OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction The Vampire Diaries » Tajemný motorkář



Tajemný motorkářV Mystic Falls se objeví tajemný motorkář, ze kterého se Eleně doslova podlamují kolena. Doufám, že si ji přečtete a že se Vám bude líbit. Moc také prosím o komentáře.

Probudila jsem se jako každé ráno, svěží a odpočatá. Oblékla jsem si tmavé džíny a černé tílko. Sešla jsem po schodech a namířila jsem si to do kuchyně. Pozdravila jsem tetu Jennu a udělala jsem si snídaní alá co dům dá.

„Jak ses vyspala?" zeptala se mě po chvíli. Její obvyklá otázka.

„Dobře. Ostatně jako každé ráno. A ty?" zeptala jsem se jí.

„Ospale. Ostatně jako každé ráno," zažertovala. Najednou kolem našeho domu projel nějaký motorkář. S Jennou jsme měly takový zvyk, že když jel kolem někdo na motorce, koukaly jsme z okna. A ani dnešní ráno nebylo výjimkou. Vykoukly jsme z okna. V tu chvíli jsem ho poprvé uviděla. Byl nádherný! Měl krátké černé vlasy, které jemně kontrastovaly s jeho bledou pletí. Jel bez helmy, a tak jsme na něj měly skvělý výhled. Na očích měl nasazené sluneční brýle, a tak jsem neviděla celý jeho obličej, ale už jen z toho, co jsem viděla, se mi podlamovala kolena. Motorkář se najednou i s "motorkou" (není to tak úplně motorka, spíš kroska) otočil, projel znovu kolem našich oken a zmizel v zatáčce.

„Dárce!" zavtipkovala Jenna. Tohle říkala vždycky, když jel někdo na motorce. Když jsem se nasnídala, šla jsem si vyčistit zuby a upravit se. Svázala jsem si vlasy do culíku, hodila přes sebe bundu a šla "běhat". Vím, asi jsem neměla Jenně lhát, že jdu běhat, ale chtěla jsem ho znovu vidět.

Po asi hodině a půl se mi to konečně povedlo. Před penzionem, který kdysi patřil rodině Salvatorů, jsem uviděla jeho krosku. Neodvážila jsem se zaklepat, a tak jsem se rozhodla, že si opravdu půjdu zaběhat. Vzala jsem to přes les. Najednou jsem za sebou uslyšela něčí kroky. Neohlížela jsem se a jen jsem přidala. Kroky byly slyšet čím dál blíž. Už jsem to nevydržela a otočila se. Za mnou nikdo nebyl. Už mi asi hrabe, pomyslela jsem si. Otočila jsem se zpět s tím, že budu pokračovat v běhu. Najednou přede mnou stál ON! Leknutím jsem vykřikla.

Rychle mi přikryl ústa dlaní a ukazováček druhé ruky si přiložil na ta svá.

„Pšššt," udělal, abych se zklidnila. „Já tě teď pustím, ale jen když mi slíbíš, že nebudeš křičet. Slibuješ?" zeptal se mě a já se zahleděla do jeho modrých očí. Byl tak nádherný! Jen jsem přikývla. V té chvíli bych se stejně nezmohla na nic jiného.

Chvíli ještě počkal, ale pak sejmul svoji ruku z mých úst.

„Co tu děláš takhle sama, krásko?" zeptal se mě a na tváři se mu vykouzlil ten nejkrásnější úsměv, jaký jsem kdy viděla.

„Šla jsem si zaběhat," řekla jsem trochu vyděšeně, ale můj strach rychle zahnala touha. Pohladil mě po vlasech a zadíval se mi do očí. Byla jsem jak v transu.

„Tak pokračuj," vydechl. Nevím proč, ale bez toho, abych sama chtěla, se mé nohy začaly hýbat a za chvíli jsem ho nechala daleko za sebou. Najednou jsem upadla. Nejspíš jsem zakopla o nějaký kořen, napadlo mě. Ucítila jsem kolem sebe slabý závan větru. Zvedla jsem se ze země a najednou jsem ho uviděla. Zase ten motorkář! Jak se sem, sakra, dostal tak rychle? Opíral se naproti mně o strom.

„No, nejsi moc rychlá," zašklebil se na mě.

„Jak-jak jste se sem dostal tak rychle?" vykoktala jsem ze sebe. Teď už jsem byla opravdu vystrašená.

„Řekněme, že je to dar." Přišel ke mně a vzal moje tváře do dlaní. Stála jsem jak přikovaná. Zadíval se mi do očí.

„Na tohle si nebudeš pamatovat!" Potom jsem uviděla, jak se mu mění tvář. Jeho oči byly krvavě rudé a pod očima se mu objevily černé žíly, ve kterých proudila krev, a také se mu viditelně zvětšily špičáky. Chvíli se na mě beze slova díval.

Přitáhl si mě k sobě a začal mě líbat. Pomalu začal sjíždět na můj krk. Tam mě ještě chvíli líbal a potom do mě zabořil své tesáky. Trochu to bolelo, ale jinak to bylo úžasné! Potom jsem upadla do bezvědomí, před tím, než se to ale stalo, jsem uslyšela poslední větu, kterou mi řekl.

„A jen tak mezi námi, já jsem Damon." To byla jediná věc, kterou si z toho dopoledne pamatuji. JEHO jméno. Damon!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajemný motorkář:

3. Urinus přispěvatel
22.07.2014 [23:16]

UrinusMoc Vám děkuju. Jsem ráda, že se líbí. Emoticon
TerrySalvatore: možná na mém blogu. Angel-povidky.blog.cz tuhle povídku tam mám a k tomu dvě další kapitolovky Emoticon

2. PetraCullen přispěvatel
22.07.2014 [19:23]

PetraCullenÚžasná povídka!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Originální nápad! Emoticon Emoticon Elena a Damon motorkář...Jak ji zahryznul... Emoticon Byla by z toho super kapitolovka! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 22.07.2014 [16:45]

Myslím že už jsem to někde četla, ale nevím kde...
Máš to krásný!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!