OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Teen Wolf » Mesačná vlčica - Prológ



Mesačná vlčica - PrológDo Beacon Hills prichádza nová svorka. Mladá Viky Blackburn je alfou svorky, ale je primladá a nevie, aké ju čakajú nástrahy. Pomôžu jej Scott a jeho svorka? A čo jej emisárka, je na jej strane? Ako si so všetkým poradí?
Bola by som veľmi rada, keby ste mi tu zanechali komentár či sa vám to páči alebo nie. Violet

 

 Snáď tam táto pesnička sedí. Moc sa v tom nevyznám.

 

„Jack, praskla mi plodová voda!“ kričala žena od strachu.

„Alison, nemaj strach. Nič sa nedeje, je to normálne. Pôjdeme pekne do nemocnice,“ povedal muž.

Kým prišli do nemocnice, žena začala rodiť. Doktori nevedeli, čo robiť, pretože žene začali odchádzať  orgány. Koho zachrániť skôr? Matku alebo dieťa? Rozhodli sa pre dieťa. Keď zachránili dieťa, matka zomrela. Snažili sa ju oživiť, ale už bolo príliš neskoro.

Mužovi priniesli dieťa a povedali: „Dieťa sme zachránili, ale vaša žena zomrela. Nedalo sa nič robiť. Veľmi nás to mrzí.“ 

„Stojíš za to,“ povedal smutný muž dieťaťu, dokým neotvorilo oči. „Preboha. To nie je možné. Ako... Ako...“ Vyvalil oči, pretože oči toho dieťatka neboli červené alebo žlté ani modré, ale boli strieborné ako mesačný svit.

Nachvíľu dieťa zavrelo oči a potom znovu otvorilo. Boli modré.

„Jediné dieťa a také nešťastie,“ bedákal. „Chudák, to si naozaj nevyhrala. Získať moc Mesačného vlka bolo veľmi kruté. Kvôli tomu bude tvoje meno Viktória, aby si vždy vyhrávala. Tvoj život bude ťažký, ale si jediná, ktorá ho môže zvládnuť. Vitaj vo svete, dieťa, už niet cesty späť. Nikdy niet cesty späť. Naučím ťa, čo sa bude dať, svoju svorku si budeš musieť nájsť!“

 

Spomenula som si na otcove slová. Boleli a veľmi. Nikdy som si nemyslela, že moja moc je prekliatím. Až do teraz. Moje vlasy mesačného svitu mi spôsobovali problémy, preto som musela nosiť parochňu, aby ich nikto nevidel. Modré oči, ktoré sa menili na strieborné vždy, keď som bola vlkom alebo za úplnku aj vtedy, keď som bola človekom. Postava atléta mi pridávala na kráse.

Každý, kto ma videl si myslel, že som pekná žena, ale nevideli to, čo je vo mne. To nebezpečné. Som vlkolak, nie človek. Moja svorka vie, čo som zač a nie tým za koho sa vydávam.

Odniekiaľ bolo počuť výkrik, ktorý nasledoval ďalší. Neskôr bolo počuť výkriky odvšadiaľ. Vedela som, čo to znamená. Našli nás. Vedeli sme, že v tomto meste nezostaneme dlho. Vedeli sme, že nás nájdu. Temní vlci. Odstrašujúci príklad vlkolakov. Počúvať o nich je pekné, ale stretnutie... to je iná káva. Vyzerajú ako oživené mŕtvoly, ktorými aj sú. Ich telá sa rozkladajú a predsa žijú.

„Musíme ísť, Viky. Môžu nás dostať,“ povedala Lyla, moja beta.

„Ja viem, ale je mi ľúto tých ľudí,“ povedala som.

„Aj mne je ich ľúto, ale vieš, že musíme,“ povedala.

Nastúpili sme do áut a vyrazili. Mali sme čo to so sebou, lebo sme sa nestihli pobaliť. Všetko bolo v dome, ktorý sme museli zapáliť, aby po nás nič nezostalo.

Pritúlila sa ku mne malá Isa. Má iba šesť rokov a zažíva také hrôzy. Dúfam, že moja emisárka vie čo robí. Moja emisárka je Bonnie. Vybrala som si ju pred dvoma rokmi. Vtedy ešte nebola vydatá, ale teraz už je. Jej manželom je Zander, náš obľúbený vlkolak.

Bonnie vie skvele čarovať. Nie raz nám zachránila život. Mám ju veľmi rada ako staršiu sestru. Isa mi zaspala v náručí a ja som zaspala po nej.

O dve hodiny ma začal niekto budiť. Otvorila som oči a pozrela sa na toho, kto ma budil a bola to Lili, mladšia sestra Lyly. „Čo sa deje?“ spýtala som sa.

„Už sme skoro tam, ale...“ nedopovedala a ja som hneď vedela, čo sa deje.

„Sakra,“ povedala som. „Zase sa ukázali v nesprávnu chvíľu. Ja ich zabijem. Vy pokračujte v ceste. Ja vás dobehnem. Musím si s nimi pohovoriť a dať im trochu do nosa.“ Vystúpila som z auta. Oni okamžite vyrazili, lebo vedeli, že to nedopadne dobre.

„Čo si o sebe myslíte! Ako si to predstavujete! Nie som váš otrok! Tak mi dajte pokoj!“ kričala som na nich.

„Ale no tak, Vik. Chceme sa iba zabaviť. To nám nič nepraješ?“ pýtal sa Leo.

„Leo má pravdu. Daj si voraz a skoč si s nami do baru,“ povedal Chris.

„Trhnite si obaja. Dajte mi mesiac čas a ja uvidím. Viete, že musím dokončiť školu. Až potom pôjdem s vami do baru.“

„Ok, ale nesklam nás, Viky. Sme netrpezliví a chceme ťa, ty to dobre vieš,“ povedali naraz.

„Samozrejme,“ odpovedala som im a nachystala som si prekvapenie pre nich.

Nevedeli, že po nás idú nielen Temní vlci, ale aj lovci. Ja im oplatím, že nás zastavili. Tri dýky napustené prilbicou modrou som získala od lovcov, ktorých som zabila. Pripravovala som sa na hod a hodila som ich do nich. Trafila som sa priamo do hrude a prekvapila ich.

Rýchlo som sa premenila na vlka a bežala za ostatnými. Zastavili mi a ja som rýchlo nastúpila. Bonnie šliapla  na plyn. Keď sme boli ďaleko od nich, bolo počuť taký silný rev, že som sa musela skrčiť od strachu. Oni sa mi pomstia. Vedela som to isto.

„Viktoria, toto si naozaj prehnala. Vieš predsa, akí sú nebezpeční. Tak prečo?“ pýtala sa ma Bonnie.

„Ty vieš prečo,“ odpovedala som jej.

„Dobre, dobre, nechajme to na potom,“ povedala.

Posledná cesta ubehla až prirýchlo. Samé lesy na behanie vo vlčej podobe. Páčilo sa mi tu. Bude tu skvelý výcvik pre moje vlčice. Už sa teším na nových spolužiakov a možno si tu nájdem aj nejakého partnera. Usmiala som sa sama pre seba.

Vtedy moje myšlienky prerušila Bonnie, keď povedala:„Vitajte v Beacon Hills. Tu začína náš nový život.“


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mesačná vlčica - Prológ:

8. Ba24bu přispěvatel
17.03.2015 [20:19]

Ba24bu Emoticon

7. Violet přispěvatel
16.01.2015 [21:44]

VioletĎakujem za komentáre Emoticon
Shaun tvoju radu si veľmi cením. Naozaj som sa do toho až hrhr vrhla to povedala aj moja spolužiačka. Ale teš sa na druhú časť tá je trošku drsnejšia. Emoticon
Tyna veľmi ďakujem. Emoticon Pokračko bude asi zajtra. Nestihla som to prepísať. Emoticon
Pre obe o tých dvoch budete ešte veľa počuť. Emoticon Cmuk. Violet

6. Tyna
16.01.2015 [21:03]

Božínku...parádní první kapitola Emoticon Chvalim tě Emoticon Povídka vypadá zajímavě Emoticon Fajn bodla je...jen do nich Emoticon Akorát ani nevim co po ní chtěli a proč jim bodla ýku do hrudi Emoticon
Líbilo se mi to Emoticon
Díky za kapitolku a urco piš dál Emoticon Kdypak bude pokráčko?? Smutně koukám Emoticon Emoticon Emoticon

5. KIKI
12.01.2015 [20:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Shaun přispěvatel
12.01.2015 [18:40]

ShaunZaujímavé. Aj keď popravde neviem, čo si mám o tom myslieť. Emoticon Vystupuje tu tak veľa postáv, že som si stihla zapamätať jedine meno hlavnej postavy a meno emisárky Bonnie. Nemám ani tušenie, kto boli tí chalani na konci a prečo po nich tak zbrklo hodila dýku. Vidím, že sa viac sústreďuješ na dialógy, ale nejaký ten opis mi tu naozaj chýbal.Takže moja rada (ak o ňu budeš vôbec stáť): máš čas, nikam sa s postavami neponáhľaj, pretože ti neujdú. Emoticon Dúfam, že som ťa nijako neodradila, pretože si chcem prečítať pokračovanie. Celý príbeh sa môže ešte zaujímavo vyvinúť, aj keď si nás hneď bez omáčok hodila rovno do diania. Emoticon Emoticon Emoticon

3. Elline
09.01.2015 [15:39]

vypadá to pěkně Emoticon

2. mima33 admin
08.01.2015 [19:04]

mima33Teraz to má veľkosť 100 px! Do budúcich kapitol si kopíruj ten odkaz, ktorý som ti hodila do tejto kapitoly, pretože tvoj pôvodný obrázok bol oproti tomuto nepomerne veľký.

1. mima33 admin
07.01.2015 [15:39]

mima33Ahoj, článok vraciam k oprave. Problém je tvoj perex obrázok, ktorý je priveľký. Podľa pravidiel OS smie mať výšku max 100 px - nastavíš to jednoducho pri vkladaní obrázku do galérie.

Pokiaľ ide o gramatickú stránku, keďže bol text relatívne kratučký, chyby som ti opravila, ale nabudúce článok vrátim, tak si dávaj pozor na nasledovné:
*Čiarky
*i,í/y,ý na konci prídavných mien: Pekný chlapec - pekní chlapci. V množnom čísle nominatívu sa píše mäkké i.
*Sem-tam ti chýbali mäkčene, čo je naozaj banálna chyba.
*Priama reč. Pokiaľ za priamou vetou nasleduje uvádzacia veta, ktorá priamo nadväzuje na priamu vetu, tak uvádzacia veta vždy začína malým písmenom a priama veta môže končiť čiarkou, výkričníkom, otáznikom, tromi bodkami, ale nikdy nie bodkou!
Napríklad: „Zajtra to donesiem," povedal.
Ak za priamou vetou nenasleduje uvádzacia veta, teda ide o vetu, ktorá opisuje našu činnosť alebo činnosť niekoho iného, tak sa priama veta končí bodkou a vedľajšia veta začína veľkým písmenkom.
Napríklad: „Pôjdeš?" Otočila som sa na neho.
*Odseky. Každá nová priam reč sa píše do nového odseku. A aj text kvôli prehľadnosti treba deliť do odsekov. Ak v jednom odseku píšeš o tom, ako spomína na otca, premýšľa nad svojou vizážou, premýšľa ako ju vníma okolie, je lepšie to rozdeliť do viacerých odsekov.

Ak máš problémy s gramatikou, kontaktuj niektorého korektora. Ich zoznam nájdeš v sekcii "Pomoc autorům".
Keď si upravíš ten obrázok, znovu zaškrtni, že je článok hotový. Ďakujem.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!