OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Dokonalý život 4. kapitola



Dokonalý život 4. kapitolaOmlouvám se, že jsem tak dlouho nic nepřidala, ale nějak nebyla nálada a nápady a navíc to horko... Ale tady máte další kapitolu. Teresa je konečně v Mystic Falls. Takže můžu všem popřát hezké čtení a poprosit o komentáře.

Shadow 

Bylo ráno, jako vždycky, a já se probouzela v domě Elijaha. Po dlouhé době jsem si dopřála horkou sprchu a oblékla se. 

Vyšla jsem ven, a co nevidím... Na silnici stála veliká kolona aut a mě hrozně zajímalo, co se tam děje. Takže jsem se vydala podél kolony. Když jsem došla na konec, málem jsem dostala infarkt z toho, koho a co jsem viděla a slyšela.

„Kde to jsem? Kam jsem se to dostala? Neměla bych být ve svém domě?!" křičela hystericky Teresa, moje sestra. Chytila jsem ji za ruku.

„Tereso, klid, to jsem já, tvoje sestra Shadow," uklidňovala jsem ji.

„C-co, Shadow, c-co ty tady děláš a kde to jsme?" zeptala se.

„Uklidni se a pojď se mnou," řekla jsem jí a ona se uklidnila, alespoň doufám. Odvedla jsem ji před nějaký dům.

„Já vím, zní to neuvěřitelně, ale jsi v Mystic Falls. Víš, co je to za město?" zeptala jsem se jí.

„Jo, to ještě vím, a máš pravdu. Zní to neuvěřitelně," vyštěkla.

„Není moje chyba to, že jsem ti o tom neřekla, pochop! Jak jsem mohla vědět, že se sem dostanu? To jsem měla přijít za tebou a říct ti, že odcházím? Že už se možná nevrátím?" zeptala jsem se jí.

„My už se odtud nevrátíme domů?" zeptala se a po tváři se jí skutálela slza.

„Tereso, my jsme teď doma tady. Já už tady domov mám, ale nemůžu tam zůstat dlouho. Nejdřív další týden bych měla odejít a najít si domov zase někde jinde tady," řekla jsem a doufala že pochopí.

„Koho jsi tady už potkala?" zeptala se už trochu klidně.

„Elijaha, kterýho jsem potkala jako prvního, hned když jsem se tady zjevila, a potom následovala Katherine a musím ti říct, že hrozně nerada jsem ji viděla, protože měla problém s tím, že my dvě vypadáme stejně jako ona. Potom tu noc jsem potkala ještě Damona," řekla jsem nadšeně.

„Shadow, u koho nebo kde vůbec bydlíš?" zeptala se starostlivě.

„U Elijaha, pojď se mnou, ukážu ti, kde bydlím."

„A kde budu bydlet já? A jak se ti vůbec podařilo to, že u něho bydlíš?" zeptala se sestra.

„Věř mi, že nevím. Na Damona si dávej pozor, to ti radím," poradila jsem hrdě.

„Neříkáš to zrovna šťastně," zašeptala.

„Taky že šťastná nejsem," odbyla jsem ji.

„Viděla jsi už Elenu?" zeptala se a já jsem zakroutila hlavou. Neviděla jsem ji, i když bych ráda věděla, co by dělala, jak by reagovala, kdyby mě nebo sestru viděla. Vypadáme stejně! Myslím, že by si nás nevšímala, ale moc by jí to nešlo.

„Ne, neviděla, ale doufám, že ona neviděla mě. Protože jinak jsem přišla o nejskvělejší chvíli v mém životě, chtěla bych vidět, jak by reagovala na nás dvě, že vypadáme stejně jako ona," upozornila jsem ji.

„Tak fajn, snad nás neviděla, ale já ji ano. Já ji viděla v autě, přímo v té koloně, která byla před náma," zašeptala klidným hlasem.

„Sakra," postěžovala jsem si.

„Co se děje?" zeptala se.

„Nevíš, tak se dívej," přikázala jsem. Rozhodně jsem nikomu nechtěla nic přikazovat, ale když moje sestra něco neví, tak to je potom blbý. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dokonalý život 4. kapitola:

2. PetraCullen přispěvatel
21.06.2014 [19:24]

PetraCullensupéééééééér :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nicole Kantoříková
14.06.2014 [8:58]

ahoj pls co nejdřív pokračuj! :) :3 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!