OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Teen Wolf » Vlčí město kapitola 15



Vlčí město kapitola 15Trochu zamotáme Jessiným životem.

Gerard je zabil. Mé matce mohl dát jed do jídla, stejně tak oměj, a mého otce pak chladnokrevně zabil. Usadila jsem se a přemýšlela, co budu dělat. Došla jsem k rozhodnutí, že nechám vše v rukou osudu. Vyšla jsem před dům a dívala se na nebe, které bylo temné jako moje myšlenky. Usadila jsem se na schody před domem. Mnoho otázek a málo odpovědí. Povzdechla jsem si a vrátila jsem se zpět do domu. Zalezla jsem do postele, která byla cítit po Derekovi, a pomalu se propadala do říše snů.

 

Usmála jsem se, když jsme se ráno probudila. Učesala jsem se a vzala jsem si výjimečně tenisky, černé šortky a tmavě modré tílko. Dnes to vypadalo na hezký den, ale i přesto jsem si vzala svou koženou bundu. Tašku přes rameno a mohla jsem vyrazit. V kuchyni jsem vzala dva sáčky se svačinou a šla k autu. Na mobilu jsem měla SMS, že Jess pojede s kamarádkami, tak jsem se rozhodla navštívit Stilese doma. Zastavila jsem pře domem Stilinských a třikrát zatroubila. Z okna vykoukla Stilesova ospalá hlava, která se koukla na hodinky a vyletěla, div, že se nepraštila o okenní rám.

„Hloupě štěně,“ zašeptala jsem si pro sebe s úsměvem. Čekala jsem pět minut, než udýchaný Stiles dosedl na sedadlo. Já mu podala oba balíčky, které s nadšením přivítal. Jen jsem zavrtěla hlavou a pomalu jsem se rozjela. Ke konci cesty Stiles dojedl snídani a rozhodl se mi povědět nějaké drby.

„Dneska ráno táta spěchal do práce. Nějaká vražda,“ řekl Stiles.

„Vražda. Myslíš, že to byl někdo z našich?“ zeptala jsem se ho a zastavila.

„Nejsem si jistý. Nejsou si jistí, zda to bylo zvíře, nebo nějaký masochista,“ řekl mi jen. Pokývala jsem hlavou a zastavila u Porsche, které patřilo Jacksonovi. Vystoupila jsem z auta a začichala. Ve vzduchu bylo něco divného. Neřešila jsem to a šla normálně ke škole.

„Dneska se má vrátit Lydie,“ řekl mi Stiles, když jsme vstoupili do třídy. Usadila jsem se vedle Stilese a čekala na příchod učitele. Zdá se, že v Beacon Hills nebude nikdy klid.

Po nudném školním dni mě přinutil Scott se Stilesem jít na lakros. Nebyla jsem zrovna nadšená, ale když jsem na hřišti zachytila pach dalšího vlkodlaka, byla jsem nadšená a dokonce povzbuzovala. Učitel Finstock ale nebyl zrovna dvakrát nadšen, nakonec mě napomenul, že mám žlutou kartu. Jakožto neznalý hráč fotbalu jsem po pěti minutách byla vyhozena s červenou kartou, zrovna když přicházela policie, a Scott zjistil, že novým vlkodlakem je Isaac Lahey. Počkala jsem na Stilese v autě a odvezla ho domů. Domluvená, že se pro něj večer stavím a vloupáme se na pitevnu. Uvažovala jsem, jestli je to dobrý nápad. Vzala jsem si teplé oblečení a motorku. Nasadila jsem si helmu a druhou si připnula k poutku na řídítkách a vyjela. Zastavila jsem a slezla z motorky.

Sundala jsem si helmu a podívala jsem do Stilesova okna, ze kterého vykukovaly dvě mužské hlavy Stiles a šerif. Připadalo mi to komické, proto jsem se radši pohodlně usadila a přitáhla si rukavice. Uslyšela jsem třísknutí dveří a udýchaný Stiles ke mně přiběhl.

„To nemyslíš vážně. Vždyť na to ani nemáš papíry!“ zakřičel na mě tiše. Chmátla jsem do zadní kapsy a otevřela peněženku. Vyndala jsem kartičku a podala ji Stilesovi.

„Ty umíš řídit i kamion?“ zeptal se překvapeně. Podal mi kartičku a vzal si helmu, kterou jsem sundala z řídítek. Nasadil si ji.

„Nevíš, kdy to budeš potřebovat. Navíc, dobrý přivýdělek,“ řekla jsem a nastartovala motorku. Podívala jsem se na Stilese a čekala, až konečně nasedne. Stiles tomu zřejmě moc nevěřil. Chytla jsem jeho ruce a obmotala si je okolo svého pasu. Usmála jsem se a vyjela. Následovaná pohledem starostlivých očí z domu. Zastavila jsem před nemocnicí a počkala, až se Stiles trochu vzpamatuje. Motorky asi nebudou jeho oblíbený dopravní prostředek. Po chvilce se vzpamatoval a vydali jsme se společně do nemocnice.

Nepozorovaně jsme se dostali na pitevnu. Opatrně jsem se rozhlížela na pitevně, až jsem našla správné tělo. Prohlédla jsem si tělo. Tělo bylo zřízené. Otočila jsem hlavu muže a všimla si čistého řezu na krku. Zapnula jsem vak a přešla ke stolu, kde ležely desky s informacemi z pitvy. Stopy chemické látky neznámého původu. Mohla by to být snad Kanima, ale ta už byla vzácností. Hloupost. Položila jsem desky a společně se Stilesem, který povinně hlídal venku, z čehož nebyl moc nadšen, jsme opustili nemocnici.

„Stilesi, uděláme si výlet za Scottem,“ řekla jsem a nasedla na motorku. Stiles mi schoval hlavu za záda a pořádně se chytil. Rychle jsem se rozjela ke Scottovi domů. Stiles tuhle jízdu přežil ve zdraví. Rychle šel ke dveřím a pozdravil Melissu McCallenovou, která nás pustila dovnitř. Vešli jsme do Scottova pokoje. Scott seděl na posteli a zdálo se, že přemýšlel. Stiles hned začal vyprávět a já se podívala po jeho pokoji. Měl ho skromný a pěkný, s vlastní koupelnou, což jsem mu záviděla. Všimla jsem si tyče, na které posiloval. Vyskočila jsem a chytla se jednou rukou a začala se přitahovat.

„Co jsi zjistila na pitevně?“ zeptal se Scott.

„Nevím jistě, co to je, ale mám podezření. Zatím se zkuste vyhýbat temným místům a snažte se nebýt sami,“ řekla jsem vážným hlasem.

„Víš, že občas by mě zajímalo, nad čím myslí?“ zeptal se Scotta Stiles a díval se na mě, jak blbnu na tyči.

„Věř mi. Nechceš to vědět,“ řekl Scott. Oba dva se začali smát. Naštvaně jsem se pustila tyče a dopadla na nohy. Ještě chvilku jsme si povídali. Odvezla jsem Stilese domů a sama jela do své postele, ale ještě nejdřív jsem se musela podívat do knihovny. Doma mě čekalo překvapení. Jess byla doma, i Katrin, ale byl tam i Deaton. Vyběhla jsem schody a zastavila se na zemi, kde seděla uplakaná Katrin.

„Co se stalo?“ zeptala jsem se a zatřásla s ní.

„Ona se začala zmítat a plivala krev. Její kosti praskaly, nevěděla jsem, co dělat,“ řekla a chvěla se smutkem. Přitáhla jsem ji do své náruče a čekala na Deatona. Vyšel asi o půl hodinu později. Podívala jsem se na něj s očekáváním.

„Mění se,“ řekl jen, a já pochopila. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí město kapitola 15:

2. Veva
05.08.2013 [15:55]

WTF? Jess sa meni? :D super! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon milujem tuto poviedku Emoticon Emoticon Emoticon prosiiiim....rychlo dalsiu kapitolu. uz sa na nu tesim Emoticon Emoticon

1. ssis
03.08.2013 [22:33]

Wauuuů Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!