OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Teen Wolf » Vlčí město kapitola 5



Vlčí město kapitola 5Školní den a problém jménem Stiles Stilinski.

Kapitola 5

Další den jsem zůstala doma. Hledala jsem ve starých spisech něco, co by pomohlo Scottovi nebo mně. Našla jsem článek o měsíčním kamenu, který měl skrývat můj pach. Proto jsem večer jela do nedalekého zlatnictví, kde jsem si jeden koupila. Další den byla opět škola. Scott byl podivně bledý, jakmile uviděl Stilese, nasedl do auta.

„Stilesi, pochop to. Včera u mě byl Derek Hale a vyhrožoval mi smrtí, když se znovu proměním na hřišti, a navíc mám se držet dál od Allison, nebo jí ublížím. Ještě k tomu mi řekl, že Allison a její rodina jsou lovci, a zmínil se, že je nás tu víc,“ řekl Scott a Stiles zalapal po dechu.

„Víc vlkodlaků?“ zeptal se Stiles.

„Jo, a navíc, Derek mě nekousl. Byl to někdo jiný,“ řekl Scott. Budu ho muset víc hlídat, aby nás neprozradil. Povzdechla jsem si a šla na hodinu. Po škole jsem sledovala Scotta. Byl hrozně rozzlobený na Dereka. Nějakým způsobem se dozvěděl o Allison a Derekovi, což byl velmi velký problém. Nakonec to skončilo tak, že Stiles se Scottem vykopali tělo nějaké dívky a Dereka si odvezla policie.

Scott v sobotu měl lakrosový zápas. Věděla jsem, že se přeměnil, ale nějakým způsobem ovládl vlka v sobě, a místo aby sežral všechny hráče, vyhrál lakrosový zápas. Mám teorii, která se týká Allison Argentové. Po zápase se všichni rozešli, i já, protože v okolí jsem cítila opět Derekův pach. Zdá se, že policie brzo po někom vyhlásí pátrání, ale to není můj problém. Můj problém je Scott a Alfa samec, kterého jsem ještě neviděla. Scotta poslední dobou trápí noční můry. Nenápadně poslouchám rozhovor, který vždycky má se Stilesem.

 

Dnes jsem se dozvěděla, že se mu zdál sen o tom, jak se jsou s Allison ve školním autobuse. Líbají se, a pak Scotta ovládne vlk a zabije Allison. Naštěstí ještě neví, že se něco takové stalo. Naštěstí pro mě. Nebyl to Scott, kdo to způsobil, ale ten zpropadený alfa samec. Na obědě jsem si sedla daleko od nich. Zajímavé bylo, že si mě Lydie od párty nevšímala, asi to bude tím, že jsem jí nedala dárek k narozeninám, tak se naštvala. Místo toho si vytvořila přátelství s Allison. Napila jsem se a Lydie zrovna zmínila dvojité rande.

Neudržela jsem se a vyprskla vodu nad myšlenkou Scotta a Jacksona. Pár lidí se po mně ohlédlo a mezi nimi byl i Stiles. Raději jsem vyklidila pole a šla do auta, dnes nám odpadlo odpolední vyučování. Scott jde dneska na rande, tak já se půjdu podívat po samci, co kousl Scotta. Otevřela jsem dveře, když se za mnou ozval Stiles. Křičel moje jméno, jako by ho na nože brali. Opřel si o moje auto hlavu a zhluboka dýchal. Nechápavě jsem nadzvedla obočí a čekala, co z něho vypadne. Zvedl hlavu a propaloval mě svýma hnědýma očima.

„To ty jsi ho přeměnila!“ zařval. Překvapeně jsem ztuhla. Jak na to ten človíček přišel? Rychle jsem se podívala okolo sebe, a když jsem nikoho neviděla, chytla jsem Stilese a hodila ho na zadní sedačku mého auta. Nasedla jsem a rychle jela daleko od školy. Zastavila jsem hluboko v lese a otevřela Stilesovi dveře. Stiles mě překvapil, protože když jsem se pro něj natáhla, tak se vyšvihl a nohou mě kopnul do obličeje. Nečekala jsem to a sedla si až na zadek. Otřela jsem si ze rtů krev a rozeběhla jsem se za Stilesem. Strhla jsem ho k sobě a chytla ho pod krkem. Rozzuřeně jsem zavrčela a moje rudé oči se dívaly do těch Stilesových vyděšených, ve kterých se leskly slzy.

„Nic ti neudělám, ale jestli se ještě pokusíš o útěk, neručím ti, že to přežiješ,“ řekla jsem a laškovně jsem mrkla. Stiles kývl hlavou, proto jsem ho pomalu pustila a upravila mu tričko s bundou.

„Pojď,“ řekla jsem a objala Stilese okolo ramen. Posadila jsem ho na zadní sedadlo. Natáhla jsem se do kabelky pro pití, které jsem mu podala, a sama si sedla do dřepu před něj.

„Jak jsi zjistil, že jsem vlkodlak?“ zeptala jsem se ho a čekala na odpověď. Otřel si oči rukávem.

„Poslouchalas. Myslel jsem si to, ale teprve dneska jsem to mohl říct stoprocentně. Navíc ses chovala divně,“ řekl. Usmála jsem se.

„Myslela jsem si, že se tak snadno nenechám nachytat, ale co,“ řekla jsem a pokrčila rameny.

„Takže to ty jsi kousnula Scotta?“ zeptal se a napjatě čekal na odpověď.

„Já ne. Je tu jiný alfa. Navíc já bych se o něj postarala,“ řekla jsem Stilesovi a povzdechla si.

„Alfa?“ zeptal se Stiles nechápavě.

„Ach, promiň, vlkodlaci se dělí na tři druhy, nebo také hodnosti. Alfa je vůdce. Rozhoduje o smečce. Beta, to je Scott a Derek, tvoří smečku a poslouchá rozkazy alfy, a nakonec je tu omega. Omega je vlkodlak bez smečky. Samotář. Je to nejsnadnější cíl,“ řekla jsem a pokývala hlavou.

„Kolik je tu vlkodlaků?“ zeptal se mě nadšeně.

„Derek, Scott, alfa samec, Katrin, já,“ říkala jsem a počítala na prstech. Stiles nadšeně zapískal. „Stilesi, nechceš jet ke mně domů? Seznámila bych tě tam s mojí betou,“ zeptala jsem se Stilese, který po chvilce přijal. Společně jsme jeli ke mně domů, kde se Stilese ochotně ujala Katrin. Všechno mu vysvětlila a řekla mu, na co by se měl u Scotta soustředit. Já mezitím pozorovala krajinu okolo domu. Zpozorněla jsem, když Katrin začala mluvit o oměji.

„Takže je to může zabít, jenom když si přičichnou?“ zeptal se nadšeně jako malé dítě.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí město kapitola 5:

1. Kika
16.07.2013 [12:32]

super teším sa na ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!