OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Stávka - šiesta časť



Stávka - šiesta časťČo sa stane v Núdzovej miestnosti, to tam aj zostane.
Snáď sa bude páčiť.

"Ak každý z Vás má silu premôcť vlastné predsudky, ak každý z Vás má odvahu k láske, potom vo svete existuje veľká nádej."

- Raoul Follereau


Neviem, koľko času prešlo odkedy sme sem vošli, no Grangerová sa mojim bozkom a mojim dotykom prestala vzpierať. Vyhral som stávku! Ja som ju naozaj vyhral! Blaise, môžeš sa tešiť!

Všetky moje myšlienky sa v tejto chvíli točili len okolo toho, ale len do chvíle, kedy mi Grangerová zavzdychala do ucha. Ten zvuk, ten krátky ston mojím telom vyslal chvenie a obrovskú dávku túžby. Tak to dotiahnem do konca. Mohol by som, nie?

„Hermiona,“ pošepol som do jej pier a pomaly ju začal ukladať na pohovku.

Keď si uvedomila čo robím, strhla sa. „Nie!“ pokrútila hlavou a oči sa jej rozšírili hrôzou.

„Nebuď ako decko,“ fľochol som a znova som ju stiahol na seba. Obsypával som jej krk bozkami a rukami jej hladne blúdil po chrbte.

„Prestaň!“ vrieskala a snažila sa odo mňa dostať.

Tak najskôr sa postará o to, že v mojich nohaviciach navrie problém a potom povie prestaň? Je naozaj trafená.

„Čo máš za problém?“ vreskol som na ňu a pustil ju.

Vyskočila na nohy a upravila si dokrčenú košeľu. „Ty si môj problém!“ odsekla napajedene.

Kučery sa jej točili okolo hlavy v strapatých chuchvalcoch a pery mala červené a opuchnuté.

„Vyzeráš, akoby si sa práve s niekým muchlovala,“ zaškeril som sa a Grangerová pretočila oči.

„Ja presne viem, o čo ti ide!“ povedala a namierila na mňa prst.

Nadvihol som obočie a uškrnul sa. „O čo?“ spýtal som sa.

„Chceš ma len dostať do postele!“ vyhlásila a ja som si nemohol pomôcť, ale vybuchol som do hurónskeho smiechu.

„Ty si tak sprostá husa,“ poznamenal som a Grangerová odula ústa. „Môžem mať hociktorú, na ktorú ukážem prstom. Tak načo by som sa namáhal s humusáčkou?“

Až keď som dopovedal, došlo mi, čo som povedal. Grangerová celá zbledla a stratila ten svoj dominantný postoj. Strnulo na mňa civela a v medových očiach sa jej zaleskli slzy.

„P-prepáč,“ vyjachtal som, ani sám neviem prečo. Občas som ako schizofrenik, v ktorom sa bijú dvaja a zatiaľ je žiaľ remíza.

„Choď dopekla,“ sykla a vybrala sa k dverám.

Automaticky som vyskočil a rozbehol sa za ňou, pritiahol som ju k sebe a zozadu ju zovrel v tuhom objatí.

„Čo odo mňa chceš?“ spýtala sa už pokojnejším tónom a ja som si ju opatrne otočil k sebe. Dával som si pozor... čo ak je agresívna?

„Ja...“ začal som, ale nebol som si istý, ako voliť slová. V takýchto príhovoroch nie som dobrý. „Páčiš sa mi,“ zaklamal som a následne na to som si uvedomil, že neklamem.

Držal som ju v náručí, jej malé, jemné a príjemné telo, ktoré sa pod mojím dotykom chvelo a vyžarovalo zvláštne teplo, ktoré ma tak veľmi lákalo. Hnedé kučery, ktoré mi vždy pripadali hrozné, sa mi zrazu páčili. Miloval som, ako jej padali na plecia a splývali s habitom. Miloval som, keď si hrýzla peru a keď na mňa pozerala zvodným pohľadom nymfy. Pravdepodobne si to ani veľmi neuvedomovala.

Odrazu sa na jej tvári sformoval jemný úsmev a pomaly ma rukou tisla dozadu. Nechápal som čo robí, ale nechcel som ju zastavovať. Nemohol som, bál som sa, že ak niečo poviem, vytiahne ju to z toho podivného tranzu, v ktorom práve je.

Po pár sekundách som zacítil, ako sa mi podlomili nohy a dopadol som na niečo mäkké. Obzrel som sa a uvedomil som si, že ležím na posteli. Grangerová sa týčila nado mnou a opatrne sa na mňa obkročmo posadila. Po celý čas si hrýzla peru a v tvári mala zvláštnu červeň a to ma privádzalo do vytrženia.

„Takže sa ti páčim?“ spýtala sa a sklonila sa nado mňa. Opatrne sa svojimi perami obtrela o moje a odtiahla sa, aby mi mohla pozrieť do očí.

Nemo som prikývol a načiahol sa za ňou. S úsmevom mi položila ruku na hruď a zatlačila ma späť dolu.

„Nerobíš to len preto, aby si si niečo dokazoval?“ pokračovala so svojimi otázkami a ja som cítil, ako môj kamarát tam dolu trhá boxerky a nohavice.

„Nie,“ vydýchol som a môj dych sa zrýchľoval.

Grangerová už viac neotáľala a sklonila sa nado mňa. Hladne svojim jazykom útočila na môj a ja zasa na jej. Rukami som jej prechádzal po celom tele, zatiaľ, čo ona sa hrala s mojimi vlasmi.

Keď som jej rukami zašiel pod sukňu, strhla sa. „To nesmieme!“ vyhlásila a tá vášeň, čo sa v nej zrkadlila sa ako mávnutím prútika vyparila.

„Prečo?“ spýtal som sa a pridržal ju.

Chcela sa zo mňa dostať, ale nemohol som jej to dovoliť.

„Daphné a Ron...“ začala, ale ja som ju jediným pohľadom umlčal.

„Ten ryšavý idiot si nevidí ďalej od nosa a Daphné je presne ten typ, ktorý chce len a len moje peniaze. Jej nejde o mňa,“ povedal som a pretočil som Grangerovú pod seba. „Tak sa prestaň hrať na netýkavku a venuj sa mi,“ prikázal som a sklonil som sa nad ňu, aby som sa mohol povenovať jej ušnému lalôčiku.

„Malfoy, pusť ma!“ zasyčala a rukou, ktorú mala voľnú ma tĺkla do ramena.

„Nie,“ povedal som s úškrnom a pozrel do jej vzrušením naplnených očí.

„Ja s tebou nechcem nič mať!“ vrieskala a metala sebou.

„Dofrasa, Grangerová, nechovaj sa ako krava. Dospej konečne!“ okríkol som ju a ona ako na povel zastala a civela na mňa. „Mala by si byť rada, že o teba prejavujem záujem!“ dodal som.

Grangerovej obočie vyletelo dopoly čela. „Áno?“ spýtala sa.

„No áno,“ pritakal som a ohrnul spodnú peru. „Ja som Malfoy a ty si Grangerová. Už viac nebudeš mať možnosť okúsiť, čo to je mať sex s naozajstným chlapom!“ povedal som a v sekunde som to oľutoval.

Na moje telo sa spustil nával jej kopancov a buchnátov, sprevádzaný jačaním a vrieskaním, ktoré pílilo uši.

„Grangerová, pri Salazarovi!“ zvreskol som a vyskočil na nohy.

Grangerová nečakala a vyletela tiež. Intenzívne sa na mňa mračila a ja som sa zasa mračil na ňu.

„Si totálne blbá,“ povedal som jej a nato na mojom líci pristála jej ruka.

Bola to intenzívna facka, až mnou myklo. Určite mi na líci zostane odtlačok jej ruky. Za to mi zaplatí... môže byť akokoľvek sexy, ale toto si nebude dovoľovať.

Chytil som ju za plecia a zatriasol ňou. „To sa jednoducho nemôžeš chovať normálne? Musíš sa správať tak hrozne idiotsky? Poviem ti, že ťa chcem a ty mi uštedríš facku. Úprimne závidím tomu, kto ťa dostane,“ povedal som a dal som si záležať, aby mi irónia odkvapkávala z úst.

„Ty...“ zajachtala a opatrne na mňa pozerala. „Ty ma naozaj chceš?“ spýtala sa a naprázdno preglgla.

„Viem, že je tomu asi ťažké uveriť, ale áno,“ odvetil som a pritiahol ju k sebe, no nepobozkal som ju.

Miesto toho som ju len držal a pozeral do jej očí a ona sa pod mojím pohľadom roztápala. Cítil som, ako sa upokojila a uvoľnila a o pár sekúnd som mal svoje ústa na jej. Tento krát to celé vyšlo z jej iniciatívy.

„Nemusíme to robiť, ak nechceš,“ pošepol som do jej pier.

„Sklapni a vyzleč sa!“ odvetila a kmásala mojím opaskom.

Pomohol som jej pri rozopnutí pracky a potom som ju už nechal, aby si so zvyškom poradila sama. Ja som si ju zatiaľ povyzliekal a bozkami zasypával každú časť jej tela, na ktorú som dosiahol. Ešte sme stáli a tak som ju napokon zvalil na posteľ a stiahol si dolu poslednú časť oblečenia, ktorá mi ešte zostala.

Grangerová ležala na posteli úplne nahá a ja som si dával načas. Prezeral som si jej telo, ktoré bolo celé zasypané zimomriavkami a pomaly a veľmi jemne ju hladil. Napokon som sa sklonil k nej a jazykom jej dráždil bradavku.

Každý jej ston na mňa pôsobil ako bič. Chcel som ju, chcel som sa hrať s jej telom, chcel som ju cítiť a chcel som ju len pre seba. Chcel som ju vlastniť!

„Si si istá?“ spýtal som sa ešte a Hermiona opatrne prikývla.

Bol som nedočkavý a to nebolo dobre. So šialenou intenzitou som do nej vnikol a z jej pier sa vydral výkrik, ktorý sa do mňa zabodol ako dobre naostrený nôž. Narazil som tam na nejakú prekážku... do riti!

„Ehm,“ začal som formálnym tónom a pozrel na ňu.

Ležala podo mnou, tvár jej horela červeňou a z pery, ktorú si rozhrýzla jej vytiekol malý pramienok krvi.

Uchvátil ma a to kvôli jednej jedinej veci. Keď som bol malý, moja teta Bella a otec mi nahovorili, že humusáci majú krv blatovej farby a hnusne zapácha. Lenže krv, ktorá tiekla z pery Hermiony, bola úplne rovnaká ako moja.

„Prepáč,“ pošepla do ticha, ktoré sa rozhostilo. Jediné čo bolo počuť, bolo praskanie ohňa v krbe.

„Nič sa nedeje. Mala si mi to povedať!“ napomenul som ju nežne a opatrne ju pobozkal.

Do mojich úst sa dostala kvapka jej krvi... chutila rovnako ako moja.

„Ja...“ zajachtala, ale zastavil som ju.

„Nechaj to na mňa. Postarám sa o všetko,“ pošepkal som jej do ucha a pomaly sa začal hýbať.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stávka - šiesta časť:

14. mima33 admin
04.04.2013 [21:13]

mima33Alexa Feratu, ďakujem ti pekne Emoticon
Ali, veľmi pekne ti ďakujem. Potešila si ma veľmi Emoticon Draco...a jeho formálna "fráza"...musel byť pre neho šok, keď zistil, že je ešte panna Emoticon Na takéto veci asi nebol zvyknutý. Predsa, predtým mal Daphné Emoticon Emoticon

13. Ali přispěvatel
04.04.2013 [19:16]

AliWOW! Nemám slov! Na jednu stranu jsem si užívala všechny romantické části a potom přemýšlela o těch druhých, místo toho, abych přemýšlela o tom, jaký je Draco idiot. Emoticon Pobavila jsem se nad částmi, kdy zápolil mezi sebou Draco I a Draco II. Emoticon A když uprostřed toho všechno použil "Ehm" s formálním tónem? Myslela jsem, že se neudržím a počůrám se smíchy. Emoticon Vážně jsi mi zvedla náladu! Emoticon

12. Alexa Feratu
04.04.2013 [15:54]

Všechny části přečtené! Úžasné, jako vždycky Emoticon Emoticon

11. mima33 admin
03.04.2013 [14:02]

mima33Sophia, ďakujem ti pekne za komentár Emoticon Siedma kapitola (posledná) už čaká na schválenie a nájdeš v nej odpoveď na svoje otázky Emoticon

10. Sophia přispěvatel
03.04.2013 [14:00]

SophiaOch, keď si to tak predstaviť, je to veľmi dobré!!! Vážne každou časťou sa zlepšuješ Emoticon A myslela som si, že predsa niečo bude, nenecháš čakať čitateľov. Emoticon Len som zvedavá, keď sa všetko dozvie Hermiona. Určite bude poriadne sklamaná. No otázne je, či to Draco robil zo stávky, alebo k nej vážne začína prechovávať hlbšie city.. Emoticon Emoticon

9. mima33 admin
02.04.2013 [20:47]

mima33Teesska, či si to uvedomuje, alebo nie, je vlastne jedno, lebo aj Hermiona má do toho čo povedať a ona uvažuje racionálne Emoticon Takže... no veď uvidíte Emoticon nechcem nič prezrádzať Emoticon
Ďakujem ti pekne za komentár Emoticon

8. Teesska
02.04.2013 [20:27]

Jééé, že je schválená další kapitola jsem si nevšimla. Emoticon
Já se tak těším na další kapitolu, i když mám trochu strach, že se Hermiona dozví pravdu a Draco si to odskáče. Emoticon
Vypadá to ovšem, že už je do Hermiony zamilovaný, ale těžko říct, jestli si to uvědomuje nebo ještě všechno bude házet na tu sázku. Emoticon
Jsem rozhodně zvědavá na další kapitolku. Emoticon Emoticon

7. mima33 admin
02.04.2013 [20:10]

mima33Jeeeee...vaše komentáre ma vždy tak tešia Emoticon už som na nich pomaly závislá Emoticon
Perlička, kto všetci? Ako celá škola? Celkom zaujímavá predstava a... Emoticon Zajtra pridám ďalšiu, takže sa čoskoro dozvieš odpoveď Emoticon
Zuzi, opakujem sa, čo robíš ty mne? Emoticon Neklame ju Emoticon Ja som si poviedku založila na porekadle: kto druhému jamu kope, sám do nej spadne. A Draco padne teda riadne hlboko Emoticon Emoticon A tú facku si aj podľa mňa zaslúžil a úprimne Zuzi, kto by sa jemu nepoddal? Však je dokonalý a áno, práve že som to myslela tak, že tá krv mu otvorila oči, že muklorodení a čarodejníci sú vlastne rovnakí. Jediné čo ich odlišuje je jedna jediná bunka Emoticon aspoň tak som to niekde čítala Emoticon
Mea, uvidíme či bude heppáč Emoticon
Hejly, thnx Emoticon
Trisha, môžem povedať, že 18 plus nebude Emoticon žiaľ Emoticon ale zajtra vás čaká nová kapitola, ktorá bude posledná tejto série. Chápete, že keď je stávka na konci, tak vlastne aj poviedka, pretože to bola celá jej pointa, ale mám nápad na pokráčko. Zajtra sa dozviete všetko dôležité Emoticon
Ešte raz vám pekne ďakujem Emoticon Emoticon

6. Trisha přispěvatel
02.04.2013 [19:42]

Trisha Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon WAU!!!!! nič iné nemôžem povedať. Úprimne, priala som si, aby sa to stalo ale aj tak som to nečakala. Fakt prefektná časť! Len dúfam, že sa to nejako nepokazí. Naozaj by som chcela, aby boli spolu. Emoticon A tiež dúfam, že ďalšia časť bude od 18+ Emoticon

5. Hejly přispěvatel
02.04.2013 [19:02]

Hejly Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!