OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » We and our loves - Prológ + 1. kapitola



We and our loves - Prológ + 1. kapitolaElena a Rebekah sú najlepšie priateľky. Elena bola prvá, koho Rebekah premenila - pár dní po jej premene. Elena je tretím najstarším upírom. Rebekah má totiž len jedného brata - Klausa. Tieto dve sú neľútostné, emócie vypnuté nemajú, ale zabíjajú aj tak. Užiť si a zabiť - ich motto. Klaus od nich odišiel už dávno - vraj ho už nebavilo robiť dookola to isté, ale pravým dôvodom bolo tvorenie hybridov. Čo sa stane, keď dve krvavé krásky stretnú dvoch sexi bratov? Zmenia sa? Pokazia aj ich? (Nie, že by boli svätí, ale...) Alebo spravia to, čo so všetkými ostatnými mužmi?

PROLÓG

Pohľad Eleny:
Mystic Falls. Malé mesto. Málo ľudí. Málo krvi. Veľa železníka. Toto mesto je železníkom doslova prepchané. Som Elena Gilbertová, som, ako sa to niekedy hovorilo, démon noci - upír a už je to nejaký čas, čo tu bývam. Prisťahovala som sa sem s mojou najlepšou kamarátkou Rebekah Mikaelson.

Rebekah je pôvodná upírka. Som prvá koho premenila a odvtedy sme nerozlučná dvojka. Bekah má jedného brata - Klausa, je to pôvodný hybrid. Je napol vlkolak a napol upír. Odišiel od nás už dávno, pretože chcel vytvárať novú rasu.

S Bekah sme preto zostali samé, ale čo vám poviem, užívame si života naplno. Máme niekoľko tisíc rokov, prestalo som to počítať už dávno.

Ale to som trochu odbočila, takže s Rebekah sme sa dohodli, že toto mesto zbavíme všetkého železníka a vrátime ho upírom. Už je to dávno, ale Mystic Falls v minulosti osídľovali upíry. Ľudia ich, ale v roku 1864 všetkých pochytali a pozabíjali, bláznivý rok, odvtedy Mystic Falls patrí ľuďom, ale môžete mi veriť, že to tak už dlho nezostane.

Bekah sa dostala do tajnej rady, ktorú toto mesto má, to znamená, že máme prístup k dosť dôležitým informáciám. Dúfam, že sa nám to podarí čo najskôr, pretože sa tu skoro ani nedá najesť a nebudem klamať, som veľmi nenásytná... aj Bekah. Dnes ma Rebekah berie do jedného podniku v Georgii, pretože tu majú železník už hádam aj potkany.

 

1. KAPITOLA

Pohľad Rebekah:

Tak a sme tu. V Georgii. Elena sa strašne potešila, keď som jej oznámila, že sem ideme. Prvá reakcia bola: Švédske stoly...
„No tak, Bekah, vyber si, ale ten blondiak je môj!“ oznámila mi Elena.
„Ja chcem... ja si beriem toho zeleno okého s tmavými vlasmi,“ povedala som a išla uloviť svoju večeru.
Nechala som Elenu s jej blondiačikom a išla si sa za svojou korisťou. Prisadla som si k baru hneď vedľa neho a objednala si whisky. Ten, ako som čakala, si ku mne prisadol bližšie a objednal si tiež. Svojho panáka som vypila na ex a on na tom nebol inak. 
„Poprosím vás ešte dvakrát to isté, jedno pre mňa a jedno pre túto krásnu dámu...“ objednal a usmial sa na mňa.
„Ooh, ďakujem,“ povedala som mu a zvodne som sa naňho usmiala.
„Som Miles... a vy ste...“
„Rebekah,“ dokončila som jeho začatú vetu.
Medzitým nám čašník doniesol pitie. Štrngli sme si a vypili celý obsah pohárika. Takto pokračovalo aj s ďalšími pohárikmi. Za necelých pätnásť minút ma už ťahal von z baru. Cestou som si všimla Elenu ako sa usmieva na toho blonďavého chalana. Hneď ako sme vyšli pred bar ma Miles oprel o stenu a začal ma bozkávať, čo vám poviem, typický chlap.

Po chvíli som sa zadívala do jeho zelených očí a povedala som: „Nekrič, nebude to bolieť.“ A hneď na to som sa zahryzla do jeho krčnej tepny.
Jeho krv bola chutná, teplá a jedným slovom úžasná. Najprv som ho nemala v pláne zabiť, ale teraz som svoj názor zmenila. Nedokázala by som prestať. Po pár minútach bol mŕtvy. Jeho telo som zahodila do najbližšieho kríku. Potom som sa vrátila do baru a Elena už sedela pri niekom inom. Tipujem, že jej chalan skončil podobne ako môj.

Pohľad Eleny:
Všimla som si Bekah, práve vchádzala do baru. V kútiku jej úst som si všimla červenú tekutiny, takže už je asi po večeri, ale dnes mám chuť sa poriadne zabávať, takže by sme si mohli dať spoločnú dupľu. Bol tu ale jeden háčik, nebol tu skoro žiaden chlap. No čo, bude nám musieť vystačiť žena. 
„Bekah, poď sem...“ zakričala som na ňu.
Hneď stála pri mne. Akurát hrala super pesnička a tak začali všetci tancovať, perfektná príležitosť. Vyhliadla som si jednu mladú ženu, čo tancovala blízko nás. Nenápadne som pritancovala až k nej, zadívala som jej do očí a začala ju ovplyvňovať: „Nekrič!“ prikázala som jej.
Pozrela som sa na jej krk, jej tepna ma doslova volala. Zahryzla som sa a začal sať tú užasnú, červenú tekutinu. Jej krv stekala pomaly dole mojím hrdlom. Rebekah prešla na druhú stranu a zahryzla sa z druhej strany. Uznali sme za správne, že túto ženu nezabijeme, pretože tu je veľa ľudí. Po pár minútach sme sa obe, aj keď neradi, odtiahli od jej hrdla. 
„Odíď a zabudni na to, čo sa tu stalo,“ prikázala jej Rebekah.
Takto to pokračovalo celý večer.
Ráno som sa zobudila s poriadnou bolesťou hlavy. Toto sa mi už naozaj dlho nestalo. Normálne som si nepamätala, ako som sa dostala domov.
Pozrela som sa na hodinky. Boli tri hodiny poobede. Najvyšší čas dať sa trochu dokopy. Po dlhej sprche, som sa obliekla, namaľovala, učesala a rozhodla som sa, že sa pôjdem trochu poprechádzať.

Cestou dole schodmi som nakukla do Rebekinej izby. Tá tam však už nebola. Keď som zišla dole schodmi, našla som na stole v obývačke lístok, na ktorom stálo: Išla som na stretnutie rady, neviem, kedy sa vrátim a na večer dnes vymýšľaš program ty... xoxo Bekah.

Nad tým som sa len pousmiala. Už viem, čo budem robiť pri prechádzke - vymýšľať program na dnes večer.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek We and our loves - Prológ + 1. kapitola:

3. Tinka7 přispěvatel
14.08.2014 [15:51]

Tinka7Áno pridavala som pár kapitol na jeden blok a Kol sa možno časom objaví, momentálne som však bez notebooku, takže najbližšia kapitola bude asi v pondelok Emoticon A veľmi pekne ti ďakujem Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 12.08.2014 [20:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 11.08.2014 [20:08]

TOHLE JSEM NĚKDE ČETLA. Ale opravdu. Nedávala jsi to na nějaký blog? Protože ten nápad (a úplně stejný obrázek) jsem někde viděla. O.o

I když jsem to četla (a jsem si jistá, že jsem četla maximálně dvě kapitoly) je to dobré!!.
Originální nápad, dobře zpracované a dobře popsané. :3!!
Možná je mi trochu líto, že tam není Kol ale to zvládnu Emoticon

Těším se na další část. Doufám, že ji přidáš brzy. Máš mě jako čtenářku (že by zase?? Emoticon )
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!