - námět se mi líbí, akorát mi vadí velmi rychlý spád děje. Osobně si myslím, že kdyby jsi příběh Andyho a Dani více propracovala (více popsala tu pizzu u Dani, jejich první rande, Andyho uvědomování, že se do ní zamiloval atd.), tak vy povídka byla o mnohem lepší a samozřejmě by ses členům BVB mohla věnovat déle, protože třeba jen příběh Andyho a Dani na 5 a více kapitol, které bych si s chutí přečetla. Ovšem toto je jenom můj osobní názor, z kterého si můžeš něco vzít a nebo ho zcela ignorovat. Emoticon
Rozhodně je to však slibný začátek povídky o BVB Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!