OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction The Vampire Diaries » Van Helsing jménem Alaric



Van Helsing jménem AlaricJe to má první krátká jednorázová povídka na téma Upíří deníky. Děj se odehrává v desatém díle první série. Je to z pohledu Alarica. Je to o tom, jak dostihl Logana a jaké měl pocity, než ho probodnul dřevěným kůlem. Berte na to ohledy. ;) Děkuji. :-) Vaše PetraCullen ;).

Seděl jsem za stolem a pročítal jsem deník z jednoho ze zakladajících rodu Jonathana Gilberta. Nevím, jak dlouho jsem tam seděl. Na ničem jiném mi v téhle chvíli nezaleželo než najít vraha mé mrtvé pohřešované ženy. Jedno jsem věděl, že ji zabil upír. Její tělo nikdy nenašli. Naštvaně jsem pohlédnul z okna a já se rozhodnul pomstít všem upírům, kteří se mi postaví do cesty. Podíval jsem z okna a já vstal od katedry. Byl zase večer a já trávil už další večer ve škole. Nic mě nehonilo domů a já nakonec šel do Grillu. Bylo tam hodně lidí, protože byl dneska pátek.

Všichni se na mě podívali, jakmile jsem vstoupil do baru, ale já jsem ignoroval jejich pohledy. Byl jsem naštvaný a podrážděný. Chtěl jsem se mstít a proto jsem z Grillu odešel ven temnou ulicí.

***

Vyšel ze skladiště a já se snažil odlákat jeho pozornost tím, že jsem shodil víko od popelnice. Otočil se a já využil momentu překvapení. Postavil jsem se před něj a čekal jsem až se ke mně otočí. Netrvalo mu to dlouho. Stal jsem před ním a on se trochu polekal. Díval jsem se mu do očí. Byl jsem nervózní. Cítil jsem ten strach, který se mě zmocňoval, ale nešlo z toho vycouvat. Dělal jsem to pro ni. Pro Jennu. Znal jsem ji pár dní, ale to mi stačilo na to, aby mi na ní záleželo. Při vzpomínce na ni jsem se pousmál. Konečně promluvil a já byl ostražitý.

„Kdo jsi?“ byl zaskočený.

„Jennin přítel,“ odpověděl jsem a nepřestával jsem být ostražitý.

„Jenna tě poslala?“ Pořád byl zaražený.

„Přišel jsem sám,“ odpověděl jsem okamžitě.

Překvapeně na mě pohlédnul a pak se jeho rty zkroutily do zlomyslného úsměvu.

„Chápu.Vím, že si myslíš, že jsi statečný, ale vlastně jsi docela hloupý,“ mluvil povýšenným tónem.

„Tak či tak, jsem tady,“ odpověděl jsem stroze.

„Co ode mě chceš?“ Zaraženě na mě díval.

„Jenna je dobrý člověk,“ pokračoval jsem. „Zaslouží si to nejlepší. Já jsem tady, abych se ujistil, že to dostane.“

„To má být výhružka? Nechtěl bys mě praštit?“ začal si mě zlobně měřit pohledem a chtěl mě vyprovokovat ke rvačce.

Snažil jsem si zachovat klidnou hlavu, abych se nenechal vyprovokovat upírem.

„Možná mě trochu vyprovokovat?“ pokračoval dál, aniž by mě pustil ke slovu.

„Nejsem násilnický typ,“ zasmál jsem se, protože tahle konverzace mi připadala poněkud směšná z jeho strany.

„No, nejsi ani moc chytrý,“ vysmíval se mi.

Snažil jsem se ho ignorovat dál, ale nakonec jsem mu ve začal oplácet.

„Proč?” tušil jsem, co na závěr přijde.

Otočil se mně zády a já stiskl pevně dřevěný kůl, který jsem svíral v pravé ruce.

„Protože nemáš ani ponětí s kým mluvíš,“ byl agresivní.

Zhluboka jsem se nadechl a on se otočil zpátky. Měl hnusné žilky pod očima a cenil na mě tesáky. Byl jsem uchvácený a zároveň šokovaný jeho výrazem. Skočil po mně a já jsem mu vrazil dřevěný kůl do srdce. Okamžitě spadl k zemi. Pohled na jeho probodnuté tělo nebyl pěkný, ale pocítil jsem, že se mi ulevilo. Ohlédl jsem se na něj a já odešel pryč. V hlavě se mi honilo pořád jedno slovo. Upír. Byla to pravda. Tohle město se jimi hemžilo a bylo prokleté.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Van Helsing jménem Alaric:

3.
Smazat | Upravit | 23.02.2014 [9:46]

Perfektní... :) Když jsi mi včera řekla, jestli jsem už četla tohle a já řekla "ne", napadlo mě pak, že bych měla... A tak jsem to dneska udělala, že jo. :D Nelituju toho. :) Super.

2. Skříteček2
08.05.2012 [16:10]

Aneb první probodnutý upír našeho kámoše Ricka. Emoticon Představ jsi, že jsem kvůli tvé povídce vyhrabala v počítači Upíří Deníky 1x10, abych se přesvědčila, zda máš scénku správně sepsanou. Nezklamala's. Emoticon

1. nesinka přispěvatel
08.05.2012 [14:23]

nesinka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!