OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Stín pochybností 5. kapitola



Stín pochybností 5. kapitolaSirius dostane nový domov na kraji Londýna a poprvé po těch letech se dívá na hvězdy tak, jak si to vždycky přál. Nastupuje jako nový člen Fénixova řádu Sebastian White a vrací se na Grimmauldovo náměstí 12 - seznámit se s ostatními členy řádu.

Přemístil se na dané místo za Londýnem k jeho novému domovu a zůstal stát překvapením a údivem. Ve skutečnosti nevěděl, co má očekávat. Jestli si doteď myslel, že sní, okamžitě se musel vyvést z omylu. Před ním se rozprostíral honosný a nový dům, který spíš trochu připomínal historickou stavbu. Mělo to jistý půvab a jemu se to nesmírně moc líbilo. Udělal pár kroků vpřed a vkročil do svého nového domu. Byl nesmírně překvapen. Nahoru vedlo velké dřevěné schodiště potažené červeným kobercem, všude bylo plno vzácných obrazů, a nábytek vypadal staromódně, ale přitom byl nejnovější. Vyšel schody a usilovně hledal ložnici.

Když otevřel třetí dveře, nemusel hledat dlouho. Uvnitř se nacházela velká ložnice s postelí s nebesy, velká skříň, menší krb se dvěma křesly, u krbu stál dřevěný psací stůl. Nikdy nebyl na takový komfort zvyklý. Překvapilo ho to, že mu Brumbál zařídil takový domov. Na venkově za Londýnem, kde se dalo nerušeně dívat na hvězdy. Sedl si na postel a najednou si přál, aby bylo všechno jako dřív. Chtěl, aby Harrymu mohl dát nový domov... Věděl moc dobře, že to nešlo. Aspoň ne prozatím. Doufal, až to všichni zjistí, že se mu nebudou podvědomě vyhýbat. I přesto, že byl unavený, rozhodl se na chvíli zajít si ven před dům. Ušel pár kroků a lehnul si do trávy. Zadíval se na hvězdy. Najednou to byl pro něj jistý osvobozující pocit. Po tak dlouhé době viděl konečně noční oblohu s několika hvězdami. Když byl tak dlouhou zavřený v Azkabanu, pak na útěku před spravedlností a schovaný na Grimmauldově náměstí 12, dlouho neviděl oblohu. Dodalo mu to na úsměvu. Najednou ztratil ponětí o čase a netušil, kolik může být hodin. Bylo to, jako kdyby pro něj nic neexistovalo. Pomalu rozeznával různá souhvězdí a vzpomínal. Po chvíli si povzdechnul a vstal. Vrátil se do domu a ihned si lehnul do postele. Posledních pár nocí moc toho nenaspal. A toho zítra čekal nástup do Fénixova řádu jako nového člena. Pochyboval, že ho někdo pozná. Dřív, než ho mohly přepadnout neklidné myšlenky, okamžitě usnul.

Když se ráno probudil, vstal, přešel do koupelny a umyl se. Pak přešel ke skříni v jeho nové ložnici a otevřel ji. Bylo tam plno vypraných a poskládaných habitů. Po chvíli váhaní si na sebe vzal tmavě červený a k tomu černé kalhoty. Podíval se na sebe do zrcadla. Musel mít stoprocentní jistotu, že ho nikdo nepozná. Jeho modré oči ho nedůvěřivě ze zrcadla zkoumaly, aby se stokrát ujistil, že vypadá stále jako Sebastian White a ne tím, kým stále ve skutečnosti byl. Po chvíli, když vyšel ze své ložnice, našel v přízemí kuchyni, ale na jídlo neměl vůbec pomyšlení. Dnes se měl „oficiálně” seznámit se členy řádu jako ten „nový”. Vůbec nevěděl, co má říkat. Když vyšel ze dveří, došel za hranice svého nového pozemku a s hlasitým prásknutím se přemístil. Přemístil se na zatuchlé a opuštěné Grimmauldovo náměstí. Na místo, o kterém si myslel, že už nikdy v životě neuvidí. Uslyšel další prásknutí po přemístění a ve chvilkové hrůze ztuhnul. Hrůza ho pustila ve stejnou chvíli, když zjistil, že to není nikdo jiný než samotný Albus Brumbál.

„Dobrý den, Sebastiane,” pozdravil ho zdvořile Brumbál novým jménem.

Byl to pro něj nezvyk a Sirius měl sto chutí se ušklíbnout. Věděl však, že tohle nesmí udělat, protože tohle by mohlo vést k předběžnému prozrazení. Trochu se mu ulevilo, ale při pomyšlení, co ho čekalo za pár sekund, ho pohltila další hrůza. Oficiální seznámení se členy Fénixova řádu. Nevěděl, jak se má tvářit.

„Dobrý den,” pozdravil svým nezvykle drsným hlasem Brumbála, až v něm zatrnulo.

„Všichni na vás čekají,” oznámil mu Brumbál s úsměvem. „Tady je adresa, kterou si přečtete, a pak na ni pomyslíte," vysvětloval mu Brumbál a ukázal mu kus pergamenu, na kterém stála adresa domu.

Sirius se trochu ušklíbnul a vysloužil si Brumbálův varovný pohled, aby toho popřípadě nechal. Bylo jim oběma jasné, že Sirius tu adresu zná nazpaměť. Přesto dělal, že si tu adresu přečetl a nasadil výraz plného soustředění. Pomalu se mezi dvěma domy číslo jedenáct a třináct začal objevovat donedávna ten jeho. Dům jeho rodiny, kterou z celého srdce nenáviděl. Dům, ze kterého v šestnácti letech musel utéct před vlastní matkou a rodinou, která ho ponižovala. Pomalu se začal vracet ke vzpomínkám do minulosti a na malou chvíli přestal vnímat.

Brumbál si nenápadně musel odkašlat, aby zaujal jeho pozornost. Sirius s trhnutím nadskočil a zadíval se na něj.

„Můžete jít dál, Sebastiane,” vyzval ho Brumbál klidně.

Sirius se zhluboka nadechnul, i když věděl moc dobře, že mu to nepomůže, a vkročil za Brumbálem. Hned na to se rozkřičel starý obraz jeho matky paní Blackové a začal nadávat, dokud tam nepřiběhl Artur Weasley a nezatáhl těžké závěsy okolo obrazu. Pak obrátil pozornost na Siriuse, který se snažil zachovat klidnou tvář. Nesměl dát najevo, že všechny zná, a o to to bylo pro něj těžké. Přesto se ovládnul. Brumbál se na něj nenápadně pousmál.

„Já jsem Artur Weasley, těší mě,” představil se mu pan Weasley a napřáhl k němu ruku, aby si s ním mohl potřást rukou na znamení seznámení.

Sirius se na něj nejistě zadíval, napřáhnul k němu ruku a představil se: „Jsem Sebastian White, těší mě.”

Artur Weasley se na něj nedůvěřivě podíval. Bylo na něm vidět, že Siriusovi nevěří. Jistým způsobem ho to zamrzelo, ale co mohl čekat?! Tohle byl teprve začátek všeho. Brumbál se neklidně zadíval na oba dva, ale musel to bez povšimnutí přejít.

„Následujte mě, prosím,” vyzval Brumbál Siriuse a vešli do kuchyně, kde seděl zbytek členu Fénixova řádu, aby se mohli seznámit s novým členem.

Polil ho studený pot. Podíval se na všechny, kteří tam seděli. Uviděl Kingsleyho, Molly Weasleyovou, Moodyho, který ho nedůvěřivě sledoval a upíral na něj pohled plný nedůvěry. Poté se mu naskytl pohled na nešťastnou Tonksovou, která měla zarudlé oči od slz. Její dlouhé vlasy neměla růžové, ale tmavě hnědé. Tušil, že jeho údajná smrt pár lidi sebere, ale netušil, jak moc některým chyběl. Když se mu zrak stočil na skrčenou osobu sedící na židli v koutě, měl sto chutí přistoupit blíž. Postava vzhlédla a záře světla ozářila její bledou a prázdnou tvář, ve které se zračil čirý smutek a žal. Vypadala starší než obvykle. Její modrozelené oči se na něj nešťastně upíraly. Díval se do tváře svého posledního nejlepšího přítele, který ho měl také za mrtvého. Remus Lupin vstal a udělal k němu pár váhavých kroků. Překousnul by všechno, ale ne tohle jak Remus trpěl. Věděl, moc dobře, že si musí zachovat kamennou tvář, aby se v nejhorším případě neprozradil. Měl sto chutí přede všemi říct, že přežil, aby se netrápili. Brumbál se na něj výstražně podíval, protože poznal, na co myslí. Zhluboka se nadechl a šel se s nimi seznámit jako Sebastian White, nová posila Fénixova řádu...


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stín pochybností 5. kapitola:

2. avanaka přispěvatel
21.06.2014 [18:30]

avanakaHezké. Snad jim bude moct Sirius brzo říct, že nezemřel.

1.
Smazat | Upravit | 17.06.2014 [13:12]

Chudák Sirius. :( Nesmí prozradit kdo je a vidí všechny ty tváře plné zoufalství z jeho smrti, která nenastala. Ale jednou přijde chvíle, kdy jim to poví, ne? :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!