OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Ti druzí - Kapitola 4.



Ti druzí - Kapitola 4.Mia v baru narazí na její osinu v zadku a k její smůle tam dorazí i bratr té osiny.

Omlouvám se za dlouhou odmlku, ale jsem zpátky a doufám, že se najde ještě někdo, kdo si tu povídku pamatuje. =) Budu ráda za jakýkoliv komentář, kladný i záporný, abych věděla, jestli pokračovat. Užijte si čtení! =)

 



„Damone, tebe bych tu vážně nečekala," řeknu ironicky a usrknu si svého čaje.

„Není i na tebe moc brzo?"

„Na mě není nikdy moc brzo, zlatíčko," řekl a sedl si vedle mě.

„Neříkej mi zlatíčko."

„A jak bych ti měl říkat? Srdíčko? Medvídku? Popelko? Možností je opravdu hodně."

„A víš, která se mi líbí nejvíc? Zkusme chvíli předstírat, že se neznáme. Že jsem nikdy nepotkala tu osinu v zadku jménem Damon. Mohla by to být sranda," navrhnu.

„Tak fajn," řekl s až příliš klidným hlasem.

„Tak fajn? Ty souhlasíš?"

„Jo, mohla by to být sranda," zopakoval moje slova trochu ublíženě, ale pak se jeho výraz rozzářil.

„Ahoj, jmenuju se Damon Salvatore a ty jsi nejkrásnější žena, kterou jsem kdy viděl. Nespadla jsi z náhodou nebe?"

„Damone, co to děláš?" Nemůžu mít prostě ani chvilku klidu.

„Představuju se dívce, kterou vidím poprvé v životě."

„Ha-ha, fakt vtipný."

„Já se bavil. Jak jsi říkala." O tom nepochybuju. 

„A zabralo to už vůbec někdy na nějakou holku?" pochybuju.

„U většiny stačilo, abych se na ně podíval, a hned mi padly k nohám." 

„Ty máš prostě..." Větu o velikosti jeho ega jsem bohužel nestihla dokončit, protože dveře baru se prudce otevřely a vevnitř stál Stefan. „Budou problémy," řeknu směrem k Damonovi, který se už teď culí od ucha k uchu, jak si celou tu situaci užívá.

„Tak tady jsi. Co děláš místo školy v baru? A s Damonem? Elena tě všude hledá, měla o tebe hrozný strach." To je milý, oni o mě měli fakt strach.

„Vy jste mě vážně hledali?" divím se. 

„Ne, řekli jsme si, že bude fajn, když se tu budeš potulovat bez dozoru, když tě hledá nejmocnější tvor na celé planetě. Samozřejmě, že jsme tě hledali. Měli jsme o tebe strach. Bonnie už chtěla zkusit nějaký vyhledávací kouzla a Caroline s Tylerem běhají po lese a hledají tě."

„Omlouvám se, ale já Eleně psala, že jsem v pořádku. Napadlo vůbec někoho, že já prostě do té školy nechci chodit? Vy tam stejně taky moc často nejste."

„A navíc, je tu se mnou," přidá se Damon. 

„Jo, a navíc jsem tu s..." zarazím se. „Díky, Damone, fakt mi hrozně pomáháš," hodím po něm naštvaný pohled.

„A co bys chtěla dělat? Poflakovat se celý dny po barech?" Myslím, že kdyby to byl můj otec, už bych měla zaracha.

„V tady tom zapadákově stejně bude jenom jeden. Ale ber to z té lepší stránky, alespoň byste neměli moc problémů s mým hledáním. Možná bych si pořídila psa nebo koně, abych se tak moc nenudila. Ne, už to mám. Pořídila bych si velblouda. A papouška, byla bych jak nějakej ten arabskej šejk," vítězoslavně jsem se na Stefana usmála.

„Je to arabský šajch. A jsou to vůdci kmenů. Pochybuju, že celý dny jezdí na velbloudech s papouškem na rameni."

Ups, možná tam vážně potřebuju. „Dobře, asi bych té škole mohla dát trochu víc šancí,“ řeknu opatrně. „Přece jenom jsem tam za celý svůj život byla jenom dvě hodiny. Možná to nebude tak hrozný.“

Stefanův obličej se změnil z rodičovského - naštvaného na překvapený: „Počkej, ty jsi nikdy nechodila do školy?“

„Poslouchá tady někdo, co říkám? Alespoň někdy?“ Hodím na stůl pár bankovek a zamířím ke dveřím.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ti druzí - Kapitola 4.:

4. Katie
24.07.2015 [20:39]

Prosim pridaj pokracovanie... Emoticon Je to super Emoticon

3. happy
24.12.2014 [2:42]

dalšíííí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Nicole Kantoříková
14.12.2014 [22:07]

Pls rychle pokračuj! Moc mne zaujala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Katarínka
13.10.2014 [9:30]

Super poviedka teším sa na ďalšiu čast Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!