OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Úlomky zrady - 03.



Úlomky zrady - 03.Pán a pani Igleby.
Príjemné čítanie.

03. 

„Človek je skutočne silný vtedy, keď dokáže povzbudiť sám seba.“

- Anonym

 

„Mami, mami!“ začal vykrikovať Liam a odskackal k Hermione, ktorá na mňa civela, akoby som bol nejaký duch.

Možno som tak naozaj aj vyzeral. Uvedomoval som si, že som poriadne bledý, že mám zrejme čierne kruhy pod očami a vlasy mám neupravené a strapaté. Na tieto detaily som pri odchode nemyslel, lebo ma celkom zamestnávalo myslenie na ženu, ktorá teraz stála predo mnou.

Bola iná, ale zároveň tak veľmi rovnaká. Vlasy mala v jemných kučierkach popadané okolo tváre a bola ostrihaná celkom na krátko, no pristalo jej to. Jej by zrejme pristalo aj keby bola holohlavá. Oči jej lemovali husté mihalnice a stále som v nich mohol zazrieť tie iskričky, ktoré som tak hrozne miloval. Bola oblečená elegantne a na prste sa jej leskla zlatá obrúčka, ktorá od seba odrážala svetlo a krásne sa jagala. Bola to cudzia žena, ale keď som hľadel do medových očí, videl som moju Hermionu. Moju Miušku, pre ktorú som sa zahrával s časom a zničil životy hneď niekoľkých ľudí.

„Draco?“ vyhŕkla neveriaco a vykrivila obočie.

„To je môj strýko!“ oznámil hrdo Liam a usmial sa na mňa.

Keď som nad tým uvažoval, podobal sa viac na Hermionu, ako na Duncana a to mi hralo do karát. Keby to bola malá kópia môjho nevydareného brata, neviem či by som ho dokázal mať rád. Aspoň nie úprimne.

„Ahoj, Hermiona,“ pozdravil som ju nervózne a snažil som sa nezabudnúť na dýchanie.

Kyslík je dôležitý, bez neho by som zomrel. Lenže voľakedy som si myslel, že aj Hermiona je dôležitá, dokonca dôležitejšia ako nejaký idiotský vzduch a už sedem rokov som bez nej a stále žijem. Teda... skôr by sa dalo povedať, že len prežívam.

„Som rada, že ťa vidím,“ prehodila a myklo jej kútikom ružových pier.

„Maminka, strýko...“ začal Liam, ale prerušil som ho.

„Prosím, volaj ma Draco!“ prikázal som mu a v jeho očkách zasvietili radostné plamienky, ktorých teplo zasiahlo aj mňa.

„Draco povedal, že keď si nebudem umývať zuby, tak mi zhnijú,“ oznámil neveriaco a Hermiona sa naširoko usmiala.

„No, tak to má Draco pravdu. A keď som ti to vravela ja, tak si mi neveril!“ zvolala Hermiona a Liam vykrivil tvár do grimasy.

„Tak dobre, budem si ich umývať,“ prehodil a rezignovane zvesil hlavu.

Na chvíľu zavládlo dusivé ticho, ktoré prerušil mamin hlas: „Tak poď, ideme po tú zmrzlinu,“ prihovorila sa blondiačikovi a ten sa okamžite usmial a vydal sa s mamou do kuchyne.

Ja a Hermiona sme osameli a ja som odrazu nevedel, ako reagovať a čo urobiť. Len som tam stál, snažil sa nepozerať do jej tváre, lebo každý jeden pohľad do tých očí mi spôsoboval bolesť horšiu, ako keby do mňa ktosi zabáral žeravé uhlíky. Zameral som sa na sledovanie perzského koberca, ktorý tu bol odkedy si pamätám a stále vyzeral ako nový. Škriatkovia si zrejme dávajú záležať, aby dokonale plnili svoje povinnosti. Ja som škriatka nemal, možno by som si nejakého mal obstarať.

„Vraj máš dnes narodeniny,“ prehovorila Hermiona zamatovým hlasom, ktorý sa príjemne otieral o ubolené jazvy na mojej duši. Až kým som nestál pred ňou, tak som si neuvedomoval, ako veľmi ju potrebujem.

Opatrne som prikývol, čím som jej to potvrdil, ale pohľad som k nej stále nezdvihol.

„Blahoželám,“ zašomrala a v jej hlase za ozval závan nervozity.

Jemne som sa usmial a konečne som sa donútil zamerať svoj pohľad na ňu. Stála uprostred miestnosti a pripomínala mi čosi ako záchranné lano. Bola ako maják na rozbúrenom mori plnom desivej ničoty.

„Vďaka,“ povedal som a Hermiona ukázala na sedačky.

„Čo keby sme si sadli?“ navrhla už mierne uvoľnene a ja som sa posadil oproti nej, lebo odrazu sa mi nechcelo z nej spustiť pohľad presne tak veľmi, ako sa mi predtým na ňu nechcelo hľadieť.

Tieto moje protichodné pocity ma celkom desili, ale dá sa povedať, že som to ustával lepšie, než som sám pripúšťal. Možno nie som až taký slaboch, za akého som sa považoval.

„Liam je naozaj podarené dieťa,“ povedal som jej a na tvári sa jej pri tých slovách vyformoval široký, ničím nefalšovaný úsmev.

Úsmev, ktorý momentálne venovala len mne a to bol môj kúsok šťastia a radosti. Cítil som sa tak slobodne a normálne a konečne mi srdce v hrudi tĺklo tak, ako malo.

„To áno. Je nezbedný a občas mu narastú poriadne rožky, ale inak je to môj poklad,“ odvetila a spokojne sa uvelebila v zamatom potiahnutej sedačke.

„A čo Duncan?“ vyhŕkol som bez rozmyslu, ale nedokázal a ani som nechal, túto otázku, ktorá doslova vyrástla v mojej hlave ignorovať.

A pri pohľade do Hermioninej tváre som odrazu nadobudol pocit, že Pansy hovorila pravdu. Možno som nebol veľkým znalcom Hermiony Igleby, ale rozhodne som poznal Hermionu Grangerovú a zasa tak veľa sa na nej nezmenilo. Dokonca som nadobúdal pocit, že sa nezmenilo vôbec, ale vôbec nič.

V tvári, ktorú doteraz lemoval úsmev sa odrazu zjavil tieň a jej výraz sa zachmúril a potemnel. Nedokázal som celkom pochopiť čo sa to deje. Mal som len obmedzené informácie a myšlienky som čítať nedokázal.

„Fajn,“ odvetila, ale hlas mala podlomený a preplnení akousi podivnou zmesou emócií, v ktorej som sa rozhodne nevyznal.

„Takže si s ním šťastná?“ spýtal som sa a v duchu som nadával sám sebe za tú opovržlivosť. Ale keď túžba bola silnejšia ako sebazaprenie.

Hermiona ohrnula peru a napokon povedala: „Samozrejme.“

V tom jednom jedinom slove sa toho skrývalo poriadne veľa a rozhodne som z neho začul jasné klamstvo. Klamala. Ona šťastná nebola a niečo v jej živote nebolo správne.

A ja som sa rozhodol, že nech sa bude diať čokoľvek, ja prídem na to, čo Hermionu trápi. Stanem sa jej najlepším priateľom, budem stáť po jej boku a budem ostražito sledovať každý krok, ktorý môj brat urobí a pri prvom náznaku niečoho nekalého ho potopím.

Takí sú predsa Malfoyovci. Idú si za svojim a nezastavia sa pred ničím, nech by sa malo diať čokoľvek. Tak prečo by som ja mal byť výnimka a utiahnuť sa niekam do úzadia?

Nie, ja budem bojovať a poslúchnem Pansy. Ona sama mi predsa povedala, že mám Hermionu získať a ja pre to urobím všetko, čo bude v mojich silách a nebudem sa báť urobiť aj nemožné.

Zahľadel som sa znova do Hermioninej tváre. Nervózne si hrýzla spodnú peru a ruky mala kŕčovito zovreté.

„Dobrý večer sa praje,“ doniesol sa ku mne známy, ale zároveň cudzí hlas a ja som zodvihol zrak od Hermiony, aby som si mohol prezrieť Edwarda Iglebyho v jeho nonšalantnej podobe.

Hneď za ním sa zjavil Duncan a keď na mne spočinul pohľadom, tak sa zamračil, akoby zvažoval, či sa nezbláznil.

„Och, drahý,“ prehovorila mama, keď vplávala do miestnosti, „pozri kto sa konečne rozhodol vrátiť!“ Veselo sa usmiala a ukázala na mňa.

Ja som sa medzitým postavil, no Hermiona sa nemala k ničomu a ďalej sedela v kresle.

„Rád ťa vidím, Draco. Manor je aj tvoj domov a som rád, že si si to konečne uvedomil,“ povedal mojim smerom Edward, no jeho hlas znel strojene a falošne.

Ten chlap nebol zlý, iba bol veľmi hrdý a neprívetivý. To bolo dôvodom toho, že sme si k sebe nikdy nedokázali nájsť cestu.

„Dobrý večer,“ pozdravil som a nasadil som svoj formálny úsmev.

S pánom Iglebym sme si potriasli rukami a potom som sa otočil na Duncana, ktorý ma ostražito sledoval.

„Draco,“ zašomral a napriahol ku mne ruku.

„Duncan,“ zašomral som rovnako nevrlo a rukou som mu potriasol.

Keď som ho pustil, prešiel k Hermione a vlepil jej rýchly bozk na líce. Jeho žena na to nijako nereagovala, len po mne strelila rýchlym pohľadom a so slovami, že ide pozrieť Liama, opustila miestnosť.


Ja viem, že momentálne sú kapitoly krátke, ale to len dovtedy, kým sa dej poriadne nerozbehne. Sľubujem! 

Mimi :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úlomky zrady - 03.:

19. zuzinecckaa přispěvatel
12.09.2013 [19:15]

zuzinecckaaTak to jsem zvědavá.. :) co Miušku trápí? Jak ji trápí? :/ a kolik dalších otázek by se vyskytlo, ale na odpovědi si ještě musím počkat.. :D těší mě, že se nám Dráček konečně probral ;) snad jen to bude k něčemu.. :)

18. mima33 admin
18.07.2013 [8:58]

mima33Carol, ďakujem pekne Emoticon Hermi si predsa nepamätá, ale iskriť to určite bude. To môžem sľúbiť už teraz Emoticon A Duncan ... Emoticon
Mea, ďakujem Emoticon
Alexa Feratu, ďakujem Emoticon Len či mu ten plán vyjde Emoticon
Panda, jeeeej ďakujem Emoticon Vždy ma poteší, keď pribudne niekto nový. Je to skvelý pocit Emoticon A ďalšiu idem práve pridať Emoticon

17. Panda
17.07.2013 [20:26]

Skvele začala som čitat včera a dnes som tu a posledná kapitola(takže som prečitala celu trilogiu skoro na jeden hlt :)) nieeee kedy bude dalšia heheehe :D Je to super máš naozaj talent Emoticon

16. AlexaFeratu
17.07.2013 [14:10]

Zajímavé...Draco má dobrý plán. Těším se na další kapču. Úžasná kapitolka! Emoticon Emoticon

15. mea
17.07.2013 [13:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Carol1122 přispěvatel
16.07.2013 [21:06]

Carol1122Konečně! Nemohla jsem se nové kapitoly dočkat Emoticon Emoticon
Jinak co se týče kapitoly, strašně jsi mě potěšila tím, že se Hermiona nechová tak namyšleně, jako bych u vdané ženy čekala. Kor za Duncana Emoticon Možná jsem čekala trochu více jiskry, však víš - nedávná láska se nedá zapomenout Emoticon Těším se na další kapitoly, ve kterých se té mé vytoužené jiskřičky snad dočkám Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. mima33 admin
16.07.2013 [10:20]

mima33Teesska, pekne ďakujem Emoticon K Duncanovi sa ja nevyjadrujem Emoticon To je moja tajná zbraň Emoticon A Dráčik sa bude musieť poriadne snažiť, ale tak jeden nikdy nevie Emoticon
Simi, veľmi pekne ti ďakujem Emoticon Som rada, že môj štýl sa ti páči Emoticon
Deny, ďakujem ti Emoticon Duncanov osud? Krátky a bolestivý? Nechaj sa prekvapiť Emoticon Však by ma aj prekvapilo, keby si nebola Team Draco Emoticon

12. Deny
15.07.2013 [23:23]

Ja nemám slov, keby si videla ten môj zasnený pohľad Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Si úžasná, ďakujem ďakujem ďakujem Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
P.S. Duncan mi tak véééééľmi vadí...Aký je jeho osud?? Dúfam, že bolestivý a krátky (áno, som zlá, veď som TEAMDRACO, ta to ani inak nejde Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon )

11. Simi
15.07.2013 [22:01]

dokonalééé Emoticon tak zbožňujem ten tvôj štýl písania. Je tak ľahký a úplne návykový :D uť teraz si prosím novú časť Emoticon

10. Teesska
15.07.2013 [18:23]

Mě je toho Draca tak líto. Doufám, že si nakonec Hermionu vybojuje, protože už si to zaslouží.
Duncan a Edward mi zatím nejsou ani trochu sympatičtí, takže snad tam nebudou moc často.
Jinak se těším na další kapitolu. Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!