OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Temná strana kouzel - Prolog + 1. kapitola



Temná strana kouzel - Prolog + 1. kapitolaMelinda Forbes, velmi mocná čarodějka, která chce pryč z internátu, a hlavně za svou sestrou Caroline i za cenu toho, že se bude muset dohodnout s Klausem. Co se stane, až se vrátí do Mystic falls? Najde lásku, po které tak touží, nebo jí zbude jen zlomené srdce?

Prolog:

Jmenuji se Melinda Forbes, už rok jsem na soukromém internátě, který má kamenné hradby, a není cesta, jak se dostat ven, no alespoň ne pro člověka. Jo, už jsem zmínila, že jsem jedna z nejmocnějších čarodějek?

Melinda

Zjistila jsem to, když mi bylo dvanáct a já chtěla sušenky, najednou se mi objevily v ruce. Od tý doby čaruju skoro pořád. Tak a teď k tomu proč jsem v tomhle vězení. Všechno se to stalo ve školní tělocvičně, bylo tam několik upírů, který mě chtěli získat na svoji stranu, abych pro ně pracovala, a to mě naštvalo, přeci nebudu něčí otrok, a tam jsem v záchvatu vzteku zapálila tělocvičnu, ředitel mě vyhodil ze školy a mamka mě poslala sem do tohohle vězení. Jedinej, komu na mně ještě trochu záleží, je moje sestra Caroline. Mám ji hrozně ráda, máme obě jinýho tátu, to vysvětluje, proč já jsem čarodějka a ona ne, ale ona je asi jediná z celýho Mystic falls, kdo nade mnou ještě nezlomil hůl, ale až zjistí, co se chystám udělat, asi tu hůl zlomí.

 

1. kapitola

Zrovna jsem se plížila z tohohle vězení a už jsem byla skoro u východu, když jsem před sebou uviděla postavu oděnou celou do černého.

„Klausi, milé tě znova vidět a tentokrát mi neležíš u nohou. Co se stalo?" provokativně jsem se usmála.

„Stalo se to, že tentokrát se mě nesnažíš zabít. Víš, Melindo, přišel jsem se dohodnout a nestojim o další bolest hlavy."

„Škoda. Neměl by tady bejt spíš Elijah, ten se rád s někym domlouvá."

„Ten na tebe nemá nervy ani čas, takže poslechneš si tu dohodu, nebo tady budeme jen tak stát?" Povzdechla jsem si.

„Dobře, poslechnu si to a ty pak odejdeš."

„Takže, víme, jak..."

„Moment, víme? Kdo ještě?"

„Já a ostatní, Elijah, Kol a Rebekah."

„Aha. Tak pokračuj."

„Víme, jak moc se chceš vrátit do Mystic falls za úžasnou Caroline. No, my ti s tím pomůžeme a ty nám pak pomůžeš s něčím tam."

„A s čim bych vám tam měla pomoct?‘‘ zeptala jsem se podezíravě, u Klause nikdy nevíte, co po vás vlastně bude chtít. Jednou prej někomu pomohl za rodinou, ale na oplátku mu řekl, ať zabije bratra, chápete to? Bratra?

„Potřebujeme, aby ses spojila s jednou naší čarodějkou a pomohla mi zlomit moje prokletí."

„To není problém, jenom mě odsud dostaň." Pane Bože, stůj při mně, právě jsem udělala dohodu s ďáblem, vim, že to nedává smysl, ale co na tom.

 

O chvilku později:

Jela jsem s Klausem v autě a snažila se nedívat na něj, za to jsem se těšila na Bekah. Měla jsem ji z těch čtyř nejradši, možná mi trochu připomínala Caroline, obě milujou nákupy a všechno okolo toho.

„Takže my teď jedeme do Mystic falls?"

„Ano, ale tvůj návrat bude trochu složitější, než jsme si mysleli. Celé město používá sporýš, takže jsme nemohli ovlivnit tvoji mamku ani sestřičku." Tohle mě zarazilo.

„Počkej, to znamená, že já se vrátim do města, kde nejsem vítaná, víš, co to znamená? Matka bude naštvaná a Caroline zklamaná." Jenom přikývnul a já na něj začala ječet.

„To nemyslíš vážně, okamžitě to otoč, radši se vrátim do toho vězení než znova zklamat Caroline."

„Ale, lásko, stejně bys ji zklamala, co si chtěla udělat, než jsme se dohodli?" Zase měl pravdu, jak já tohohle chlapa nesnášim.

„Fajn, ale až mě požene zpátky do školy, použiju tě jako svůj štít a jako svého únosce."

„Tak to ne, víš, co mi tvoje sestra udělá? Občas mám podezření, že je blázen." Odfrkla jsem si, urážet moji sestru by mu šlo, ale nést následky za vlastní činy to ne.

„Ne větší než ty."

„Ty jsi naštvaná?" Páni, když se rozdával mozek, kde byl tenhle idiot?

„Neříkali ti blesku? Protože na tohle přijít takhle rychle a ještě potom, co tady začneš urážet moji sestru." Rozhodila jsem rukama, aby to mělo větší efekt, a otočila se, abych se na něj nemusela dívat. Bohužel jsem stihla zaslechnout, jak říká něco ve smyslu s tím, že stačilo říct: „Ano, jsem naštvaná." A pak jsme spolu až do konce cesty nemluvili.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Temná strana kouzel - Prolog + 1. kapitola:

4.
Smazat | Upravit | 13.08.2014 [11:40]

Zajímavý nápad. Takovou FF na TVD jsem ještě nečetla... Těším se na pokračování. Emoticon Emoticon

3. Henley přispěvatel
13.08.2014 [7:58]

HenleyNo, vypadá to zajímavě Emoticon líbí se mi to Emoticon

2. ChloeOlivia přispěvatel
13.08.2014 [7:38]

ChloeOliviamoc děkuju za opravení a slibiju, že příště si dám větší pozor Emoticon

1. Fluffy admin
13.08.2014 [0:09]

FluffyAhoj,
článek jsem ti opravila, ale:
* píšeme tu uvozovky - ne čárky dole a čárky nahoře, ale uvozovky! Najdeš oboje ve speciálních znacích (nemluvě o tom, že jsou oboje normálně na klávesnici), pokud máš s hledáním problém, příště si je zkopíruj odtud: „a"
* pleteš si sem a jsem - jsem je tvar od slovesa být, sem je příslovce určení místa (polož to sem - na stůl), stejně to platí pro jsme/sme - sme je nespisovný paskvil. Emoticon
* mi/my - mi (= mně), my (= my všichni)
* ji/jí (platí to i pro tvary jako mojí/moji) - krátká verze se používá pouze se 4. pádem (vidím koho?co?)
* oslovení se odděluje čárkami z obou stran (př: „Ale, lásko, stejně bys ji zklamala, co si chtěla udělat, než jsme se dohodli?" )
* malé písmeno za přímou řečí se píše jedině tehdy, pokud po přímé řeči následuje věta uvozovací (řekl, zašeptal, vykřikl atp.), pokud za přímou řečí následuje reakce druhé osoby, musíš pokračovat velkým písmenem.

Příště si na to dej, prosím, pozor, jinak ti bude článek vrácen k opravě.
Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!