OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Dokonalý život 6. kapitola



Dokonalý život 6. kapitolaTeresa poprvé potká Stefana. Shadow je konečně tam, kde měla být, v domě Elijaha.

Teresa

Nemohla jsem usnout. Měla jsem strach o Shadow, svoji sestru. Nevěděla jsem, kde je, ani co se s ní děje. Možná už dávno leží někde mrtvá, pomyslela jsem si. Ne, na tohle nesmím myslet.

Už je to jeden den, co je pryč. Měla jsem o ni hrozný strach.
 
Sešla jsem dolů po schodech do obýváku, kde už na mě čekal Elijah. Zapomněla jsem se zmínit? Jo, na pár dnů u něho bydlím. Musím si ale najít bydlení někde jinde.

Vzala jsem si klíče od domu a otevřela vchodové dveře, když se od gauče ozval Elijah.
 
„Kam jdeš?" zeptal se.
 
„Jdu se přihlásit do školy," odpověděla jsem a odešla.
 
Když jsem byla před školou, potkala jsem tam... Stefana? A sakra. Dneska mu to sekne.
 
„Ahoj, promiň, jdu se přihlásit do školy a nevím, kde je ředitelna. Mohl bys mi, prosím, poradit?" zeptala jsem se ho, když jsem k němu došla.
 
„Jo, rovnou půjdu s tebou. Taky jsem tady nový, ale vím kde je," usmál se na mě.
 
„Aha," opětovala jsem mu úsměv a společně jsme se vydali do ředitelny.
 
Oba jsme byli přihlášeni na tuhle školu a stáli jsme před ředitelnou.
 
„Co máš za hodinu?" zeptala jsem se.
 
„Dějepis," odpověděl a usmál se na mě.
 
„Tak to máme společnou hodinu," řekla jsem ironicky.
 
Po škole jsem se vrátila "domů". Jo, byla to i docela sranda. Potkala jsem Stefana! A mluvila jsem s ním! A ten jeho úsměv! Sakra, na co to myslíš, přestan! okřikla jsem se.
 
„Tak co škola?" zeptal se Elijah.
 
„Tak co Shadow?" zeptala jsem se ironicky.
 
„Včera jsem ji zachránil. Pak někam šla s tím, že si musí něco zařídit, a ještě se sem nevrátila," odpověděl.
 
„Kde je?" vyděsila jsem se. Jo, už zase mám o ni strach! Jsem to ale blbá!
 
„Jak to mám asi tak vědět?" odpověděl otázkou.
 
„Já si myslela, že to víš," usmála jsem se a pokrčila rameny.
 
Vyběhla jsem po schodech do pokoje a vzala si deníček s propiskou.
 
Milý deníčku, asi jsem se úplně zbláznila. Život nestojí za nic. Celý den jsem měla strach o svoji sestru. A to ještě není konec dne! Dnes ráno jsem se šla přihlásit do zdejší školy, ale před školou jsem potkala Stefana. Měl krásnej úsměv. Sakra! Jo, už jsem se tady dneska okřikla, na co to myslím! Asi bych se nad sebou měla pořádně zamyslet, nebo brzy udělám nějakou pitomost, za kterou mě budou všichni nenávidět!
 
Přestala jsem psát. Zavřela jsem deníček a dala ho stranou. Pak jsem odešla dolů po schodech do obýváku. Najednou jsem spatřila Shadow.
 
„Ahoj!" pozdravila jsem a šla ji obejmout. Ale dřív, než jsem to stihla udělat, mě zadržel Elijah.
 
„Být tebou, tak bych to nedělal, je opilá," opozornil mě na to Elijah.
 
„Tereso?" zeptala se mě opatrně sestra.
 
„Jsem to já, kde jsi byla?" zeptala jsem se jí.
 
„Původně jsem měla v plánu jít do Grillu, ale nevěděla jsem, kde je, tak jsem se zeptala nějaké blondýny, myslím, že se jmenovala Caroline, nevím, nepředstavila se mi. A ta mi poradila. Ale bylo tam zavřeno, a tak jsme si udělaly menší párty u ní, opila jsem se, ale už to přešlo," odpověděla mi popravdě.
 
„Pojd se mnou!" sykla jsem na ni. Vyběhly jsem nahoru do jejího pokoje. „Je to divný!" sykla jsem znovu.
 
„Co je divný?" zeptala se nechápavě Shadow.
 
„Byla jsi tu první! A skoro jsi nás prozdradila!" řekla jsem jí.
 
„Prozdradila? Jak to myslíš?" vyděsila se.
 
„Když jsi řekla jméno Caroline a pak ještě, že se ti nepředstavila, tak jsi nás skoro prozdradila!" sykla jsem znovu.
 
„Omlouvám se," omluvila se mi.
 
„Já nechci žít ve lži, ale nechce se mi pořád něco vysvětlovat! Musíme udržet naše tajemství, tak se, prosím tě, snaž," řekla jsem. To už jsem byla ale uklidněná.
 
„Dobře, budu se snažit," řekla a já jsem odešla do svého pokoje.
 
Milý deníčku, dnešek byl náročný, jak už asi víš. Ale to není ještě zdaleko všechno. Tohle jsou žhavé novinky! Takže, kde jen začít. Shadow, moje sestra, je už konečně v bezpečí. Ale skoro nás prozradila, což dělat neměla. Není to jen pro mé dobro, ale i pro to její. Nikdo neví, co všechno by se pak mohlo stát, kdyby se někdo dozvěděl pravdu!


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dokonalý život 6. kapitola:

2.
Smazat | Upravit | 23.07.2014 [22:28]

Díky Emoticon

1. PetraCullen
22.07.2014 [17:28]

vážně skvělý, jen mě štve, že tam není elena... Emoticon vážně povedená kapitolka! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!