OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction The Vampire Diaries » Summer Love (Klaroline)



Summer Love (Klaroline)Moje pokračovanie po tom, čo Klaus odišiel do New Orleanse.

SUMMER LOVE

 

Klaus odišiel. Dovolil Tylerovi, aby sa vrátil. Ale chcem to? Chcem, aby sa Tyler vrátil? Stále ho mám rada, to áno, ale nie tak, ako kedysi. Kedysi som ho milovala, ale dnes? Neviem. Neverila by som, že toto niekedy poviem, ale chýba mi Klaus, nie Tyler. Ešte nedávno by som bola rada, keby Klaus odišiel, konečne by nám dal pokoj, ale teraz mi chýba. Áno, chýba mi Klaus! Je to neuveriteľné, ale je to tak. Za ten čas, čo bol Tyler preč, sme sa veľmi zblížili. Musím ho nájsť! Musím mu povedať, čo k nemu cítim.
Takže najprv pôjdem za Rebekah, tá bude určite vedieť, kam Klaus odišiel.
Zaparkovala som pred domom Mikaelsonovcov a zaklopala som. Po chvíľke mi otvorila Rebekah.
„Čo tu robíš?“ opýtala sa ma.
„Môžem ísť ďalej?“ odpovedala som na otázku otázkou.
Po chvíli váhania ma pustila dnu. V dome pri schodoch boli zbalené kufre.
„Niekam sa chystáš?“ opýtala som sa.
„Áno,“ odpovedala mi. „A teraz, prečo si prišla? Viem, že odo mňa niečo chceš, tak von s tým.“
„Kam odišiel Klaus?“ spýtala som sa na rovinu.
„Á, takže ty chceš nájsť môjho bračeka...“
„Tak kde je?“ opýtala som sa nedočkavo a trochu podráždene.
„V New Orleanse,“ povedala.
Už som bola na odchode, no vtom ma zastavila.
„Počkaj!“ povedala a chytila ma za ruku. „Nie je tam sám. Je tam Elijah a, a... a ešte niekto. Caroline, nechcem ti zle a preto ťa budem varovať, to, čo sa tam dozvieš ťa buď zraní alebo poteší, ide o to, čo k Niklausovi cítiš...“
„Milujem ho,“ priznala som jej.
„Takže...ťa to zraní. Prepáč, ale chcela som ťa varovať. Zbohom. A ešte jednu vec, určite sa k nemu hodíš viac, držím vám palce,“ povedala mi a zmizla. Aj kufre boli preč.
Ale čo chcela povedať tým, že to, čo sa tam dozviem ma zraní a čo chcela povedať tým, že som preňho lepšia?
Sedela som v lietadle, na ceste do New Orleanse. Ešte nikdy som tam nebola. Vlastne som nebola ešte nikde. Spomínam si, ako mi Klaus raz povedal, že ma vezme kam budem chcieť. Čo by sa stalo, keby som to vtedy prijala? Kde by sme teraz boli? V Paríži? V Benátkach? Ale vtedy som ho ešte nenávidela. Teraz je to však úplne iné. Milujem ho!
Lietadlo pristálo. Vzala som si svoje veci a išla do centra mesta, popýtať sa na Klausa.
Ľudia o ňom, samozrejme, vedeli a tak, s trochou pohrávania s ich mysľami, mi povedali, kde býva.
Ako som očakávala jeho dom bol obrovský. Už som sa približovala k domu, moje mŕtve srdce skoro vyskočilo z hrude.
Ale vtom som ju začula. Tú vlkolačicu. Hayley! Bola tam s nimi! To musela byť tá ďalšia osoba, o ktorej mi hovorila Rebekah. Ale vtom prišiel ďalší šok. Mala bruško! Zaguľatené bruško! Bola tehotná! Nie, nie, nie, nie, nie, to nie je možné, veď upíri predsa nemôžu mať deti a Klaus je upír... ale on je aj vlkolak a tí deti môžu mať. Rebekah mala pravdu. Vec, o ktorej som sa tu dozvedela ma naozaj zranila.
Objednala som si izbu v hoteli. Musím sa vyspať a zajtra ráno odlietam, bola chyba sem ísť!
Už som bola na ceste na letisko, tešila som sa domov, ale to by som nemohla stretnúť jeho! Jeho oči iskrili, keď ma zbadali a vpíjali sa do mojich. Vtom už bol predo mnou.
„Caroline,“ oslovil ma s radosťou v hlase.
Ja som ale neodpovedala, chcelo sa mi plakať, ale musela som to udržať.
„Čo tu robíš?“ opýtal sa ma.
„Čo by si povedal? Som tu na dovolenke,“ povedala som ironicky.
„Caroline, čo ti je?“ spýtal sa ma ustarostene.
„Nič,“ odvrkla som.
„Caroline...“ začal, ale ja som ho prerušila.
„Videla som ju! Aj jej brucho. A vieš prečo som tu?! Aby som ti povedala, že ťa milujem...“ Všetko som to zo seba dostala, ale slzy som už neudržala.
V jeho očiach boli všetky emócie. Smútok, šťastie, vina, láska...
Vzal moju tvár do dlaní a pobozkal ma. Ja som mu bozky oplácala, ale po chvíli sa odo mňa odtiahol, zahľadel sa mi do očí a povedal:
„Hayley bola chyba, ja milujem len teba.“


Poznámka autora: Len taká krátka jednorazovka na tému Klaroline. :) Dúfam, že nevadí, že to nie je Delena, ale som tiež team Klaus&Caroline. :3



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Summer Love (Klaroline):

2. Vanillkagirl3 přispěvatel
22.05.2017 [22:23]

Vanillkagirl3PANI. más talent holka a ja sem vedela že na prví krát sa do sebe zamilujú. Emoticon Emoticon Emoticon

1. darkgirl přispěvatel
28.08.2014 [12:00]

darkgirlKlaroline :3 :*
Bylo to rozkošné! :))

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!