OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Teen Wolf » Vlčí město kapitola 13



Vlčí město kapitola 13Vrátí se Freya do Beacon Hills, nebo to bude konec příběhu?

Byl konec prázdnin a já stále nevěděla, co budu dělat. Společně s Jess jsme první měsíc poslaly všechny věci do Beacon Hills, kde byla Katrin, která si našla nějakou známost na internetové seznamce. Prodaly jsme dům a vyrazily na okružní plavbu lodí. Na lodi bylo mnoho programů, ale já si vybrala bojové sporty. Potřebovala jsem ze sebe dostat vztek a zdokonalit svou fyzičku, a Jess to také potřebovala. Nechala jsem se jí umluvit na pár relaxačních masáží a kosmetických masek. Plavba končila třicátého srpna. Obě jsme po cestě nasbíraly spoustu nového oblečení a já dokonce koupila pár dárků.

Stilesovi a Scottovi jsem koupila knihu o vlkodlacích, kterou určitě někdy využijí. Katrin jsem koupila nádherné šaty a boty na vysokém podpatku. Šerifovi jsem koupila notes z krokodýlí kůže a stříbrnou propisku. Nezapomněla jsme ani na svého strýce, Chrise Argenta, tomu jsem koupila stříbrnou dýku, která měla v rukojeti zasazen kámen s omějem. Ideální dárek. Snažila jsem se tomu odolat, ale koupila jsem dárek i Derekovi. Koupila jsem mu bestiář. Sama jsem si pak koupila knihu s novými objevy ve světě tajemna a knihu vlkodlačí hierarchie, kterou jsem už delší dobu hledala.

 

Plavba skončila a byl čas vrátit se do Beacon Hills. Jela jsem k našemu domu a občas Jess odpověděla na nějaké otázky. Podlé mého návrhu Jess dostala můj pokoj a já se odstěhovala do sklepa, stejně jsem tam trávila většinu svého času. Jess se šla zabydlet a já se šla projít po lese. Objevila jsem se na tolik známém místě. Zase jsem byla u srázu, jako předtím jsem vylezla na vyčnívající kámen a pohlédla na město. Radostně jsem se usmála a probudila v sobě vlka, který radostně zařval. Můj řev se ozýval a já se nadšeně rozeběhla domů. Rychle jsem přihlásila Jess na střední školu. Vyběhla jsem schody do pokoje, kde teď byla Jess a potichu otevřela dveře.

Jess spala jak zabitá. Pomalu jsem vešla k ní do pokoje a přehodila přes ni deku. Vydala jsem se do sklepa. Mé věci byly stále v krabicích, tak jak jsem si přála. Vzala jsem síť, pověsila ji mezi dvě tyče a dala si do ní polštář a deku. Klec jsem rozbila na pár menších kusů a rozhodla se z ní odlít kulky. Z pracovny jsem si přitáhla knihovnu a dala do ní nejdůležitější knihy. Oměje jsem bezpečně uklidila do dřevěné truhlice, kde byly i kulky. Složila jsem si skříň a pověsila si zrcadlo na zeď. Vzala jsem si jednu krabici, která byla ze dřeva, a vyndala fotografii svých rodičů a dala ji na poličku, která ve sklepě visela. Měla jsem hotovo. Pár dní přespím v síti a potom si seženu postel.

 

Uslyšela jsem bouchnutí dveří. Katrin se vrátila z práce. Vzala jsem pytel se šaty a krabici s botami a tiše vyšla schody. Vešla jsem do chodby a opřela se o zeď. Katrin si zrovna zouvala boty a všimla si dvou cizích párů. Prudce se otočila a podívala se na mě. Rozeběhla se ke mně a objala mě.

„Tak strašně se mi stýskalo!“ zakřičela. Jemně jsem ji od sebe odtáhla a podala jí dárek, který jsem jí koupila. Katrin nadšeně vypískla a utíkala do své ložnice si to vyzkoušet. Já se chopila telefonu a objednala dvě pizzy. Pizza dorazila a já s Katrin jsme si sedly u televize a bavily se o Beacon Hills.

„Lydie se probudila teprve dnes večer a hned zmizela. Jackson se nechal kousnout Derekem. Stiles byl pořád v nemocnici a Scott má zákaz se přibližovat k Allison. Zítra má Kate Argentová pohřeb. Dereka už jsem dlouho neviděla ve svém domě. Našel si asi jiné doupě,“ řekla Katrin jedním dechem a do úst si narvala celý čtvereček pizzy.

„Myslím, že se půjdu proběhnout,“ řekla jsem a pár kusů pizzy si schovala do lednice. Seběhla jsem do sklepa a vzala si černý batoh, dala do něj tři zbraně, bestiář pro Dereka a jednobarevné šaty s košilí, kdybych našla Lydii. Vyběhla jsem z domu a běžela lesem. Narazila jsem na stopu Scott, Stiles a Allison a nepatrný pach Lydie. Rozešla jsem se po stopě. Scott se právě dostával z lovecké pasti a Stiles s Allison se mu smáli. Opřela jsem se o strom nedaleko a nesouhlasně kroutila hlavou.

„Není mi jasné, jak jste mohli beze mě přežít celé dva měsíce,“ řekla jsem a všechny tři vyděsila. Stiles se vzpamatoval jako první a začal mě objímat. Scott se jen usmíval.

„Měli byste pokračovat v hledání. Já si ještě něco musím zařídit,“ řekla jsem jen a vydala se do Derekova domu. Vešla jsem a vydala se po schodech nahoru do pokojů. Byl tam jeden pokoj, ze kterého jsem cítila Derekovu vůni. Zhluboka jsem ji nasála a vydala se k posteli. Balíček jsem položila pod peřinu a pečlivě srovnala všechny záhyby. Má práce tady skončila, ještě tu měl pár věcí, pro které by se měl vrátit.

Snad dárek najde. Rozhodla jsem se pro dnešek všeho nechat a vydala se domů. Od domu zrovna odjížděla dodávka. Vešla jsem do domu a sešla do sklepa, kde stála Katrin. Překvapeně jsem zůstala stát mezi dveřmi. Měla jsem zdi polepené tapetami. Nové světlo. V rohu byla obrovská postel, kam bych se vešla třikrát, ale nejvíc mě zaujala skleněná deska, u které stal stoleček s miskou, ve které byly fixy a hadřík.

„Mělo by ti to sloužit jako tabule. Chtěla jsem ti to tady trochu zkulturnit,“ řekla a odešla pryč.

„Katrin, děkuji!“ zavolala jsem za ní.

„Dobrou, Freyo!“ zavolala na mě Katrin. Svlékla jsem se a šla si lehnout do své nové postele. Zavrtala jsem se a byla to jen malá chvíle a už jsem o sobě nevěděla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí město kapitola 13:

3. TeresaK přispěvatel
02.08.2013 [13:14]

TeresaK Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Kika
02.08.2013 [10:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. steel
01.08.2013 [21:43]

uzasne tesim sa na dalsiu cast

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!