OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Úvaha...



Opět depka + matika + úvaha nad jedním dotyčným klukem = ... to se dočtete zde =D. Takhle jsem se opravdu cítila. Jenom prosím vynechte smrt. Kvůli klukovi bych se nezabila :) =o* prosím kometářě

Chtěla bych zemřít. Nechci žít! Co mě na tomto světě ještě drží? Nevím. Asi nějaká síla, která mě drží nad vodou a nedovolí mi vzít nůž do ruky. Nedovolí mi ho vrazit do srdce, které by v tuto chvíli přestalo bít. Přestalo by bít pro člověka, kterého miluji. Přestalo by bít pro jedinou věc, pro kterou bije do teď. Pro Tebe. Žal mě každým dnem pohlcuje čím dál víc. Svírá mé útroby, a hlavně srdce, ze kterého se stává kámen. Ale to nechci. Nechci zanevřít na lásku, která mi byla souzena. Každý nerv mi posílá do mozku signály. Ale ten se vzpouzí. Kdo vyhraje? Láska nad rozumem či rozum nad láskou? Rozum mi říká, ať nekončím svůj život kvůli lásce. Avšak srdce mi radí zemřít, protože nemá cenu bez lásky dál žít. A ty mi mou lásku neopětuješ. Potkáváš mě, ale přitom mě přehlížíš. Slyšíš můj smích, ale přitom ho nevnímáš. Cítíš můj pohled, ale přitom ho odrážíš. Bojíš se mě? Myslíš si, že jsem opravdu tak sebejistá, jak vypadám? Nejsem! Je to pouze schránka, která mě má před tebou chránit. Ale časem se narušila. Nyní se otevřela a veškerá sebejistota vyprchala do neznáma. A teď stojím před Tebou a bojím se Tvého pohledu. Tvého pohledu, ve kterém bych se mohla utopit a ztratit, jako jehla v kupce sena. Tvé oči jsou totiž hluboké jako širé modré moře, které v tanci větru naráží na vyprahlé skály. Poznala bych je mezi tisíci dalšími. A Tvůj úsměv? Něžný jako pohlazení motýlích křídel v jarním vánku. Ztrácím stabilitu a pevnou zem pod nohama vždy, když Tě vidím se usmívat. Ale už nemám sílu dále bojovat o Tvoji přízeň. Zkrátím své a možná i Tvé utrpení. Mé srdce dnes bouchne naposledy. Věnuji Ti svůj poslední úder. Ty jsi mi nedal nic, leč já ti věnuji svůj život – svoji smrt. Proto loučím se a má poslední věta zní - Miluji Tě!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úvaha...:

2. Eternity
14.06.2009 [11:42]

Nemam rada tyhle depresivni povidky, ale musim rict, ze je fakt podarena.

1. WWewa
10.06.2009 [15:45]

To je krása. Jsi dobrá... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!