OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » The game on time - 1. kapitola



The game on time - 1. kapitolaElena, Alessia, Kol, Klaus, Finn, Rebekah Mikaelsonovi. Když někdo uslyší tahle jména, tak se začne třást strachy. Mají nadvládu nad všemi upíry, jsou silnější a nikdo je nedokážeš zabít. Co se ale stane, když se původní rodinka přistěhuje do Mystic falls?

Alessia

„Tak jdeš?!" křikla jsem naštvaně na Elenu.

Už se připravuje asi tři hodiny, já se vůbec dneska ještě nedostala do koupelny. Nechápu to, takhle dlouho se určitě připravuje jenom ona. A navíc, jdeme jenom na menší rozlučkovou párty, no a tím jsem zabočila k tomu stěhování, které se až moc rychle blíží. Já a Elena jsme sestry původních bratrů, Kola, Finna, Elijaha a Klause. A nesmím zapomenout na moje dvojče, Rebekah. Občas je to s nimi k nevydržení, ale dá se to nějak ustát. Ovšem jen když se budete v jejich blízkosti ovládat. Jako já. Vydržela jsem to jen tak tak, pak když Klaus odešel, tam jsem skoro zapálila tuhle vilu.

„Jo, hned tam budu!" křikla na mě.

Čekala jsem další dvě hodiny, než konečně vyšla z koupelny. A to už jsme dávno měly jít z domu pryč. My dvě nemůžeme být sestry.

„V koupelně nikdo není. Můžeš tam jít ty," usmála se na mě zářivě Elena.

„Děláš si srandu?" zuřila jsem.

„Aless, já klidně počkám, můžeš jít," podívala se na mě Rebekah.

„Fajn, ale pak si nestěžuj jako vždy, že nejsi dostatečně nalíčená a že nemáš nějaké šminky," upozornila jsem ji.

„Tak už jdi, já se taky musím připravit," zamluvila to.

Všechny jsme se připravily a byly jsme připravené na velkou párty. Já jsem šla první, uprostřed byla Bekah a úplně vzadu se nějak motala Elena.

Nasedly jsme do auta, já s Bekou jsme byly vepředu, jako vždy. Snad nemusím vysvětlovat, že Elena byla vzadu. Ale to až, až se stalo tohle:

„Sakra, Bekah! Pusť mě dovnitř!" Elena se marně pokoušela otevřít dveře od zadní části mého auta.

Bylo to moje auto, ale klíče jsem přenechala pro dnešek Rebekah, která zamknula auto, a Elena se tak nemohla dostat dovnitř.

„Dělej!" pokračovala, křičela, nedivila bych se, kdyby si vyřvala hlasivky.

Bekah po chvilce odemknula auto klíčky, které pevně svírala v ruce, a já nastartovala motor. Po další chvilce jsme už byly v Grillu.

„Já jdu tam," ukázala jsem na místo u okna, „Eleno, ty jsi tam," usmála jsem se a ukázala na místo, které mělo být vedle mě, „Bekah. Ty jsi tam," řekla jsem a sedly jsme si ke stolkům.

Hrály jsme na to, která z nás uloví první nějakého kluka.

Sledovala jsem původní upírky, které marně mrkaly po hezkých klucích. Myslely si asi, že to vyhrajou, že se napijou krve dřív než já, ale to ještě neviděly můj svůdný kukuč.

A asi ani nemusely, jelikož jsem nic nemusela dělat a jenom jsem se otočila...

„Ahoj, ty jsi odtud?" usmál se na mě nějakej černovlasej muž.

„Ani ne, často cestuji s mojí rodinou," oplatila jsem mu úsměv.

„Aha, já taky. Momentálně odjedu s bratrem asi do... Mystic falls," odmlčel se.

„Aha, já mám sestry, se kterými odjedu do Mystic falls," zasmála jsem se tomu.

„Náhoda," podotknul.

„Asi," přitakala jsem zvesele.

Je pravda, že už jsem měla trošku upito. Ale to neznamenalo, že se opiju tak brzo.

„A kdy se tam budete stěhovat?" zeptal se s pohledem upřeným na mě.

„Zítra," usmála jsem se.

„Taky," souhlasil.

„Ty věříš na náhody?" řekla jsem.

„A ty věříš na lásku na první pohled?" zamračil se.

„To je trošku... Divná otázka. Asi ano, nevím," odpověděla jsem.

Rychle jsem uhnula pohledem k Bekah, která už měla taky nějakého týpka se slunečními brýlemi. Hned jsem se ale podívala k Eleně, ta u sebe měla akorát skleničku bourbonu a popíjela.

„Pojď se mnou," přikázal a rozhlédl se okolo.

Co - Co se to tady právě děje?

Dovedl mě za Grill zadními dveřmi a přitlačil měkce na stěnu.

Co - Co to...

„Nebude tě to bolet." Podíval se mi do očí.

Nechci být mrtvá. Ne, ne, ne a ještě jednou ne.

Chvíli se na mě smutně usmíval, další chvíli se pomalu nakláněl k mému krku. Byla jsem připravena na bolest, byla jsem připravena udělat něco, co by si žádný upír nenechal líbit.

Chvíli jsem čekala, co se stane, žádná bolest. Bylo mi to až příliš divné. Tak, tak co se stane?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The game on time - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!