OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » The game on time - 3. kapitola



The game on time - 3. kapitolaDamon zjistí, že je Alessia původní upírka. New Orleans - 1. část.

Otevřela jsem dveře od domu a vykročila rázným krokem dovnitř. Rebekah šla vedle mě. Elena byla jako vždy vzadu.

„Tak kde jste byly?" Odněkud se vynořil Finn.

„Potkala jsem upíra," usmála jsem se na bratry zářivě.

„Ale, ale, ale, co se stalo?" usmál se pokřiveně Kol.

„Nic, co by tě mělo zajímat." Mrkla jsem na něho, čím jsem mu asi dala jasně najevo, že...

„Ty ses s ním vyspala!" vyvodil si z toho Klaus.

„Ne," odsekla jsem.

Nevím, kde byl v tu dobu Elijah, ale popravdě mě to ani trochu nezajímá. Odešla jsem do pokoje a hned, jak jsem dopadla na postel, jsem usnula.

Damon

Poznala, že jsem upír. Nebo je upír ona sama. Ne, musí být správná ta první možnost. A tak jsem tu druhou možnost hned zamítl.

Byl jsem u ní v pokoji, spala. Sledoval jsem ji. Byla tak roztomilá. Zaslechl jsem, jak nějaká menší kniha spadla z poličky na zem, a tak jsem tu knihu vzal hned do rukou. Kniha se otevřela na nějaké stránce, která asi byla určená pro mě. Hned jsem poznal, že je to deníček. Asi byl její.

Milý deníčku,

dneska se všechno pokazilo. Zítra máme jet do Mystic falls, kde bude jeden upír, kterého už teď... Nevím, jak se přiznat... No dobře, líbí se mi.

Nad tím jsem se musel uchechtnout.

Ale je to upír. Stejně jako já.

Zamračil jsem se. Ona je upír?

A nemůžu si dovolit chodit s upírem. Vlastně vůbec s někým. Jsem Alessia Mikaelson, původní upírka, která není na ničem a na nikom závislá. A to tak musí zůstat!

Naštvaně jsem zavřel deníček a odhodil ho silně proti zdi. O-Ona, ona že je původní upírka?

„Damone?" Dělá si ze mě prdel?

„Allesio," povzdechl jsem si.

„Jak víš... Četl sis to," vyhodnotila.

„Jo," odsekl jsem naštvaně.

„Jsi naštvanej?" zeptala se s nadzvednutým obočím.

„Ne, vůbec. Vlastně trochu. Tak já se ti líbím, jo?" zašeptal jsem.

„Ne, ani trochu," odpověděla.

„Tak proč to máš napsaný," hodil jsem na ni ten deníček, „tady?" Nechápal jsem.

„Je to jenom deníček, nic to neznamená," usmála se.

„Aha, a zřejmě sis dělala i srandu, že jsi původní upírka, Mikaelsonová," zamračil jsem se. „To se mi k tobě moc nehodí," zakončil jsem.

„Damone," řekla dnes už podruhé moje jméno.

„Aspoň mi nelži," odsekl jsem.

„Dobře... Co chceš vědět?" znervózněla.

„Mohla jsi kdykoliv zaútočit, místo toho to ale vypadalo, že by ses nechala klidně i zabít. Proč?"

 

New Orleans 1890

Melissa

„Nech ji být, Klausi," poručila jsem.

„Proč? Já se nikdy před ničím nezastavím!" pokřiveně se na mě usmál a došel k blondýnce.

„Říkám ti, nech ji být," odsekla jsem.

On ale šel pořád dál, dokud nedošel k ní. Já jsem ale chtěla být nablízku, pokud by to náhodou ona potřebovala. Věděla jsem to, věděla jsem, že je čarodějka. Že pozná upíry, ale mně to bylo tak nějak jedno. Je sice pravda, že čarodějky jsou velice silné, ale na původní upíry určitě nemají.

„Ahoj, zlatíčko," pousmál se drze Klaus na dívku.

„Co ještě chceš, Klausi?" povzdechla si a otočila se na něho.

Věděla, kdo to je? Vím, že poznala, že je Klaus upír, ale nevím, jestli ho neznala už odněkud...

„Chci ti něco říct, lásko." Přišel až k ní.

„Neříkej mi, že jsi mě přišel požádat o ruku. Nehodí se to, zatím." Zavrtěla hlavou.

„Blbost. To nechci. Chci tohle, mám hlad," řekl a kousl ji do krku.

Jeho tesáky projely její kůží a Klaus ucítil první kapky lehce okořeněné krve ve svých ústech.

Chvíli jsem tam jen tak postávala, ale pak jsem to už prostě nedokázala vydržet a odtrhla ho od ní. Ona vypadala tak bezbranně, bylo vidět, že by ji klidně zabil.

„Nech ji být. Tohle ti asi řeknu ještě tisíckrát, že? Klausi, znám tě a tohle nejsi ty. Copak jsi už zapomněl na všechny ty chvíle, které jsme spolu prožili? Dokonale jsme si rozuměli. První láska, první pusa... Možná jsi mě ze začátku nenáviděl, ale takhle ses nikdy nechoval," řekla jsem mu pěkně od plic.

„Možná je to tím, že jsem byl tak slepý a neuvědomil si, že jsi tak blbá. Ale to už se nikdy nestane, stejnou chybu už nikdy neudělám," vysvětlil všechno s úsměvem a zmizel.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The game on time - 3. kapitola:

2. Elisia
25.03.2015 [20:01]

Né je to dobré,akorát by jsi měla vylepšit Damona....PIŠ PROSÍM! Emoticon Emoticon

1. lisa
14.02.2015 [18:51]

toto je najhoršie čo som kedy čítala. prosím už nepíš, nikdy

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!