OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Pravá láska - Epilog



Pravá láska - EpilogCelé je to psané jako Elenin deníček, ve kterém popisuje události, které se staly za poslední měsíce. Zároveň to bude také něco jako úvod do příběhu druhé série.

Milý deníčku,

neuvěřil bys, co všechno se mi v blízké době stalo. Nejdřív mě unese tajemný Původní, který si zázračně získá mé srdce, a pak je zabit svým bratrem. Pak jsem se seznámila ještě se dvěma dalšími Původními, Nikem a Rebekou. Poté jsem zemřela jako oběť pro kletbu a po pár hodinách jsem se probudila jako upír.

Ze začátku to bylo strašné, ale Rebekah a Nik mě naučili, jak si to užívat. S Nikem jsme se docela spřátelili i přesto, že zabil Elijaha. Dokonce se mi omluvil a řekl mi, že jednou pochopím, proč to udělal. Caroline a Nik se dokonce dali dohromady. Moc jim to spolu sluší.

Po přeměně jsem musela Stefanovi a Damonovi vysvětlovat, že nemůžu být ani s jedním z nich, protože jsem se nevzpamatovala ze smrti Elijaha. Kupodivu všichni kromě Damona vzali dobře, že jsem se zamilovala do Původního. Damon z Mystic Falls nakonec odešel.

Stefan dokonce začal chodit s Rebekou a Bonnie s Jeremym. Moc jsem jim to všem přála, ale Elijah mi stále moc chybí. Přála bych si ho alespoň naposledy vidět. Jen jednou, abych mu mohla říct, co k němu cítím, ale to se už nikdy nestane. Když Caroline zjistila, že Nik zabil několik vlastních sourozenců, tak se s ním na několik týdnů rozešla, ale dokázala jsem ji přesvědčit, ať se k němu vrátí, za což mi byl Nik moc vděčný.

Abych nepsala jen o Elijahovi, tak Tyler Lockwood je hybrid. Nik ho na jeho vlastní žádost proměnil. Mimochodem Caroline si vzala Nika do parády. Zakazuje mu zabíjet a učí ho, jak nebýt tak impulzivní.

Carolinina a Tylerova máma a teta Jenna se dozvěděli o všech upírech a vlkodlacích, teda spíš hybridech v Mystic Falls, ale ustáli to. Jenna to vzala hůř než ostatní, ale nakonec se smířila i s tím, že jsem upír i já. Později jsme o tom, že jsem se stala upírem, řekli i strejdovi Johnovi. Ten hrozně zuřil a nazval mě monstrem, ale nakonec se omluvil, ale řekl mi, ať o tom už nikdy nemluvím. Caroline to měla o něco lepší, protože naopak začala se svou mámou víc mluvit.

Takže se vše změnilo k lepšímu, alespoň pro ostatní. Ale já jsem šťastná, že alespoň oni mají důvod se smát.

S Caroline, Bonnie, Stefanem, Mattem a Tylerem, vlastně i s Rebekou, která začne chodit k nám na střední, se připravujeme na náš poslední ročník. Všichni se strašně těšíme. Rebeku jsme přijali do naší holčičí party, takže už jsme čtyři. Nik mi při jedné oslavě v Grillu řekl, že nikdy neviděl Rebeku šťastnější, i když mně se někdy zdálo, že jí něco chybí, ale nikdy jsem se jí na to nezeptala.

Dneska jsem měla oslavu narozenin. Je mi osmnáct let. Rebekah i Caroline mi udělaly ohromnou oslavu, i když jsem jim řekla, že žádnou nechci. Všichni mi dali nějaký dárek, povětšinou oblečení. Dostala jsem dárek i od Nika, což mě překvapilo. Sice se na ke mně choval teď hezky, ale to nikdy nevynahradí to, že mi vzal Elijaha.

V každém případě teď máme jiný problém. Řádí tu nějaký neznámý upír, kterého Nik ani Rebekah nedokážou najít. Kvůli tomu se ale zakladatelská rada Mystic Falls pustila do hledání upírů, takže všem nadpřirozeným bytostem v Mystic Falls hrozí nebezpečí, teda snad kromě Nika a Rebeky. Doufám, že to všichni přežijeme v pořádku.

Elena


Původně jsem plánovala, že se Elijah vrátí už tuhle sérii, ale rozhodla jsem se to změnit, tak doufám, že se vám to bude líbit a upozorňuji, že bude druhá série, ale ještě sama nevím kdy. Pokusím se ji napsat, co nejdříve.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pravá láska - Epilog:

12.05.2014 [21:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Moc díky. Bylo to super. Na návrat Elijaha už se hrozně těším. Zakončení bylo tak akorát. I když mě na jednu stranu mrzí, že tam už Elijah nebyl. Emoticon Ale i tak se těším na další pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon

1. PetraCullen přispěvatel
12.05.2014 [12:31]

PetraCullenPerfektní... Emoticon Emoticon Emoticon Škoda, že tahle povídka nebyla o ěnco delší.. Emoticon Rozhodně se budu těšit na druhou sérii :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!