OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Fixing - 5. kapitola



Fixing - 5. kapitolaDalší Původní tajemství... Elijah, který sehrál nějakou roli v minulosti Lilian Salvatore, hodlá zamíchat karty. Dozví se Lily, co má její starý přítel v plánu? Ohrozí to nějak její rodinu a přátele nebo je to naopak? Jenže nic není černé nebo bílé, a nic netrvá věčně... A jako vždy - něco musí prasknout.

Fixing - 5. kapitola

Stačilo mi to jedno slovo. Jedno slovo a hned mi bylo jasné, že ať už jim Elijah řekl cokoliv, není to ten pravý důvod, proč je tady. Sotva přestanu poletovat po světě a usadím se, všechno je naruby. Proč se to musí zamotávat zrovna teď a tady? Copak se vesmír rozhodl, že teď se bude točit kolem mě? Za co, proboha?

Když jsem vešla a spatřila ho, měla jsem radost. Měli jsme si vždycky o čem povídat. S ním jsem prožila pár úžasných let svého života. Byl to dokonalý společník… Když ale přišel na to, že se znám s Nikem, všechno se změnilo. Dělal, že to nic neznamená, ale bylo to tak. Nejdřív Katherine, potom já. Ne, nebylo to stejné, ale pro něj jistě stejně nepříjemné. Jaký to musí být pocit, když váš vlastní bratr, který už tolikrát dokázal, že když chce, má všechno na světě, dostane i to, o co stojíte vy sami, přestože on o to nežádal? Jaké to muselo být, když mu srdce zlomila Katherine?

Spravedlnost. To bylo to slovo, které mi prozradilo vše, co jsem potřebovala vědět. Řekl to schválně, tím jsem si jistá. Byla to nápověda, kterou jsem však pochopila jenom já. Damon i Stefan by se mohli dovtípit, jenže k tomu neměli dostatek informací. Nevěděli, že se známe již dlouhá léta.

Spravedlnost… Tak hloupé, až mi to připadá neskutečné… Musím to zjistit. Musím vědět, proč jsem já to, co ho přivedlo. A proč jsem si tím tak jistá? Totiž, mé jméno zní Lilian Justice (Džastis) Salvatore.

„Bonnie ti ale nepomůže,“ vrátil mě Stefanův hlas zpět do místnosti. Mé oči do této chvíle nepřítomně studovaly koberec. Seděla jsem v křesle a nijak zvlášť se do rozhovoru nepletla – konec konců, já jsem tady ta nová, která nic neví, že?

„Nic neudělá, pokud jí neřekneš celou pravdu.“

„A co když jí celou pravdu řeknu?“ Jeho hlas byl klidný. Všichni překvapením ztichli. Elijah přejel pohledem po všech v místnosti a nakonec se podíval na mě. Hleděl mi do očí a ten pohled mi připadal příliš dlouhý, aby byl nenápadný, ale nikdo si ničeho nevšiml. Nikdo neměl žádné podezření…

„V tom případě nechápu, proč jsi šel za námi,“ konstatovala Elena a tím nejspíš mluvila za všechny.

Teď jsem si uvědomila, že to nemusí být tak úplně zástěrka. Co když opravdu potřebuje spojení se svou matkou a zároveň to souvisí se mnou? Ale jak? Teď se z toho stala priorita. Musím to vědět a to hned. Rychle jsem vstala a utekla. Doslova jsem zdrhla…

 

„Bonnie…“ Nevěděla jsem, co říct, ale můj obličej nejspíš mluvil za vše.

„Co se děje?“ vylekala se, když mě spatřila na prahu.

„To je složité… Potřebuju s tebou mluvit. Pochopím, když mě nepozveš dál. Můžeme jít i někam jinam, jestli…“

„Pojď dál, Lily,“ usmála se a ustoupila mi.

„Tak jo. Pokusím se to zjednodušit, ale musíš mi slíbit, že to nikomu nepovíš… Ani Eleně, vlastně obzvlášť ne Eleně,“ začala jsem, když jsme se posadily na pohovku.

„Cože? Proč Eleně?“ nechápala.

„Znáš ji… Má potřebu všechny chránit – což není špatné, samozřejmě… Jenomže to, co ti teď řeknu, musí zůstat mezi námi a kdyby se to dozvěděla, pak by to určitě věděl i Damon, a on… On by to prostě nepochopil.“

„Tak co se děje?“ dožadovala se vysvětlení. Byla hodně zmatená.

„Slib mi to, Bonnie,“ prosila jsem.

„Dobrá, a už mi řekneš, co se děje?“

Musela jsem jí říct pravdu o tom, že se já a Elijah známe. A bohužel jsem musela aspoň ve zkratce vysvětlit i ty okolnosti… Jinak by totiž ten zbytek nedával smysl. Bonnie vypadala překvapeně, ale nezlobila se, což zase překvapilo mě.

„Takže ty chceš vědět, co může po Ester chtít, aby to zároveň souviselo s tebou?“ snažila se to zformovat.

„Správně,“ přikývla jsem. „Nic mě nenapadá. Já toho o čarodějkách moc nevím, to se přiznám rovnou, jenže když jsem si uvědomila, že přijel za mnou, zpanikařila jsem.“

„A nemůže jít o nějaký další krok proti Klausovi?“ Zamyslela jsem se.

„No, je pravda, že mluvil o hybridech a o tom, že ten jed je smrtelný i pro Původní upíry, a že to jejich pouto je…“ zpomalovala jsem a nakonec jsem to ani nedořekla. „Panebože…“

„Co? Lily, ani jsi nedokončila větu, tak o co jde?“

„Poslyš, musím se za chvilku vrátit… Na něco se zeptám. Přemýšlej rychle, ano? Může existovat kouzlo nebo něco, co by chránilo před vlkodlačím jedem?“ Slyšela jsem tikat vteřinovou ručičku hodin z kuchyně a připadalo mi to jako věčnost, než Bonnie odpověděla.

„To já nevím… Snad bych to mohla zjistit.“ Rychle jsem ji objala a ona byla čím dál zmatenější.

„Nezapomeň, ani slovo!“ houkla jsem ode dveří a běžela jsem zpátky domů.

 

Vypadá to, jako by nikdo z upírů, kteří kdy navštívili Mystic Falls, nepřijel bez nějakého konkrétního úmyslu. Pravda, já se sem taky nevrátila jen tak pro nic za nic… Chtěla jsem zpátky Damona. Ano, Damona. Vím, zní to hnusně, jsem zlá. Jenomže ve svém novém životě jsem si uvědomila věci, které mi dřív nedocházely. Stefan měl všechno. Byl zlatíčko… Zkrátka ten hodný chlapec. Nedělal to schválně, ale bylo to tak. Dokonce i Katherine si vybrala jeho a teď to má Damon znovu na talíři s Elenou. To Damon má sklony k výbušnosti, ne Stefan. To Damon byl ten, kdo mě po letech navštívil, ne Stefan. To Damon si zaslouží mou pomoc, ne Stefan. Ten má zase všechno, co chce. (Aspoň z mého pohledu.) Jsem tu, abych to napravila. Mám Stefana ráda, ale on mou pomoc nepotřebuje. A technicky vzato, dávno přestal být mým bratrem – a bohužel dobrovolně. Jasně, asi to myslel dobře, když se po přeměně neukázal. Nechtěl mi ublížit, ale cestu rozparovače si zvolil sám. Dokonce i být upírem byl tak trochu jeho nápad. A Damona k tomu donutil… Damon se s tím naučil žít jako první, Damon za mnou přijel, Damon se o mě postaral, a já se teď postarám o něj, protože mu to dlužím.

„Kde jsi byla?“ Vpadla jsem do rány právě Damonovi. Objala jsem ho.

„Venku… Je tam zima. Mám tě ráda,“ řekla jsem a odběhla nahoru.

Čekala jsem, že půjde za mnou, ale nestalo se. Já teď musím zase jít… Jo, ale kam? Elijah je priorita. Musí se to vyřešit. Kde ho ale najdu? Zase jsem vyšla ven a jakmile byl dům z dohledu, došlo mi, jak hloupá to byla obava. Jako už tolikrát - on si našel mě.

„Jsi pořád stejná…“ ozvalo se za mnou. Otočila jsem se a on se usmál. Stál na druhé straně ulice a opravdu to vypadalo, že mě rád vidí. Taky jsem se usmála a vydala se k němu.

„Jak to myslíš?“

„Dle toho představování soudím, že Stefan ani Damon nemají ponětí o tom, cos dělala posledních pár desítek let. Tys vždycky milovala tajemství… Obzvlášť, když jsi byla na straně, která něco ví.“

„No jasně,“ kývla jsem hlavou. „Komu by se líbilo nemít žádné informace?“ Okamžitě vytušil, co právě teď chci.

„Nevědomost je sladká…“ pokusil se odvést mou pozornost.

„Nesouhlasím.“

„Lilian…“

„Ne,“ řekla jsem rázně a ignorovala prosbu v jeho očích. „Já musím vědět, proč jsi přišel.“

„Myslel jsem, že je to jasné…“

„A Ester?“ Teď se stáhnul. Existovalo něco, co mi nechtěl říct.

„O tu mi nejde…“ Slabej pokus…

„Ha, ha, nehraj tu divadlo. Kdybys tu byl jenom kvůli mně, nemusel bys svolávat tuhle schůzi.“ Chvíli ani jeden z nás nepromluvil. Volnou chůzí jsme se vydali k lesu. „Mluvila jsem s Bonnie… O té tvé návštěvě a údajném záměru spojit se s Ester.“

„Údajném?“ nadzvedl pobaveně obočí.

„Momentálně údajném,“ přikývla jsem.

„Tak málo mi věříš?“

„Ne, tak dobře tě znám,“ zasmála jsem se. „Ostatní kolem tebe nechodí po špičkách pro nic za nic.“

„No, dejme tomu… Ale tentokrát se skutečně mýlíš.“

„Tak proč jsi tady? Doopravdy.“

„Abych tě chránil…“ Zastavila jsem se.

„Chránil? Mě? Před čím?“

„Před tebou samou… Svým způsobem. Doneslo se mi, že jsi tady, a protože Rebeka ani Klaus stále neopustili Mystic Falls, uvědomil jsem si, že to tu není dvakrát bezpečné. A mimo to se taky snažím bratrovi pomstít…“ Takže jsem se nakonec spletla – šlo o pomstu.

„Říkal jsi, že ho zabít nechceš.“

„Ne. Mám v plánu něco jiného. A to něco bude chránit nejen tebe, ale i všechny ostatní. A jeho to srazí na kolena…“

Najednou jsem uslyšela rychlé kroky a za okamžik se Elijah sesul k zemi. Vylekalo mě to, a ještě víc mě vyděsilo, když jsem si uvědomila, kdo stojí za ním.

„Stefane…“


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Fixing - 5. kapitola:

7. Darkness přispěvatel
04.03.2015 [20:52]

DarknessDobrovolně a bez mlácení se přiznávám: Tahle část se mi prostě zase moc líbila, čekám jen, kdy se mi nebude líbit aspoň jedno písmenko z toho co ty napíšeš, jenže asi... Emoticon

6. MichelleMikaelson přispěvatel
04.02.2013 [13:21]

MichelleMikaelsonÚžasná kapitola, stejně jako předchozí Emoticon Četla jsem to už dřív, ale úplně jsem zapomněla ti to okomentovat, takže promiň Emoticon

5. TeresaK přispěvatel
25.01.2013 [6:39]

TeresaKPerfektní kapitola Emoticon Emoticon Miluju tuuhle povídku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Perla přispěvatel
24.01.2013 [21:08]

PerlaTaylorka: tak... asi po piatich minútkach som teda došla naspúť a prečítala si aj ten jeden odstavec. No a musím povedať, že teraz to bolo spočko, len predtým... mi to proste nedalo.
A chápem no dúfam, že Lily nikdy nezažije to, ako Katherine ublížila Damonovi. Dúfam, že jej neublíži nikto.

3. Taylorka přispěvatel
24.01.2013 [21:05]

TaylorkaPerličko moje milá, přeskočením druhého odstavce jsi mě doopravdy zklamala... Emoticon Vím, že se umím rozepsat zrovna v těch neakčních částech článku, ale jsou tam důležité narážky, které jsem chtěla čtenářům sdělit - a ty si to prostě jen tak přeskočíš! Emoticon Emoticon No co už, je to na tobě. Třeba ti to nedá a k těm nudným opisům myšlenek se vrátíš (ale moc s tím nepočítám Emoticon ).

2. Perla přispěvatel
24.01.2013 [21:01]

Perlazaujímavá kapitola... priznám sa, že som druhý odstavec preskočila, pretože na mňa to bolo priveľa opisu a myšlienok... ale kapitol bola vážne skvelá a páčila sa mi. Ak aj nabudúce zabudnem alebo si nevšimnem novú časť, napíš mi na zhrnutie. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 24.01.2013 [20:56]

Taaak jedním dechem jsem si to přečetla.. Emoticon ..tuhle povídku mám fkt ráda...teď se jen těšit na další díl...

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!