OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Undisclosed Desires 2



Undisclosed Desires 2Pamätáte ešte na songfic, ktorý som sem dala s rovnakým názvom? Tu je jeho pokračovanie tak dúfam, že sa vám bude páčiť :)

Emily:

On bol jedinou osobou, ktorá odo mňa neodvrátila tvár. Stál vždy pri mne, vedel o všetkých mojich problémoch a snažil sa mi s nimi pomôcť. Ako to, že som si to nevšimla? Ako to, že sa mu tak dobre podarilo predo mnou skrývať city?

Aj tak je to už teraz jedno. Je s ňou. Je zadaný. Je len kamarát.

Nevedela som, čo robiť. Išlo ma poraziť, keď som ich každý deň videla na chodbách držiac sa za ruky. Mala som chuť jej vykričať do tváre, že pre neho nič neznamená. Ale ako som si tým mohla byť taká istá?

Nerozumela som, ako mi mohol jeden jeho bozk otvoriť oči dokorán. A v tej najnevhodnejšej chvíli.

Sedela som na lavičke v našom malom altánku so slúchadlami v ušiach oddávajúc sa zúrivým tónom hudby, keď v tom som ho zazrela vo dverách od obývačky vedúcich na záhradu. Snažila som sa mu vyhnúť už poriadnu dobu, nevedela som, akoby som zvládala jeho prítomnosť. Keď som videla jeho nepoddajné vlasy a čierne oči, ktoré na mňa upieral, presne som vedela, prečo by som to nezvládla. Aby toho nebolo málo, frajerským krokom si to ku mne hrnul v obtiahnutých rifliach a s tričkom, ktoré odhaľovalo priveľa z jeho hrude.

„Ako si sa sem dostal?“ spýtala som sa namiesto pozdravu.

„Pustila ma tvoja mama, keď odchádzala do roboty,“ odvetil jednoducho a sadol si vedľa mňa.

Snažila som sa od neho odvrátiť hlavu a pozerať sa na zelené listy stromov, ale oproti nemu boli príšerne nezaujímavé.

„Hneváš sa?“ spýtal sa zbytočnú otázku.

Vzdychla som si a vytiahla si slúchadlá z uší. Predstierať, že nepočujem bude nanič.

„Ako sa môžeš tak hlúpo pýtať?“ vyhŕkla som možno ostrejšie ako som chcela. „Neuvedomuješ si, čo si urobil? Podviedol si svoju priateľku.“

Ublížene sa na mňa pozrel. „To teda nie je pravda. Bol to len jeden bozk.“

„Chceš povedať, že pre teba vôbec ale vôbec nič neznamenal?“ spýtala som sa so zdvihnutým obočím dopredu vediac odpoveď.

„Vieš predsa, že pre mňa znamenal neskutočne veľa,“ začal sa brániť.

„Tak potom si ju podviedol,“ odvetila som ľadovým hlasom, vstala a vyšla do sadu. Nepočula som jeho kroky za mnou, keď v tom ma niekto zdrapil za ruku a otočil ma.

„Tebe nejde o to, že som Mel podviedol.“

„A veru nejde,“ odvetila som a pichla ho ukazovákom do hrude. „Ide tu o to, že si ma tam v triede pobozkal tak, ako nikto predtým a potom si si veselo odkráčal za svojou Melanie!“ kričala som. „Bolo ti jedno, čo na to poviem ja!“

„To teda nebolo,“ odsekol mi. „Keby mi na tom nezáležalo, nerobil by som to.“

„Tak prečo si to teda robil?“ spýtala som sa šeptom. „Hovoril si predsa, že si ma vždy mal radšej než kamarátku a pritom namiesto mňa objímaš a bozkávaš ju,“ vyprskla som so slzami na krajíčku. Videla som, ako sa ku mne približuje, ale ja som ho nechcela mať bližšie než je potrebné. Snažila som sa pred ním ustupovať, keď v tom ma zastavil hrubý kmeň stromu. V duchu som mu za to nadávala, aj keď tá čerešňa za to nemohla. Dívala som sa na zem, bolo to jednoduchšie, ako keby ma mal hypnotizovať svojim pohľadom.

„Em, ja viem, že je to všetko zložité, ale ja naozaj neviem, čo mám robiť. Skús ma aspoň trochu pochopiť.“

„Ale ja to neviem. Dievča, ktoré si vždy miloval ti konečne opätuje tvoje city a tebou to ani nehne!“

„Samozrejme, že to mnou hlo! Sakra, teraz sa to ale fakt nehodí!“ zakričal rovnako ako ja.

„Na to si mal myslieť skôr než si ma pobozkal,“ vmietla som mu odpoveď do tváre a snažila sa odísť, ale on sa oprel rukou o strom a tak mi zabránil v ceste. Videla som ako sa tvárou približuje k mojej a chcela som tomu zabrániť, ale nevedela som ako.

„Opäť ju chceš podviesť? Si rovnaký sviniar ako ostatní chlapi,“ zašepkala som skôr než ma stihol umlčať bozkom. Perami sa surovo prisal na tie moje a ja som sa prestala ovládať. Ruky som mu omotala okolo krku a pritiahla si ho tesne k telu. Pocítila som jeho teplé dlane na mojich krížoch, drsne ma oprel o strom. Perami zablúdil na môj krk pri čom mi z hrdla unikol krátky ston.

„Toto by sme nemala robiť,“ zašepkala som a snažila ho od seba odtiahnuť, ale bolo to nad moje sily.

„Čo keby som ti sľúbil, že sa s ňou rozídem?“ spýtal sa ma a pozrel sa mi do očí. Videla som ako sa lesknú šťastím a túžbou, no nevedela som, čo povedať. Pravdou bolo, že som nechcela ničiť nikoho vzťah, nechcela som byť nejaká podlá mrcha, ktorá všetko zničí, nechcela som byť tá kvôli, ktorej sa niečo skončí.

„Ja neviem,“ povedala som ticho, obišla ho a vošla do domu. Chcela som sa mu ďalej vyhýbať, nech si šťastne žije so svojou Mel.

„Do čerta tak čo vlastne chceš? Si na mňa nasratá, pretože som ťa pobozkal a chodím s inou, ale keď ju chcem pustiť k vode a byť s tebou odmietaš ma? Je to vôbec normálne?“ zakričal za mnou a ja som sa skoro rozplakala.

„Ty nevieš aké je to byť tou, ktorá všetko ničí!“

„Zase je to len o tebe! Vieš ty vôbec, ako sa cítim ja? Ako som sa cítil doteraz?“

Naraz, bez toho aby som vedela, čo robím, som sa otočila a podišla k nemu. Trochu som sa nahla a vášnivo ho pobozkala.

„Naposledy,“ povedala som mu potom a ušla som do domu.

 

***

 

„A ako sa to skončilo?“ spýtalo sa ma blonďavé dievča sediace v kresle vedľa mňa.

„No, váš dedko sa s ňou nakoniec rozišiel a my sme mohli byť spolu,“ povedala som a povzbudivo som sa na ňu usmiala.

„Už ste sa nikdy nerozišli ani nepohádali?“

„Ale samozrejme, že sme sa pohádali, ale po hádke nastane udobrovanie a to nás vždy spojilo.“

„Takže myslíš, že by som sa mu mohla páčiť?“ spýtala sa ma vnučka s iskričkami v očiach.

„Samozrejme, že áno. Vidíš čo so mnou urobil jeden jediný bozk. Skús byť trpezlivá a raz to určite príde.“

„Dobre starká, verím ti,“ usmiala sa na mňa a odišla von za svojimi bratmi.

„Bol to naozaj krásny príbeh,“ počula som za sebou hlboký hlas.

„Najkrajšie na to je, že je pravdivý,“ odvetila som a pobozkala som Toma na pery. Ani jeden z nás už nevyzeral tak dokonalo ako pred štyridsiatimi rokmi, ale obaja sme boli rovnako šťastní. A prečo? Lebo sme mali jeden druhého.


Špeciálne venované Mirror, ktorá ma donútila, aby som napísala aj pokračovanie, keďže jednotka neskončila práve najlepšie. Dúfam, že sa ti bude páčiť Happyend :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Undisclosed Desires 2:

8. MirrorGirl454 přispěvatel
14.06.2011 [18:06]

MirrorGirl454Ako DOVOĽ!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Moonlight přispěvatel
14.06.2011 [16:08]

MoonlightSafira ja som pôvodne 2 ani písať neplánovala, Mirror na mňa vyvíjala nátlak (ehm, nič v zlom :D :D )

6. Moonlight přispěvatel
14.06.2011 [16:08]

MoonlightSafira ja som pôvodne 2 ani písať neplánovala, Mirror na mňa vyvíjala nátlak (ehm, nič v zlom :D :D )

5. SafiraDarkfire přispěvatel
14.06.2011 [13:16]

SafiraDarkfire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Nevím jestli jsem z toho happy endu nadšená, ale rozhodně je to pěkné:) Ale jednička se mi líbila víc, už jenom proto že je více pravděpodobná než dvojka. :) Ale to už je čistě věc mého názoru:D

4. Moonlight přispěvatel
05.06.2011 [19:33]

Moonlighttaké zvrhlé ti môžem poslať Mirror :D a ďakujem za komentár :D

3. MirrorGirl454 přispěvatel
05.06.2011 [19:13]

MirrorGirl454To si zo mňa robíš srandu.... Emoticon Vieš, čo som čakala???? Také, že by ti to ani zverejniť nechceli, také zvrhlé to malo byť. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ale aj toto je super.... veď od teba predsa všetko. Emoticon Emoticon Emoticon

2. Moonlight přispěvatel
05.06.2011 [10:21]

MoonlightElis ďakujem za krásny komentár a som veľmi rada, že sa ti páčila :D

1. ElisR1 přispěvatel
05.06.2011 [9:38]

ElisR1No, tak přemýšlím, který díl byl lepší... ale těžko se to vybírá, protože oba byly dokonalý =). Vážně se ti to povedlo, já už pomalu nevím, co ti do těch komentů mám psát =) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!