OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Little Dirty Secret - Epilóg



Little Dirty Secret - EpilógTak a je tu epilóg. Čo viac dodať? Snáď len príjemné čítanie. :)

Epilóg 

„Naozaj nejdeš so mnou?“ spýtal sa Jake asi týždeň po tom, čo sa zbavili Lorriny a Klaus bez stopy zmizol.

Sophie si už na všetko spomínala a bola to znova ona. Teda, ak prehliadneme fakt, že je z nej upír prahnúci po krvi.

„Nie,“ pokrútila hlavou a objala ho. „Je to tvoja rodina a potrebuje ťa. Moja rodina je tu,“ povedala jednoznačne a povzbudivo sa usmiala. „Ale no tak,“ zatiahla, „veď sa nelúčime navždy. Prídem za tebou a ty prídeš za mnou!“ uškrnula sa a Jake prikývol a ešte raz ju zovrel v náručí.

Keď o pätnásť minút Sophie vychádzala z letiska, mala zvláštny pocit. Všetko bolo také iné. Mohla cítiť a aj vidieť mikróby prachu. Slnko svietilo jasnejšie. Vtáci čvirikali hlasnejšie. Celý život bol ako obrátený naruby a ona bola z toho celého zmätené.

Zvnútra ju ničili city ku Klausovi a hlavne k Alexovi, ktorý už tri dni ležal na miestnom cintoríne. Sophie ako každý deň zamierila práve tam. Bolo to jej útočisko. Cítila sa tam nejakým zvláštnym spôsobom bezpečne a vedela, že jej život sa tým pripútal k Mystic Falls viac než chcela.

Keď tam dorazila, usadila sa na kameň, ktorý zakrýval posledné miesto Alexovho odpočinku a jemne mramor pohladila rukami.

Potom si spomenula na darček od Eleny a čiernu koženú knižku vytiahla z tašky. Elena jej poradila, aby si písala denník. Vraj jej to pomôže nezblázniť sa, ale Sophie tomu celkom nedokázala veriť. Napokon si povzdychla a povedala si, že za pokus nič nedá.

 

Milý denníček,

 

som upír. Som upír už jeden týždeň a táto skutočnosť ma zvnútra ubíja. Možno sa v skutočnosti tvárim, že som v poriadku, no neprejde deň bez toho, aby sa cez moje oči nepreliali slzy.

Chcela by som späť svoj život, presne taký, akým býval voľakedy. Chýba mi mama a aj otec. Ale predovšetkým mi chýba Miriam a teraz už aj Jake. Ja viem, že ho ešte uvidím, ale idem sa zblázniť z pocitu, že už nebudem titulovaná, ako jeho sestra. Chcela by som vrátiť čas a zažiť aspoň jeden normálny deň. Zobudiť sa, ísť do školy, do knižnice, s kamarátmi do baru a večer s otcom pozerať futbal a tváriť sa, že tej hre rozumiem, aj keď je opak pravdou.

Ale to sa už nestane. Ja už nie som Sophie Wilsonová, rebelka, ktorá rada provokuje svoju matku a zo vzdoru uteká v noci cez okno.

Ja už nie som Sophie Wilsonová, ktorá sa dokáže zasmiať na takej hlúposti, ako je Scary Movie.

Ja už nie som Sophie Wilsonová, ktorá miluje filmy o upíroch. A možno to bude tým, že upírom teraz som. Možno by si niekto povedal, že je to vzrušujúce. Večný život je isto lákavý a mnoho ľudí by zaň dalo všetko. Ale pre mňa nie. Ja som nikdy nechcela nič iné, len aby ma moja mama milovala a aby som sa dostala na vysokú.

Celkom nudné predstavy, no nie? Ale to bolo skutočne to jediné, čo som potrebovala a teraz je to fuč a je tu nová potreba.

Potreba, ktorá ovláda môj mozog, moje chute, môj život. Potreba piť krv, ktorej nedokážem zabrániť.

Takže ja som upír. Som Sophie Gilbertová a som upír.

*** 

Hnedovlasý hybrid sedel na pohovke a upíjal zo svojej drahej whisky. Cez okno dnu prenikalo ostré slnko, ale nevadilo mu, že svieti do jeho očí. Cítil sa tak nejako živší. Ten pocit, ako mu z toho prenikavého svetla slzili oči mu bol dôkazom, že on žije.

 

Zbavil som sa jej. Damon

 

Prečítal si tú správu niekoľkokrát a bol celý bez seba. Tá mrcha je presne tam, kde byť mala a on má voľnú cestu. Nikto mu v nej nestojí a nezacláňa. Teda okrem spomienok. Tie sú bolestivé a vyberajú si krutú daň a preto sa musí snažiť, aby ich pošliapal a zničil.

Vždy vedel, že láska je slabosťou, ktorá berie. A aj tak do jej spárov padol a nedokázal sa brániť. A teraz musel za to zaplatiť a tak trpel, utápal sa v spomienkach na ňu, na jej tvár, na jej úsmev a v neposlednom rade na jej bozky.

Bolo toho toľko, čo by jej teraz chcel povedať, ale ona by ho zaiste nepočúvala a to by celú situáciu len zhoršilo a on by pravdepodobne pri jej nenávistnom tóne stratil nervy.

„Mám to,“ povedal Elliot, keď vošiel za Klausom.

Klaus sa spolu s dvojníčkami ukryl v jednom hoteli asi päťdesiat míľ od Mystic Falls. „Je to priamy let?“ spýtal sa bez toho, aby k nemu vzhliadol, alebo sa nejako pohol.

„Hej, priamo z Virginie, do Sydney,“ odvetil Elliot a položil letenky na stôl neďaleko Klausa. „Si v poriadku?“ spýtal sa napokon opatrne a obzeral si Klausa zaujatým pohľadom.

„Nechaj ma samého,“ pošepol Klaus a Elliot bez ďalšieho slova odišiel z izby.

Klaus vstal a prešiel na balkón. Vonku bolo veľmi chladno, ale nevadilo mu to. Bol riadne vynervovaný a prítomnosti dvojčiat sa vyvaroval, ako len mohol. Boli ako osiny v zadku, alebo tŕň v päte. Proste z generácie na generáciu otravnejšie.

Ale boli jeho kľúčom k hybridom a tak musel, aj keď nechcel, žiť v ich blízkosti. Jedno však vedel naisto. Už neurobí tú chybu, čo urobil pri Sophie a nikdy, nikdy si ani jednu nepripustí k telu. Nemôže znova pocítiť lásku, lebo tá ho urobí slabým a on sa nenarodil, aby bol slabý. Nie, on bude silný, mocný a obávaný. Pretože on je Niklaus Mikaelson, pôvodný hybrid a najmocnejšie mýtické stvorenie na svete. Svete, ktorý mu patrí.


Takže je koniec. Vážne nemôžem uveriť tomu, že som to dopísala. Hlavne preto, že som to ani nemala pôvodne v úmysle zverejňovať a už vôbec som nečakala, že si poviedka nájde toľkých skvelých čitateľov.

Celú poviedku by som rada venovala každému, kto si ju prečítal a menovite Alexe Feratu, Mee, Ivet, Dajdis a Nike248. Celá poviedka má 51 270 slov, čo je 94 strán vo worde. 

Ešte raz Vám nesmierne ďakujem a chcem Vás na záver poprosiť o nejaké komentíky, aby som vedela, že ste tu. Hádam sa uvidíme u ďalšej poviedky.

Vaša Mimi :)


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Little Dirty Secret - Epilóg:

34. mima33 admin
17.03.2013 [12:30]

mima33Perla, myslím, že to ovplyvňovanie by ešte rozdýchala, je to predsa Sophie a Klausa pozná. Ale to, že zabil Alexa, uniesol ju od rodiny a držal ju zavretú ako vo väzení... to by bolo veľa na hocikoho. Ak by spolu boli, tak by jej raz došlo, ako sa k nej choval a myslím, že by s krikom ušla Emoticon

33. Perla přispěvatel
17.03.2013 [10:54]

Perlamima nemáš začo. Mne sa to páči tak ako to skončilo a nevie si rpedstaviť, žeby už len oni dvaja boli spolu. Som rada, e Sophie našla svoju rodinu a má všetko, čo potrebuje, len mi je ľúto, že nemá Alexa. Neviem si ani predstaviť, žeby mohla Klausa ešte vôbec milovať po tom všetkom, čo spravil, koľko dôležitých ľudí zabil a koľko krát ju ovplyvnil. Takýto koniec je prosto dokonalý, veď nemôže byť vždy všetko ružové. Emoticon Emoticon Emoticon

32. mima33 admin
17.03.2013 [8:56]

mima33Perlička ďakujem a vážne Emoticon
Ja toto ani nepokladám za smutný koniec, lebo Sophie našla svoju rodinu a Klaus má svoje dvojníčky, čiže každý má čo chcel a tak nejako sa mi predstava hepáču pre nich dvoch... Emoticon nepáčila. Prišlo mi to príliš zidealizované. A som rada, že poviedku pokladáš za úžasnú a toto je koniec aj pre mňa. Mám síce nápad na pokračovanie, ale bojím sa, že by som to skôr pokazila, takže nebudem vymýšľať Emoticon
Ešte raz ti ďakujem Emoticon

31. Perla přispěvatel
16.03.2013 [13:24]

PerlaTo vážne??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Bolo to úžasné, epické! Emoticon Emoticon Nemám čo dodať. Mne nevadia smutné konce, len ma vždy veľmi dojmú a inak to nebolo ani pri tom tvojom. Emoticon Emoticon Príde mi to ako naozajstný záver za niečím úžasným... nijaký iný by sa mi tam teraz už nehodil. Len mi je ľúto ich oboch. Trpie zo spomienkami do konca nekonečných životov, to mi príde ako trest. Emoticon Emoticon
Každopádne to bolo super napísané a teším sa na ďalšie tvoje poviedky. Emoticon Emoticon

30. mima33 admin
13.03.2013 [15:36]

mima33Ajka neviem ešte. Teraz mám jednu rozpísanú a druhú som začala písať (no ešte ju nepridávam) a okrem toho mám maturity, takže uvidím, ako na tom budem s časom. Ale inak mám námet aj na Silasa a aj na dvojku LDS, takže naozaj to závisí len od času Emoticon

29. ajka
12.03.2013 [20:35]

Tak čo uz si sa rozhodla.Budeš písať úplne novú poviedku o Silasovi.Odpíš mi prosím. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. Teesska
11.03.2013 [20:29]

Naprosto s tebou souhlasím. Emoticon

27. mima33 admin
11.03.2013 [20:26]

mima33No to je pravda. Ale čo si ja pamätám, tak Elena vlastne nikdy zábavná nebola Emoticon Emoticon Pri Damonovi chytila aspoň nejakú iskru, ale inak bola riadne nudná a Stefan ju ešte ťahal nižšie, lebo na ten jeho utrápený face sa už nemôžem pozerať Emoticon

26. Teesska
11.03.2013 [20:21]

Tak to je celkem jasný, že to v ní zůstane, to by potom už nebyla ta Elena. Ale mohli by ji udělat trochu zábavnější, seriál by díky tom u získal novou jiskru.

25. mima33 admin
11.03.2013 [20:17]

mima33No ja mám od pozretia proma na novú časť presne ten pocit. A síce možno sa bude snažiť byť ako Kath, ale myslím, že stále v nej zostane aj čo to s ufňukanej a panovačnej Eleny Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!