OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Nebezpečná toaleta



Nebezpečná toaletaUPOZORNĚNÍ: Povídka je s motivem yaoi (= vztah dvou mužů).
Nejdříve to byla úplná blbost, když mě to napadlo. Takže je to trochu nezvyklé, ale povídka je psaná z pohledu školní toalety. Její život je nudný, avšak jednoho odpoledne se vše změní...
Příjemnou zábavu. Pro jistotu doporučuju číst až od 15+.

Nebezpečná toaleta

Mám to ale těžký život. Jsem školní toaleta na chlapeckých záchodech ve druhém poschodí. Nikdy se tu neděje nic zajímavého. Mé dveře často bývají zavřené a jen málo lidí se odváží dovnitř ke mně nahlédnout. Nevím, čeho se tak bojí. Jediný člověk, který sem chodí pravidelně, je stará uklízečka. Jediná má spřízněná duše. Nikdo si totiž neváží mého života. Ale to jsem ještě nevěděla, že se to změní, že přijde den, kdy i já budu milována a oceněna za svou existenci.

Dnes byl zvláštní den, něco bylo ve vzduchu. Dnešek byl něčím jiný. Na chodbách bylo ticho, ale slyšela jsem zpovzdálí kroky. Slyšela jsem i hlasy. Tedy jeden vyděšený hlas.

„Senpai, prosím, přestaň!“ žadonil hlas.

Dveře mojí kabinky se mírně otřásly. Nevěděla jsem, co se děje. Připadala jsem si bezmocná. Někdo otevřel a já viděla na malý moment ven. Mé soukromí narušili dva chlapci. Ten vyšší táhl toho druhého za rukáv. Silou ho šoupl dovnitř mé kabinky. Vůbec se mi nelíbilo, že bych se měla dělit o tyhle zelené kachličky ještě s někým. Chlapec ten pohyb nečekal, zavrávoral a spadl za mě! Štítila jsem se, bylo mi špatně z toho, když se mě někdo dotkl. A ke všemu mě ten nezdvořák použil k tomu, aby se o mě podepřel, když se škrábal na nohy.

Ten druhý mezi tím zamkl dveře, začínala jsem se bát. Copak mi chtějí něco udělat?

Ten dominantní přimáčkl toho chudáčka ke zdi. Ze rtů mu vyšel sten. Trochu se mi ulevilo, že jejich cílem nejsem já. Ale počkat! O co tu teda jde? Tohle trochu nepobírám.

„No tak, Toshiro, uvolni se trochu,“ šeptal mu do ucha.

„Mitsuki - senpai, prosím, tady ne!“ žadonil druhý.

Jmenovanému přeběhl krutý úsměv po tváři. Přirazil drobnějšího chlapce více ke stěně. Toshiro měl ruce zaťaté v pěst na stěně vedle hlavy. Mitsukoho ruka pomalu bloudila pod chlapcovou školní uniformou. Pomalinku mu vyhrnoval košili stále výš. Jeho prsty se pohybovaly ve zvláštních směrech po jeho zádech. Toshiro si kousal ret, po tváři mu stekla kapka potu.

„Proč teď?“ ptal se svého senpaie.

„Nevím, prostě mám chuť.“ Mírně ho kousl do ušního lalůčku.

„Ten perverzák“, pomyslela jsem si znechuceně.

Chlapec mírně zaklonil hlavu, aby ho mohl ten druhý políbit. Jejich jazyky se vzájemně propletly, po bradě jim tekly sliny. Mitsuki se oddálil, aby svým jazykem slízal svěchny sliny na bradě svého partnera.

„To je ale prase.“ Byla jsem mírně znechucená.

Nestydaté ruce dominantního chlapce rychle rozeply zip na kalhotách svého přítele. Toshiro byl v tváři mírně červený. Nechápala jsem jeho reakce. Jeho senpai mu rozepl i košili. Pomalinku mu jazykem přejížděl po hrudi a zároveň ho stále tlačil ke stěně kabinky. Uke se pokoušel zakrývat občasné steny, ale příliš se mu to nedařilo. Ten druhý si mezitím k němu přiklekl, měl v plánu hrát si s jeho mužstvím. Lehce přejel prstem po jeho penisu, reakce byla téměř okamžitá. Mitsuki se spokojeně usmál. Otevřel ústa a začal mu ho velmi pečlivě kouřit. Toshiro se zalykal, ruce pokládal svému příteli na ramena. Kousal si ret.

„Já… já už to nevydržím…“ dostal ze sebe.

Nechápala jsem, co má vydržet. Bylo to celé nějaké divné. Vše to šlo nějak rychle. Najednou měl ten klečící hoch něco na obličeji. Nemohla jsem pochopit, proč se ten červenající začal tak omlouvat. Mitsuki si rukou otřel obličej a pak… ON TO POLKL!

„No to je hnus!“ pomyslela jsem si.

Otočil násilím Toshira hrudí ke stěně. Zasykl bolestí. Jedním rychlým pohybem si povolil pásek a jeho kalhoty sjely o malinko níže. Dost rázně vnikl do ubohého ukeho. Ten už nevydržel zadržovat steny a vykřikl nahlas. Znovu přirazil. Toshiro se prohýbal pod jeho pohyby.

„No, ne… tohle začíná být zajímavé…“ Koukala jsem na ten výjev přede mnou.

Mitsuki jemně laskal svého milého na krku, jeho pohyby se zrychlovaly. Sten byly hlasitější.

„Miluju tě, senpai,“ šeptal maličký, když se blížilo jeho vyvrcholení.

Obě těla se vypjala a… To né! Bylo to i na mých krásných dlaždičkách! Tak tohle se mi teda nelíbí. Tímhle mě teda urazili. Tohle nepřekousnu.

Když už jejich těla byla rozpojená a oblékali se, Toshiro prohodil: „Senpai? Víš, možná tahle kabinka není tak špatná…“

Mitsuki se začal smát. „Vždyť jsem ti říkal, že mám tuhle toaletu rád a ty jsi mi nevěřil.“

Opravdu tohle řekl?! Možná, bych mohla i ty dlaždičky překousnout. Prostě to spláchnu. Budu dělat, že se nic nestalo a dlaždičky jsou čisté.

 

Oba chlapci sebou poplašeně cukly, když toaleta se sama od sebe spláchla. Polekalo je to, ale to nemění nic na faktu, že dnešek nebyl poslední den, který strávili spolu s toaletou. A toaleta? Konečně se dočkala lásky a někdo konečně uznal její existenci a oplatil jí láskou.


Uke - (Jak to jen vysvětlit?) Takže je to označení pro toho, kdo je v mužském páru méně dominantní, má úlohu ženy. (Opak „uke" je „seme" čili ten dominantnější v páru)

Senpai - student vyššího ročníku, výše postavený kolega.


Já vím, je to totální blbost, ale já nemohla stejně odolat. Jsem zvědavá na vaše názory na tuhle povídku. Snad se vám tahle povídka dostatečně líbila. Děkuju za nějaký ten komentář. Gwendolin



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nebezpečná toaleta:

8.
Smazat | Upravit | 03.11.2013 [11:57]

Děkuji za další komentáře, moc di jich vážím.

7. Marča
02.11.2013 [22:21]

Tak tohle byl dobrý nápad :D Tak směšný pohled na takovou věc Emoticon Emoticon

6. Trisha přispěvatel
27.10.2013 [20:55]

TrishaTak no super nápad a fakt som to nečakala. Emoticon Emoticon

5. I love Jacob
26.10.2013 [21:50]

WOOOW Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4.
Smazat | Upravit | 26.10.2013 [10:41]

Hrozně moc vám všem děkuju za komentáře Emoticon .

3. Ryuu přispěvatel
26.10.2013 [8:41]

RyuuGackt stůj při nás! Tohle je určitě jeho vnuknutí! Co všechno dokážeš stvořit z jednoho obrázku... Pořád mě zanecháváš v údivu. Hehe... Emoticon
Jsi génius! Vážně jsi. Trochu jsem se bála, jak to zvládneš, když sis vymyslela zrovna tohohle vypravěče, ale... Právě teď nechápu proč. Fakt je to bezvadně napsané. (Aaa... Tenhle komentář ztrácí na úrovni už od začátku, tak se prosím nezlob)
Zvedla jsi mi náladu, děkuju. Emoticon Emoticon

2. Petule
25.10.2013 [19:08]

Zajímavý, ale dobrý! Emoticon Emoticon Emoticon

1. Texie admin
25.10.2013 [12:57]

TexieTak tohle byl opravdu originální pohled (trumfl i mou veverku Emoticon ). Proti tomuhle tématu nic nemám, ale není to můj šálek kávy. Nicméně, rozhodně máš kupu bodů za to, jak skvěle píšeš a za originalitu. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!