OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Love and Hate - Prológ + 1. kapitola a 2. kapitola



Love and Hate - Prológ + 1. kapitola a 2. kapitolaPôvodní bratia. Keď to niekto vysloví, každého strasie od strachu. A inak na tom nie sú ani Elena a Caroline Gilbertové. Pôvodní sú známi tým, že s nikým nezaobchádzajú v rukavičkách. Čo keď sa títo štyria upíry stretnú v jednom meste? Čo sa stane? Budú bratia pre dve upírske sestry hrozbou alebo sa stane niečo neočakávané?

 

PROLÓG

Pohľad Caroline:

„Elena, pohni sa!" zakričala som na svoju sestru.

„Veď už idem…"

Elena je moja sestra, ktorá je - ako by som to povedala - dosť zamotaná a lenivá. Niežeby som ja bola pracovitá, ale aj tak.

Takže, aby sme sa aspoň trochu predstavili, som Caroline Gilbertová. Som upírka. Premenili sme sa, keď som mala osemnásť a Elena sedemnásť. Dnes  mám už stosedemdesiatdva rokov a Elena stosedemdesiatjeden. So sestrou sme od narodenia spolu.

Samozrejme, že sa aj hádame, ale to u súrodencov nesmie chýbať. Elena je v mojom živote všetko, je jediná, na ktorej mi záleží. Za tých „pár“ rokov, čo sme na tomto svete, sme sa naučili, že nám nemá na nikom záležať. Doteraz sme žili v New Yorku, Paríži, Los Angeles a Washingtone.

So svojou sestrou máme už dosť veľkých miest. Rozhodli sme sa, že sa presťahujeme na pokojnejšie miesto. Je to malé mestečko menom Mystic Falls. Elena a ja by sme chceli znovu chodiť do školy. Doteraz sme si život užívali naplno a nebrali sme ohľad na nikoho.

Sme nebojácne upírky, na strach ani nepomyslíme, jediné, čoho sa bojíme sú pôvodní. Šíria sa o nich dosť strašné reči. Sú neľútostní a nemajú žiadnych priateľov. Skoro nikto nevie, ako vyzerajú a ani kde žijú. Ja a ani Elena sme ich ešte nevideli. Ak by sme ich stretli, tak už by sme boli dávno mŕtve. Ale raz sme videli ich čarodejnicu Bonnie Benett – veľmi nepríjemná osoba, skoro nás zabila.

Nebudem klamať „trochu“ sme ju rozhnevali – Elena sa vyspala s jej priateľom. Ak je táto osoba zlá a pôvodní sú desaťkrát horší, nechceme mať s nimi nič spoločné.


1. kapitola

Pohľad Klausa:

„Dobré ráno, braček,“ povedal som bratovi s trochou irónie.

„Robíš si srandu?“ odvetil brat trochu podráždene.

„Tak trochu, včera si mal rušnú noc, čo?“

„Bol to úžasný večierok, škoda, že si tam nešiel so mnou. Bolo tam veľa krásnych dievčat, ktorým v žilách tiekla tak sladká krv,“ povedal s úsmevom na tvári.

Odišiel som do Grillu, potreboval som bourbon. Keď som si sadol za bar, uvidel som jednu krásnu červenovlasú slečnu a dostal som na ňu chuť.

„Ahoj,“ povedal som jej milým tónom.

„Ahoj.“ Usmiala sa na mňa.

„Už nejakú chvíľu ťa pozorujem a tak som si povedal, že by som ťa mohol pozvať na pohárik.“

„Myslím, že to nie je dobrý nápad,“ povedala.

„Ale no tak, je to len jeden pohárik.“

„Dobre, ale iba jeden!“ povedala a sadla si vedľa mňa.

Sedeli sme tam asi desať minút a rozprávali sme sa.

„Ďakujem za pohárik, ale už budem musieť ísť,“ povedala a postavila sa, aby mohla odísť.

Zaplatil som a išiel s ňou. Vyšli sme z Grillu, tam na ňu čakala kamarátka. Bola veľmi pekná. Obidve som zobral do lesa a ovplyvnil. A potom som im vysal všetku krv, ktorú mali v tele. Bola teplá a sladká. Ich telá som zahrabal v lese a odišiel domov.


Pohľad Eleny:

S Caroline sme prišli do Mystic Falls. Som rada, že sme sa sem presťahovali. Chcela by som začať znova chodiť do školy. Nikdy by som si nemyslela, že by mi škola mohla chýbať.

Caroline zastavila pred veľkým bielym domom. Bol naozaj obrovský a krásny. Zobrala som si svoje veci a išla dnu vybrať si svoju izbu. Vybrala som si izbu s balkónom.

„Caroline nevieš náhodou či je tu dáky bar?“ opýtala som sa svojej sestry s úsmevom na tvári.

„Je tu jeden bar, volá sa Mystic Grill,“ odpovedala mi sestra.

„Tak poď, ideme."

Prišli sme do Grillu a pri bare sedel jeden veľmi sympatický chlap. Nevedela som, kto to je, ale niečo v mojom vnútri ho túžilo spoznať.


2. kapitola

Pohľad Damona:

Sedel som pri bare a pil svoj každodenný nápoj - bourbon. Keď v tom prišli dve krásne slečny. Sadli si neďaleko mňa a objednali si. Hneď na prvý pohľad som zistil, že to sú upírky, ale oni si zrejme nič nevšimli. Tá brunetka si ma stále „nenápadne“ obzerala. Po chvíli som sa zdvihol a namieril si to k nim.

„Dobrý deň, dámy,“ povedal som im zdvorilo.

„Dobrý deň, pán...“ začala blondínka.

„Mikaelson. Damon Mikaelson,“ predstavil som sa im. „A vy ste?“ spýtal som sa s nadvihnutým obočím.

Brunetka sa na mňa stále len dívala a tak spustila tá blondínka. „Ja som Caroline Gilbertová a toto je moja sestra Elena,“ povedala mi s úsmevom a pritom drgla do svojej sestry.

Tá sa zakoktala a nakoniec prehovorila. „Ehm... veľmi nás teší,“ povedala a tak nádherne sa na mňa usmiala... na čo to myslím! Damon, vzchop sa!


Pohľad Eleny:

Bol taký krásny. Už asi pol dňa sedím na posteli a premýšľam o ňom! Keď pri nás sedel, nebola som schopná vysloviť ani slovo. Takže v podstate sa s ním rozprávala len Caroline, ktorá do mňa raz za čas sotila, aby som sa vrátila späť do reality. Odkedy sme prišli domov si ma doberá.

„Elena, priznaj to! Páči sa ti...“ hovorila stále dookola a vyškierala sa mi.

„Caroline! Nehovorím, že bol škaredý, ale to, že by sa mi páčil zamietam!“ povedala som jej po miliónty raz.

„To povedať ani nemôžeš! Že bol škaredý. Bol strašne sexy! To musíš uznať.“ Po tom, ako to dopovedala odišla. Išla vybaviť ešte nejaké veci týkajúce sa školy. Od pondelka totiž nastupujeme.

Caroline mala znovu pravdu. Bol sexy. A to nie je všetko, bol milý, galantný a okúzľujúci. Ale bol upír, vedela som to a vedela to aj Caroline a viem, že aj on vedel, že sme upírky, ale nič nehovoril, takže som to neriešila.

 

Pohľad Caroline:

Takže, posledné papiere vybavené a v pondelok sa nastupuje do školy. Elena bude rada.

Rozhodla som sa, že sa cestou zastavím ešte v Grille. No čo, nie je to také, že by som bola nejaká alkoholička, ale som hladná.

Vošla som a v bare už sedelo niekoľko ľudí, perfektné, aspoň utíšim svoj hlad. Sadla som si k baru a objednala si whisky. Po chvíli si ku mne prisadol chlap s krásnymi očami a svetlými vlasmi.

„Aj pre mňa,“ povedal čašníkovi, ktorý mu nalial whisky.

Pozrela som sa naňho s úsmevom a on mi ho opätoval.

„Vidím, že v našom meste máme novú občianku,“ povedal.

„No už to tak bude,“ pokračovala som s jeho hrou.

„A môžem sa spýtať, ako sa toto krásne stvorenie volá?“ spýtal sa ma a očividne so mnou flirtoval.

„Caroline Gilbertová a vy ste?“ opýtala som sa ho.

„Klaus Mikaelson,“ odpovedal mi na moju otázku.

„Mikaelson? A nemáte náhodou brata?“ pýtala som sa ho.

„Áno mám, prečo sa pýtate?“ opýtal sa s nechápavým pohľadom.
„Dnes poobede som tu bola so svojou sestrou a stretli sme sa s ním. Vidno, že ste bratia. Podobáte sa,“ povedala som mu s koketným úsmevom.

„Vážne? A v čom konkrétne?“ spýtal sa ma nechápavo.

„Obidvaja ste takí galantní a milí...“

„Beriem to ako kompliment,“ povedal mi.

„Nijak inak som to ani nemyslela.“

Ešte chvíľu sme tam ešte debatovali. Okolo desiatej som už bola naozaj strašne hladná. Rozlúčili sme sa, ale pustil ma len pod jednou podmienkou - musíme sa ešte stretnúť. Na ulici bol nejaký človek. Tak som ho teda ovplyvnila. Presne tak isto dopadol ešte jeden okoloidúci. O polnoci som prišla domov, ale to ma už pred dverami čakala Elena.

„Môžeš mi vysvetliť, kde si bola?! Poobede si išla vybaviť nejaké papiere ohľadom školy a vrátiš sa o polnoci?! Vieš, ako som sa o teba bála?!“ kričala na mňa Elena.

„Kľud, Elena, bola som ešte v Grille. Bola som hladná, ale stretla som tam Damonovho brata a tak som sa zakecala,“ začala som ju upokojovať.

„A to si mi nemohla dať vedieť?! Damon má brata?“ hovorila miernym krikom.

„Prepáč a áno, Damon má brata, volá sa Klaus a je tiež strašne sexy,“ povedala som jej. Ona sa mierne usmiala.

„Fajn, ale už mi to nikdy nerob!“ povedala a objala ma.

„Už nikdy, sľubujem! Ale niekedy by sme si mohli dať dvojité rande.“

Ona sa len zasmiala, ale neprotestovala a to je dobré znamenie.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love and Hate - Prológ + 1. kapitola a 2. kapitola:

4. Bea
28.08.2014 [17:36]

To video ma rozplakalo krásne :)
Emoticon Emoticon

3. Tinka7 přispěvatel
20.08.2014 [10:57]

Tinka7TheSinna: Som na tom rovnako Emoticon Delena a Klaroline forever Emoticon A na trailery si strašne potrpím, veľmi rada robím videá Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 20.08.2014 [10:27]

Delena a Klaroline, moje srdcová záležitost.
Emoticon

Teď mě opravdu zajímá příběh Damona a Klause. A když k nim patří i Bonnie. Emoticon To bude bolet, pokud ji holky znovu potkají.
Elena je mrcha a to se mi líbí. Nemám ráda, když je taková upejpavá a strašně "nebojácná".

Možná mě už trošku napadá, která z těch dvou bude ta co bude popírat svoje city... ale já si počkám jestli je moje domněnka správná. Emoticon

Jak prolog, tak první, tak druhá kapitola, úžasné. Pff ještě jsem nečetla tři kapitoly v jednom. Emoticon Emoticon
Trailer, jako předtím krásný. Kelly Clarkson mám ráda. :3
Těším se na pokračování. Emoticon Emoticon

1. mima33 admin
19.08.2014 [13:40]

mima33Ahoj, článok vraciam na opravu.
*Prvé úvodzovky sa píšu dole, nie hore
*Číslovky sa píšu slovom, nie číslom
*Čiarky
*I/Y na konci prídavných mien

Pokiaľ máš problémy s gramatikou, odporúčam ti nájsť si korektora. Ich zoznam nájdeš tu: www.ourstories.cz/21-pomoc-autorum/zoznam-korektorov/

Keď si všetko opravíš, opäť zaškrtni, že je článok hotový.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!