OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Dokonalý život 5. kapitola



Dokonalý život 5. kapitolaSestry utíkají před Katherine. Teresa se srazí s Damonem. Shadow někdo unese. Po prvé uvidí Klause. Na konci kapitoly po prvé uvidí Caroline. Hezké čtení, přeje S.D.

„Schovej se," řekla jsem a odvedla sestru za strom.

„Kdo to je?" zeptala se.

Bylo to divné, slyšet ji, jak se ptá zrovna na tohle. Copak ona neví, kdo to je?

„Katherine," odpověděla jsem.

Zazvonil telefon a Katherine ho zvedla. Někdo jí volal.

„Elijahu," řekla se smíchem Katherine.

Elijaha jsem neslyšela, takže bylo chvíli ticho. Pak ale Katherine promluvila a já jsem byla úplně v šoku.

„Ty mi nezabráníš, abych jim ublížila. Nestihneš to," řekla.

Potom hovor položila a šla naším směrem.

„Shadow, vím, že jsi tu a tvoje sestra s tebou, vylez," zasyčela varovně.

„Zdrháme," řekla jsem a chytla sestru za ruku. Společně jsme pak utíkaly až za les. To vám povím, byla to pěkná dálka.

„Áááááááááááááá!" vykřikla sestra.

Rozhlédla jsem se a uviděla jsem sestru na zemi a vedle ní byl Damon.

„Už zase ty?" zeptal se a podíval se na mě.

„Už to tak asi bude," řekla jsem a pomohla sestře vstát.

„Kam jdete?" zeptal se.

„Nedělej, že tě to vážně zajímá," řekla jsem a utíkala jsem se sestrou dál.

Zastavily jsme se. Asi jsme se ztratily.

„Něco jsem zaslechla," řekla jsem.

„Co jsi slyšela?" zeptala se sestra.

„Nevím, asi to jen bylo nějaké auto. Neřeš to," zasmála jsem se.

„To nejde neřešit, ale zkusím to," zasmála se.

„Asi jsme se ztratily," upozornila jsem ji.

„Jo, asi máš pravdu. Asi bychom se už měly vrátit, za chvíli bude tma," souhlasila.

 

DALŠÍ DEN

Probudila jsem se. Otevřela jsem oči. Začala jsem rozpoznávat, kde jsem, a nepoznala jsem to. Neznám to tady. Nikdy jsem tady nebyla. Dostala jsem strach. Nevím, co mám dělat.

Do místnosti přišla nějaká žena. Přišla ke mně.

„Kde to jsem? A kdo jsi ty?" zeptala jsem se.

„Moje jméno je Rose. Kdopak jsi ty?" zeptala se.

Rose, Rose, kde jsem to jméno jen slyšela? Už vím!

„Shadow, příjmení vědět nemusíš," odbyla jsem ji.

„Nebudeš tady dlouho, myslím tím v tomto domě," řekla.

„Proč?" zeptala jsem se jí. Mám hromadu otázek.

„Máš mnoho otázek, na zbytek už ti nemůžu odpovědět. Myslím, že víš, co tě čeká."

O chvilku později před domem zastavilo nějaké auto. Zaslechla jsem hlasy a pak už muž vešel do místnosti.

Chvíli jsem ho nepoznávala, ale pak jsem si vzpomněla, kdo to je.

„Klausi, tak tady ji máš. Chtěl jsi Katherine, ale já mám něco lepšího," řekla Rose s úsměvem.

„Člověk, to není možné," řekl Klaus s údivem. „Ahoj, maličká."

Když to řekl, někdo rozrazil dveře a dovnitř vešel Elijah. V tu chvíli začal Klaus zdrhat. Ale ještě před tím, než odešel úplně, mi oznámil, že se ještě uvidíme.

Když jsem byla s Elijahem na cestě "domů", hrozně jsem se vylekala, protože před námi se objevila Katherine.

„Konečně jsem tě našla," naštvala se Katherine.

„Hledala jsi mě?" rozesmála jsem se.

„Katherine, neublížíš jí!" vyštěkl Elijah a pokračovali jsme v cestě.

„Já si ještě musím něco zařídit," oznámila jsem, když jsme byli před domem, a odešla jsem.

Asi o chvilku později jsem potkala nějakou blondýnu.

„Ahoj, nevíš, kde je tady Grill?" zeptala jsem se jí.

„Půjdeš na konec této ulice, pak zahneš doleva," odpověděla.

„Díky," poděkovala jsem jí a odešla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dokonalý život 5. kapitola:

1. PetraCullen
22.07.2014 [17:27]

ANi se nebudu přihlašovat...jsem na mobilu... Emoticon jen mě mrzí, že se k tomu dostavám až teď, ale mám hodně starostí i s noťasem však ty víš...super kapitola, vážně! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!