OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Alter ego - 5. kapitola



Alter ego - 5. kapitolaBýt svým pánem

5. kapitola


Simon

Konečně! Kdo by věřil, že Mia, kterou tajně miluju od páté třídy, se mi takto sama nabídne? Byla dokonalá. Její měkké hebké rty svůdně sály ty mé, její jazyk se mi hbitě proplétal s tím mým. Objímala mě kolem krku a tiskla svá úžasná pevná ňadra na mou hruď. Posadil jsem si ji na klín a začal ji hladit po těle. Kamarád v kalhotech se pomalu začínal probouzet s každým Miiným zavrněním. Byla neskutečně sexy. Vlněla se mi na klíně a tak se mi třela o mého kamaráda. Od této chvíle miluju doučování biologie! Její reakci jsem vůbec nečekal. Přitahovala si mě čím dál těsněji, bylo mi jasné, co chtěla.

Když mě za límec trika stahovala na sebe do postele, vůbec jsem se nebránil. Lehl jsem si na ni a lokty jsem se podpíral vedle její hlavy, abych na ní neležel celou váhou. Přehodila si přese mě jednu nohu a prohnula se v zádech. Sklonil jsem se a začal ji líbat na krku. Slastně přivřela oči. Rukou jsem jí vklouzl pod ten titěrný top. Pohladil jsem ji po jejím plochém, sametově hebkém břiše. Roztáhl jsem prsty své dlaně a snadno jsem tak hladil celé její bříško. Rukama chytila okraje mého trika a s mou pomocí mi ho vysvlékla. Obdivně pozorovala mou vypracovanou postavu. Díky za můj milovaný sport ragby! Vyjel jsem svou rukou výš a do ruky vzal jedno její prso. Krajková podprsenka mě škrábala na ruce, ale prsty jsem se dotýkal její jemné kůže nad košíčky.

No tak, Simone, kroť se trochu! křičelo na mě mé svědomí. A mělo pravdu. Nemůžeme se spolu vyspat. Ne teď.

I když mi to lámalo srdce, odtáhl jsem se od Mii. Tak na mě vrhla naštvaný pohled.

 

Catherine

Simon se odtáhl. Co to, sakra, dělá? Nějaký problém?" zeptala jsem se ho popuzeně. Dobře jsem cílila jeho kamaráda, který se dychtivě cpal ven z kalhot. Tak proč se odtahuje? Simon zrudl a posadil se. Ani se na mě nepodíval. To mě naštvalo ještě víc. Chceš mě, ne?" vyštěkla jsem, když si vzal své triko ze země a přetahoval si ho přes hlavu. Konečně se na mě podíval, ale zmateně stáhl obočí.

Chci, Mio," řekl tiše. Ale nemůžeme se spolu milovat teď. Ne, když je v domě tvá mamka i bráška. A nechci to tak rychle." Odfrkla jsem si.

Tak to jsi první kluk na světě." Simon se na mě jen zaraženě díval. Vstal z postele, popadl svou tašku a šel s ní ke dveřím.

Co to s tebou je, Mio?" zeptal se potichu a odešel.

Mia tady není, ty šmejde," zamumlala jsem naštvaně, když odešel, a spadla zpátky na postel. Byla jsem tak roztoužená. Opravdu jsem chtěla Simona. A on utekl. Protočila jsem oči.

„CATHERINE!"

Mia se začala probouzet. Ještě jsem nechtěla opustit toto tělo. Líbilo se mi být svým vlastním pánem. Cítila jsem tlak v hlavě, jak se Mia snažila dostat se zpět. Na poslední chvíli jsem z popudu vyskočila ke stolu a popadla nůžky. Přejela jsem si jimi po vnitřní straně levého předloktí a udělala tak krvavý škrábanec od zápěstí až po loket. A máš to, Mio! Je to i mé tělo!" vykřikla jsem, když mě vytlačila Mia zpět do zrcadla.

 

Mia

Hrozně mě bolela hlava. Co se stalo? Vzbudila jsem se na zemi ve svém pokoji, v kraťasích a v mini tričku, které raději nenosím. Levou rukou jsem se podepřela, abych se zvedla. Ruka mě však nesnesitelně pálila. Podívala jsem se na ni a spatřila dlouhý krvavý šrám. Krev mi stékala na koberec v tenkých pramíncích.

Od zrcadla se ozval smích. „To jsou věci, co?" smála se Catherine.

 


Máme polokulatiny! Jsem ráda, že vás - doufám - povídka baví. Děkuji moc za povzbudivé komentáře, které mi vždy udělají den hezčím.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alter ego - 5. kapitola:

3. Šárka
13.02.2014 [19:41]

Catherine je mrcha! Emoticon Ali to vystihla přesně, stejně nechápu, jak to mohla udělat? Emoticon Kapitola se mi líbila - trochu kratší ale to nevadí - a rozhodně se budu těšit na další a budu doufat, že bude brzo Emoticon

2. Diablo přispěvatel
13.02.2014 [18:55]

DiabloJá sama nemám Catherine ráda, a to má něco ze mě, stejně jako všechny postavy! Emoticon Grr... Já bych Catherine zakousla Emoticon Simon je typický chlap - sportovec, a navíc zamilovaný! Zas toho po něm chudáčkovi nechtějme moc Emoticon

1. Ali přispěvatel
13.02.2014 [14:35]

AliTeda Catherine je ale mrcha! Věděla jsem, že je zákeřná, ale až takhle? Tak to jsem opravdu nečekala! Emoticon A Simon je taky trubička. To mu nebylo od začátku divné, že se Mia chová divně? A teď bude určitě naštvanej a bude se vyptávat. Emoticon Ale abych jen nenadávala... Kapitola se mi líbila. Bylo fajn, jak to bylo rozdělené do pohledů. Emoticon Takže se těším na další díl, protože jsem zvědavá, jak se to vyvine. Doufám, že bude brzy. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!